Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.168
Reaction score
143.659
View attachment 373154

Οσο χωράει το screenshot.
Group VW τα 10 από τα 14. :fuckyou:
Είμαι σίγουρος πάντως πως το ΔΣ διαβάζει avsite για να βγάλει στρατηγική για το μέλλον.:tongue:

Ενα ενδιαφέρον στοίχημα θα ήταν ποιο αυτοκίνητο θα βγει νωρίτερα. Το ID2/1 ή το model Q/2.
Μερικά ακόμα ενδιαφέροντα: κινέζικα δεν έχει η λίστα, ένα MG ξεκινάει στο 25.
Παρακάτω:
Πωλήσεις αυτοκινήτων στο σύνολο
View attachment 373155
4 στα 6 πρώτα είναι VW group.

Την Tesla φυσικά δεν θα την βρείτε ούτε με μικροσκόπιο
View attachment 373156
Στο n.25, με -58.2%. 🤣😆😅😂
BYD +425%!!!
Α, πολύ ωραία πινακάκια, εύγε νέε μου!

Πάμε τώρα στο δια ταύτα: 😎

Για το πρώτο 6-μηνο του 2025, τα κέρδη μετά φόρων του γκρουπ βαγκ, μειώθηκαν κατά περισσότερο από 38%.

🤣😁🤪😂
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.990
Reaction score
90.206
Α, πολύ ωραία πινακάκια, εύγε νέε μου!

Πάμε τώρα στο δια ταύτα: 😎

Για το πρώτο 6-μηνο του 2025, τα κέρδη μετά φόρων του γκρουπ βαγκ, μειώθηκαν κατά περισσότερο από 38%.

🤣😁🤪😂
Εύγε νέε μου!
Πάμε τώρα στο πιο ωραίο: δεν έχω μετοχές 🤣😆😂😅😜

Το μόνο που με νοιάζει είναι να χάνει παντού ή Tesla.
Και εγώ να τρώω μπριζόλες 🥩🥳
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.811
Reaction score
32.792
Μπράβο. Αφού βρήκατε τις λίστες που σας βολεύουν, για πείτε. Πως γκένεν να ανεβαίνουν οι πωλήσεις και τα κέρδη να μειώνονται;

:roflmao:
 

Μηνύματα
17.627
Reaction score
25.318
Τιμολογιακή πολιτική, επενδύσεις αποσβέσεις κλπ.
Ποιος νοιάζεται; Εγώ πάντως όχι
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.123
Reaction score
9.065
Τιμολογιακή πολιτική, επενδύσεις αποσβέσεις κλπ.
Ποιος νοιάζεται; Εγώ πάντως όχι
Για να μην πούμε ότι η λίστα αναφέρει ξεκάθαρα ότι οι πωλήσεις ΔΕΝ αυξήθηκαν αλλά μειώθηκαν ελάχιστα.

Το να είσαι πρώτος σε πωλήσεις δεν ισοδυναμεί με αύξηση πωλήσεων.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.990
Reaction score
90.206
Έχουν εξηγηθεί όλα σε προηγούμενα ποστ.
Εν περιλήψει, έχουν μεγάλη πτώση στην Αμερική μετά τους δασμούς, και πολύ επένδυση σε αλλαγές στην παραγωγή.
Τέλος, έχουν εκρηκτική αύξηση πωλήσεων στα ηλεκτρικά. Εκεί που κάποιοι άλλοι βυθίζονται…ονόματα δεν λέμε :tongue:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.811
Reaction score
32.792
Βέβαια. Έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις. Για αυτό πιέζουν όλοι μαζί για μεταφορά των χρονικών ορίων αλλιώς έρχονται λουκέτα λέε η ACEA. :roflmao:

Και κατάργηση την ρύθμισης που θέλει όλα τα leasing και rentals να είναι ηλεκτρικά από το 2030. Μα αν έρθει αυτό θα εκτοξευθούν οι πωλήσεις. Το 60% και βάλε θα είναι BEVs. Α sorry ξέχασα. Για να χαρείς πρέπει να βγάζεις και κάτιανα πώληση. :biggrin:
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.091
Reaction score
11.239
Εχεις μια προσέγγιση στα πράγματα πιο πολύ ταιριάζει σε φανατικό σε ποδοσφαιρικό πέταλο.

Λες να περιμένουν εσένα και εμένα να μάθουν ότι έχουν πρόβλημα με την Κίνα;
Αντιλαμβάνεσαι ότι δεν είναι τόσο απλό να συντονιστούν όλοι αυτοί σε ένα βράδυ για να μην έχουν τον κάθε Αλέξη πάνω από το κεφάλι τους να ουρλιάζει '' I told you so ''.

Γιατί να μην αλλάξουν τα όρια;
Για να γεμίσουμε byd των 15,000€ ;
Γιατί να μην προστατέψουν την ΕΕ (στην τελική) από μια τεράστια οικονομική ζημιά;

Δεν είναι σοβαρή απάντηση το '' παίξατε στον αγώνα της ανάπτυξης των ηλεκτρικών και χάσατε με 5 γκολάκια από την Κίνα άρα τον μπούλο τώρα''
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.990
Reaction score
90.206
Συνεχίζεις @alexis με την ίδια τσουρεκοκαραμέλα για αφελείς πιστούς του cult.
Οι ενήλικες εταιρίες πρέπει να προσαρμόσουν σταδιακά την παραγωγή τους και το R/D προς τα ηλεκτρικά, ακολουθώντας την στροφή της ζήτησης προς τα εκεί. Και είναι μεγάλες εταιρίες, κατασκευάζουν και πουλάνε τα 5πλασια οχήματα από την Tesla. Δεν στρίβουν τα υπερωκεάνια τόσο εύκολα, και δεν υπάρχει και λόγος.
Και οι προβλέψεις σας για τις πωλήσεις τους στα ηλεκτρικά πήγαν κουβά αγρίως φέτος.
Όλα αυτά με κλειστή φέτος την Αμερικανική αγορά, και την κινεζική να περνάει και αυτή μεγάλες αλλαγές.
Παρόλα αυτά έχουν την γνώση και τα χρήματα για να το πετύχουν, και ήδη βλέπουμε τα αποτελέσματα με την πολύ δυναμική και ανοδική παρουσία στις πωλήσεις. Όσο για την κερδοφορία θα έρθει σταδιακά.
Κάποιοι άλλοι που ξεκίνησαν ως αμιγώς ηλεκτρικοί, κρατήθηκαν οριακά τα πρώτα χρόνια από τζάμπα φράγκα, με κρατικές επιδοτήσεις, ενέσεις από τις πιστώσεις ρύπων, αλλά και από την φούσκα της μετοχής με τα εξωφρενικά ψέματα του Έλον. Δήθεν FSD από το 2016:tongue:, και δήθεν άνοδος των πωλήσεων για πάντα :roflmao: , robotaxi καιξυσταρκί….και να το p/e στο 185. Φτάσαμε στο 2025 και οι πωλήσεις πέφτουν εδώ και δύο χρόνια και ακόμα περιμένουν αυτοί που πλήρωσαν FSD…και πέφτουν τόσο άγρια οι πωλήσεις αντί να ανεβαίνουν όπως έλεγε ο προφήτης, που έφτασε στο σημείο να σας λέει πως η εταιρία δεν πουλάει αυτοκίνητα, αλλά πουλάει φούμαρα. Και το χάφτετε.
Και μετά έρχεστε εδώ και λέτε για κερδοφορίες. Ρε δε βλέπετε τα χάλια σας;
Αντε πουλήστε κάνα χάμπουργκερ 🍔
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.811
Reaction score
32.792
Δουλίτσες το Σάββατο και μιας και είναι στο δρόμο είπαμε να σταματήσουμε στη Renault για το R5. Πολύ όμορφο αυτοκίνητο, και το εσωτερικό του συγκεκριμένου οχήματος μου επιβεβαίωσε πως είναι ο καλύτερος συνδυασμός. Αυτός με το σκούρο μπλε τζιν. Το εξωτερικό μαύρο χρώμα δεν με τρέλανε. Χάνει το αμάξι στο σύνολο του. Δεν φαίνεται το σχέδιο. Ίσως να κοιτούσα το σκούρο μπλε αλλά δεν το είχαν εκεί.

Το ταμπλό είναι εξαιρετικό, οι οθόνες επίσης, ενώ η οθόνη των multimedia είναι super responsive. Μπράβο Renault. Το όχημα ήταν με την 40άρα μπαταρία και σε 91% SoC έδινε 291χλμ. Οι αλλαγές των drive modes δεν άλλαζαν την εμβέλεια οπότε θεωρώ πως ήταν σε showroom mode. Δεξιά πίσω από το τιμόνι γίνεται της πτ@ν@ς. Νομίζω άλλο ένα χωρούσε 😅. Νταξ. Το λες και δυσλειτουργικό το concept εκεί. Θα δείξει.

Τα εμπρός καθίσματα είναι απίθανα με πολύ καλή πλευρική στήριξη. Μέσα στην πόλη στα μπασίματα - στροφές θα είναι η χαρά του παιδιού. Το προσκέφαλο με χάλασε με το που κάθισα επειδή σε έχει πολύ μπροστά, αλλά μετά μάλλον το συνήθισα. Με χάλασε επίσης ότι το κάθισμα το ρυθμίζεις με μανιβέλες. Περίεργο, δεν ξέρω. Συνήθεια από Tesla - ΒYD κλπ Κινέζικα. Αυτή δε που ρυθμίζει το ύψος είναι ανάμεσα στο κάθισμα και την κολόνα. Και είναι τόσο στενά εκεί μέσα που λες "ρε φίλε έλεος". Η οροφή είναι τόσο κοντά σου, και τόσο σκούρα, που αισθάνεσαι κάτι σαν μου ήρθε το ταβάνι στο κεφάλι. Αν και το σκούρο του δίνει έναν αέρα "πολυτέλειας" σε συνδυασμό με τον υπόλοιπο διάκοσμο - υλικά, το συγκεκριμένο όχημα θα ήταν καλύτερα να είχε ανοιχτόχρωμο εσωτερικό ή γυάλινη οροφή. Πολύ μαυρίλα σε τόσο μικρό χώρο.

