Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.569
Reaction score
30.471
θα πήξουμε στο μεταχειρισμένο τότε..:geek:

ή θα πάμε να προλάβουμε να αγοράσουμε , πριν το 2035… να πάρουμε παράταση καμία 10ετια ακόμα.:cool:
Δεν υπάρχει καμία λογική στην αγορά ICE μετά το 2028-2030.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Όταν τα εξελίξουν τα ηλεκτρικά και πιάσουν τις επιδόσεις των ICE, σε θέματα «αξιοπιστίας« όπως εμβέλειας-αυτονομίας, επαναξεπυρετησης -ανεφοδιασμού, διάρκεια και αξιοπιστία μπαταριών, κόστος αντικατάστασης αυτών, μη άμεσα εξαρτώμενων και επηρεαζόμενων από εξωτερικές κλιματολογικές και θερμοκρασιακες συνθήκες …τότε και γώ μαζί σου.

προς το παρόν , χαίρομαι που υπάρχει τέτοια στροφή του κόσμου στην ηλεκτροκίνηση από τώρα..αλλά έχει δρόμο ακόμα πολύ μπροστά, για να καταφέρει να υποκαταστήσει τα συμβατικά ΙΧ.
και δεν ξέρω αν το καταφέρει ποτέ σε απόλυτο βαθμό.
αλλα κάποια στιγμή πρέπει να το αποδεχθούμε και να προσαρμοστούμε.

και να πέσουν οι τιμές ..εεε?
δε είναι δυνατόν να θέλεις να επικρατήσει ένα μέσο ΙΧ, με τιμές εκκίνησης κοντά τα 30000€…και βάλε…:confused:
…θέλει δρόμο ακόμα το εγχείρημα…:geek:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.569
Reaction score
30.471
Όταν τα εξελίξουν τα ηλεκτρικά και πιάσουν τις επιδόσεις των ICE, σε θέματα αξιοπιστίας, εμβέλειας-αυτονομίας, επαναξεπυρετησης -ανεφοδιασμού, διάρκεια και αξιοπιστία μπαταριών, κόστος αντικατάστασης αυτών, μη άμεσα εξαρτώμενων και επηρεαζόμενων από εξωτερικές κλιματολογικές και θερμοκρασιακες συνθήκες …τότε και γώ μαζί σου.
Αυτά έχουν ήδη γίνει.

και να πέσουν οι τιμές ..εεε?
δε είναι δυνατόν να θέλεις να επικρατήσει ένα μέσο ΙΧ, με τιμές εκκίνησης κοντά τα 30000€…και βάλε…:confused:
…θέλει δρόμο ακόμα το εγχείρημα…:geek:
Είμαι ο πρώτος που το έχει πει εδώ μέσα. Και το λέω με κάθε ευκαιρία.
 

D

Deleted member 50795

Guest
ξεκινα ταξίδι από Αθήνα φορτωμένος, για να πας Μέγδοβα (που σας αρέσουν οι εκδρομές )και να συνεχίσεις μετά πίσω από περτουλι να πας Καλαμπακα με διαμονή….και καθημερινές αποδράσεις-μετακινήσεις ..

θα γελανε και οι τοίχοι..του ξενοδοχείου.:tongue:

και μετά τραβα και κανα Μέτσοβο για κοντοσούβλι και καφέ…για αλλαγή..:geek:

και να είναι λίγο χειμώνας..:biggrin:
 
Last edited by a moderator:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.492
Reaction score
7.875
Όταν τα εξελίξουν τα ηλεκτρικά και πιάσουν τις επιδόσεις των ICE, σε θέματα αξιοπιστίας, εμβέλειας-αυτονομίας, επαναξεπυρετησης -ανεφοδιασμού, διάρκεια και αξιοπιστία μπαταριών, κόστος αντικατάστασης αυτών, μη άμεσα εξαρτώμενων και επηρεαζόμενων από εξωτερικές κλιματολογικές και θερμοκρασιακες συνθήκες …τότε και γώ μαζί σου.
Θέτεις 5-6 θέματα εκ των οποίων υπάρχει μόνο ένα.

Η αξιοπιστία των EV είναι ήδη καλύτερη των ICE (και είναι και λογικό).

Η διάρκεια και αξιοπιστία των μπαταριών δεν μπορεί να "πιάσει τις επιδόσεις των ICE" γιατί τα ICE δεν έχουν μπαταρίες. Αλλά αν συγκρίνουμε π.χ. τις μπαταρίες ενός EV με τον κινητήρα ενός ICE, την αξιοπιστία τους και το κόστος αντικατάστασής τους (σε βάθος χρόνου), μην είσαι τόσο σίγουρος ότι "κερδίζουν" τα ICE.

