Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.046
Reaction score
92.415
Από Ευρώπη
Mercedes BMW Audi και Porsche έχουν εξαιρετικές και υπερσύγχρονες επιλογές. Κορυφαίες. Μπήκαν τα πράγματα στη θέση τους.
😎
Για πιο φτηνά;
Και τα Mini είναι πολύ ωραία, και το Renault 5.
Και τα καινούργια ID έχουν πολύ βελτιωμένο κινητήρα και λειτουργικό. Και από οδική συμπεριφορά είναι εξαιρετικά.
Ορίστε, έχει επιλογές μια χαρά από Ευρώπη.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.046
Reaction score
92.415
Κακό πράγμα ο φανατισμός. Και φυσικά τα κίνητρα είναι ξεκάθαρα πολιτικά.
Μην κρύβεστε πίσω από το δάκτυλο σας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.747
Reaction score
33.588
Καθόλου φανατισμός. Και να κάτσω να στο αναλύσω θα διαφωνείς σχεδόν σε όλα οπότε δεν έχει νόημα καθώς τα έχουμε ξαναπεί.
Και φυσικά τα κίνητρα είναι ξεκάθαρα πολιτικά.
Μην κρύβεστε πίσω από το δάκτυλο σας.
:roflmao:

Τρεις λαλούν.

Έχεις πρόβλημα. Να το δεις.

Bye
 


Μηνύματα
1.608
Reaction score
2.446
Το ερώτημα πού τίθεται είναι εάν εσύ ως απλός καταναλωτής προτίθεσαι να πληρώσεις ακριβότερα ένα υποδεέστερο προϊόν για να "προστατέψεις" (δήθεν) από τους Κινέζους μια πχ γερμανική φίρμα που δεν σέβεται ούτε εσένα, ούτε τον εαυτό της, χωρίς όραμα και χωρίς μέλλον, που χάνει λεφτά σε κάθε πώληση, που επιμένει να μην ασχολείται με την ηλεκτροκίνηση και ζητάει επέκταση των ICE μέχρι να σβήσει ο ήλιος, σα να ζει σε άλλο πλανήτη (απλώς θέλει να παρουσιάσει κάπως καλύτερα αποτελέσματα για το επόμενο Q, αδιαφορώντας για την μακροπρόθεσμη παράδοση στους Κινέζους).
τι υποδεέστερο ευρωπαϊκό σε σχέση με το κινέζικο δεν το αντιλαμβάνομαι να πω την αλήθεια, υποδεέστερο σε σχέση με Τέσλα, να το δεχτώ λόγω "FSD" , αλλά με Κίνα γιατί; επειδή έχουν μεγαλύτερες μπαταρίες και περισσότερα μπλιμπλίκια για ίδια λεφτά; απλά είναι φθηνότερα. Και ας δούμε και πως θα πάνε στο μέλλον από αξιοπιστία, σέρβις κλπ

ένα ποσό παραπάνω, ναι είναι διατεθιμένος να πληρώσω, μέχρις ενός ορίου, τώρα να αυτό είναι 10 ή 25% δεν ξέρω, κάπου ανάμεσα ίσως


Από Ευρώπη ............................................., από που να αρχίσει και που να τελειώσεις, Καλή τύχη.
ναι ξέρω, καίνε λάδια :p
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.046
Reaction score
92.415
τι υποδεέστερο ευρωπαϊκό σε σχέση με το κινέζικο δεν το αντιλαμβάνομαι να πω την αλήθεια
Ούτε κατά διάνοια δεν πιάνουν τις Mercedes BMW Audi Porsche οι Κινέζοι. Όποιος το λέει αυτό είναι παντελώς άσχετος με το αντικείμενο.
Ή αντιευρωπαϊστής. Για κάποιον λόγο. Λέμε τώρα. :biggrin:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.638
Reaction score
145.988
τι υποδεέστερο ευρωπαϊκό σε σχέση με το κινέζικο δεν το αντιλαμβάνομαι να πω την αλήθεια
Σε κάθε κοστολογιο, όποιο θες - διάλεξε, μπορούμε να δούμε τεχνικά χαρακτηριστικά από μια (οποία θες) Ευρωπαϊκή πρόταση, και μετά να αντιπαραβάλλουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά από αντίστοιχη κινεζική πρόταση.

