Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
1.356
Reaction score
1.167
Δύσκολο να προβλέψει κανείς το μέλλον.
Κάποτε οι αυτόματες πόρτες υπήρχαν μόνο στο..σταρ Τρεκ...και κανείς δεν πίστευε ότι θα μπορούσε να φτιαχτεί κάτι τέτοιο στον πραγματικό κόσμο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.151
Reaction score
29.874
Αφήνω αυτό εδώ. Τα θερμικά μετράνε αντίστροφα. Απλά δεν το ξέρουν.

Battery-cost-decline.png
 

Μηνύματα
1.199
Reaction score
1.784
Αυτή τη στιγμή ο ευθύς ανταγωνισμός μεταξύ των δύο εταιρειών περιορίζεται στο Model 3 vs Seal.
Η Tesla έχει -ούτως ή άλλως- πολύ περιορισμένη γκάμα, ενώ η BYD δεν έχει φέρει ακόμα την πλήρη γκάμα των μοντέλων που κατασκευάζει με τη δική της επωνυμία ή των θυγατρικών της, οι οποίες μπαίνουν σε άλλα χωράφια, κυρίως του premium segment (την έκδοση του Seal U που έρχεται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα δεν τη θεωρώ ευθέως ανταγωνιστική του Υ -για διάφορους λόγους- ενώ ακόμα και το Seal είναι ένα μεσαίας κατηγορίας όχημα σε σχέση με άλλα που διαθέτει ο όμιλος).

Μεταξύ 3 και Seal, ότι και να διαλέξει κάποιος που ψάχνει για μεγάλο σεντάν, αποκλείεται να μείνει ανικανοποίητος, καθώς και τα δύο είναι εξαιρετικά! Το γράφω, έχοντας κάνει test-drive και τα δύο.
Πρέπει μόνο να αποφασίσει αν θέλει κορυφαία τεχνολογία βοηθημάτων οδήγησης, διαχείρισης μπαταρίας και αποδοτικότητα (οπότε διαλέγει το 3) ή αν προτιμά ανώτερη ποιότητα κατασκευής, κορυφαία άνεση από την ανάρτηση και ανώτερη αισθητική μέσα και έξω (οπότε διαλέγει το Seal).
τι εννοείς ανώτερη ποιότητα του Seal από το 3 ;
 

TGD

Μηνύματα
8.366
Reaction score
8.377
Mπορεί κάποιος να μας πει πως μπορεί να λυθεί το θέμα του υπεργηρασμένου στόλου των αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στην Ελλάδα; Εννοώ τι στοχευμένες κινήσεις πρέπει να γίνουν προς την βελτίωση της κατάστασης;
Η λύση είναι απλή, αλλά κανένας δεν θέλει να την εφαρμόσει.
Δίνεις επιδότηση όχι μόνο για ηλεκτρικά, αλλά και για αγορά μεταχειρισμένων Euro6. Ακόμα και Euro5, αν κάποιος έχει ακόμα παλιότερο αυτοκίνητο. Με αυτό τον τρόπο όσοι έχουν Euro2 πάνε σε Euro5, όσοι έχουν Euro3 σε Euro6. Επιδοτούμενοι για οριστική απόσυρση όλων των παλιών. Εν τω μεταξύ, αυτοί που πουλάνε τα Euro5 και Euro6 μπορούν να πάρουν επιδότηση για ηλεκτρικό. Έτσι φέρνεις την ανανέωση του στόλου στα χαμηλότερα βαλάντια.
 

Μηνύματα
1.356
Reaction score
1.167
Κι έτσι, επειδή είμαστε βιομηχανική χώρα (βαριά βιομηχανία, αυτοκινητοβιομηχανία κλπ), ανασταίνουμε και την οικονομία.
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.788
Reaction score
10.640
''Και το να κρατηθεί χαμηλά το βάρος ήταν πολύ σημαντικό για ένα αυτοκίνητο που δεν είναι γαμάτο μόνο όταν το βλέπεις, είναι γαμάτο και όταν κινείται. Είναι σταθερό και στρίβει με αυτοπεποίθηση (και) γιατί έχει ένα ακόμα μεγάλο προσόν..''

Συγγραφέας έπρεπε να γίνει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.151
Reaction score
29.874
Κυκλοφόρησαν και οι τιμές του R5 με την 40άρα μπαταρία και το μεσαίο μοτέρ. Tο ακόμη μικρότερο μοτέρ φαίνεται να ξεκινά κάτω από 25.000€.

FB_IMG_1728281617486.jpg
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.002
Μηνύματα
2.925.126
Members
38.118
Νεότερο μέλος
DP6
Top