- Μηνύματα
- 54.881
- Reaction score
- 136.971
Καταλαβαίνω πως δεν θεωρείς σοβαρή πλατφόρμα αυτήν του BZ4X.Το bZ4X και οι κλώνοι θα πουλήσουν λίγα (ή αρκετά) εν τω μεταξύ μέχρι να βγάλουν σοβαρή πλατφόρμα.
Το bz4x κατά τη γνώμη μου είναι πολύ καλό αυτοκίνητο (με εξαίρεση κάποια προβλήματα όπως η ηχομόνωση, και η πολύ χαμηλή ισχύς φόρτισης, που πιθανώς εξηγείται από την έλλειψη εμπειρίας χρήσης πάνω σε αυτά τα θέματα) και νομίζω πως αδικείς την πλατφόρμα του, η οποία κατά τη γνώμη μου είναι εξαιρετική και υψηλότατου efficiency.
Στην κατωτέρω δοκιμή
Tesla Model S breaks winter range record
Tesla Model S has broken the winter range record in a new wide-ranging cold weather range test conducted in Norway....
electrek.co
Ας κοιτάξουμε (πέραν της WLTP) κυρίως την τελευταία δεξιά στήλη, όπου φαίνεται η κατανάλωση στα πρώτα 300χλμ που έκαναν όλα.
Διακρίνονται συνολικά 2 στοιχεία για το Τογιότα:
1. Πολύ μεγάλη διαφορά από την WLTP. Αυτό σημαίνει πως οι μηχανικοί της Τογιότα έκατσαν κι έσπασαν το κεφάλι τους με τον τρόπο υλοποίησης του τεστ WLTP, ώστε εκεί να σημειώνει το αυτοκίνητό τους εξαιρετικά υψηλά νούμερα για το μέγεθος της μπαταρίας του. Κλέβουν με τον νόμιμο τρόπο δηλαδή.
2. Πολύ καλή κατανάλωση (19,1), καλύτερη πχ από το iD.5 της φολγκζβάγκεν (19,7), και ενώ μιλάμε για ένα αυτοκίνητο μεγάλου όγκου με μεγάλη πρόσθια επιφάνεια και προφανώς μέτριο συντελεστή αεροδυναμικής. Άρα πολύ καλό efficiency.
ID buzz, 24,8 κατανάλωση, δράμα. Εδώ είναι το δράμα.
Πρακτικά το Νισάν Ariya είναι ελάχιστα καλύτερο (18,8 κατανάλωση έναντι 19,1 του Τογιότα) και η Νισάν έχει τεράστια εμπειρία στο θέμα.
Άρα από την πρώτη υλοποίηση της Τογιότα, βλέπουμε ήδη πολύ δυνατά νούμερα efficiency, μπορούμε να πούμε εφάμιλλα της Νισάν.
Σαφώς υποδεέστερες επιδόσεις στο efficiency παρουσιάζει η φολγκζβάγκεν.
Βέβαια η Τέσλα παίζει μπάλα σε άλλο επίπεδο, με το Υ να πετυχαίνει κατανάλωση 16,9 ενώ μιλάμε επίσης για ..SUV (και ομοίως κλέβει επιτυχημένα στο WLTP).
Last edited: