Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.520
Reaction score
33.417
Γελάνε και οι πέτρες. Τι απόγνωση οεο;

Δεν μπορεί να κάνουμε καταμετρήσεις και στατιστικά σε ανόμοια προϊόντα. Δεν έχουν τις ίδιες προδιαγραφές στην Κίνα τα μοντέλα, δεν το είδες στο γιουτιουμπ αυτό;
:lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign:

Θα μετράμε τεμάχια κανονικά αυτοκίνητα σε μια στήλη, και αυτοκίνητα για αναλώσιμους (σύμφωνα με το καθεστώς τους) σε άλλη. Ετσι πάει.

Απόγνωση έχεις ε;

χαχαχαχαχαχααχαχ
Πωωωω ρε φίλε. Μετά σας φταίνε οι Τεσλάδες. Καλά σας λέω πως μεγαλύτερο Cult από τους βαγκίτες δεν υπάρχει πουθενά στην υφήλιο. Σε λίγο θα μας ζητήσετε και συγκριτικό με τα ινδικά Tuk Tuk, μπας και νιώσετε ωραία.
:lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign:






Υγ: Σε συνέχεια των χθεσινών περί "άξιου συνεχιστή" και λοιπές πίτσες, λες και με ξέρατε και από χθες, το YouTube το προσπερνάω., για άλλη μια φορά, αλλά δεν θα έχει πολλές ακόμη. Πέταξε ένας μια μ@λ@κία κάποτε (τον θυμάμαι αλλά δεν θα το ανοίξω και αυτό), και το πήρατε μπάλα. Λες και εκεί δεν έχει γνώστες και επιστήμονες. Μόνο εσείς τους βρίσκεται. Το μέσο δεν κάνει το content. Το αντίθετο συμβαίνει. Για να τελειώνουμε, εγώ δηλαδή, αν κάποια στιγμή σταματήσω να σας απαντάω είναι επειδή μπήκατε στη λίστα.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.520
Reaction score
33.417
Σε άλλα νέα για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες και την παραγωγή BEV, προβλέπεται δύσκολος χειμώνας αν δεν διορθωθεί η παπαριά αυτή, όπως την διηγείται ένα τυχαίο παιδί στο τικ τοκ:


Το ανωτέρω, το επεσήμανα κι εδώ:


Τώρα, πως γίνεται σε ευρωπαϊκό έδαφος να παίρνει το κράτος τα ηνία μιας επικερδούς και υγιούς ιδιωτικής εταιρείας με το "έτσι θέλω", με μια απόφαση ενός υπουργείου, δεν θέλω να το σχολιάσω, θα με πείτε "Πρινς" κάποιοι κάποιοι.

Να δούμε πως θα ξεμπλέξει τώρα η Ευρώπη.
"Germany’s largest carmaker Volkswagen (VW) is once again facing major disruptions to its production lines. According to industry sources, the group is preparing to halt assembly of key models, including the Golf and Tiguan, due to a severe shortage of semiconductors."

 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.871
Reaction score
92.112
Καλά σας λέω πως μεγαλύτερο Cult από τους βαγκίτες δεν υπάρχει πουθενά στην υφήλιο.
Για την ταμπακιέρα όμως μόκο ε;
:lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign:

Άσε που προσωπικά δεν είμαι οπαδός καμίας εταιρίας. Και αυτό αποδεικνύεται από τις επιλογές μου για τα αυτοκίνητα που θα ακολουθήσουν. Θα μπορούσε να είναι ID3 ή 5 GTX, αλλά δεν. Αν ήμουν σε κάποιο cult Vag, θα είχα πάει σε αυτά.
Και ποτέ δεν έχω αγοράσει δύο συνεχόμενα αυτοκίνητα από την ίδια εταιρία. Ποτέ.

Πάμε πίσω λοιπόν στο αρχικό θέμα.
Τα κινέζικα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Κίνα, πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές;
Αν όχι, τότε γιατί τα μετράμε ως πωλήσεις στο σύνολο; Δημοτικό τελείωσαν όλοι αυτοί που παρουσιάζουν τα δεδομένα; Δημοσιογράφοι, γιουτιουμπερς, μάνατζερς κτλ;
 
Last edited:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.282
Reaction score
145.502
Με τέτοια χάλια από τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες στα κρας τεστ, λίγα τα λόγια σας για τα κινέζικα.


Οι πρωταθλητές είναι οι παραδοσιακοί αυτοκινηταράδες. Η δε φολγκζβάγκεν, δις πρωταθλητής. Τζερμαν τεκνολοτζι.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.282
Reaction score
145.502
Η τιμή της νέας μακάν τζιτιες ξεκινάει από 111 χιλιάρικα.

