Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.920
Reaction score
45.023
In 2014, Toyota sold 2,373,771 vehicles in the US, according to Automotive Sales Figures, which was a 6.2% increase compared to the previous year.While the exact dollar amount of sales isn't specified in the search results, we know that Toyota's global revenue for the year was 213.5 billion, according to F&I Tools.

In the U.S. in 2015, Toyota sold approximately 2.5 million vehicles, with a total revenue of around $239.1 billion. This figure is derived from Toyota's fiscal year 2015 (April 2014 - March 2015) consolidated net revenue of 27.5 trillion yen, which converts to approximately $239.1 billion using the exchange rate at that time according to Toyota USA Newsroom. Toyota's U.S. sales in 2015 were up 5% compared to the previous year according to the Los Angeles Times.


Κρίμα, να μην έχουν έναν alexis εκεί πέρα οι χαζοαμερικάνοι να τους ανοίξει τα μάτια.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.776
Reaction score
32.744
Η αλήθεια είναι ότι με haters και κολλημένα fanboys ποτέ δεν γίνεται κουβέντα ουσίας.
Μην τολμήσει και πάρει κανείς τογιότα παιδιά, δεν είναι alexis approved.
:rolleyes::roflmao:

Δύο αμάξια θα έβλεπα από το γρουπ αν ήθελα θερμικό και το έχω πει. AYGO X και LBX. Tα υπόλοιπα αισθητικά στα μάτια μου είναι για πέταμα. Ειδικά τα υπόλοιπα Lexus και το Yaris Cross παίρνουν βραβεία ασχήμιας.

Όπως φαίνεται από τα άρθρα και τις ανακλήσεις, η "κορυφή της παγκόσμιας αυτοκίνησης" δεν υπάρχει. Το ότι πουλάνε είναι άλλο θέμα. Και προσωπικά τα θεωρώ πολύ υπερτιμημένα οχήματα, καθώς, με τόση πολυδιαφημιζόμενη καθετοποίηση παραγωγής κλπ κλπ, οι τιμές της είναι εξωπραγματικές.

Edit: Θα δανειστώ κάτι που έχει πει άλλος.

"Πάλι στις πωλήσεις το ρίξαμε για κριτήριο ποιότητας; "
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.151
Reaction score
143.619
άντε να τα εξηγήσεις όλα αυτά σε κάποιον που δεν είχε ποτέ ιαπωνικό αυτοκίνητο...
Εμείς που είχαμε πάντως, δεν μείναμε με τις καλύτερες εντυπώσεις. 😎
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.776
Reaction score
32.744
Εμείς που είχαμε πάντως, δεν μείναμε με τις καλύτερες εντυπώσεις. 😎
Και εγώ Γιαπωνέζικο έχω. Εκτός από τον κινητήρα που είναι σκυλί το υπόλοιπο όχημα είναι απαράδεκτο για την εποχή του. Το Megane που ήταν 8 χρόνια πίσω σε αυτά ήταν Mercedes μπροστά σε αυτό. Οχήματα ίδιας αξίας και κατηγορίας. Τότε όταν έδινα το Megane για φανοποιεία και έδιναν κανένα Ηyundai ή Toyota, όταν έπαιρνα το Megane νόμιζα ότι οδηγό S Class.
 
Last edited:



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.961
Reaction score
90.133
Είχα ένα Toyota, και ένα της κόρης που οδηγάω τώρα που η CLS μπήκε για πώληση. 20 χρόνια σύνολο.
Και ακόμα ένα ο αδερφός μου.
Κανένα παράπονο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.151
Reaction score
143.619
Είχα ένα Toyota, και ένα της κόρης που οδηγάω τώρα που η CLS μπήκε για πώληση. 20 χρόνια σύνολο.
Και ακόμα ένα ο αδερφός μου.
Κανένα παράπονο.
Ε, μερικοί γουστάρουν ΙΚΕΑ. 😁😂🤣🤪
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.151
Reaction score
143.619
Δεν είναι; :lolsign:
Όχι. :fuckyou:


ΥΓ. Το πιο σύγχρονο από το δικό σου γιαρις που είχα, το υβριδικό, στα 5,5 χρόνια ήταν ρεταλι, έτριζε από κάθε γωνιά, ολόβε. Κι εμφάνισε πάνω από 5 προβλήματα που ήθελαν συνεργείο, σοβαρά θέματα, δε μιλάμε για φλας.

