Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.881
Reaction score
136.971
Το bZ4X και οι κλώνοι θα πουλήσουν λίγα (ή αρκετά) εν τω μεταξύ μέχρι να βγάλουν σοβαρή πλατφόρμα.
Καταλαβαίνω πως δεν θεωρείς σοβαρή πλατφόρμα αυτήν του BZ4X.

Το bz4x κατά τη γνώμη μου είναι πολύ καλό αυτοκίνητο (με εξαίρεση κάποια προβλήματα όπως η ηχομόνωση, και η πολύ χαμηλή ισχύς φόρτισης, που πιθανώς εξηγείται από την έλλειψη εμπειρίας χρήσης πάνω σε αυτά τα θέματα) και νομίζω πως αδικείς την πλατφόρμα του, η οποία κατά τη γνώμη μου είναι εξαιρετική και υψηλότατου efficiency.

Στην κατωτέρω δοκιμή


Ας κοιτάξουμε (πέραν της WLTP) κυρίως την τελευταία δεξιά στήλη, όπου φαίνεται η κατανάλωση στα πρώτα 300χλμ που έκαναν όλα.

Διακρίνονται συνολικά 2 στοιχεία για το Τογιότα:

1. Πολύ μεγάλη διαφορά από την WLTP. Αυτό σημαίνει πως οι μηχανικοί της Τογιότα έκατσαν κι έσπασαν το κεφάλι τους με τον τρόπο υλοποίησης του τεστ WLTP, ώστε εκεί να σημειώνει το αυτοκίνητό τους εξαιρετικά υψηλά νούμερα για το μέγεθος της μπαταρίας του. Κλέβουν με τον νόμιμο τρόπο δηλαδή.

2. Πολύ καλή κατανάλωση (19,1), καλύτερη πχ από το iD.5 της φολγκζβάγκεν (19,7), και ενώ μιλάμε για ένα αυτοκίνητο μεγάλου όγκου με μεγάλη πρόσθια επιφάνεια και προφανώς μέτριο συντελεστή αεροδυναμικής. Άρα πολύ καλό efficiency.

ID buzz, 24,8 κατανάλωση, δράμα. Εδώ είναι το δράμα. 😂

Πρακτικά το Νισάν Ariya είναι ελάχιστα καλύτερο (18,8 κατανάλωση έναντι 19,1 του Τογιότα) και η Νισάν έχει τεράστια εμπειρία στο θέμα.

Άρα από την πρώτη υλοποίηση της Τογιότα, βλέπουμε ήδη πολύ δυνατά νούμερα efficiency, μπορούμε να πούμε εφάμιλλα της Νισάν.

Σαφώς υποδεέστερες επιδόσεις στο efficiency παρουσιάζει η φολγκζβάγκεν.

Βέβαια η Τέσλα παίζει μπάλα σε άλλο επίπεδο, με το Υ να πετυχαίνει κατανάλωση 16,9 ενώ μιλάμε επίσης για ..SUV (και ομοίως κλέβει επιτυχημένα στο WLTP).
 
Last edited:

Μηνύματα
398
Reaction score
256
euro 7 και ευρωπαικές χαζομάρες..πόσο ειναι το ποσοστό πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, 15%? Να γίνει 20%? Και μια παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία θα χαράξει στρατηγική (μονο) για το ποσοστό αυτό?
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.595
Reaction score
30.495
euro 7 και ευρωπαικές χαζομάρες..πόσο ειναι το ποσοστό πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, 15%? Να γίνει 20%? Και μια παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία θα χαράξει στρατηγική (μονο) για το ποσοστό αυτό?
Η Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου είναι τεράστια. Υπάρχουν κατασκευαστές που τζιράρουν μέχρι και κοντά στις μισές πωλήσεις τους ετησίως μόνο από την Ευρώπη.
Σχετικά με τα ηλεκτρικά οχήματα τώρα που έψαχνα στοιχεία για να γράψω στον Κώστα βρήκα πως το 2022 οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη στο σύνολο της ήταν 2.3εκ τεμάχια. Και ακόμα είναι αρχή.
 

Μηνύματα
398
Reaction score
256
Η Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου είναι τεράστια. Υπάρχουν κατασκευαστές που τζιράρουν μέχρι και κοντά στις μισές πωλήσεις τους ετησίως μόνο από την Ευρώπη.
Οταν λοιπόν, αυτές οι εταιρίες, δουν οτι δεν βγαίνουν τα P&L τους, θα κάνουν τα απαραίτητα lobbies και η νομοθεσία θα "επικαιροποιηθεί"..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.595
Reaction score
30.495
Οταν λοιπόν, αυτές οι εταιρίες, δουν οτι δεν βγαίνουν τα P&L τους, θα κάνουν τα απαραίτητα lobbies και η νομοθεσία θα "επικαιροποιηθεί"..
Όπως έκαναν τόσα χρόνια. 😅
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.572
Reaction score
98.639

Θα τα φέρει και στην Ελλάδα η Kosmoride.


