- Μηνύματα
- 348
- Reaction score
- 357
Το τουνελ πισω ηταν για τον αξονα μεταδοσης αλλα ειναι και για την βελτιωση της ακαμψιας. Γιαυτο και δεν ειναι πολυ ψηλο αλλα πλατυ και επιπεδο.
Τέλη του έτους λένε, πες αρχές του '26 να είσαι σίγουρος.το c-hr+ πότε έρχεται στην Ευρώπη ξέρεις κανείς ;
Να πάει κάποιος για test drive. Στα χαρτιά είμαστε ΟΚ, και από τιμή. Να δούμε και τι ψάρια πιάνει στο δρόμο.είναι πλατφόρμα e-tnga όπως και το καινούριο bz.
πιθανότατα κατασκευή ιαπωνία.
το βασικό του πρόβλημα είναι οι διαστάσεις, είναι μεγάλο (ας μην κάνουμε αυτήν την συζήτηση) , αν γίνει αποδεκτό από το κορίτσι (που λόγω βοηθημάτων και απόκρισηςγκαζιούρέγματος μπορεί να το δεχτεί) το Vitara πάει εκδρομή.
έχει όλα τα χαρακτηριστικά άνω του μετρίου προς το καλό (όσον αφορά το drive train) δηλαδή 22KW onboard φορτιστή (ακόμα και στο supermarket δηλαδή βγάζει μια μέρα κίνησης) , έχει 150KW dc δυνατότητα (να δούμε καμπύλη φόρτισης , αλλά για Αθήνα-Θεσ/νικη 15 λεπτά στάση φτάνει και περισσεύει, λες και θα πηγαίνουμε κάθε μέρα), αναμένεται να έχει καλό efficiency (να επιβεβαιωθεί αυτό το 14-17 μεικτές), είναι αισθητικά πιο ηλεκτρικό το εσωτερικό του (όχι σαν του ariya) και είναι αρκετά φορτωμένο με χαζομαρούλες (HUD , 360 καμερες κλπ).
επιπλέον στους 2 τόνους (το λες και οριακά ελαφρύ για ev τέτοιου μεγέθους) έχει μια χαρά επιδόσεις (το 4κίνητο φυσικά, όχι οτι θα το πατήσεις πάνω 4-5 φορές στο χρόνο πάνω, τι ακριβώς να κάνεις το 0-100 σε 5 παρά) και λόγω ηλιθιοδούς φορολόγησης των BEVs (μηδεν, τέλος πάντων ας μην το συζητήσουμε ούτε αυτό) φαίνεται οτι δεν ξεπερνάει τα 50 με ότι πρόκειται να του φορτώσω, (το κινούμαι ηλεκτρικά κάνω οτι δεν το βλέπω, μέχρι τότε ποιος ζει ποιος πεθαίνει) συνεπώς είναι μια κάποια λύση με 11 χρόνια εγγύηση σε όλο το όχημα, από εισαγωγέα που έχει τιμήσει το όνομά του τα τελυταία 30+ χρόνια.