Άντε, καλές πωλήσεις. 😁😂

ΥΓ. Παίρνει και τετραδιεύθυνση (ανάμεσα στα πολλά πρόσθετα)
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.520
Reaction score
33.417

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.767
Reaction score
11.934
Με τέτοια χάλια από τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες στα κρας τεστ, λίγα τα λόγια σας για τα κινέζικα.


Οι πρωταθλητές είναι οι παραδοσιακοί αυτοκινηταράδες. Η δε φολγκζβάγκεν, δις πρωταθλητής. Τζερμαν τεκνολοτζι.
Τώρα, γιατί χαλάς το αφήγημα στις ευαίσθητες, ρομαντικές ψυχές; :biggrin:

1761149954746.jpeg
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.871
Reaction score
92.112
Αφηγήματα ξεαφηγήματα, απάντηση δεν έχω πάρει. Πάμε πάλι:
Τα κινέζικα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Κίνα, πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές;
Αν όχι, τότε γιατί τα μετράμε ως πωλήσεις στο σύνολο; Δημοτικό τελείωσαν όλοι αυτοί που παρουσιάζουν τα δεδομένα; Δημοσιογράφοι, γιουτιουμπερς, μάνατζερς κτλ;
:laugh:

🐤🐤🐤
 

Μηνύματα
426
Reaction score
441
Γιατί τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται και πωλούνται στη Κίνα ξέρεις τι προδιαγραφές έχουν;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.871
Reaction score
92.112
Γιατί τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται και πωλούνται στη Κίνα ξέρεις τι προδιαγραφές έχουν;
Όχι. Αν ισχύει το ίδιο, δηλαδή διαφορετικές προδιαγραφές ασφαλείας, τότε και αυτά έξω από το σύνολο των πωλήσεων.
Να γίνουν δυο πίνακες, αυτοκίνητα και μπανιέρες, να ξέρουμε τι μετράμε
 


Μηνύματα
426
Reaction score
441
Όχι. Αν ισχύει το ίδιο, δηλαδή διαφορετικές προδιαγραφές ασφαλείας, τότε και αυτά έξω από το σύνολο των πωλήσεων.
Να γίνουν δυο πίνακες, αυτοκίνητα και μπανιέρες, να ξέρουμε τι μετράμε
δε καταλαβαινω τη λογικη αυτη. απο τη στιγμη που η οποια βιομηχανια επεισε τον πελατη και αγορασε το προιον της αντι για τον ανταγωνιστη μετραει σα πωληση.
εδω καποιες εταιριες πουλανε τελειως γυμνα απο εξοπλισμο σε σχεση με αλλες και με πιο υψηλο τιμημα.
η πωληση ειναι πωληση.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.767
Reaction score
11.934
Όχι. Αν ισχύει το ίδιο, δηλαδή διαφορετικές προδιαγραφές ασφαλείας, τότε και αυτά έξω από το σύνολο των πωλήσεων.
Να γίνουν δυο πίνακες, αυτοκίνητα και μπανιέρες, να ξέρουμε τι μετράμε
Παρντόν, θα αγοράσετε στην Ευρώπη ή στην Κίνα; :biggrin:
Υπάρχει ο κινέζικος φορέας C-NCAP που διεξάγει δοκιμές πρόσκρουσης, όπως και τα υπόλοιπα παρακλάδια του NCAP ανά τον κόσμο. Οι δοκιμασίες είναι παραπλήσιες ή ταυτόσημες με του Euro-NCAP, όποιος έχει όρεξη και χρόνο ας ψάξει τα αποτελέσματα. Αλλά, γιατί ενδιαφέρει εμάς στην Ευρώπη ποιο ακριβώς αποτέλεσμα έχει βγάλει, σε κάποια άλλη αγορά, μια παραλλαγή μοντέλου το οποίο πωλείται και στη δική μας;
Από εκεί και πέρα, μπορεί να θέτει κάποιος ρητορικά και αναπάντητα ερωτήματα, για να καταλήξει σε αυθαίρετα συμπεράσματα που αφορούν τις... πωλήσεις ώστε να απαλύνει το γεγονός ότι μοντέλα κορυφαίων ευρωπαίων κατασκευαστών σκοράρουν χαμηλότερα από αντίστοιχα κινέζων. Ράβδος εν γωνία, στην εξέδρα βρέχει. :roflmao:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.871
Reaction score
92.112
δε καταλαβαινω τη λογικη αυτη. απο τη στιγμη που η οποια βιομηχανια επεισε τον πελατη και αγορασε το προιον της αντι για τον ανταγωνιστη μετραει σα πωληση.
Θα κάνω ακόμα μια προσπάθεια να το εξηγήσω.
Προφανώς μετράει ως πώληση. Αλλά πώληση διαφορετικού είδους.
Γιατί; Είναι πάρα πολύ απλό: ας πούμε πως πάω στην Κίνα και αγοράζω ένα τσιντσαντσον κλασομπανιεράκι από αυτά τα άγνωστα που πουλάνε μυριάδες εκεί και τα βλέπουμε στους πίνακες των πωλήσεων . Τυχαία επιλογή Ηλεκτρικό ή όχι, δεν έχει σημασία. Είστε σίγουροι πως μπορώ να το βάλω σε ένα καράβι, να το εκτελωνίσω και να το κυκλοφορήσω στην Ελλάδα; :tongue:
Θα έχει CoC? Αν όχι, γιατί όχι; Εδώ σας θέλω. Γιατί όχι; Δεν έχει καλό στέρεο ή όμορφα καθίσματα;
Αυτό είναι το πρόβλημα;

