Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
10.296
Reaction score
35.051
Παίδες, εγώ δεν παίρνω θέση στη διαμάχη ευρωπαϊκά ή άλλα. Βρήκα το άρθρο μπροστά μου και το έφερα για ενημέρωση. Φαντάζομαι ότι ο οργανισμός που έκανε τη στατιστική θα έκανε και τις απαιτούμενες αναγωγές.
 

Μηνύματα
1.615
Reaction score
2.450
όταν οι ευρωπαίοι βγάζουν κινέζικα ή τέσλα σε ψηλές θέσεις σε αξιοπιστία ή σε crash test κλπ μιλάμε πόσο γ@μ@τοι είναι οι κινέζοι,
όταν δεν βγαίνουν σε ψηλές θέσεις είναι κωμωδία,
το έχουμε εμπεδώσει

BTW και σε άλλη χώρα σκανδιανυική αν θυμάμαι είχε βγει με θέματα σε "ΚΤΕΟ" η Τέσλα, δεν προλαβαίνω τώρα να το δω, είχε μπει νομίζω εδώ
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.783
Reaction score
33.645
Πήγα XPENG. :o

Δεν υπάρχει η εταιρεία. Απίστευτα αυτοκίνητα. Είχε δύο G6 και ένα G9. Όσοι κοιτάνε για ηλεκτρικό SUV κοντά στα 40Κ (μετά την επιδότηση, 41k για την ακρίβεια), πρέπει οπωσδήποτε να δείτε το G6. Τεράστιο (κατηγορία Model Y), φουλ εξοπλισμό, με δερμάτινο σαλόνι (όχι δερματίνη όπως μου τόνισε γιατί τον ρώτησα). Αυτό στις φωτογραφίες είναι nappa. Είναι extra και πάει πακέτο με premium Dynaudio ήχο 16 ηχείων + sub στα 3.500€. Τεράστιοι πίσω χώροι, και καλό πορτμπαγκάζ (δεν είναι Model Y σε αυτό).

1000008711.jpg
1000008712.jpg
1000008716.jpg
1000008717.jpg

1000008719.jpg
1000008718.jpg
1000008722.jpg
1000008721.jpg
1000008720.jpg


Δεν ξέρω τι θα κάνουν οι Ευρωπαίοι πραγματικά. Μόνο το σήμα τους σώζει πλέον. Όσο σκέφτομαι, πχ, ότι το full extra R4 θα έχει 35k-36k μετά την επιδότηση με πιάνουν τα γέλια. Καλά για Γερμανικά ούτε συζήτηση. Στο G6 μιλάμε για κατηγορία ίσως και GLC με 41k-44k.

Αυτά όσο αφορά μια επίσκεψη στο κατάστημα. Θα έρθει και test drive από βδομάδα μάλλον.

Ξέχασα κάτι πολύ βασικό. Το XNGP (το "FSD" της XPENG), είναι μέσα στην τιμή ακόμη και στο βασικό μοντέλο. Η XPENG είναι η μοναδική εταιρεία μετά την Tesla με Vision only αυτόνομη οδήγηση. Μόλις το επιτρέψει η ΕΕ θα το ανοίξουν.

Edit: Ο κύριος στο κατάστημα ευγενέστατος.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.615
Reaction score
2.450
Έκανα και το "σέρβις" που γίνεται κάθε 2 χρόνια του VW id.3 (είμαι στα 4 χρόνια). Η αντιπροσωπεία το χρεώνει 250 ευρώ, και περιλαμβάνει αλλαγή υγρών φρένων και φίλτρου καμπίνας εκτός των διαφόρων ελέγχων.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.783
Reaction score
33.645
Πανέμορφο αυτοκίνητο!
Πραγματικά πολύ όμορφο. Χάνει στις φωτογραφίες. Και το λευκό nappa είναι κούκλα.

Ξέχασα να πω. Service κάθε 20.000χλμ. Ή 200€ ή 250€. Δεν θυμάμαι. Αλλαγή ψυκτικού και κόστος ακόμη δεν είναι γνωστό.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.720
Reaction score
146.101
Δεν ξέρω τι θα κάνουν οι Ευρωπαίοι πραγματικά.
Τίποτα.

Αδυνατούν να βγάλουν τέτοια αυτοκίνητα σε τέτοια τιμή.

Άμα θες σόμπα, οκ, δες κάνα παλιό καλό ευρωπαϊκό.
Μέχρι εκεί.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.078
Reaction score
92.514
όταν οι ευρωπαίοι βγάζουν κινέζικα ή τέσλα σε ψηλές θέσεις σε αξιοπιστία ή σε crash test κλπ μιλάμε πόσο γ@μ@τοι είναι οι κινέζοι,
όταν δεν βγαίνουν σε ψηλές θέσεις είναι κωμωδία,
το έχουμε εμπεδώσει

BTW και σε άλλη χώρα σκανδιανυική αν θυμάμαι είχε βγει με θέματα σε "ΚΤΕΟ" η Τέσλα, δεν προλαβαίνω τώρα να το δω, είχε μπει νομίζω εδώ
Πρέπει ντε και καλά να τους βγαίνει το αφήγημα πως οι ευρωπαίοι δεν ….. (συμπληρώστε κατά βούληση).
Και μετά έρχονται τα αποτελέσματα από τα ΚΤΕΟ και κλαίνε. Αναγκαστικά θα κατηγορήσουν τα ΚΤΕΟ για μεροληψία, πώς αλλιώς θα μείνει ζωντανό το “αντισυστημικό” όνειρο;
Η πιθανότητα να είναι πράγματι σωστότερα και πιο αξιόπιστα τα ευρωπαϊκά δεν υπάρχει για αυτούς. Αποκλείεται λέμε. Λάθος κάνουν τα ΚΤΕΟ. Ακόμα και τα Νορβηγικά.

:lolsign:
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.763
Μηνύματα
3.063.041
Members
38.608
Νεότερο μέλος
satmen
Top