Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.560
Reaction score
33.442
Η νέα version του Zeekr 001 φορτίζει 7%-80% σε 7'. Αν βρεις φορτιστή 1.3kW. :biggrin:

Αλλά και σε 300άριδες να το βάζεις θα έχει μια απίστευτη φλατ φόρτιση για πολύ ώρα.

1000006310.jpg


Έτσι για reference, το charging curve του 7Χ που έχει στην Ελλάδα 55.000€.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.902
Reaction score
92.146
Μπορούμε να πούμε πως πλέον το θέμα της ταχύτητας φόρτισης έχει λήξει.
Αρκεί να υπάρχουν αρκετοί ισχυροί φορτιστές σωστά διασκορπισμένοι. Ακόμα και στην ψωροελλάδα είμαστε πολύ κοντά, με κάποιες περιοχές μόνο να μην έχουν κάλυψη.
Για Ευρώπη δεν το συζητάμε
Αρχίζει να γίνεται άχρηστη η πατέντα της αλλαγής μπαταρίας της ΝΙΟ
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.322
Reaction score
145.550
Από κει και πέρα έχουμε πει ότι (αυτού το μεγέθους) οι εταιρείες δεν θα πάθουν κάτι αν δουλέψουν χωρίς κέρδη. Οχι απλά για ένα τρίμηνο αλλά και χρόνια. Σημασία έχει η ρευστότητα,
Ποιου "μεγέθους"; Του μικρού μεγέθους;🤣😂😁

Και μετά μιλάτε για την Τέσλα ρε αθεόφοβοι; 🤣😂😁

Οι συνολικές πωλήσεις της Πόρσε, που είναι μόνον μερικά μοντέλα ΙΧ, είναι ελάχιστες εδώ και χρόνια.
Ούτε για πλάκα δεν θα πλησιάσει τις πωλήσεις της Τέσλα, η οποία ΔΕΝ πουλάει μόνον αυτοκίνητα, ίσα ίσα έχει τεράστια γκάμα προϊόντων, που αυξάνεται μάλιστα (έρχονται και τα ρομπότ, και τα φορτηγά του χρόνου, το εργοστάσιο για τα semi ολοκληρώθηκε σαν κτίσμα, εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας, και χωρίς καθυστερήσεις μπαίνουν τα μηχανήματα παραγωγής).

Εσύ δεν έλεγες η Τέσλα είναι φούσκα και θα κλείσει; 😁😂🤣

Και ποια ρευστότητα θα κρατήσει για χρόνια ζωντανή την Πόρσε; Πλάκα κάνεις;

Από ΑΙ:

Σύγκριση Ρευστότητας (Free Cash Flow) Porsche vs Tesla μετά τα Αποτελέσματα Q3 2024


Με βάση τα πιο πρόσφατα οικονομικά στοιχεία για την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2024 (YTD Q3), η Tesla παρουσιάζει πολλαπλά υψηλότερη ρευστότητα σε σχέση με την Porsche.

Η Porsche χρησιμοποιεί τον δείκτη Automotive Net Cash Flow ως ισοδύναμο Free Cash Flow, ενώ η Tesla αναφέρει άμεσα Free Cash Flow.

Ακολουθούν τα βασικά νούμερα και η σύγκριση:

Βασικά Στοιχεία YTD Q3 2024:

Σύγκριση (Tesla vs Porsche)
Πόρσε €1,235 εκατ.
Τέσλα ~$4.5-5 δισ.
Tesla ~3.3-3.7x υψηλότερο

Περιθώριο
Πόρσε 4.8% επί εσόδων αυτοκινήτων
Τέσλα 15% (βάσει ετήσιων)
Tesla υψηλότερο, λόγω κλίμακας

Σύγκριση YoY
Πόρσε -63.5%
Τέσλα +~20-25%
Porsche πτώση, Tesla άνοδος

Ανάλυση:
Porsche: Η μείωση οφείλεται σε υψηλότερα κόστη εργασίας, δασμούς και επενδύσεις σε ηλεκτρικά μοντέλα (π.χ. Macan EV), με έσοδα -5% YoY (€25.7 δισ.).

