Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.132
Reaction score
143.595
Δεν επηρεάζονται οι πωλήσεις της Mercedes από τα κινέζικα. Είναι διαφορετική πελατειακή βάση.
Μιλώντας για Ευρώπη πάντα, όπου αναφέρεται το άρθρο. Στην Κίνα μπορεί να ισχύουν άλλα.
Οι πωλήσεις EV της Μερτσέντες είναι πρακτικά μηδενικές.

Είναι αστεία τα νούμερα.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.917
Reaction score
45.015
Το βάνω εδώ γιατί νομίζω ότι κολλάει καλύτερα και γιατί δεν βλέπω κατηγορία για PHEV.

Ο λόγος για το RAV4 PHEV, τρέχων μοντέλο που είναι και απερχόμενο καθώς ήδη έχει ανακοινωθεί το νεότερο.

Από την πολύ μικρή εμπειρία μου ως τώρα, λίγες μόλις μέρες, μόνο καλά λόγια έχω να πω.
Με εντυπωσίασαν κατά σειρά "ανακάλυψης",

- η αίσθηση που σου δίνει ότι είναι μεγαλύτερο αυτοκίνητο από ότι πραγματικά είναι. Αριστη εκμετάλλευση χώρων στην καμπίνα και χώρος αποσκευών σχεδόν 500 λίτρα για ένα αυτοκίνητο 4.6μ.
- η αναμενόμενη τέλεια εργονομία στο μπες - βγες, τόσο εγώ (κοντά στο 1,80) όσο και η κυρά (περίπου 1,65) μπαίνουμε - βγαίνουμε χωρίς να χρειαστεί να σκύψουμε ή να σκαρφαλώσουμε, απλά ανοίγουμε την πόρτα και μετακινούμαστε πλαγίως εντός και εκτός θέσης.
- η αντιληπτή ποιότητα κατασκευής, πολύ ανώτερη της κατηγορίας του. Εντάξει τα rav πάντα ήταν στιβαρά, ακόμα και το 20ετίας του πατέρα μου και μετά από σκληρά 300Κ χλμ δεν κάνει κιχ, κρακ, τσικ, πουθενά. Αλλά η απόσταση που έχουν διανύσει στην κατασκευή αυτά τα 20 χρόνια μιλάμε για σύγκριση μέρα με νύχτα.
- μαζί με το προηγούμενο έρχεται και η ποιότητα κύλισης και λειτουργίας, ή για να το πω αλλιώς, η αθόρυβη και απροσδιόριστη εναλλαγή από ηλεκτροκίνηση σε κινητήρα χωρίς την παραμικρή αίσθηση της λειτουργίας του θερμικού κινητήρα και η γραμμική λειτουργία του cvt σου δίνουν την αίσθηση ότι λειτουργεί μόνιμα ως ηλεκτρικό. Θα περίμενα τέτοια αίσθηση από Lexus και όχι από Toyota RAV, αν και υποψιάζομαι ότι ίσως να μην έχουν τόση διαφορά πια όπως παλιά και αυτή να έχει περιοριστεί κυρίως στo desing και το σήμα.
- Μετά από μια ερώτηση φίλου, αν είναι η έκδοση με τα 300+ άλογα, που είναι, διαπίστωσα ότι έχει "πολύ γκάζι", "γαζώνει" που λέμε. Τσέκαρα μετά και τα νούμερα και το άτιμο έχει 0-100 σε 6 sec!

Λιγότερο εντυπωσιακό για μένα (λόγω πρότερης εμπειρίας από άλλα αυτοκίνητα) είναι ο πλούσιος εξοπλισμός. Μιλάμε για την έκδοση black edition που τα έχει όλα! Αν κάτι είναι εντυπωσιακό σε αυτό είναι ότι με 60Κ παίρνεις όλο το σετ και δεν σου λείπει τίποτα, ισχύς, χώροι, εξοπλισμός. Με τις τιμές που παίζουν γενικώς στην αγορά σε εμένα φαίνεται καλό deal. Βέβαια μπορεί να το πάρει κανείς από 51.5 με λιγότερα καλούδια ή από 38 ως απλό hybrid (όχι plug in).

