Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.088
Reaction score
143.544
Εγώ εκτιμώ πολύ την ησυχία.

Τώρα κοιτάω 2 επιλογές ελαστικού για το iD.3, με ενσωματωμένη ηχομόνωση από μέσα!
 

Μηνύματα
496
Reaction score
153

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.088
Reaction score
143.544
Επί της ευκαιρίας, για όποιον ενδιαφέρεται για το iD.3, τα δύο ελαστικά που βρήκα με ενσωματωμένη εσωτερικά ηχομόνωση, είναι τα εξής:

1000016300.png


1000016299.png


Λόγω Α στην κατανάλωση, και λίγο πιο χαμηλής μέγιστης ταχύτητας (240 έναντι 300) προτιμώ το πρώτο, και είναι και φτηνότερο. Η 5-ετης εγγύηση εκτιμάται επίσης.

Και τα δύο είναι καινούρια, και δυσεύρετα.

ΥΓ. Η μέτρηση 69 Vs 72 dB στην φασαρία του ελαστικού (Α Vs B στην καρτέλα) είναι εξωτερικός θόρυβος προς τον περιβάλλοντα χώρο, και δεν μεταφράζεται απαραίτητα ως πιο ήσυχο το ένα από το άλλο μέσα στην καμπίνα του οδηγού (θα βοηθούσε διάγραμμα θορύβου, αλλά που τέτοιες πολυτέλειες). Η εσωτερική ηχοαπορρόφηση είναι σημαντικότερη παράμετρος για αυτό το θέμα.
 



Μηνύματα
17.582
Reaction score
25.247
Επί της ευκαιρίας, για όποιον ενδιαφέρεται για το iD.3, τα δύο ελαστικά που βρήκα με ενσωματωμένη εσωτερικά ηχομόνωση, είναι τα εξής:

View attachment 372450

View attachment 372451

Λόγω Α στην κατανάλωση, και λίγο πιο χαμηλής μέγιστης ταχύτητας (240 έναντι 300) προτιμώ το πρώτο, και είναι και φτηνότερο. Η 5-ετης εγγύηση εκτιμάται επίσης.

Και τα δύο είναι καινούρια, και δυσεύρετα.

ΥΓ. Η μέτρηση 69 Vs 72 dB στην φασαρία του ελαστικού (Α Vs B στην καρτέλα) είναι εξωτερικός θόρυβος προς τον περιβάλλοντα χώρο, και δεν μεταφράζεται απαραίτητα ως πιο ήσυχο το ένα από το άλλο μέσα στην καμπίνα του οδηγού (θα βοηθούσε διάγραμμα θορύβου, αλλά που τέτοιες πολυτέλειες). Η εσωτερική ηχοαπορρόφηση είναι σημαντικότερη παράμετρος για αυτό το θέμα.
Παπαριές Μαρίτσα
Είχα cross climate s1 και καλά 69dB και έβαλα Goodyear vector 4season gen3 (συντάσσεται με το καινασαικαλαοδικοςσουδικεμου) με 71dB .
Το Goodyear κάνει αισθητά λιγότερο θόρυβο και αυτό έγινε σε δύο αυτοκίνητα ταυτόχρονα.
Μην βασιστείς στην τυποποιημένη μέτρηση δεν ξέρω γιατί το και πως αλλά σε μένα δεν είχε καμία σχέση
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.088
Reaction score
143.544
Παπαριές Μαρίτσα
Είχα cross climate s1 και καλά 69dB και έβαλα Goodyear vector 4season gen3 (συντάσσεται με το καινασαικαλαοδικοςσουδικεμου) με 71dB .
Το Goodyear κάνει αισθητά λιγότερο θόρυβο και αυτό έγινε σε δύο αυτοκίνητα ταυτόχρονα.
Μην βασιστείς στην τυποποιημένη μέτρηση δεν ξέρω γιατί το και πως αλλά σε μένα δεν είχε καμία σχέση
Αυτό ακριβώς εξήγησα πριν. 😎

Η τυποποιημένη μέτρηση είναι λίγο "αόριστη", σύμφωνα με όσα έχω βρει.

Δεν μετράει τον θόρυβο που πηγαίνει μέσα στην καμπίνα, ο οποίος μπορεί να εξαρτάται από πολλές παραμέτρους, όπως το πόσο ισχυρό είναι το πλέγμα στα πλαϊνά του ελαστικού, οπότε μεταφέρει περισσότερους κραδασμούς και άρα θορύβους.

Γενικά, τα πιο μαλακά ελαστικά είναι πιο αθόρυβα μέσα στην καμπίνα.