Δεν είμαι καν σίγουρος πως μπορώ να εισάγω ένα κινέζικο BYD ή κάποιο άλλο από τις μεγάλες εταιρίες και να το κυκλοφορήσω. Αφήστε το αν συμφέρει. Έχουν CoC τα αντίστοιχα μοντέλα που παράγονται για εκεί;

Αυτό μπορεί να ισχύει και για τα ευρωπαϊκά ή αμερικανικά που παράγονται για την κινέζικη αγορά. Δεν τα εξαιρώ.

Επειδή λοιπόν έχουμε να κάνουμε με μια στρεβλή αγορά, και δεν είναι μόνο οι πιστοποιήσεις που την στρεβλώνουν, δεν μπορούμε παρά να την εξετάζουμε ξεχωριστά και όχι αθροίζοντας την στις κανονικές αγορές.

Πιο απλά. Ενας παραγωγός ντομάτας πουλάει ντομάτες στην ΕΕ που ελέγχονται ποιοτικά, και ένας άλλος πουλάει ντομάτες στην κεντρική Αφρική τόσο μάπα που δεν περνάνε τον έλεγχο για να πουληθούν στην Ευρώπη.. Θα κάνουμε σύγκριση τις ποσότητες που πουλάνε αυτοί οι δύο;
Αν πιστεύετε πως είναι λογική μια σύγκριση των πωλήσεων, απλώς διαφωνούμε. Όλα καλά.
8-)
 

Μηνύματα
426
Reaction score
441
τα φυστικια αιγινης που παραγει η τουρκια καποια στιγμη ειχαν τοσα τοξικα απο ψεκασμους και λιπασματα που απαγορευτηκε η πωληση στην ΕΕ. οι τουρκοι τα πουλησαν στο ΗΑΕ και φτιαχουν τη σοκολατα ντουμπαι με αυτα. Τι λες εσυ; αυτες οι ποσοτητες δε προσμετρουνται στη ετησια παραγωγη της τουρκιας η μηπως δε εισπτρατουν οι παραγωγοι;
Τα αυτοκινητα που φτιαχνει η φιατ στη νοτια αμερικη για την τοπικη αγορα μια χαρα περναει τις πωλησεις στο συνολο. Και αυτα σιγουρα δε εχουν ευρωπαικες προδιαγραφες. οι οποιες εχουν διαφορες απο τις αμερικανικες.
παντως να ξερεις οτι xiaomi εχουν ηδη εισαχθει και ταξινομηθει στη γερμανια χωρις να υπαρχει επισημη εισαγωγη.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.871
Reaction score
92.112
Τι λες εσυ; αυτες οι ποσοτητες δε προσμετρουνται στη ετησια παραγωγη της τουρκιας η μηπως δε εισπτρατουν οι παραγωγοι;
Δεν ξέρω αν προσμετράται. Αλλά δεν θα έπρεπε.
Τα αυτοκινητα που φτιαχνει η φιατ στη νοτια αμερικη για την τοπικη αγορα μια χαρα περναει τις πωλησεις στο συνολο. Και αυτα σιγουρα δε εχουν ευρωπαικες προδιαγραφες. οι οποιες εχουν διαφορες απο τις αμερικανικες.
Γιατί το λες; Δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο. Ξέρω αρκετούς που επαναπατρίστηκαν από Αμερική (ΗΠΑ) και εισήγαγαν αυτοκίνητα που χρησιμοποιούσαν εκεί.
Δεν έχω ακούσει να υπάρχουν ξεχωριστές γραμμές παραγωγής με άλλες (υποδεέστερες) προδιαγραφές για Νότιο Αμερική. Αν υπάρχουν, και οι διαφορές είναι εξόφθαλμες, τότε ναι, να μπουν στην κατηγορία Κίνας.
Ας χωριστούν οι πωλήσεις σε Α κατηγορία, αυτοκίνητα που μπορούν να κυκλοφορούν παντού, και Β κατηγορία, αυτοκίνητα που μπορούν να κυκλοφορούν μόνο σε τριτοκοσμικές χώρες όπως η Κίνα.
:lolsign:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.425
Μηνύματα
3.052.406
Members
38.558
Νεότερο μέλος
173panos
Top