Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

D

Deleted member 50795

Guest
αυτό λεμε..
ειναι δυνατόν ο Ολλανδός και Γερμανός, με 300 μέρες το χρόνο σύννεφα και βροχή να μιλάνε για ΑΠΕ …και μείς εδώ να κοιταζόμαστε ?
το θέμα είναι ότι έχουμε τζάμπα ενέργεια και αντί να δραστηριοποιηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση , ακόμα το «συζητάμε» …(χοντρά το λέω)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952
Dear all,
As announced on March 27th, we are coming back with the latest news regarding the upcoming software updates for your ID.
After analyzing the technical circumstances and the general feedback from our customers, especially here in the ID. Drivers Club, we have come to the following decision:
1. All vehicles with a software version OLDER than ID. software 3.x will be invited to receive an update in the workshop. Those affected will be contacted by their service partners to make an appointment.
Please understand that we will be updating a large number of vehicles and that the scheduling of appointments depends primarily on the capacities of the individual service partners. Therefore, it can take several weeks. However, you will then receive the latest available ID. software version 3.2.
Please keep in mind that WITHOUT an appointment, your service partner may reject your request to install the update. Please save yourself the effort and wait for your service partner to contact you, which should happen soon.
2. We will also update vehicles with ID. software 3.0 or NEWER. Our goal is always to bring your vehicles up to the latest software level as quickly as possible so that you can benefit from the many new features. Therefore, it only makes sense for us to prioritize those who are still on version 2.x.
Besides the already known features of ID. software 3.0, you can expect the following new features and improvements with the new ID. software 3.2:
  • Plug & Charge
  • Improved route planning and calculation + full route import from the app
  • Display of charging power [kW] in the infotainment screen
  • Vehicle health report in the app
  • Various improvements in stability and performance

Best regards,
Your ID. Drivers Club Team
 

Μηνύματα
475
Reaction score
125
Νέα έκδοση Enyaq, κάτω από 40 χιλιάρικα:


(Κάτω από 32 μετά την επιδότηση)
Όχι στο Ελλάντα καρντιά μου :)
Το νέο Skoda Enyaq iV 50 θα είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης, όπως αυτή της Γερμανίας, της Ολλανδίας και του Βελγίου.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Γερμανία. Porsche Taycan. Έπεσε πάνω σε νταλίκα με όσα είχε. Κανένα σημάδι φρένου. Ο κινητήρας πήγε στα χωράφια, αλλά φωτιά δεν πήρε.

Ο οδηγός μας κοιτά από ψηλά.

Screenshot_20230428_113637_Facebook.jpg
Screenshot_20230428_113647_Facebook.jpg
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
Για την ακρίβεια:

Ο 71χρονος οδηγός της Taycan προσπάθησε να προσπεράσει από δεξιά, έχασε τον έλεγχο, η μούρη μπήκε κάτω από το ρυμουλκούμενο... and the rest is history. :(
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952
iD.x software 3.2 :


• AR head-up display extensions
• Increased charging performance & battery optimization
• Battery Care Mode
• Restructured charging menu
• e-route planner of the navigation system
• Navigation - online POI search
• Lane-specific navigation
• Voice control & online voice control
• Web radio
• User administration
• ID. Light extensions
• In-car app We Charge extension
• In-car app vehicle service
• Parking position
• Vehicle status

ΥΓ. Έφτιαξε ο καιρός, και στρώνουν σιγά σιγά οι καταναλώσεις.

Ξεκίνησα με 80% soc:

PXL_20230428_103259290.jpg
PXL_20230428_103239371.jpg


Με 11% της μπαταρίας έβγαλε 44 χλμ.

Περιφερειακό, και τα γνωστά μέσα στην πόλη, είχε κίνηση μεν, αλλά πήγαινα αριστερή λωρίδα όσο πήγαιναν.

Μέση κατανάλωση 12,8 kWh/100km.

Βαρουσε καλά ο ήλιος, το κλιματιστικό δούλευε σερί.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.555
Reaction score
84.062
iD.x software 3.2 :


• AR head-up display extensions
• Increased charging performance & battery optimization
• Battery Care Mode
• Restructured charging menu
• e-route planner of the navigation system
• Navigation - online POI search
• Lane-specific navigation
• Voice control & online voice control
• Web radio
• User administration
• ID. Light extensions
• In-car app We Charge extension
• In-car app vehicle service
• Parking position
• Vehicle status
Κάτι έβαλε χτες στο software, τι ήταν άραγε; θα το κοιτάξω
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952
Οι τιμές των φρέσκων iD.3 είναι πλέον διαθέσιμες:

ID.3 Pro 204 PS 58kWh Pro Performance: 42.600 ευρώ
ID.3 Pro 204 PS 58kWh Life: 44.750 ευρώ
ID.3 Pro 204 PS 58kWh Business: 47.950 ευρώ
ID.3 Pro 204 PS 58kWh Style: 51.400 ευρώ
ID.3 Pro S 204 PS 77kWh Pro S: 48.600 ευρώ
ID.3 Pro S 204 PS 77kWh Tour: 56.950 ευρώ


Μόνο την pro βλέπω διαθέσιμη, η οποία δεν έχει ηλιοροφή, δεν έχει Μάτριξ λεντ, δεν έχει head up display, keyless entry, αντλία θερμότητας, δεν έχει το μισό αυτοκίνητο τέλος πάντων..