Tesla: Η αύξηση προέρχεται από βελτιωμένη παραγωγή (π.χ. Cybertruck, Megapack) και ενεργειακά projects, με συνολικό FCF 2024 ~$3.6 δισ. και cash reserves $36.6 δισ. Το Q3 μόλις, με $3.99 δισ. FCF, δείχνει δυναμική ανάκαμψη.

Γενική Σύγκριση: Η Tesla υπερτερεί λόγω μεγαλύτερης κλίμακας (1.8 εκατ. οχήματα/έτος vs ~300.000 Porsche), ποικιλίας εσόδων (ενέργεια, AI) και χαμηλότερων σχετικά κόστων.

Σε απόλυτα νούμερα, η Tesla παράγει ~3-4 φορές περισσότερη ρευστότητα, ενισχύοντας την ικανότητά της για επενδύσεις σε autonomy και επέκταση σε νέα προϊόντα.


ΥΓ. Πόσο πιο "έξω" μπορείς να πέσεις στις "προβλέψεις"σου άραγε; 😁







ΥΓ. Τρου στόρι:
Προ 7-ετίας περίπου, ένας συνάδελφος ακτινοδιαγνωστης που εργαζόμαστε μαζί, είχε αγοράσει ένα θεσμικό μακάν υπερπλήρες πρόσθετου εξοπλισμού, με της Παναγιάς τα μάτια λέμε, και με προωθητική ενέργεια της εδώ αντιπροσωπείας, του κόστισε 68.000€.

Εκείνη την εποχή, λέγανε από την Πόρσε πως θα βγει η ηλεκτρική μακάν σε σαφώς χαμηλότερο κοστολογιο, αφού σε θα έχει όλα τα (πολλά και πολύ ακριβά) τμήματα του θερμικού κινητήρα, και επειδή είναι πολύ φτηνότερα τα ηλεκτρικά, θα είναι σαφώς φτηνότερη η ηλεκτρική Πόρσε μακάν, μάλιστα λέγανε για 65.000 τιμή σε δολάρια (χαμηλότερη σε €), με πλήρη εξοπλισμό μάλιστα.

Και μετά από ένα σωρό καθυστερήσεις και πολλά χρόνια συνεχών αναβολών, βγήκε τελικά με τιμή εκκίνησης (η φτηνότερη έκδοση λέμε) στα 90 χιλιάδες ευρωπουλα, και δεν είχε ούτε τζάμια ηχομόνωσης, γυμνό λέμε, αφού έκανα μια πρόβα διαμόρφωσης και μου βγήκε πάνω από 125 χιλιάρικα!

Ρε δε γμνιούνται ν'ασπρίσουν..
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.560
Reaction score
33.442
Εσύ δεν έλεγες η Τέσλα είναι φούσκα και θα κλείσει; 😁😂🤣
Και ο Tavares τα ίδια είπε πριν λίγες μέρες. Ότι ο Musk θα φύγει για να δώσει περισσότερο χρόνο σε SpaceX κλπ, και ότι η Tesla σε μια δεκαετία παίζει και να μην υπάρχει, και η πρώτη της μετοχής θα είναι κολοσσιαία καθώς βρίσκεται στη στρατόσφαιρα. :roflmao:

Βέβαια υπάρχουν και κάποιοι σύμβουλοι της FED, με δικές τους εταιρείες σήμερα, που όταν η μετοχή της Tesla είχε $100 την χαρακτήριζαν φούσκα και δεν θα αγόραζαν ποτέ. :roflmao:

Το λάθος όλων είναι ότι αξιολογούν την Tesla σαν αυτοκινητοβιομηχανία.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.560
Reaction score
33.442
Βέεεεεεεεεβαια. Τόσα ψέματα που δεν ξέρεις τι να μαζέψεις. :dance2:

Μην ασχολείστε αν δεν θέλετε να μάθετε. Τα έχουμε πει.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.902
Reaction score
92.146
Ανταγωνιστική τιμή για μη κινέζικο.
Να το δούμε και στην οδήγηση τι λέει. Αν είναι σωστό θα πουλήσει.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.458
Μηνύματα
3.053.376
Members
38.563
Νεότερο μέλος
Electr
Top