Δεν το έχω φορτίσει ακόμα αλλά ήδη η μπαταρία του φορτίζοντας στο δρόμο είναι στο 30%. Λένε ότι έχει πραγματικά χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης περίπου 70 χλμ. Τα οποία τα βρίσκω αρκετά για καθημερινή μετακίνηση ενός τυπικού χρήστη που θα πάει στη δουλειά του και θα έρθει άντε και καμιά μικρομετακίνηση στη γειτονιά. Αν υπάρχει η δυνατότητα φόρτισης τις ώρες που είναι στο σπίτι είτε στη δουλειά μιλάμε για σχεδόν 100% χρήση ως ηλεκτρικό στην καθημερινότητα του. Και όταν θα έρθει η ώρα για εκείνα τα μακρινά ταξίδια 3-4-5 φορές το χρόνο ταξιδεύεις χωρίς καμία σκέψη ή σκοτούρα που και πότε θα φορτίσεις και τι δρομολόγιο θα διαλέξεις και τι στάσεις θα κάνεις, τα γνωστά. Το νέο μάλιστα μοντέλο που έρχεται το διαφημίζουν για 130 χλμ αυτονομία, αν είναι 100 η πραγματική μιλάμε ότι θα καλύπτει σχεδόν το σύνολο των αναγκών καθημερινής αστικής μετακίνησης.

Στα αρνητικά θα έβαζα την οθόνη του και το interface του. Αυτό όμως σαν πρώτη εντύπωση. Ολα αυτά έχουν την καμπύλη μάθησης τους. Αν έρχεσαι από άλλα αυτοκίνητο άλλης μάρκας στην αρχή ξενίζει. Οπως γίνεται και με τα κινητά. Ομως πολύ γρήγορα μαθαίνεις τις ιδαιτερότητες του, τη δομή των μενού, τα shortcuts και απλά το συνηθίζεις. Χώρια που η ενασχόληση με τα settings γίνεται μόνο στην αρχή, μόλις το φέρεις εκεί που θέλεις δεν ξανασχολείσαι. Σε καθημερινή λειτουργία που για μένα είναι το ραδιόφωνο και η πλοήγηση δεν βλέπω κανένα πρόβλημα στη χρήση του. Και μιλάω για το native σύστημα του γιατί όταν το γυρνάω σε apple car play (ασύρματη σύνδεση, piece of cake) δεν έχει καμμία διαφορά από οποιοδήποτε άλλο.
Επίσης δεν μου αρέσει που έχει μικρή διάμετρο η στεφάνη του τιμονιού, το ήθελα πιο χοντρό. Και αυτό προφανώς συνηθίζεται αλλά επειδή δεν μπαίνω μόνο σε αυτό το αυτοκίνητο (καλύτερα, μπαίνω κυρίως σε άλλο) μάλλον δεν θα το συνηθίσω εύκολα.

Στη λευκή πέρλα με τη διχρωμία που κάνει με την μαύρη πανοραμική ηλιοροφή και τους προφυλακτήρες του και τις 19αρες ζάντες το βρίσκω και πολύ όμορφο.