Η επανεξυπηρέτηση/ανεφοδιασμός δεν σε νοιάζει τόσο πολύ αν η αυτονομία είναι τεράστια. Αντίστοιχα, η αυτονομία δεν σε νοιάζει τόσο πολύ αν ο ανεφοδιασμός είναι πολύ γρήγορος. Το ίδιο ισχύει και για τις κλιματολογικές συνθήκες. Μια χαρά δουλεύουν τα EV σε όλες τις συνθήκες, απλά πέφτει η αυτονομία.

Άρα που καταλήγουμε; Μόνο ένα θέμα υπάρχει και αυτό είναι το πόσα χιλιόμετρα βγάζει ένα αυτοκίνητο ανά λεπτό ανεφοδιασμού. Αυτή τη στιγμή ένα Diesel μπορεί να κάνει στάση για 5-10 λεπτά και να πάρει καύσιμο για άλλα 800 χιλιόμετρα. Ένα EV δεν μπορεί να το κάνει αυτό ακόμα. That's it, δεν υπάρχει άλλο θέμα. Και να είσαι σίγουρος πως και αυτό το ένα θέμα, μέχρι το 2035 θα έχει λυθεί επαρκώς.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Θέτεις 5-6 θέματα εκ των οποίων υπάρχει μόνο ένα.

Η αξιοπιστία των EV είναι ήδη καλύτερη των ICE (και είναι και λογικό).

Η διάρκεια και αξιοπιστία των μπαταριών δεν μπορεί να "πιάσει τις επιδόσεις των ICE" γιατί τα ICE δεν έχουν μπαταρίες. Αλλά αν συγκρίνουμε π.χ. τις μπαταρίες ενός EV με τον κινητήρα ενός ICE, την αξιοπιστία τους και το κόστος αντικατάστασής τους (σε βάθος χρόνου), μην είσαι τόσο σίγουρος ότι "κερδίζουν" τα ICE.

Η επανεξυπηρέτηση/ανεφοδιασμός δεν σε νοιάζει τόσο πολύ αν η αυτονομία είναι τεράστια. Αντίστοιχα, η αυτονομία δεν σε νοιάζει τόσο πολύ αν ο ανεφοδιασμός είναι πολύ γρήγορος. Το ίδιο ισχύει και για τις κλιματολογικές συνθήκες. Μια χαρά δουλεύουν τα EV σε όλες τις συνθήκες, απλά πέφτει η αυτονομία.

Άρα που καταλήγουμε; Μόνο ένα θέμα υπάρχει και αυτό είναι το πόσα χιλιόμετρα βγάζει ένα αυτοκίνητο ανά λεπτό ανεφοδιασμού. Αυτή τη στιγμή ένα Diesel μπορεί να κάνει στάση για 5-10 λεπτά και να πάρει καύσιμο για άλλα 800 χιλιόμετρα. Ένα EV δεν μπορεί να το κάνει αυτό ακόμα. That's it, δεν υπάρχει άλλο θέμα. Και να είσαι σίγουρος πως και αυτό το ένα θέμα, μέχρι το 2035 θα έχει λυθεί επαρκώς.

αυτο λέω και γώ….αν είναι να είμαι συνέχεια με το άγχος ..αν θα με βγάλει η όχι..άστο ….θα πας ταξίδι και θα κανεις προετοιμασία-χαρτογραφηση διαδρομής , με εναλλακτικές μέσα…σα να πας ταξίδι στο Nord Cap..:tongue:

βγειτε και λίγο πιο έξω από το κλεινόν άστυ..να δείτε
στην «ασφάλεια» της μεγαλούπολης ..όλα ρόδινα φαίνονται και είναι..:cool:
 
Last edited by a moderator:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.569
Reaction score
30.471
Τα πράγματα είναι όπως ακριβώς τα είπε ο @symos. Από εκεί και πέρα, μια άλλη παράμετρος για την διαγραφή του άγχους είναι και το budget. Ακόμα και σήμερα υπάρχουν ηλεκτρικά με αρκετά μεγάλη αυτονομία. Με το κατάλληλο πορτοφόλι και προγραμματισμό δεν υπάρχει κανένα άγχος.

Το μοναδικό ίσως θέμα, που από κατασκευής μας είναι εξαιρετικά δύσκολο να αλλάξει, είναι οι συνήθειες. Ο σημερινός αλλά και ο μελλοντικός ιδιοκτήτης ηλεκτρικού πρέπει να αλλάξει τον τρόπο που σκέφτεται την αυτοκίνηση και γενικά την μετακίνηση.

Ο μοναδικός οδηγός - ιδιοκτήτης που θα έχει πρόβλημα θα είναι αυτός που έτσι και αλλιώς έχει προβλήματα με την αλλαγή και την προσαρμοστικότητα.

Κατά συνέπεια το πρόβλημα το έχει ο ίδιος και όχι τα EVs.
 
Last edited:

D

Deleted member 50795

Guest
Δεν είμαι κατά της ηλεκτροκίνησης , αλλά πρέπει να είμαστε ρεαλιστές.
αλλο τι θα ήθελα και άλλο τι έχω ( θέλει πολύ δρόμο ακόμα το θεμα).

αν ήμουνα Αθήνα η Θεσνικη, θα αγόραζα ηλεκτρικό μικρό τώρα αν είχε λογική τιμή ( όχι 25-30000€)>:(
αλλα μόνο για δεύτερο , να εξυπηρετει τις καθημερινές μου μετακινήσεις .
για έξω και ταξίδια θα πήγαινα στη σίγουρη λύση , προς το παρόν.

για μετά βλέπουμε..:geek:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.569
Reaction score
30.471
Δεν είμαι κατά της ηλεκτροκίνησης , αλλά πρέπει να είμαστε ρεαλιστές.
αλλο τι θα ήθελα και άλλο τι έχω ( θέλει πολύ δρόμο ακόμα το θεμα).

αν ήμουνα Αθήνα η Θεσνικη, θα αγόραζα ηλεκτρικό μικρό τώρα αν είχε λογική τιμή ( όχι 25-30000€)>:(
αλλα μόνο για δεύτερο , να εξυπηρετει τις καθημερινές μου μετακινήσεις .
για έξω και ταξίδια θα πήγαινα στη σίγουρη λύση , προς το παρόν.

για μετά βλέπουμε..:geek:
Τα κείμενα σου δείχνουν πως το πρόβλημα σου δεν είναι τα ηλεκτρικά αλλά το κόστος. Οπότε δεν υπάρχει θέμα στα ηλεκτρικά. Σιγά σιγά θα αλλάξει αυτό, όπως και σε κάθε νέα τεχνολογία.

Για να μην παρεξηγηθώ, ακριβώς το ίδιο είναι και το δικό μου πρόβλημα. Το κόστος, όχι το όχημα.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Κόστος κτήσης και αυτονομία κυρίως.

δίκτυο επαναξυπηρετησης -ανεφοδιασμού (να βρίσκεις παντού χωρίς ψάξιμο και άγχος, έξω από πόλεις στην επαρχία και απομακρυσμένα μέρη)

και μετά κόστος αντικαταστάσης μπαταριών.:rolleyes:

αν τα λύσουν αυτά…πάμε ΤΩΡΑ μαζί να αγοράσω ένα και όχι το 2035..:geek:
 
Last edited by a moderator:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.569
Reaction score
30.471
Κόστος κτήσης και αυτονομία κυρίως.
Όσο περισσότερα πληρώσεις τόσο μακρύτερα θα πας. Οπότε είναι θέμα κόστους.

δίκτυο επαναξυπηρετησης -ανεφοδιασμού (να βρίσκεις παντού χωρίς ψάξιμο και άγχος, έξω από πόλεις στην επαρχία και απομακρυσμένα μέρη)
Το αυτό. Όσο περισσότερα πληρώσεις τόσο μακρύτερα θα πας. Τόσο λιγότερους φορτιστές θα χρειαστείς. Οπότε είναι θέμα κόστους.

και μετά κόστος αντικαταστάσης μπαταριών.:rolleyes:
Το πιθανότερο είναι ότι θα αλλάξεις αμάξι πριν αλλάξεις μπαταρίες.

Είναι δεδομένο ότι θέλουμε πολλούς περισσότερους φορτιστές. Όταν όμως έρχονται ξένοι με τα ηλεκτρικά τους στην Ελλάδα για διακοπές, σημαίνει ότι είμαστε ήδη σε καλό σημείο.
Το καλοκαίρι στην Ανάβυσσο είχε δύο Ιταλούς με δύο ηλεκτρικά 500αράκια. Και ήθελα πραγματικά να τους βρώ να τους ρωτήσω πως ήταν το ταξίδι με ένα ηλεκτρονικό όχημα αυτονομίας μόλις 230χλμ. Δυστυχώς όμως δεν τους είδα ποτέ. Μόνο τα οχήματα παρκαρισμένα.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Όσο περισσότερα πληρώσεις τόσο μακρύτερα θα πας. Οπότε είναι θέμα κόστους.


