Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
15.955
Reaction score
22.398
@pankrok μην ξεχνάμε πως το suv του @rose.athens έχει ανοιγόμενη ηλιοροφή
Δεν ξεχνάμε αλλά αφενός είναι άχρηστα μεγάλο για τη δουλειά που θέλω και αφετέρου προκαλεί και δεν έχω όρεξη να απαντάω σε ερωτήσεις και να με ξεματιαζουν
Το ev3 και το ex30 είναι λύσεις που έχουν νόημα αλλά αμφότερα έχουν τα μειονεκτήματα τους πχ το ex30 είναι Κινέζος
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.171
Reaction score
131.276
Υπήρχε περίπτωση αυτό που είδες να ήταν φτηνότερο από το Υ;
Άμα δεν καταφέρει η κάθε Μερτσέντες να βγάλει αυτό που είδα στα (ουκ ολίγα, 60-70 k) λεφτά του Υ, δε θα μπορέσει να πουλήσει μπόλικα αυτοκίνητα.

Δεν είναι φτηνό το Υ, ίσα ίσα το αντίθετο, ακριβό είναι, απλώς παραείναι ακριβά τα άλλα. 😎
 

Μηνύματα
15.955
Reaction score
22.398
Φθηνό είναι και δικαιολογείται εν μέρει από την ποιότητα συναρμογής ωστόσο σαν ταξί είτε το 3 είτε το Υ είναι λύσεις χωρίς αντίπαλο , για άλλες χώρες όχι για το βασίλειο του οκτάβια βέβαια
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.171
Reaction score
131.276
Τα "γαλαζοαίματα" ευρωπαϊκά, προσπαθούν να δικαιολογήσουν την πολύ υψηλή τιμή τους, με πιο ωραία "δέρματα" στις εσωτερικές επενδύσεις από το Υ.

Και κει, οι Κινέζοι τους έχουν βγάλει ψεύτες.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.526
Reaction score
42.487
Δεν κάνουμε δουλειά έτσι
Ψάχνω ένα β σουβ αντε σι σουβ απαραίτητα 4κινητο με ανοιγόμενη ηλιοροφή και όχι κινέζικο όχι vw και δεν βρίσκω πράμμα

Αν βρω θα στείλω εκδρομή το σουζουκι αλλά δεν το βλέπω.
αυτό;

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.171
Reaction score
131.276
Με εξαίρεση το EQB, όλα τα υπόλοιπα Μερτσέντες (EQA, EQE, EQS, EQE SUV, EQS SUV) είναι εξαιρετικά.

Το EQB είναι γτπκ.

Τα "εξαιρετικά", άμα τα φορτώσεις εξοπλισμό (καθωσπρέπει, άλλωστε αυτά αξίζουν) είναι δεδομένο πως θα ξεφύγει πολύ η τιμούλα τους.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.171
Reaction score
131.276
Το θέμα είναι πως στην ηλεκτροκίνηση, έχουν πάψει να έχουν σημασία ένα σωρό σημαντικά πράγματα που είχαν καταφέρει να κατασκευάζουν εξαιρετικά οι τοπ ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, που αφορούσαν κινητήρες, εξατμίσεις, τουρμπίνες, καταλύτες, διαφορικά, σασμάν, κιβώτια ταχυτήτων, κλπ κλπ κλπ.

Παν αυτά, στον κάδο των αχρήστων.

Τώρα έχουμε μια πλατφόρμα, μπαταρίες, αναρτήσεις, σοφτγουερ, και δέρματα. Τέλος.

Μπαταρίες και σοφτγουερ, αντικατέστησαν πρακτικά όλα αυτά στα οποία είχαν μεγαλουργήσει οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές.

Έμειναν τα δέρματα.. η αίσθηση πολυτέλειας και το όνομα της φίρμας στην ούγια, πράγματα που παραμένουν σημαντικά βεβαίως.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.171
Reaction score
131.276
60K η EQA τετρακίνητη με τα έξτρα που θέλω.
Πρέπει να τα ξαναδείς αναλυτικά.

Στα λεφτά που λες, δεν έχει head up display, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, το στέρεο από μπουρμέστερ (επιβάλλεται), keyless entry, συστήματα ασφαλείας, συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, συστήματα στάθμευσης, συστήματα αυτόνομης οδήγησης, πιθανώς δεν έβαλες ούτε ηλιοροφή, άφησες τη μαύρη επένδυση εσωτερικά που είναι για τους γύφτοι, και δε συμμαζευεται.

Η διαμόρφωση στα Μερτσέντες, είναι ιστορία που θέλει πολύ σκέψη, και παίρνει ώρες. Έχει τόσα ωραία πράγματα, που πραγματικά αξίζει. Εκεί και, τα Τέσλα είναι συγκριτικά φτωχά, πολύ φτωχά μάλιστα. Αλλά χωρίς τα πρόσθετα αυτά, παίρνεις ένα Τέσλα καλύτερα.