Συμπερασματικά έχω να πω ότι πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, από τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκινήτων στον κόσμο, με αποδεδειγμένη διαχρονικά ποιότητα και αξιοπιστία και αν ήμουν σε φάση αγοράς του δεν μπορώ να φανταστώ γιατί θα διάλεγα οτιδήποτε άλλο αν ήθελα τέτοιο στυλ αυτοκινήτου. Ισως αν είχα να ξοδέψω περισσότερα χρήματα και με ενδιέφερε θα πήγαινα σε μάρκα με μεγαλύτερο δείκτη πολυτέλειας, lexus θα ήταν η προφανής επιλογή εδώ αν κάποιος θέλει το ίδιο Η/Μ πακέτο ή κάποια άλλη μάρκα πολυτελείας. Αλλά για αυτό που λέμε value for money (που δεν σημαίνει φτηνό, μην μπερδευτείτε), απτή ποιότητα και αίσθημα σιγουριάς για το τι θα πάρεις και εφόσον δεν έχεις καμία διάθεση να το παίξεις "πρωτοπόρος στις επιλογές" και "δήθεν ψαγμένος" ή δεν έχεις κόλλημα να είσαι φουλ ηλεκτρικός και στα ταξίδια σου πας στο RAV χωρίς δεύτερη κουβέντα. Εφόσον διαθέτεις τα χρήματα προφανώς γιατί αλλιώς αρχίζεις και "ψάχνεσαι" :biggrin: .
 

Μηνύματα
1.490
Reaction score
2.304
δεν το ξέρω, αλλά δεν αμφιβάλλω ότι θα είναι καλό αυτοκίνητο,
αλλά δεν ψήνομαι με τα υβριδικά πλέον

Δεν το έχω φορτίσει ακόμα αλλά ήδη η μπαταρία του φορτίζοντας στο δρόμο είναι στο 30%. Λένε ότι έχει πραγματικά χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης περίπου 70 χλμ. Τα οποία τα βρίσκω αρκετά για καθημερινή μετακίνηση ενός τυπικού χρήστη που θα πάει στη δουλειά του και θα έρθει άντε και καμιά μικρομετακίνηση στη γειτονιά. Αν υπάρχει η δυνατότητα φόρτισης τις ώρες που είναι στο σπίτι είτε στη δουλειά μιλάμε για σχεδόν 100% χρήση ως ηλεκτρικό στην καθημερινότητα του. Και όταν θα έρθει η ώρα για εκείνα τα μακρινά ταξίδια 3-4-5 φορές το χρόνο ταξιδεύεις χωρίς καμία σκέψη ή σκοτούρα που και πότε θα φορτίσεις και τι δρομολόγιο θα διαλέξεις και τι στάσεις θα κάνεις, τα γνωστά. Το νέο μάλιστα μοντέλο που έρχεται το διαφημίζουν για 130 χλμ αυτονομία, αν είναι 100 η πραγματική μιλάμε ότι θα καλύπτει σχεδόν το σύνολο των αναγκών καθημερινής αστικής μετακίνησης.
μετακινούμαι καθημερινά στην πόλη και κάνω 3-5 μακρινά ταξίδια το χρόνο,
δε θα άλλαζα το ηλεκτρικό, δε βλέπω το λόγο να υπάρχει επιπλέον κινητήρας εσωτερικής καύσης, κιβώτιο, καταλύτης
και παράλληλα μία μπαταρία με περίπου το 1/3 έως 1/4 του μεγέθους ενός ηλεκτρικού, που για την καθημερινή χρήση στην πόλη θα πρέπει να φορτίζει συχνότερα, και θα συμπληρώσει τον κύκλο ζωής της επίσης νωρίτερα
και να έχεις και αλλαγές λαδιών, μπουζί, ιμάντες κλπ
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.917
Reaction score
45.015
Α, και το JBL βαράει πολύ ωραία! Θα έλεγα καλύτερα από το burmester της mercedes αλλά θα ήταν άδικη η σύγκριση, τελείως διαφορετικής μορφής και όγκου αυτοκίνητα.
δεν το ξέρω, αλλά δεν αμφιβάλλω ότι θα είναι καλό αυτοκίνητο,
αλλά δεν ψήνομαι με τα υβριδικά πλέον



