melina
Cargo 200
- Μηνύματα
- 25.454
- Reaction score
- 46.032
200 χλμ μέσα στην πόλη θα κάνετε αν είστε ταξί (3 φορές πήγαινε έλα αεροδρόμιο - κέντρο Αθήνας) ή περιοδεύων πωλητής
.
Μπορεί να υπάρχουν και αυτοί που μένουν Αθήνα και δουλεύουν Σχηματάρι ξερωγω, εκεί ίσως να τα κάνουν σε μια μέρα.
Οταν λέμε αυτοκίνητο πόλης είθισται να λέμε για 50-70χλμ κατά μέσο όρο την ημέρα και για πόλη όπως η Αθήνα. Σε άλλες πόλεις (sic) ούτε που υπάρχουν αυτά τα νούμερα. Εζησα 10 χρόνια στο Ηράκλειο Κρήτης, ακόμα και όταν έμενα εκτός πόλης δεν πρέπει να έκανα πάνω από 60 χλμ τη μέρα (και με 4 τουλάχιστον πέρα δώθε καθημερινά).
Επίσης ένα αυτοκίνητο πόλης για να χαρακτηριστεί ως τέτοιο έχει νόημα να έχει και μικρό μέγεθος. Αν φτάνει τα 4.5 μέτρα δεν μιλάμε για αυτοκίνητο πόλης. Βάζω το όριο κάπου στο 4 max.
Ενα μικρό αυτοκίνητο, αυτοκίνητο πόλης, που έχει 40αρα μπαταρία κουβαλάει περίπου 300 κιλά. Αν είναι με 60αρα κουβαλάει 420, δεν τη λες και μικρή διαφορά (μία σύζυγος και μια γκόμενα μαζί, δεν είναι καλός συνδυασμός όπως και να' χει). Τιμές κατά προσέγγιση με τη σημερινή τεχνολογία.
Ο ρουφιάνος (aka AI) μας λέει ότι μια μπαταρία έχει διάρκεια ζωής 1500-2000 πλήρεις κύκλους φόρτισης. 0-100% στα δηλαδή. Αν φορτίζεις, λέει, 30-80%, extends life significantly. Αντε να πούμε ότι με το significantly φτάνει τους 2500 κύκλους φόρτισης.
Αρα αν κάνεις με ένα γέμισμα ~200χλμ, θες κατ' ελάχιστον ανά 3 ημέρες φόρτιση (έστω ότι δουλεύεις και 7 μέρες τη βδομάδα όλο το χρόνο
) θα χρειαστείς 122 φορτίσεις το χρόνο, άντε πες 150 γιατί θα κάνεις και δεύτερη δουλειά κάποιες μέρες τώρα με το 13ωρο, όπερ θα τη βγάλεις περίπου 17 χρόνια με αυτή τη μπαταρία.
Προφανώς αν κάνεις 200 χλμ τη μέρα και θες κάθε μέρα φόρτιση το 17 θα γίνει 5-6 χρόνια αλλά μιλάμε και για 73Κ χλμ το χρόνο! Δεν θες αυτοκίνητο πόλης αν κάνεις τόσα χλμ το χρόνο ή τέλος πάντως πέτα το μετά από 350-400Κ χλμ το ρημάδι. Γνώμημου
.

Μπορεί να υπάρχουν και αυτοί που μένουν Αθήνα και δουλεύουν Σχηματάρι ξερωγω, εκεί ίσως να τα κάνουν σε μια μέρα.
Οταν λέμε αυτοκίνητο πόλης είθισται να λέμε για 50-70χλμ κατά μέσο όρο την ημέρα και για πόλη όπως η Αθήνα. Σε άλλες πόλεις (sic) ούτε που υπάρχουν αυτά τα νούμερα. Εζησα 10 χρόνια στο Ηράκλειο Κρήτης, ακόμα και όταν έμενα εκτός πόλης δεν πρέπει να έκανα πάνω από 60 χλμ τη μέρα (και με 4 τουλάχιστον πέρα δώθε καθημερινά).
Επίσης ένα αυτοκίνητο πόλης για να χαρακτηριστεί ως τέτοιο έχει νόημα να έχει και μικρό μέγεθος. Αν φτάνει τα 4.5 μέτρα δεν μιλάμε για αυτοκίνητο πόλης. Βάζω το όριο κάπου στο 4 max.
Ενα μικρό αυτοκίνητο, αυτοκίνητο πόλης, που έχει 40αρα μπαταρία κουβαλάει περίπου 300 κιλά. Αν είναι με 60αρα κουβαλάει 420, δεν τη λες και μικρή διαφορά (μία σύζυγος και μια γκόμενα μαζί, δεν είναι καλός συνδυασμός όπως και να' χει). Τιμές κατά προσέγγιση με τη σημερινή τεχνολογία.
Ο ρουφιάνος (aka AI) μας λέει ότι μια μπαταρία έχει διάρκεια ζωής 1500-2000 πλήρεις κύκλους φόρτισης. 0-100% στα δηλαδή. Αν φορτίζεις, λέει, 30-80%, extends life significantly. Αντε να πούμε ότι με το significantly φτάνει τους 2500 κύκλους φόρτισης.
Αρα αν κάνεις με ένα γέμισμα ~200χλμ, θες κατ' ελάχιστον ανά 3 ημέρες φόρτιση (έστω ότι δουλεύεις και 7 μέρες τη βδομάδα όλο το χρόνο

Προφανώς αν κάνεις 200 χλμ τη μέρα και θες κάθε μέρα φόρτιση το 17 θα γίνει 5-6 χρόνια αλλά μιλάμε και για 73Κ χλμ το χρόνο! Δεν θες αυτοκίνητο πόλης αν κάνεις τόσα χλμ το χρόνο ή τέλος πάντως πέτα το μετά από 350-400Κ χλμ το ρημάδι. Γνώμημου