Τα βασικά χαρακτηριστικά που έχουν σημασία στα (ηλεκτρικά) αυτοκίνητα, είναι τα εξής:

1. Ονομαστική WLTP αυτονομία
2. Μέγεθος μπαταρίας και κόστος αντικατάστασης
3. Καθαρόαιμη ηλεκτρική πλατφόρμα ή όχι
4. Ταχύτητα φόρτισης
5. Εγγύηση
6. Χώρους
7. Επιδόσεις (0-100, τεστ ταράνδου)
8. Σοφτγουερ
9. Επίπεδα εξοπλισμού, δυνατότητες
10. Αστέρια στα κρας τεστ

Στην ίδια τιμή, οποιοδήποτε ευρωπαϊκό προϊόν, έχει πρόβλημα όταν θα συγκριθεί με αντίστοιχο κινέζικο, είναι εμφανώς υποδεέστερων χαρακτηριστικών, με λιγότερο εξοπλισμό, με μικρότερη μπαταρία, με υποδεέστερες επιδόσεις.

Υποδεέστερο προϊόν.

Στα γερμανικά προϊόντα, όπως στο σχετικά προσιτό iD.3, αν πας να βάλεις κάποιο λογικό εξοπλισμό (αντλία θερμότητας, Μάτριξ φώτα, keyless entry, κλπ) το κόστος εύκολα θα ξεπεράσει τα 50 χιλιάρικα.. Στα λεφτά που θα φτάσει, εάν δεις τι προσφέρει ο κινέζικος ανταγωνισμός, είναι να γελάς και να κλαίς μαζί.

Τώρα αν θες να γράφει "φολγκζβάγκεν" ή "πόρσε" στην ούγια, με γεια σου και με χαρά σου, αλλά στα ίδια λεφτά έχει πορτοκαλιές που κάνουν καλύτερα πορτοκάλια, και πάντα (καλώς ή κακώς) αν τα λεφτά φτάνουν σε επίπεδα προϊόντων της Τέσλα, μπαίνει στο παιχνίδι της σύγκρισης ο ισχυρότερος παίχτης..
Και ας δούμε και πως θα πάνε στο μέλλον από αξιοπιστία, σέρβις κλπ
Έχει ήδη πολύ σοβαρή εμπειρία ο Κινέζος στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ιδίως η BYD, κι αυτό φαίνεται από τον αριθμό πωλήσεων.

Όταν ο Κινέζος πουλάει σε ένα μήνα όσα θα πουλήσει σε 1-2 χρόνια η άλλη εταιρεία, καταλαβαίνεις εύκολα ότι ο ένας έχει εμπειρία κι ο άλλος παίζει στους κασιδη το κεφάλι.

Ιδίως στο σοφτγουερ, όπου τα ευρωπαϊκά έχουν ένα σοβαρό μειονέκτημα σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους (καλά, άσε την Τέσλα, αυτή έχει ξεφύγει).
 

Μηνύματα
1.608
Reaction score
2.446
ο κινέζος πουλάει παραπάνω λόγω τιμής, δεν προκύπτει από τον αριθμό των πωλήσεων η αξιοπιστία, αυτή θα τη δούμε σε βάθος χρόνου

δεν με ενδιαφέρει να γράφει "VW" ή "πόρσε", ας γράφει skoda ή dacia, μου είναι αδιάφορο,
όχι ότι δε ήθελα μία πόρσε, το αντίθετο μάλιστα, αλλά όχι για το σήμα αλλά για τα υπόλοιπα, κοίταγα να αλλάξω αυτό που έχω και είδα και τα skoda (το έχω αναβάλει προς το παρόν)

είπαμε, κινέζικο θα δω όταν δεν θα έχω άλλη επιλογή ή δε θα μου φτάνουν τα λεφτά
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.046
Reaction score
92.415
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.747
Reaction score
33.588
ναι ξέρω, καίνε λάδια
Κοίτα. Επειδή και τα ηλεκτρικά μοτέρ έχουν μέσα λιπαντικό, που για σωστή και μακροχρόνια λειτουργία του κινητήρα θέλει αλλαγή περίπου κάθε 200.000χλμ, ποτέ μη λες ποτέ. :biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.638
Reaction score
145.988
ο κινέζος πουλάει παραπάνω λόγω τιμής,
Όχι βέβαια.
Στην ίδια τιμή, έχει και γερμανικά.
Αλλά αυτό δεν είναι το θέμα.

Ο Κινέζος (όπως και η Τέσλα) πουλάει περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διότι ΜΠΟΡΕΙ να τα φτιάξει, έχει τα υλικά, τις μπαταρίες, την τεχνολογία και την ικανότητα κατασκευής.

Άμα δεις πόσο παιδικά είναι τα νούμερα του συνολικού όγκου των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που παράγει η Μερσεντές, η μπεμβε, η άουντι, η Πόρσε και η φολγκζβάγκεν, θα γελάς μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

Δεν το έχουν σε λέω. Δεν μπορούν.