μετακινούμαι καθημερινά στην πόλη και κάνω 3-5 μακρινά ταξίδια το χρόνο,
δε θα άλλαζα το ηλεκτρικό, δε βλέπω το λόγο να υπάρχει επιπλέον κινητήρας εσωτερικής καύσης, κιβώτιο, καταλύτης
και παράλληλα μία μπαταρία με περίπου το 1/3 έως 1/4 του μεγέθους ενός ηλεκτρικού, που για την καθημερινή χρήση στην πόλη θα πρέπει να φορτίζει συχνότερα, και θα συμπληρώσει τον κύκλο ζωής της επίσης νωρίτερα
και να έχεις και αλλαγές λαδιών, μπουζί, ιμάντες κλπ
Ξεκινάμε από το ότι ο κύριος λόγος να μην πάει κάποιος σε φουλ ηλεκτρικό να είναι η μη δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι του. Μεγάλη μάζα ανθρώπων. Ακόμα και στην εργασία, αν δεν είσαι στα διευθυντικά στελέχη μιας εταιρείας είναι απίθανο να σου έχουν θέση στάθμευσης με φόρτιση.
Βέβαια αν έχεις φουλ δυνατότητα φόρτισης τότε ο μόνος λόγος να μην πας σε φουλ ηλεκτρικό τώρα είναι η προς το παρόν περιορισμένες επιλογές και η απολύτως σίγουρη επόμενη κατάσταση περισσότερων επιλογών πολύ σύντομα, σε 3-5 χρόνια.
Από κει και πέρα, ο καθένας κάνει τις επιλογές του και είναι σεβαστές.
 
Last edited:

Μηνύματα
497
Reaction score
153
δεν το ξέρω, αλλά δεν αμφιβάλλω ότι θα είναι καλό αυτοκίνητο,
αλλά δεν ψήνομαι με τα υβριδικά πλέον

μετακινούμαι καθημερινά στην πόλη και κάνω 3-5 μακρινά ταξίδια το χρόνο,
δε θα άλλαζα το ηλεκτρικό, δε βλέπω το λόγο να υπάρχει επιπλέον κινητήρας εσωτερικής καύσης, κιβώτιο, καταλύτης
και παράλληλα μία μπαταρία με περίπου το 1/3 έως 1/4 του μεγέθους ενός ηλεκτρικού, που για την καθημερινή χρήση στην πόλη θα πρέπει να φορτίζει συχνότερα, και θα συμπληρώσει τον κύκλο ζωής της επίσης νωρίτερα
και να έχεις και αλλαγές λαδιών, μπουζί, ιμάντες κλπ
Συν την απώλεια χώρου στο πορτ μπαγκάζ σε σχέση με την θερμική έκδοση (και φυσικά και συγκρίσιμες ηλεκτρικές). Μπορεί τα 500 λίτρα του PHEV RAV να ακούγονται πολλά αλλά η θερμική έκδοση έχει 733.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.950
Reaction score
90.119
Οι πωλήσεις EV της Μερτσέντες είναι πρακτικά μηδενικές.

Είναι αστεία τα νούμερα.
2025-05-World-Top-20-Brand-May.jpg


11η στον κόσμο τον Μάιο που μόλις βρήκα, βαριέμαι να βρω εξαμήνου. Πάντως δεν είναι μηδενικές οι πωλήσεις, αν λάβουμε υπόψιν πως δεν πουλάει καθόλου μαρίδα-κουτσομούρα, μόνο μεγάλα ψάρια.
 

Μηνύματα
17.596
Reaction score
25.272
Το βάνω εδώ γιατί νομίζω ότι κολλάει καλύτερα και γιατί δεν βλέπω κατηγορία για PHEV.

Ο λόγος για το RAV4 PHEV, τρέχων μοντέλο που είναι και απερχόμενο καθώς ήδη έχει ανακοινωθεί το νεότερο.