Στη Γερμανία κάνει 15.000 η βασική έκδοση με τη μικροσκοπική μπαταρία, 23.000 η πιο πλούσια με τη μεγαλύτερη μπαταρία.

Υπόψιν, καμία έκδοση δεν προσφέρει κλιματισμό.
Ποιο κοτσύφι θα δώσει 15-23 χιλιάρικα για κουβά με ρόδες; Θα έπρεπε να κάνει μέχρι 10 χιλιάδες, και πολλά λέω, γιατί αυτά τα λεφτά για αυτή την οικονομική κατηγορία επίδοξων αγοραστών δεν φυτρώνουν.
 








Μηνύματα
1.005
Reaction score
2.812
Tesla και μπούρδες... Δώσε κάτι παραπάνω για να ξεχωρίζεις και στην ηλεκτροκίνηση:

Το "σφυρί"!

Το πρώτο έφυγε ήδη λέμε:

Τζάμπα...

Με αγορά τοις μετρητοίς δώρο μικρός οικιακός πυρηνικός αντιδραστήρας για φόρτιση στο σπίτι. :biggrin:

Αγαπώ!


😍😘


1675372530777.png
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.595
Reaction score
30.495
Ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Υδρογόνου «Hydrogen Europe» θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στο Ελληνικό Κοινό αυτοκίνητο Υδρογόνου!

Η παρουσίαση θα γίνει την Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023 στις 13:00 στο εκθεσιακό κέντρο στην Κοζάνη κατά τη διάρκεια των ημερών καινοτομίας που διοργανώνει η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.

Οι Γιώργος Χατζημαρκάκης, Διευθύνων Σύμβουλος του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Υδρογόνου «Hydrogen Europe» και Γιώργος Κασαπίδης Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας θα παρουσιάσουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα ένα αυτοκίνητο κυψελών καυσίμου (Fuel Cell Electric Vehicle – FCEV)) με σκοπό την ανάδειξη της χρήσης του υδρογόνου στις μεταφορές.

Η παρουσίαση θα είναι μια ευκαιρία να γνωρίσουν οι πολίτες από κοντά την τεχνολογία αυτή του πράσινου υδρογόνου και να την δοκιμάσουν στην πράξη, να ενημερωθούν για τα οφέλη που έχει για την μείωση των εκπομπών θερμοκηπίου στην Ευρώπη και στην Ελλάδα καθώς και για τα πλεονεκτήματά του αφού θεωρείται ότι είναι το καύσιμο του μέλλοντος.

Ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Υδρογόνου (Hydrogen Europe) έχει έδρα τις Βρυξέλλες και εκπροσωπεί τον βιομηχανικό και ερευνητικό κλάδο των τεχνολογιών υδρογόνου. Σήμερα εκπροσωπεί περισσότερες από 400 βιομηχανικές επιχειρήσεις, περισσότερους από 70 ερευνητικούς οργανισμούς καθώς και 17 Εθνικούς Συνδέσμους που δραστηριοποιούνται στον τομέα του υδρογόνου και των κυψελών καυσίμου.

energypress.gr

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.881
Reaction score
136.971
Οι τάσεις της αγοράς, συνολικά για EV & ICE, φαίνονται εδώ:

received_6472477489433386.jpeg
received_1421628691576537.jpeg
received_1374298363339902.jpeg


Δηλαδή στην ετήσια βάση, για όλους μαζί:

+ 29 EV
- 13 βενζίνη
- 21 ντιζελ

Στο 2023 που διανύουμε, αναμένεται μάλλον σταθερός αυτός ο ρυθμός, δηλαδή άλλο τόσο θα ενισχυθεί η ηλεκτροκίνηση και θα συρρικνωθεί περαιτέρω η αγορά των ICE.

Δεν νομίζω να αυξηθεί ο ρυθμός πάνω από +30% στο 2023, λόγω μικρής δυναμικότητας παραγωγής μπαταριών και γενικά EV.
Υπάρχει και πιθανότητα μείωσης του Ρυθμού, να πέσει στο +25%.

Και οι προδιαγραφές για φορτηγά, εδώ

received_596804335132562.jpeg


Άρα euro 5 για φορτηγά, λήγει το 2045.
 
Last edited:

Μηνύματα
58
Reaction score
99

Για Pulitzer.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.603
Μηνύματα
2.945.894
Members
38.207
Νεότερο μέλος
Babis Ef
Top