Η Τέσλα κατασκευάζει περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από όλες μαζί τις γερμανικές φίρμες!
Μα πόσο γελοίοι, δεν περιγράφεται.

Και δεν έχουν και πελάτες να τα πάρουν αυτά τα ΠΟΛΥ λίγα που φτιάχνουν.
Σταματάνε παραγωγή (φολγκζβάγκεν) γιατί δε πουλάνε.
Γιατί δε πουλάνε;
Γιατί δεν είναι αξιόλογα τα προϊόντα στα επίπεδα τιμής που κυμαίνονται, σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Γιατί είναι υποδεέστερα προϊόντα, κι ο κόσμος δεν είναι ηλίθιος.

Άμα δεν υπήρχε το λιζινγκ, θα σε έλεγα εγώ τι πωλήσεις θα είχαν. 😁🤣😁


Κοίτα. Επειδή και τα ηλεκτρικά μοτέρ έχουν μέσα λιπαντικό, που για σωστή και μακροχρόνια λειτουργία του κινητήρα θέλει αλλαγή περίπου κάθε 200.000χλμ, ποτέ μη λες ποτέ. :biggrin:
Κάθε 100.000 χλμ κανονικά θέλει αλλαγή.

ΥΓ. Και στα Τέσλα.
ΥΓ.2. έχει και φίλτρο λαδιού. 🤣😁😂
 

Μηνύματα
1.854
Reaction score
2.855
Γιατί δε πουλάνε;
Γιατί δεν είναι αξιόλογα τα προϊόντα στα επίπεδα τιμής που κυμαίνονται, σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Αυτό ακριβώς, βασικά πάντα ήταν υπερτιμημένα αλλά δεν υπήρχαν εναλλακτικές, τώρα υπάρχουν.


Κάθε 100.000 χλμ κανονικά θέλει αλλαγή.
Ανακάλυψαν λάδι που δεν επηρεάζεται το ιξώδες από την πολυκαιρία ; Εντύπωση μου κάνει αυτό πάντως.
Ένας σαν και μένα δηλαδή θα αλλάξει λάδια στα 12 χρόνια !
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.747
Reaction score
33.588
H νέα BMW iX3 έκανε πάνω από 1000χλμ με μια φόρτιση. Ουάου. Πιασάρικο ε;

Δεν μας είπαν ποτέ βέβαια πόση ώρα έκαναν ή πια ήταν η μέση ωριαία ταχύτητα.

Για πάμε.
Εννοείτε ότι το ταξίδι έγινε με την μεγάλη μπαταρία που είναι 108.7kWh. Για να κάνεις 1000χλμ με αυτή την μπαταρία πρέπει να καταναλώνεις 10.8kWh/ 100km. Η κατανάλωση του οχήματος κατά WLTP είναι 17.8kWh/100km. Και φτάνει και τις 24.7kWh σε αυτοκινητόδρομο με κρύο καιρό. Με πόσα πήγαιναν για να πιάσουν τις 10.8kWh/ 100km;

Μέσα στο video μας λένε πως δεν πήγαν από αυτοκινητόδρομο επειδή θα είχε μεγάλη αντίσταση. Προφανώς εννοεί την αεροδυναμική. Με εξωτερικά θερμοκρασία από 7 - 13 όπως είδα στην οθόνη του οχήματος, δεν είχαν θέρμανση. Δεν είχαν ούτε μουσική. Τίποτα. Ο Στόχος ήταν η χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση.

Ρώτησα δύο ΑΙ μοντέλα να μου πουν πια ήταν η μέση ταχύτητα ενός οχήματος που με 108.7kWh μπαταρία διανύει 1007χλμ σε 21 ώρες και 50 λεπτά, και πια η κατανάλωση. Και τα δύο απάντησαν πως η μέση ταχύτητα ήταν 46,2km/h, και η μέση κατανάλωση 10.8kWh/ 100km.

Αν πας στο τέλος του video, τσιμπήσεις ένα καρέ και παίξεις λίγο με την εικόνα που είναι σκοτεινή βλέπεις αυτό.

1000008091.jpg



Συγχαρητήρια BMW.
Έκανες 1000χλμ σε 22 ώρες, μέσα στο κρύο χωρίς θέρμανση και μουσική, πηγαίνοντας με 46km/h.

:rolleyes:

 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.638
Reaction score
145.988
Λιγότερη κατανάλωση είχα χθες που γυρνούσα από τη δουλειά, με ζεστή καμπίνα, με μουσική για σαμπ, και με κανονικό γκάζι. 🤣😁😂
 






Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.675
Μηνύματα
3.060.494
Members
38.596
Νεότερο μέλος
kspirit
Top