Από την πολύ μικρή εμπειρία μου ως τώρα, λίγες μόλις μέρες, μόνο καλά λόγια έχω να πω.
Με εντυπωσίασαν κατά σειρά "ανακάλυψης",

- η αίσθηση που σου δίνει ότι είναι μεγαλύτερο αυτοκίνητο από ότι πραγματικά είναι. Αριστη εκμετάλλευση χώρων στην καμπίνα και χώρος αποσκευών σχεδόν 500 λίτρα για ένα αυτοκίνητο 4.6μ.
- η αναμενόμενη τέλεια εργονομία στο μπες - βγες, τόσο εγώ (κοντά στο 1,80) όσο και η κυρά (περίπου 1,65) μπαίνουμε - βγαίνουμε χωρίς να χρειαστεί να σκύψουμε ή να σκαρφαλώσουμε, απλά ανοίγουμε την πόρτα και μετακινούμαστε πλαγίως εντός και εκτός θέσης.
- η αντιληπτή ποιότητα κατασκευής, πολύ ανώτερη της κατηγορίας του. Εντάξει τα rav πάντα ήταν στιβαρά, ακόμα και το 20ετίας του πατέρα μου και μετά από σκληρά 300Κ χλμ δεν κάνει κιχ, κρακ, τσικ, πουθενά. Αλλά η απόσταση που έχουν διανύσει στην κατασκευή αυτά τα 20 χρόνια μιλάμε για σύγκριση μέρα με νύχτα.
- μαζί με το προηγούμενο έρχεται και η ποιότητα κύλισης και λειτουργίας, ή για να το πω αλλιώς, η αθόρυβη και απροσδιόριστη εναλλαγή από ηλεκτροκίνηση σε κινητήρα χωρίς την παραμικρή αίσθηση της λειτουργίας του θερμικού κινητήρα και η γραμμική λειτουργία του cvt σου δίνουν την αίσθηση ότι λειτουργεί μόνιμα ως ηλεκτρικό. Θα περίμενα τέτοια αίσθηση από Lexus και όχι από Toyota RAV, αν και υποψιάζομαι ότι ίσως να μην έχουν τόση διαφορά πια όπως παλιά και αυτή να έχει περιοριστεί κυρίως στo desing και το σήμα.
- Μετά από μια ερώτηση φίλου, αν είναι η έκδοση με τα 300+ άλογα, που είναι, διαπίστωσα ότι έχει "πολύ γκάζι", "γαζώνει" που λέμε. Τσέκαρα μετά και τα νούμερα και το άτιμο έχει 0-100 σε 6 sec!

Λιγότερο εντυπωσιακό για μένα (λόγω πρότερης εμπειρίας από άλλα αυτοκίνητα) είναι ο πλούσιος εξοπλισμός. Μιλάμε για την έκδοση black edition που τα έχει όλα! Αν κάτι είναι εντυπωσιακό σε αυτό είναι ότι με 60Κ παίρνεις όλο το σετ και δεν σου λείπει τίποτα, ισχύς, χώροι, εξοπλισμός. Με τις τιμές που παίζουν γενικώς στην αγορά σε εμένα φαίνεται καλό deal. Βέβαια μπορεί να το πάρει κανείς από 51.5 με λιγότερα καλούδια ή από 38 ως απλό hybrid (όχι plug in).

Δεν το έχω φορτίσει ακόμα αλλά ήδη η μπαταρία του φορτίζοντας στο δρόμο είναι στο 30%. Λένε ότι έχει πραγματικά χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης περίπου 70 χλμ. Τα οποία τα βρίσκω αρκετά για καθημερινή μετακίνηση ενός τυπικού χρήστη που θα πάει στη δουλειά του και θα έρθει άντε και καμιά μικρομετακίνηση στη γειτονιά. Αν υπάρχει η δυνατότητα φόρτισης τις ώρες που είναι στο σπίτι είτε στη δουλειά μιλάμε για σχεδόν 100% χρήση ως ηλεκτρικό στην καθημερινότητα του. Και όταν θα έρθει η ώρα για εκείνα τα μακρινά ταξίδια 3-4-5 φορές το χρόνο ταξιδεύεις χωρίς καμία σκέψη ή σκοτούρα που και πότε θα φορτίσεις και τι δρομολόγιο θα διαλέξεις και τι στάσεις θα κάνεις, τα γνωστά. Το νέο μάλιστα μοντέλο που έρχεται το διαφημίζουν για 130 χλμ αυτονομία, αν είναι 100 η πραγματική μιλάμε ότι θα καλύπτει σχεδόν το σύνολο των αναγκών καθημερινής αστικής μετακίνησης.