Το αυτό. Όσο περισσότερα πληρώσεις τόσο μακρύτερα θα πας. Τόσο λιγότερους φορτιστές θα χρειαστείς. Οπότε είναι θέμα κόστους.


Το πιθανότερο είναι ότι θα αλλάξεις αμάξι πριν αλλάξεις μπαταρίες.
διαφωνω σε όλα όσα λες , αλλά τώρα δε μπορώ..τα λεμε κάποια άλλη στιγμή..bye

(χωρίς όμως να έχει εν μέρει άδικο, σε πολλά από αυτά..:geek:)
 
Last edited by a moderator:


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.747
Reaction score
42.905
Το καλοκαίρι στην Ανάβυσσο είχε δύο Ιταλούς με δύο ηλεκτρικά 500αράκια. Και ήθελα πραγματικά να τους βρώ να τους ρωτήσω πως ήταν το ταξίδι με ένα ηλεκτρονικό όχημα αυτονομίας μόλις 230χλμ. Δυστυχώς όμως δεν τους είδα ποτέ. Μόνο τα οχήματα παρκαρισμένα.
Μάλλον τα είχαν στείλει με νταλίκα και αυτοί θα έρχονταν μετά με αεροπλάνο, το καλό σενάριο.
Μέχρι να φτάσουν Ανάβυσσο από τις πολλές στάσεις για φόρτιση τελείωσε η άδεια τους και γύρισαν πίσω για δουλειά (με αεροπλάνο, μη χάσουν και τη δουλειά τους), το ρεαλιστικό σενάριο.
:laugh:
 

Μηνύματα
3.423
Reaction score
11.335
Μάλλον τα είχαν στείλει με νταλίκα και αυτοί θα έρχονταν μετά με αεροπλάνο, το καλό σενάριο.
Μέχρι να φτάσουν Ανάβυσσο από τις πολλές στάσεις για φόρτιση τελείωσε η άδεια τους και γύρισαν πίσω για δουλειά (με αεροπλάνο, μη χάσουν και τη δουλειά τους), το ρεαλιστικό σενάριο.
:laugh:
ή ήρθαν , όπως ήρθαν , το σκύλομετάνιωσαν από την ταλαιπωρία που τράβηξαν από την έλλειψη φορτιστων και τα παράτησαν. :roflmao: Για να μην το ξαναζήσουν.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.569
Reaction score
30.471
Έχω οδηγήσει την Lotus Elan πολλές φορές, την είχε φίλος. Το ποιο κλειστοφοβικό όχημα που μπήκα ποτέ. Άλλος φίλος ειχε την Elise. Δεν μπήκα ποτέ.
Δεν θα μπορούσα με τίποτα να ζήσω με αυτό. Και δεν έχω κανένα θέμα με μικρούς χώρους.
Στα χρόνια μπήκα και σε άλλα μικρά, κυρίως roadsters, και εκεί τα ξέχασα εντελώς, όσο και να μου αρέσουν εξωτερικά.

Αν είναι όπως και η Elan, έχει απίστευτα μικρό εσωτερικό.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Άλογο vs αυτοκίνητο.

Φαντάζομαι τα επιχειρήματα:

- Είναι ακριβά τα αυτοκίνητα
- Που θα βρεις βενζίνη;
- Δεν υπάρχει αρκετό πετρέλαιο
- Είναι επικίνδυνα
- Μα κανείς μόνο 100χλμ, με το αλογο πας όπου θες


FB_IMG_1667473126367.jpg



Υπό αντίξοες συνθήκες, τους πήρε 10 χρόνια..

Τώρα έχουμε άλλα στο κεφάλι μας, παν να μας φορέσουν ηλεκτρικά κεραμίδια, θα πάθουμε όλοι ηλεκτροπληξία θα πεθάνουμε στα καλά καθούμενα.
Μετασχηματιστές, καλώδια παντού, φωτιά θα πάρουμε.
Θα καουμε ζωντανοί.


FB_IMG_1667473117530.jpg


Αυτά θα έπρεπε να απαγορευθούν.
Δεν είν' καλά.
Κεραμύδι το κόκκινο, το αυθεντικό, από πηλό.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.819
Reaction score
10.697
Μεγάλη φούσκα τα κεραμίδια όμως.
Solar city αν θυμάμαι καλά.
Που πας και τα ξεθάβεις αυτά ενώ είναι περασμένα μεγαλεία;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.566
Μηνύματα
2.944.494
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Alex Nik
Top