Τα πίσω καθίσματα είναι "οκ", αλλά ο συνολικός πίσω χώρος είναι πολύ κακός. Το ύψος μου είναι 1,79m. Δεν έχω κανένα θέμα κλειστοφοβίας, και αισθάνθηκα κάπως. Αυτοί που έχουν τι θα κάνουν; H αίσθηση του "ταβανιού στο κεφάλι" είναι ακόμα εντονότερη. Όταν μπήκα πρώτη φορά στο όχημα ήταν πίσω. Σύμφωνα με την ρύθμιση που είχε βάλει στο εμπρός κάθισμα ο προηγούμενος επισκέπτης, τα παπούτσια μου (αθλητικά Νο 43) δεν κατέβαιναν να ακουμπήσουν πάτωμα. Δεν γινόταν. Έπρεπε να κάνω μανούβρες με τον αστράγαλο για να κατέβει. Ρε παιδιά εκεί στη Renault; Αλήθεια τώρα; Αυστηρά για δύο άτομα, και με τα πόδια ανοιχτά. To πως βγήκα δεν χρειάζεται να το περιγράψω νομίζω.

Πήγα μπροστά και έφτιαξα το κάθισμα όπως το ήθελα εγώ, αν θα το αγόραζα και το οδηγούσα μόνο εγώ. Μετά πήγα πάλι πίσω. Καλύτερη η κατάσταση, τα παπούτσια πάτησαν, αλλά και πάλι δεν είναι ΟΚ. Από 27.500€ έως 35.500€ και το παραδίδεις έτσι; Κάπου ώπα. Μετά γιατί είναι πρώτη η BYD. Ένα ντε. Γιατί;

Συνολικά το αμάξι μου άρεσε και σε μια άλλη τιμή θα το σκεφτόμουν για δεύτερο, και μόνο με την 52άρα μπαταρία. Κάτι σαν με την 52άρα στην τιμή της 40άρας. Έτσι κάτι γίνεται. Τα πίσω καθίσματα στα οχήματα μου στο 90% της ζωής τους είναι κενά οπότε δεν με απασχολεί και τόσο. Λέμε τώρα.

Μετά, και αφού κάναμε διάφορες δουλειές, έμεινε μισή ώρα πριν κλείσει η BYD στον Άλιμο, οπότε πήγαμε μια βόλτα και από εκεί. Συνέχεια εδώ.
 

TGD

Μηνύματα
10.835
Reaction score
10.398
Το 5 είναι όμορφο, αλλά το 4 νομίζω πως θα κάνει τις πωλήσεις.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.367
Reaction score
22.432
@alexis Eν τω μεταξύ, το R4 είναι πιο μεγάλο από το R5. Εάν σου δοθεί η ευκαιρία δες και το R4.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.811
Reaction score
32.792
@alexis Eν τω μεταξύ, το R4 είναι πιο μεγάλο από το R5. Εάν σου δοθεί η ευκαιρία δες και το R4.
Το R4 θα έρθει τέλος 2025 μάλλον. Αν και 22cm μεγαλύτερο, το wheelbase είναι μόνο 8cm μεγαλύτερο. Είναι 5,5cm ψηλότερο αλλά τα 3,5cm είναι στο ground clearance. Το R5 που θα έπαιρνα ξεπερνά τα 35k, οπότε το R4 θα φτάνει ίσως και να ξεπερνά το Model 3. Το ιδανικό είναι να μην ξεπεράσω τα 30k. Αν φτάσω σε τέτοιες τιμές η επιλογή για μένα είναι μονόδρομος. Tesla.
 
Last edited:

Μηνύματα
332
Reaction score
338
Το θέμα είναι ότι κάτω από 30κ πλέον παίρνεις ένα ice με απλό εξοπλισμό. Δύσκολα ηλεκτρικό. Εκτός και αν είναι μόνο για πόλη
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.811
Reaction score
32.792
Geely EX5, OMODA 5 και Lynk & Co 02 έχουν κάτω από 30k, ακόμα, με τουλάχιστον 60kWh μπαταρία.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.990
Reaction score
90.206
Το θέμα είναι ότι κάτω από 30κ πλέον παίρνεις ένα ice με απλό εξοπλισμό. Δύσκολα ηλεκτρικό. Εκτός και αν είναι μόνο για πόλη
Είναι καλό που με τα ηλεκτρικά είναι σχετικά ξεκάθαρο πιο είναι για μέσα στην πόλη και πιο για ταξίδια.
Γιατί με τα ice βλέπουμε κάτι καρυδότσουφλα στην Εθνική, και πηγαίνουν και με 130Km/h.
Το θεωρούν και φυσιολογικό.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.811
Reaction score
32.792
Μόλις η μπαταρία φτάσει στα 10€/kWh θα τα δεις ξανά. Είναι θέμα χρόνου.
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.805
Μηνύματα
3.028.071
Members
38.497
Νεότερο μέλος
Κωνσταντίνος Παντός
Top