Στην αρχή, στο πρώτο εξάμηνο, σκεφτόμουν ότι δε θα το δώσω ποτέ, θα το κρατήσω για μέσα στην πόλη φορέβε. Στο έτος ήταν αποφασισμένο ότι θα φύγει από τα χέρια μου. Στο τέλος, έκανα αμάν να το ξεφορτωθώ.

Το Α3 της άουντι, ήταν κλάσεις ποιοτικότερο αυτοκίνητο.

Το iD.3 ήταν τρελή αναβάθμιση σε σχέση με το Α3.
3-4 κατηγορίες πάνω.
Τρομερά καλύτερο αυτοκίνητο, σε όλα.

Οπότε, το Τογιότα ήταν στον πάτο όλων των συγκρίσεων. 😎
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.961
Reaction score
90.133
ΥΓ. Το πιο σύγχρονο από το δικό σου γιαρις που είχα, το υβριδικό, στα 5,5 χρόνια ήταν ρεταλι, έτριζε από κάθε γωνιά, ολόβε. Κι εμφάνισε πάνω από 5 προβλήματα που ήθελαν συνεργείο, σοβαρά θέματα, δε μιλάμε για φλας.

Στην αρχή, στο πρώτο εξάμηνο, σκεφτόμουν ότι δε θα το δώσω ποτέ, θα το κρατήσω για μέσα στην πόλη φορέβε. Στο έτος ήταν αποφασισμένο ότι θα φύγει από τα χέρια μου. Στο τέλος, έκανα αμάν να το ξεφορτωθώ.
Το ίδιο το έχει ακόμα ο αδερφός μου. Δεν έχει πρόβλημα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.151
Reaction score
143.619
Το ίδιο το έχει ακόμα ο αδερφός μου. Δεν έχει πρόβλημα.
Μήπως είσαι φανμπόης μωρέ; 🤣🤪😂

Δε ξέρω, εγώ είχα ενθουσιαστεί αρχικά με το υβριδικό αυτο αυτοκινητάκι.

Σιγά σιγά, ο ενθουσιασμός έγινε απογοήτευση.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.961
Reaction score
90.133
Τι όχι; Άρρωστοι είστε για θεραπεία απεξάρτησης.
Μήπως είσαι φανμπόης μωρέ; 🤣🤪😂
Γιατί; Με βλέπεις να αγοράζω Toyota?
Για να είναι όμως στην κορυφή των πωλήσεων εδώ και πολλά χρόνια, κάτι κάνουν σωστά. Δεν μπορεί. Και όπως λες δεν είναι και φτηνά για τον ανταγωνισμό.
Τα ίδια και η VW.
Κάτι κάνουν σωστά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.776
Reaction score
32.744
έτριζε από κάθε γωνιά,
Τα ίδια το Citroen της αδελφής μου. Το χρησιμοποιεί ελάχιστα και τα τριξίματα και σοβαρά προβλήματα άρχισαν μετά τα 100.000χλμ. Κουδουνίστρα έχει γίνει. Και το Opel του συζύγου της όλο προβλήματα και δεν έχει ούτε δεκαετία.
Τα ίδια και η VW.
Κάτι κάνουν σωστά.
Να σου πω πόσους ξέρω που πάνε τα VW το ένα μετά το άλλο και όλα έχουν προβλήματα;
 