Άμα βάλεις αυτά που πρέπει, να γίνει σένιο το όχημα, πάει στα 80. Εκεί ναι, αξίζει τον κόπο να πας. Πάνε οδήγησέ το.

0-100 σε 6".
Δεν είναι καθόλου άσχημα, σίγουρα είναι πιο σβέλτο από το iD.3, αλλά δεν είναι και σε 4,8' του Υ, άσε το 3-αρι, ξεφεύγει πολύ σε επιταχύνσεις..
 

Μηνύματα
1.151
Reaction score
934
Το 0-100 σε 4,8' στον Κηφισό, ναι είναι εξαιρετικά χρήσιμο.
Σε 6"...εε..ας πούμε...τρώγεται...
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.526
Reaction score
42.487
60K η EQA τετρακίνητη με τα έξτρα που θέλω.
στο γερμανικό site που έχει configurator (εδώ δεν έχει) η 300 4matic φουλ εξτρα βγήκε κάπου 56Κ (με ΦΠΑ Γερμανίας, 19%). Αντε εδω να φτάνει 60Κ (δεν έχουν μεγάλη διαφορά οι τιμές στα ηλεκτρικά γιατί δεν έχουν τέλος ταξινόμησης, ο ΦΠΑ αλλάζει βασικά).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.171
Reaction score
131.276
Μια χαρά έχει configurator αναλυτικό στο ελληνικό site.

Εγώ στα γρήγορα το έβγαλα 78 χιλιάρικα με 18" ζάντες και σταμάτησα στα πρόσθετα φόρτισης..

Λογική τιμή.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.116
Reaction score
82.603
παίρνει και τα 9Κ επιδότηση ή όχι;
Δεν είναι μέσα στην τιμή. Δηλαδή κατεβαίνει στα 51.
στέρεο από μπουρμέστερ (επιβάλλεται),
Έβαλα
ηλιοροφή
Έβαλα
Πάνε οδήγησέ το
Όχι. Τέσλα 3 θα πάρω.
(Mercedes θα έπαιρνα μόνο EQE sedan)
Και ο λόγος είναι τα supercharger
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.171
Reaction score
131.276
Δεν είναι μέσα στην τιμή. Δηλαδή κατεβαίνει στα 51.

Έβαλα

Έβαλα

Όχι. Τέσλα 3 θα πάρω.
(Mercedes θα έπαιρνα μόνο EQE sedan)
Και ο λόγος είναι τα supercharger
Άμα πας μέχρι τέρμα στη διαμόρφωση θα βρεις άπειρα πράγματα που δεν έχει στο στάνταρ εξοπλισμό, μέχρι κάποιους αερόσακους δεν έχει. Εγώ θα έβαζα και το πακέτο με δακτυλικό αποτύπωμα! Αυτά γουστάρω στη Μερτσέντες (και στην πόρσε), όχι το ταμπελάκι στην ούγια. Τα εκπληκτικά πρόσθετα. Αυτά είναι η γερμανική "ποιότητα" και "πολυτέλεια" για μένα. Από εκπληκτικά φώτα, μέχρι δεξερωγωτι αναρτήσεις.

Ενδεικτικά. Ούτε φορτιστή δεν έχει, για σουκο. 1200€ νομίζω; Δες:
 

Attachments

Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.171
Reaction score
131.276
Έχει και με 300€
Ναι ρε παπάρα, αλλά με 1200 έχει φόρτιση σα του Τέσλα, με βιομηχανική μπριζα, να φορτίζεις απλώς από μια μπριζα με 7,5 kW, όπως κάνω στο χωριό με το Τέσλα, που έβγαλα από τον πίνακα μια βιομηχανική μπριζα, όχι φορτιστή. Εκεί το iD.3 φορτίζει από σούκο με 2 kW. Η διαφορά είναι χαοτική.

Τα αξίζει τα πρόσθετα λέμε.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.171
Reaction score
131.276
Τέσλα 3 θα πάρω.
Και καλά θα κάνεις.

Το γκάζι που έχει το ρημάδι, είναι εθιστικό.

Για να βρεις ανάλογες επιταχύνσεις σε ευρωπαϊκό αυτοκίνητο, θες μια περιουσία. Και με λογικό βάρος, όχι 2+ τόνους.

Δε παλεύεται.

1000012808.png


Και με συντελεστή αεροδυναμικής για σεμινάριο. 😎

Στα 49.490€ (χωρίς επιδότηση. Πάει στα 41,5..)
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.671
Μηνύματα
2.913.528
Members
38.083
Νεότερο μέλος
astrogrk
Top