H Κορέα αρχίζει να βαράει καμπανάκια μετά την ανακοίνωση της CATL πως τον Δεκέμβριο ξεκινά η μαζική παραγωγή της Naxtra, μιας Sodium battery για ηλεκτρικά οχήματα με κόστος ανά kWh που μπορεί να φτάσει μέχρι και τα $10. Η ενεργειακή πυκνότητα είναι ίση έως και μεγαλύτερη μιας LFP. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να πάρει φωτιά. Η συμπεριφορά της στο πολύ κρύο τόσο στην φόρτιση όσο και στην διατήρηση της ενέργειας επίσης εξαιρετική. Είναι ασφαλέστερη από μια LFP. "Δεν σπάει δεν χαλάει" ίσως να έλεγε κάποιος.
Οι Κορεατικες εταιρείες που δουλεύουν κυρίως NCM ( LG Energy Solution, Samsung SDI και SK On ), βρίσκονται ακόμη σε στάδιο εξέλιξης και δεν προβλέπεται να παράξουν τέτοια μπαταρία πριν το 2030.