Μηνύματα
1.492
Reaction score
2.305
Ξεκινάμε από το ότι ο κύριος λόγος να μην πάει κάποιος σε φουλ ηλεκτρικό να είναι η μη δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι του. Μεγάλη μάζα ανθρώπων. Ακόμα και στην εργασία, αν δεν είσαι στα διευθυντικά στελέχη μιας εταιρείας είναι απίθανο να σου έχουν θέση στάθμευσης με φόρτιση.
Βέβαια αν έχεις φουλ δυνατότητα φόρτισης τότε ο μόνος λόγος να μην πας σε φουλ ηλεκτρικό τώρα είναι η προς το παρόν περιορισμένες επιλογές και η απολύτως σίγουρη επόμενη κατάσταση περισσότερων επιλογών πολύ σύντομα, σε 3-5 χρόνια.
Από κει και πέρα, ο καθένας κάνει τις επιλογές του και είναι σεβαστές.
αναλόγως πόσα χλμ κάνεις κάθε μέρα στην πόλη μπορείς να φορτίζεις ηλεκτρικό ανά 2-3 μέρες, ανά εβδομάδα ή 2 εβδομάδες.
Για τη δική μου χρήση, μία βόλτα για τα ψώνια στο μάρκετ θα έφτανε για τις μετακινήσεις της εβδομάδας, κοστίζει παραπάνω από το σπίτι αλλά πάλι πολύ κάτω από βενζίνη
Το 60% της μπαταρίας ( 20-80% ) μου φτάνει για 4 εβδομάδες δουλειάς.
Θα την έβγαζα άνετα και χωρίς να φορτίζω σπίτι.

Αλλά το σχόλιο ήταν γενικά για υβριδικά και ηλεκτρικά είτε φορτίζεις σπίτι είτε όχι
 

Μηνύματα
328
Reaction score
338
Για να είναι όμως στην κορυφή των πωλήσεων εδώ και πολλά χρόνια, κάτι κάνουν σωστά. Δεν μπορεί. Και όπως λες δεν είναι και φτηνά για τον ανταγωνισμό.
Τα ίδια και η VW.
Κάτι κάνουν σωστά.
Απλα ο μεγαλος αριθμος πωλησεων και για τις 2 μαρκες ειναι απο χρηστες που αλλαζουν το αυτοκινητο στη πενταετια. Οποτε οτι συμβει το καλυπτει η εγγυηση. Μετα το πουλανε στους ελληνες μεταχειρισμενο. ο ελληνας το παιρνει για χρηση τουλαχιστο 10 χρονια. Και εκει ειναι η μεγαλη διαφορα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.961
Reaction score
90.133
Απλα ο μεγαλος αριθμος πωλησεων και για τις 2 μαρκες ειναι απο χρηστες που αλλαζουν το αυτοκινητο στη πενταετια. Οποτε οτι συμβει το καλυπτει η εγγυηση. Μετα το πουλανε στους ελληνες μεταχειρισμενο. ο ελληνας το παιρνει για χρηση τουλαχιστο 10 χρονια. Και εκει ειναι η μεγαλη διαφορα.
Στην Ελλάδα η Toyota είναι μονίμως πρώτη στις πωλήσεις. Δεν θα ήταν αν ο κόσμος ήταν απογοητευμένος.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.111
Reaction score
9.045
Στην Ελλάδα η Toyota είναι μονίμως πρώτη στις πωλήσεις. Δεν θα ήταν αν ο κόσμος ήταν απογοητευμένος.
Χωρίς να λέω ότι η Toyota δεν είναι καλή μάρκα (γιατί είναι), το αν ο κόσμος είναι απογοητευμένος ή όχι δεν είναι κριτήριο ποιότητας.

Τα VW είναι καλύτερο παράδειγμα ως προς αυτό, καθώς όπως είπε και ο Αλέξης υπάρχει ένα σωρό κόσμος με VW που είχαν ένα κάρο (αστεία για σύγχρονα αυτοκίνητα) προβλήματα, αλλά παρόλα αυτά ήταν ευχαριστημένοι και μάλιστα πολύ.

Γιατί "έλα μωρέ, όλα χαλάνε" (μου το έχουν πει ακριβώς έτσι μετά από 5 σοβαρές βλάβες σε αυτοκίνητο τριετίας) ή γιατί η ευχαρίστηση του να έχεις Golf ήταν μεγαλύτερη από την απογοήτευση των βλαβών.

Εσύ λες το παράδειγμα με τα πρωταθλήματα και τις ομάδες αλλά δεν το θέτεις σωστά. Ο Ολυμπιακός είχε κάποτε 10 χρόνια να πάρει πρωτάθλημα αλλά οι Ολυμπιακοί πάλι Ολυμπιακοί ήταν, δεν έγιναν Παναθηναϊκοί.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.754
Μηνύματα
3.026.678
Members
38.490
Νεότερο μέλος
c01l
Top