Στα αρνητικά θα έβαζα την οθόνη του και το interface του. Αυτό όμως σαν πρώτη εντύπωση. Ολα αυτά έχουν την καμπύλη μάθησης τους. Αν έρχεσαι από άλλα αυτοκίνητο άλλης μάρκας στην αρχή ξενίζει. Οπως γίνεται και με τα κινητά. Ομως πολύ γρήγορα μαθαίνεις τις ιδαιτερότητες του, τη δομή των μενού, τα shortcuts και απλά το συνηθίζεις. Χώρια που η ενασχόληση με τα settings γίνεται μόνο στην αρχή, μόλις το φέρεις εκεί που θέλεις δεν ξανασχολείσαι. Σε καθημερινή λειτουργία που για μένα είναι το ραδιόφωνο και η πλοήγηση δεν βλέπω κανένα πρόβλημα στη χρήση του. Και μιλάω για το native σύστημα του γιατί όταν το γυρνάω σε apple car play (ασύρματη σύνδεση, piece of cake) δεν έχει καμμία διαφορά από οποιοδήποτε άλλο.
Επίσης δεν μου αρέσει που έχει μικρή διάμετρο η στεφάνη του τιμονιού, το ήθελα πιο χοντρό. Και αυτό προφανώς συνηθίζεται αλλά επειδή δεν μπαίνω μόνο σε αυτό το αυτοκίνητο (καλύτερα, μπαίνω κυρίως σε άλλο) μάλλον δεν θα το συνηθίσω εύκολα.

Στη λευκή πέρλα με τη διχρωμία που κάνει με την μαύρη πανοραμική ηλιοροφή και τους προφυλακτήρες του και τις 19αρες ζάντες το βρίσκω και πολύ όμορφο.

Συμπερασματικά έχω να πω ότι πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, από τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκινήτων στον κόσμο, με αποδεδειγμένη διαχρονικά ποιότητα και αξιοπιστία και αν ήμουν σε φάση αγοράς του δεν μπορώ να φανταστώ γιατί θα διάλεγα οτιδήποτε άλλο αν ήθελα τέτοιο στυλ αυτοκινήτου. Ισως αν είχα να ξοδέψω περισσότερα χρήματα και με ενδιέφερε θα πήγαινα σε μάρκα με μεγαλύτερο δείκτη πολυτέλειας, lexus θα ήταν η προφανής επιλογή εδώ αν κάποιος θέλει το ίδιο Η/Μ πακέτο ή κάποια άλλη μάρκα πολυτελείας. Αλλά για αυτό που λέμε value for money (που δεν σημαίνει φτηνό, μην μπερδευτείτε), απτή ποιότητα και αίσθημα σιγουριάς για το τι θα πάρεις και εφόσον δεν έχεις καμία διάθεση να το παίξεις "πρωτοπόρος στις επιλογές" και "δήθεν ψαγμένος" ή δεν έχεις κόλλημα να είσαι φουλ ηλεκτρικός και στα ταξίδια σου πας στο RAV χωρίς δεύτερη κουβέντα. Εφόσον διαθέτεις τα χρήματα προφανώς γιατί αλλιώς αρχίζεις και "ψάχνεσαι" :biggrin: .
άντε να τα εξηγήσεις όλα αυτά σε κάποιον που δεν είχε ποτέ ιαπωνικό αυτοκίνητο...

η διαφορά με το NX είναι κυρίως στο θέμα τους premium και της ηχομόνωσής , το drivetrain είναι το ίδιο και είναι η κορυφή της παγκόσμιας αυτοκίνησης.
 

Μηνύματα
7.739
Reaction score
2.206
Άντε να βγει το επόμενο RAV μήπως και μπορέσουμε να αγοράσουμε φτηνότερα μεταχειρισμένο το τρέχον.