Life & business είναι επίσης φτωχές εκδόσεις.

Η έκδοση style τα έχει μάλλον όλα, χωρίς την αντλία θερμότητας πάντα.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952
Εδώ τώρα έρχεται το πραγματικό τελικό ερώτημα που θα χρειαστεί να απαντήσει ο υποψήφιος αγοραστής EV στην κατηγορία των 43-45 χιλιάδων ευρώ που κινούνται οι 2 φτηνές και φτωχές σε εξοπλισμό εκδόσεις του iD.3:

Ακόμα και για κίνηση κυρίως μέσα στην πόλη, όπου το μήκος του iD.3 (4.26 m) είναι πιο βολικό από το μήκος του model 3 (4,69m).

Να επιβαρυνθείς στην καθημερινότητα με 43 πόντους μεγαλύτερο αυτοκίνητο, για να κερδίσεις ηλιοροφή, φώτα, σοφτγουερ, ηχεία, αυτοματισμούς, ταχύτητα φόρτισης, επιδόσεις, χώρους, δερμάτινα καθίσματα, κλπ κλπ κλπ, συν το δίκτυο ταχυφορτιστων της Τέσλα, ή να πάρεις το πιο μικρό, το οποίο όμως είναι και πιο ακριβό; Στα 42 χιλιάρικα είναι το 3-αρι το πισοκινητο Τέσλα, με αντλία θερμότητας και όλα τα καλούδια στάνταρ.

Εδώ σε θέλω μάστορα.
Here i want you mastora. (In English)

Εν τω μεταξύ, τα iD. όλα έχουν πλέον υποχρεωτικά σέρβις ανά έτος, ενώ το Τέσλα δεν έχει. Δηλαδή, έχουν αυξημένα έξοδα συντήρησης. VW rulzzzzzzz
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Δεν είναι μόνο τα 4.70 του Model 3. Δεν κόβει και το τιμόνι. 😎

Δεν τα λέω εγώ αλλά όσοι το έχουν.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.555
Reaction score
84.062
Το Tesla επίσης δεν έχει head up display και κάποιο όργανο που να βλέπεις την ταχύτητα μπροστά σου. Πρέπει να κοιτάξεις δεξιά κάτω στο τάμπλετ. Ούτε matrix φώτα που να στρίβουν (νομίζω)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952
Όντως, έχει πολύ μεγαλύτερο κύκλο στροφής το Τέσλα από το εκπληκτικό iD.3 που στρίβει σα το Σμαρτ, απίστευτο είναι.

Το Tesla επίσης δεν έχει head up display και κάποιο όργανο που να βλέπεις την ταχύτητα μπροστά σου. Πρέπει να κοιτάξεις δεξιά κάτω στο τάμπλετ. Ούτε matrix φώτα που να στρίβουν (νομίζω)
Ούτε οι εκδόσεις iD.3 που λέω δεν έχουν hud και matrix led. 😁

Για να τα έχεις, θα πρέπει να δώσεις γεμάτα 10 χιλιάρικα πάνω από το κόστος του Τέσλα. 😜😂
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.555
Reaction score
84.062
Η γυναίκα θα διαλέξει ID3. Εγώ δεν ξέρω. Μάλλον Tesla 3 αλλά με 2 κινητήρες.
Δεν με χαλάνε και τα ID καθόλου. Ωραία οδήγηση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952
Εγώ δεν ξέρω. Μάλλον
Tesla 3 αλλά με 2 κινητήρες
To LR βγαίνει στα 49 χιλιάρικα.

Στα 48 χιλιάρικα, το iD.3 δεν θα έχει αρκετά από αυτά: ηλιοροφή και Μάτριξ λεντ και keyless entry και head up display και αντλία θερμότητας και σούπερ ηχεία.

Στα 51,5 θα του λείπει η αντλία θερμότητας.

Επίσης, σε αυτά τα λεφτά το iD.3 θα έχει 0-100 σε 7", WLTP 424 και τελική 163.

Το model 3 θα είναι 4-κινητο, WLTP 602, 0-100 σε 4,4" και 235 τελική.

Δύσκολη επιλογή...😁😜😂
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
8.607
Reaction score
8.630
Αλλά το Tesla δεν θα χωράει να στρίψει στο πάρκινγκ της πολυκατοικίας, ενώ το VW θα μπαίνει ακόμα κι αν είναι πιασμένες και οι διπλανές θέσεις.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.555
Reaction score
84.062
το iD.3 δεν θα έχει
Έκανα μια γρήγορη διαμόρφωση, σαν το δικό μου βγαίνει 49.
Τι να σου πω, και τα δυο καλές επιλογές είναι.
Αν βγαίνεις εκτός πόλης πας Τεσλα λόγω σούπερτσαρτζερς, αλλιώς ειναι θέμα γούστου
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952


Λένε πως μετά την επιδότηση, στην Ελλάδα θα βγει στα 26 χιλιάρικα.

Αυτά.....
(Δείτε το βίντεο, είναι εκπληκτικό σε αυτά τα λεφτά, δεν παίζεται)
 



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.603
Μηνύματα
2.945.572
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top