Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
30
Reaction score
90
Έχοντας παραγγείλει citroen c4 πετρέλαιο αυτόματο (θα αργήσει να μπει παραγωγή) σκέφτομαι μήπως αλλάξω την παραγγελία και πάω στο ηλεκτρικό μοντέλο της. Έχω τις αμφιβολίες μου όμως λόγω της μικρής αυτονομίας του (250-350 χιλιόμετρα). Αξίζει αγορά ηλεκτρικού με τόσο μικρές αυτονομίες???
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.830
Reaction score
136.847
Έχοντας παραγγείλει citroen c4 πετρέλαιο αυτόματο (θα αργήσει να μπει παραγωγή) σκέφτομαι μήπως αλλάξω την παραγγελία και πάω στο ηλεκτρικό μοντέλο της. Έχω τις αμφιβολίες μου όμως λόγω της μικρής αυτονομίας του (250-350 χιλιόμετρα). Αξίζει αγορά ηλεκτρικού με τόσο μικρές αυτονομίες???
Μόνο για αυτοκίνητο πόλης.

Για ταξίδι, θα σου βγάλει την ψυχή.
Και το σημαντικότερο πρόβλημα δεν είναι η αυτονομία, αλλά η μέγιστη ισχύς φόρτισης.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.830
Reaction score
136.847
Καθόλου δεν ντρέπομαι, ντιζελάκι πάρτε.

Άσε που δε φτάνουν τα ev για μας που τα θέλουμε.


Σας έχω ξαναγράψει, το EV6 της ΚΙΑ με σοβαρό σχεδιάγραμμα φόρτισης

Screenshot_20220323_125127_com.google.android.apps.photos.jpg


Και στα 800 βολτ, δείχνει το δρόμο.

Δεν με ενδιαφέρει η αυτονομία που λέει ότι έχει το EV6 (ή το οποιοδήποτε ηλεκτρικό αυτοκίνητο), μόνον το σχεδιάγραμμα φόρτισης ενδιαφέρει, η μέγιστη ισχύς φόρτισης, και μέχρι που την κρατάει αρκετά ψηλά.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.860
Reaction score
5.400
Έχοντας παραγγείλει citroen c4 πετρέλαιο αυτόματο (θα αργήσει να μπει παραγωγή) σκέφτομαι μήπως αλλάξω την παραγγελία και πάω στο ηλεκτρικό μοντέλο της. Έχω τις αμφιβολίες μου όμως λόγω της μικρής αυτονομίας του (250-350 χιλιόμετρα). Αξίζει αγορά ηλεκτρικού με τόσο μικρές αυτονομίες???
Αξίζει ανάλογα τη χρήση.
Για μένα που το θέλω για πηγαινέλα Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική στο εξοχικό, υπεραρκετή είναι η αυτονομία του e-C4.
Για τα 35.750 που το έκλεισα, μια χαρά είναι. Μείον 9 η επιδότηση+απόσυρση, 26.750 θα μου βγει.
Το πετρέλαιο πόσο το έκλεισες;

Από κει και πέρα υπάρχει και το EV6, αλλά ανήκει σε υψηλότερη κατηγορία τιμής, στα 50 χιλιάρικα που κοστίζει.
 







Μηνύματα
30
Reaction score
90
Μόνο για αυτοκίνητο πόλης.

Για ταξίδι, θα σου βγάλει την ψυχή.
Και το σημαντικότερο πρόβλημα δεν είναι η αυτονομία, αλλά η μέγιστη ισχύς φόρτισης.
Κυριως εντος πολης Αθηνας και αποστασεις μαξ 100 χιλιομετρων..Ταξιδια 2 βαρια 3 τον χρονο και αυτα προς Κατακολο που ειναι το εξοχικο οποτε εχει φορτιση και στο Κιατο Και στην Πατρα και στην Αμαλιαδα
Σε ενα 45lλεπτο με 22αρι φορτιστη δεν παει 80% ??
50κ για σοβαρο ηλεκτρικο δεν παιζουν γιαυτο ερωτω αν αξιζει EV με μικρη αυτονομια..


Αξίζει ανάλογα τη χρήση.
Για μένα που το θέλω για πηγαινέλα Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική στο εξοχικό, υπεραρκετή είναι η αυτονομία του e-C4.
Για τα 35.750 που το έκλεισα, μια χαρά είναι. Μείον 9 η επιδότηση+απόσυρση, 26.750 θα μου βγει.
Το πετρέλαιο πόσο το έκλεισες;



Shine Pack πετρελαιο αυτοματο βγαινει κοντα 30κ σχεδον ιδια με το Ηλεκτρικο στο ιδιο πακετο αν βαλουμε μειον 8κ επιδοτηση
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.493
Reaction score
7.877
Σε ενα μισωαρο με 22αρι φορτιστη δεν παει 80% ??
22άρη αν εννοείς AC, το Citroen δεν υποστηρίζει AC φόρτιση στα 22kW.

