Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)




TGD

Μηνύματα
9.038
Reaction score
9.073
Η εταιρία που έχει ζητήσει την εκτίμηση είναι φαναρτζιδικο. Μπορεί να μην έχει μείνει κανενα γερό στοιχειο από τη σύγκρουση...
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.996
Reaction score
12.788
Πρόκειται για καναδικό τιμολόγιο (Vancouver), άρα οι τιμές είναι σε καναδικά $.

Όχι ότι τα US$45.000 ή αντίστοιχα τα 41.000€ είναι μικρό ποσό...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.302
Reaction score
31.256
Δεν υπάρχει σύγκρουση. Το αμάξι είναι άθικτο. Κάτι μάζεψε από κάτω, το καπάκι της μπαταρίας είχε κάτι ξυσίματα, και σε κάποιο σημείο χτύπημα, που κατά το συνεργείο έκανε την μπαταρία επικίνδυνη. Εγγύηση δεν υπάρχει λόγω κακής χρήσης οχήματος, και η ασφαλιστική λόγω κόστους το διαγράφει.

Το θέμα της ανάρτησης είναι το κόστος μπαταρίας.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.108
Reaction score
139.526
Από έγγραφο της αντιπροσωπείας της Τέσλα στην Αθήνα, που απαντούσε σε ανάλογο ερώτημα από ενδιαφερόμενο ταξιτζή (το κοινοποίησε στην ομάδα ηλεκτροκίνησης) φαίνεται πως 12 χιλιάρικα είναι επισήμως στην Ελλάδα το κόστος αντικατάστασης μπαταρίας σε μοντελ Υ LR.

Αποκλείεται να υπάρχει χαμηλότερη κοστολόγηση από οποιαδήποτε άλλη φίρμα, με μόνη εξαίρεση την BYD, η οποία τις φτιάχνει μόνη της, και θα είναι ενδιαφέρον να μάθουμε τιμή.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.302
Reaction score
31.256
Το θέμα με το Ioniq 5 είναι ότι αγοράστηκε $55.000, και μόνο η αγορά της μπαταρίας ως εξάρτημα είναι ακριβότερη από όλο το όχημα.

Αυτό σημαίνει πως ή κάποιος πουλάει στο θεό, ή είναι το πραγματικό κόστος οπότε η Hyundai είναι άλλη μια εταιρεία που σε κάθε πώληση ηλεκτρικου χάνει πολλά χρήματα. Αν συμβαίνει το δεύτερο ας πούμε, τι σημαίνει αυτό για άλλα εξαρτήματα του οχήματος; Όταν χρειαστεί κάτι;

Μετά και από αυτό το συμβάν η Hyundai Canada έστειλε μύνημα σε όλους τους dealers λέγοντας ότι πλέον πρέπει να ενημερώνεται για όλα τα θέματα που αφορούν τα ηλεκτρικά και κυρίως για τις μπαταρίες, και πως μόνο εκείνη θα αποφασίζει τι θα γίνεται με προβλήματα μπαταριών, και μόνο εκείνη θα επικοινωνεί με τις ασφαλιστικές για επίλυση θεμάτων.

Για το συγκεκριμένο όχημα, αν και θέλει δεν μπορεί να κάνει τίποτα, καθώς το όχημα έχει περάσει ήδη στην ιδιοκτησία της ασφαλιστικής για να πληρωθεί ο ιδιοκτήτης. Τον κάλεσε για να τον ρωτήσει αν θα ξαναπάρει ηλεκτρικό ή αν θα ξαναπάρει Hyundai, προσφέροντας έκπτωση.

Ότι και να αποφασίσει, η ασφαλιστική του τον ενημέρωσε πως για τα επόμενα 7-10 χρόνια το ποσό πληρωμής του ασφαλίστρου θα είναι 50%-100% ακριβότερο λόγω του συμβάντος. Έχασε όλο το καθαρό ιστορικό που είχε ως οδηγός.
 






Μηνύματα
988
Reaction score
1.029
Με πτώση 40% σε πωλήσεις όπου σταμάτησε επιδότηση ούτε καν θα ασχοληθούν το 90% των αγοραστών....... Ασε που σε 3 χρόνια χάνουν το 60% της αξίας τους. Να μην πω οταν ληξει εγγύηση.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.302
Reaction score
31.256
Βρες μου ένα Model 3 τριετίας με 16.800€ να το πάρω αν είναι. :)

Τι λες βρε Κώστα.

Ακόμα τα πουλάνε όσο τα αγόρασαν, λόγω επιδότησης. Το φθηνότερο Μ3 στο car.gr έχει 36.000€ μοντέλο 2019. BMW i3 120άρι του 2021 30.000€.
 


Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.549
Πάλι καλά 0,29 το eC4. Νόμιζα μεγαλύτερος θα ήταν ο δείκτης.
Τα μέτρησαν ή ό,τι τους είπε ο κατασκευαστής;

Το Volvo XC40 και το Jeep Avenger άθλια στο 0,33.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.108
Reaction score
139.526
Το Volvo XC40 και το Jeep Avenger άθλια στο 0,33.
Σχεδόν όσο το cybertruck! 😂🤪🤣😁

Η κατανάλωση κατά WLTP είναι εξαιρετικό στοιχείο, η λίστα είναι όντως χρήσιμη. 😎

Σε αντίθεση με την ονομαστική κατανάλωση στα ice, που πρακτικά είναι αδύνατο να την επιτύχεις, στα EV είναι εφικτή στην πράξη η ονομαστική κατανάλωση κατά WLTP, αρκεί να οδηγείς λίγο "συντηρητικά", χωρίς υπερβολές.
 

Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.549
Στο Cybertruck μέχρι και τον υαλοκαθαριστήρα κάθετα τον βάλανε!

Φαντάζομαι πόσο θα επιβαρύνεται ο συντελεστής με τις μόνιμες σχάρες που έχω στο δικό μου. :)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.302
Reaction score
31.256
Μη κοιτάτε πόσο έχει αλλά πότε βγήκε και τι σκοπό εξυπηρετεί.

Το πλοίο EX90 που βγήκε αργότερα έχει 0.29, και το πρόσφατο ΕΧ30 0.28.

Μεγάλο ρόλο παίζει επίσης και ο σκοπός σχεδίασης του οχήματος. Ένα όχημα το οποίο δεν σχεδιάστηκε για μεγάλες αποστάσεις δεν έχει κάποιο λόγο να είναι αεροδυναμικό. Από τη άλλη αυτό για ταξίδια έχει, αλλά και πάλι εξαρτάται και από το μέγεθος του.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.268
Μηνύματα
2.969.435
Members
38.292
Νεότερο μέλος
Neroponti
Top