Οι όποιοι κραδασμοί και θόρυβοι κύλισης του ελαστικού, βρίσκουν ως "αντηχείο" τον εσωτερικό όγκο αέρα του ελαστικού, οπότε ενισχύονται και μεταφέρονται μέσω του άξονα και της ανάρτησης μέσα στην καμπίνα.

Η εσωτερική επένδυση ηχοαπορρόφησης μέσα στο ελαστικό, μειώνει σημαντικά τον θόρυβο που μεταφέρεται μέσα στην καμπίνα, χωρίς να επηρεάζει διόλου τον θόρυβο κύλισης του ελαστικού προς το περιβάλλον, πράγμα που κυρίως εξαρτάται από την γεωμετρία του πέλματος και τη σχεδίασή του με τέτοιο τρόπο ώστε να περιορίζει την προς τα έξω μετάδοση των θορύβων κύλισης (αυτό δεν είναι καθόλου θετικό για την ησυχία μέσα στην καμπίνα, διότι οι εγκλωβισμένοι θόρυβοι ανάμεσα στις αυλακώσεις του πέλματος, θα εκτονωθούν μέσα στον όγκο αέρα του ελαστικού).

Η τυποποιημένη μέτρηση για την καρτέλα του ελαστικού, αναφέρεται στα εξής δεδομένα:

Εξωτερικός θόρυβος κύλισης

Ο θόρυβος που εκπέμπεται από ένα ελαστικό αφορά την ηχορύπανση προς το περιβάλλον και στην ετικέτα ελαστικών της ΕΕ χωρίζεται σε 3 κατηγορίες από A (χαμηλότερος θόρυβος κύλισης) έως C (υψηλότερος θόρυβος κύλισης), μετρημένος σε ντεσιμπέλ (dB) και σε σύγκριση με τις ευρωπαϊκές οριακές τιμές εκπομπής θορύβου για εξωτερικό θόρυβο κύλισης.

A
Η εικόνα με κατηγορία "A" υποδεικνύει ότι ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού είναι περισσότερο από 3 dB κάτω από την οριακή τιμή ΕΕ που ισχύει μέχρι το 2016.

B
Η κατηγορία "B" σημαίνει ότι ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης είναι έως και 3 dB κάτω ή ίση με την οριακή τιμή της ΕΕ που ισχύει έως το 2016.

C
Η κατηγορία "C" υποδηλώνει ότι έχει ξεπεραστεί η καθορισμένη οριακή τιμή.
 


TGD

Μηνύματα
10.731
Reaction score
10.340
Που τα βρίσκετε αυτά; Εγώ έψαχνα run flat για το δικό μου και στη δική μου διάσταση έβρισκα μόνο παλιά μοντέλα, κανένα φρέσκο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.906
Reaction score
90.049

Μηνύματα
496
Reaction score
153
Έρχεται και στην Ελλάδα το κοινωνικό leasing https://www.gocar.gr/news/feed/50910,Ektakto_epidothseis_leasing_10_000_hlekt.html
 

TGD

Μηνύματα
10.731
Reaction score
10.340
Αυτά τα κάνει η Γαλλία (που κάθε δευτερόλεπτο αυξάνει το εθνικό χρέος 5 χιλιάρικα) γιατί έχει αυτοκινητοβιομηχανία.
Εμείς το συμφέρον έχουμε; Καλύτερα να τα δίναμε στα ΜΜΕ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.726
Reaction score
32.708
Καλά κάνουν. Το ερώτημα είναι τι θεωρεί το κράτος ως ευάλωτο νοικοκυριό. Γιατί αν θεωρεί αυτό που θεωρεί η ΔΕΗ ας πούμε ή τα Εξοικονομώ θα γελάσει ο κάθε πικραμένος με τα 5000 ευρώ ετήσιο εισόδημα. Και το "μεταφορικά ευάλωτα νοικοκυριά" τι είναι; Θα ανεβάσουν το όριο 2000 - 3000 ευρώ;

Θα ψάξω να βρω τα δεδομένα την Γαλλίας να δω τι όρια βάζουν.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.726
Reaction score
32.708
Το ChatGPT λέει πως το όριο στη Γαλλία είναι τα 15.500€ και ο Grok τα 22.000€. Υπάρχει διαφορά σε προσωπικό ή επαγγελματικό όχημα οπότε μάλλον κάπου εκεί τα μπερδεύουν τα ΑΙ. Επίσης παίζουν και άλλα ρόλο όπως ο τόπος κατοικίας και οι εκπομπές ρύπων σε αυτόν, η κατοχή ή όχι οχήματος, η χιλιομετρική απόσταση μεταξύ κατοικίας - εργασίας, ένας minimum αριθμός χλμ το χρόνο, ο αριθμός μελών της οικογένειας, κ.α.