Αλλά ακόμα και να υποστήριζε (ή αν μιλούσαμε για DC), σε μισή ώρα θα έπαιρνες 11KWh, ήτοι 25% των 45kWh που έχει usable το e-C4.

Αν μιλήσουμε για 50άρη DC, σε μισή ώρα θα πάρεις 25kWh, ήτοι 55% (οπότε πες από το 15% θα πας στο 70). Για να φορτίσεις 10%->80% θα ήθελες 31,5kWh, δηλαδή 38 λεπτά σε 50άρη.

Γενικά θα έλεγα αν θες να πάρεις ηλεκτρικό, ψάξ'το λίγο καλύτερα πρώτα το θέμα.
 

Μηνύματα
30
Reaction score
90
22άρη αν εννοείς AC, το Citroen δεν υποστηρίζει AC φόρτιση στα 22kW.

Αλλά ακόμα και να υποστήριζε (ή αν μιλούσαμε για DC), σε μισή ώρα θα έπαιρνες 11KWh, ήτοι 25% των 45kWh που έχει usable το e-C4.

Αν μιλήσουμε για 50άρη DC, σε μισή ώρα θα πάρεις 25kWh, ήτοι 55% (οπότε πες από το 15% θα πας στο 70). Για να φορτίσεις 10%->80% θα ήθελες 31,5kWh, δηλαδή 38 λεπτά σε 50άρη.

Γενικά θα έλεγα αν θες να πάρεις ηλεκτρικό, ψάξ'το λίγο καλύτερα πρώτα το θέμα.
Ευχαριστω για τις πληροφοριες...οποτε κοιταμε μονο οπου εχει 50αρι για ταξιδια..
Η αληθεια ειναι οτι εχτες μου ηρθε η ιδεα μηπως κανω βλακεια που δεν περνω ηλεκτρικο..οποτε ειμαι ασχετος...ξεκιναω το διαβασμα...

Ευχαριστω
 

Μηνύματα
6.860
Reaction score
5.400
Shine Pack πετρελαιο αυτοματο βγαινει κοντα 30κ σχεδον ιδια με το Ηλεκτρικο στο ιδιο πακετο αν βαλουμε μειον 8κ επιδοτηση
Για Shine Pack ηλεκτρικό με δωρεάν το χρώμα Gris Acier χρώμα είναι και η τιμή που πήρα, 35.750 - 9000 (επιδότηση/απόσυρση) = 26.750

c01.jpg
C02.jpg

Η αληθεια ειναι οτι εχτες μου ηρθε η ιδεα μηπως κανω βλακεια που δεν περνω ηλεκτρικο.

 
Last edited:


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.493
Reaction score
7.877
οποτε κοιταμε μονο οπου εχει 50αρι για ταξιδια..
Ναι, εννοείται, 50 είναι το minimum.

Για Αθήνα-Κατάκολο με το Citroen, θα πρέπει να κάνεις 2 στάσεις σε Κιάτο και Πάτρα όπως είπες, περίπου ένα μισάωρο την κάθε μία, για να πάρεις καμιά 25ριά kWh που θα σε βγάλουν λίγο πάνω από 100χλμ με νορμάλ προς οικονομική οδήγηση.

Αυτό βέβαια προϋποθέτει διάφορα πράγματα:
α) Διαθεσιμότητα του φορτιστή τη στιγμή που θα τον χρειαστείς, αλλιώς η στάση δεν θα είναι μισάωρη.
β) Δυνατότητα του φορτιστή να δώσει όντως 50kW.
γ) Δυνατότητα του αυτοκινήτου να διατηρήσει αυτή την καμπύλη για τη διάρκεια της φόρτισης.

Φαίνεται να το υποστηρίζει πάντως μέχρι το 80%:

1648045947029.png
 


Μηνύματα
30
Reaction score
90
Για Shine Pack ηλεκτρικό με δωρεάν το χρώμα Gris Acier χρώμα είναι και η τιμή που πήρα, 35.750 - 9000 (επιδότηση/απόσυρση) = 26.750

View attachment 245702 View attachment 245703




Ποτε αγορασες?? Την στιγμη που μιλαμε Shine Pack electric εχει 38κ...εχουν ανεβει αρκετα οι τιμες το τελευταιο 4-6μηνο
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.579
Μηνύματα
2.944.894
Members
38.201
Νεότερο μέλος
danstefan
Top