Πολύ ωραίο αμάξι, ακόμη και η παράξενη (έως κακή) αισθητική της ΤΟΥΟΤΑ τα πολλά τελευταία έτη συνηθίζεται.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.763
Reaction score
32.736
Japan technology No1

Car manufacturer Toyota has agreed to pay a staggering $1.2 billion to avoid prosecution for covering up severe safety problems with “unintended acceleration,” according to court documents, and continuing to make cars with parts the FBI said Toyota “knew were deadly.

Not only did Toyota fail to recall cars with problem parts, they continued to manufacture new cars with the same parts they already knew were deadly.

 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.917
Reaction score
45.015
Ψάξε λίγο ακόμα, μπορείς και καλύτερα από πεντάλ γκαζιού που μπλεκόταν στο πατάκι το 2009 για να μας πείσεις ότι η τεχνολογία της τογιότα είναι ένα μύθος. Επίσης να μελετάς και Prince να μαθαίνεις, είσαι λίγο αργός στα αντανακλαστικά σου.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.763
Reaction score
32.736

 
Last edited:




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.763
Reaction score
32.736
"But today Toyota admitted that the recalls did not cover all the cars they knew were in danger and said that they also concealed another cause of sudden acceleration they had found during their investigations – “sticky” pedals, which refers to the accelerator getting stuck partially depressed."
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.917
Reaction score
45.015
Λες να έμαθε από αυτούς ο Ελον και κρύβει τα στοιχεία από τα ατυχήματα των τεσλα;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.132
Reaction score
143.595
Προσωπικά όταν δοκίμασα το μικρότερο υβριδικό σουβ της Τογιότα που σκεφτόμουν να πάρω, ήταν απελπιστικά δυνατός ο θόρυβος του κινητήρα, που ανεβάζει πολύ υψηλές στροφές για να δώσει επιτάχυνση.

Τρελή φασαρία, οπότε και το άφησα.

Το σπινιαρισμα επίσης ερχόταν πολύ εύκολα, λόγω μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης και ως προσθιοκίνητο.

Τα δε πλαστικά μέρη μέσα, δεν ήταν "υψηλής ποιότητας" και σε καμία περίπτωση δεν τα θεωρούσες "αντάξια" του ονόματος της Τογιότα, οι τριγμοί θα ερχόντουσαν πολύ γρήγορα.

Όμοια 'ποιότητα" υλικών στην καμπίνα είχε και το υβριδικό γιαρις που τελικά πήρα, αλλά αυτό τουλάχιστον ήταν αρκετά ήσυχο. Τριγμούς εμφάνισε άφθονους, πολύ γρήγορα.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.763
Reaction score
32.736
Το αν κρύβει ή όχι είναι η άποψη δύο δημοσιογράφων. Όχι του FBI. Όταν ερευνήσει την Tesla το FBI θα το δούμε.

Το ότι δέχθηκε να πληρώσει 1.2δις για να αποφύγει την δίωξη περνάει στα ψιλά και κοιτάμε τα πατάκια.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.917
Reaction score
45.015
Η αλήθεια είναι ότι με haters και κολλημένα fanboys ποτέ δεν γίνεται κουβέντα ουσίας.
Μην τολμήσει και πάρει κανείς τογιότα παιδιά, δεν είναι alexis approved.

Εχουμε γκώσει εδώ μέσα από τους άσχετους που διαβάζουν στα ιντερνετς από δω και από κει και νομίζουν ότι έχουν άποψη για θέματα που δεν έχουν ούτε το ελάχιστο υπόβαθρο να τα επεξεργαστούν. Το μοτίβο παρατηρείται σε πολλά τοπικς, δεν είναι καινούργιο αλλά όσο περνάει ο καιρός γίνεται και περισσότερο έντονο. Ισως πάλι να έχει αυξηθεί η ευαισθησία μου και να κουράζομαι πιο εύκολα πια.
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.751
Μηνύματα
3.026.446
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top