Επίσης, η επιδότηση δίδεται πάνω στο μίσθωμα. Τα έξοδα χρήσης του οχήματος (service, ασφάλιση κλπ) επιβαρύνουν τον χρήστη.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.726
Reaction score
32.708
Το βασικό είναι αυτό. Νομίζω και πέρσι τα λέγαμε καθώς είχα γράψει σχετικά. Δεν βλέπω με τίποτα το καπέλο του μισού ευρώ ανά λίτρο, αλλά ένα 10άρι 15άρι cents θα τα πάρει εύκολα.

 



MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.629
Reaction score
11.650
Αυτό ακριβώς εξήγησα πριν. 😎

Η τυποποιημένη μέτρηση είναι λίγο "αόριστη", σύμφωνα με όσα έχω βρει.

Δεν μετράει τον θόρυβο που πηγαίνει μέσα στην καμπίνα, ο οποίος μπορεί να εξαρτάται από πολλές παραμέτρους, όπως το πόσο ισχυρό είναι το πλέγμα στα πλαϊνά του ελαστικού, οπότε μεταφέρει περισσότερους κραδασμούς και άρα θορύβους.

Γενικά, τα πιο μαλακά ελαστικά είναι πιο αθόρυβα μέσα στην καμπίνα.

Οι όποιοι κραδασμοί και θόρυβοι κύλισης του ελαστικού, βρίσκουν ως "αντηχείο" τον εσωτερικό όγκο αέρα του ελαστικού, οπότε ενισχύονται και μεταφέρονται μέσω του άξονα και της ανάρτησης μέσα στην καμπίνα.

Η εσωτερική επένδυση ηχοαπορρόφησης μέσα στο ελαστικό, μειώνει σημαντικά τον θόρυβο που μεταφέρεται μέσα στην καμπίνα, χωρίς να επηρεάζει διόλου τον θόρυβο κύλισης του ελαστικού προς το περιβάλλον, πράγμα που κυρίως εξαρτάται από την γεωμετρία του πέλματος και τη σχεδίασή του με τέτοιο τρόπο ώστε να περιορίζει την προς τα έξω μετάδοση των θορύβων κύλισης (αυτό δεν είναι καθόλου θετικό για την ησυχία μέσα στην καμπίνα, διότι οι εγκλωβισμένοι θόρυβοι ανάμεσα στις αυλακώσεις του πέλματος, θα εκτονωθούν μέσα στον όγκο αέρα του ελαστικού).

Η τυποποιημένη μέτρηση για την καρτέλα του ελαστικού, αναφέρεται στα εξής δεδομένα:

Εξωτερικός θόρυβος κύλισης

Ο θόρυβος που εκπέμπεται από ένα ελαστικό αφορά την ηχορύπανση προς το περιβάλλον και στην ετικέτα ελαστικών της ΕΕ χωρίζεται σε 3 κατηγορίες από A (χαμηλότερος θόρυβος κύλισης) έως C (υψηλότερος θόρυβος κύλισης), μετρημένος σε ντεσιμπέλ (dB) και σε σύγκριση με τις ευρωπαϊκές οριακές τιμές εκπομπής θορύβου για εξωτερικό θόρυβο κύλισης.

A
Η εικόνα με κατηγορία "A" υποδεικνύει ότι ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης του ελαστικού είναι περισσότερο από 3 dB κάτω από την οριακή τιμή ΕΕ που ισχύει μέχρι το 2016.

B
Η κατηγορία "B" σημαίνει ότι ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης είναι έως και 3 dB κάτω ή ίση με την οριακή τιμή της ΕΕ που ισχύει έως το 2016.

C
Η κατηγορία "C" υποδηλώνει ότι έχει ξεπεραστεί η καθορισμένη οριακή τιμή.
Όταν τα αλλάξεις, θα κάνεις μια μέτρηση με ντεσιμπελόμετρο και μια καταγραφή ήχου πριν και μετά, σε όμοιες συνθήκες, για να μας πεις τι συμπέρασμα έβγαλες;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.906
Reaction score
90.049
Ωραία η CLA, αλλά στην Ελλάδα θα την δούμε κατά το τέλος του 2026-αρχές 2027.

Να μην ξεχνάμε επίσης πως είναι CLA, δηλαδή εισαγωγική σειρά. Δεν είναι E ή S.
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.731
Μηνύματα
3.025.237
Members
38.487
Νεότερο μέλος
Βασίλειος
Top