Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.672
Reaction score
98.994
Εσύ δηλαδή πιστεύεις πως τα κλεφτρόνια (γιατί γι' αυτά μιλάμε) δεν βλέπουν ένα Τέσλα σαν λαυράκι;
Αυτό που ξέρω είναι ότι το #1 σε "ζήτηση", και με διαφορά, είναι τα Smart και μετά τα Yaris.
 


TGD

Μηνύματα
8.742
Reaction score
8.764
η οποία μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε μια συνεκτική οικογένεια ηλεκτρικών οχημάτων, που περιλαμβάνει το Model E, το Model B και τώρα το Model D
Σίγουρα; Θυμίζω ότι το Model E της Tesla έγινε Model 3 μετά από καταγγελία της Ford για παραβίαση εμπορικού σήματος.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.569
Reaction score
8.067
Σίγουρα; Θυμίζω ότι το Model E της Tesla έγινε Model 3 μετά από καταγγελία της Ford για παραβίαση εμπορικού σήματος.
Ναι αλλά η Tesla δεν είναι Κινέζικη. Στην Κίνα όλα αυτά με τα εμπορικά σήματα, τα δικαιώματα κλπ. τα γράφουν στα απ'αυτά τους 😄

Πέρα από την πλάκα όμως ("πλάκα" κατά το "it's funny, cos it's true"), ίσως όντως το πρόβλημα να αφορά την αγορά της Αμερικής, όπου αν η Foxconn αποφασίσει ποτέ να πάει, να αλλάξει όνομα στο μοντέλο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.233
Reaction score
137.822
 


Μηνύματα
163
Reaction score
134
Εμάς σε τίποτα.
Φτηνό εργατικό δυναμικό κοντά στις χώρες της Ένωσης με μεταφορά βιομηχανιών εκεί κλπ.
Η Ελλάδα τότε κακώς δέχθηκε την ΤΕ τότε.Ήταν η αρχή της εποχής της εποχής του κατευνασμού μέσω του δήθεν εξερωπαισμού της τότε υπανάπτυκτης Τουρκίας.
Τα αποτελέσματα τα πληρώνουμε τώρα...
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.283
Reaction score
10.898
Οι ανίκανοι που κυβερνούν τη φιλελέ Ευρώπη νομίζουν ότι θα εμποδίσουν την επέλαση της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας, αφήνοντας ορθάνοιχτη την κερκόπορτα προς την Τουρκία. Και τα κινέζικα θα έρθουν και θα τα φτιάχνουν Τούρκοι αντί για Ευρωπαίους.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.803
Reaction score
30.720
Πήγε κανείς στης έκθεση; Αρκετά μικρή για την διαφήμιση που έφαγε, test drives της πλάκας - το γύρο του τετραγώνου, με ακριβό εισιτήριο για αυτά που πρόσφερε.

Στα ηλεκτρικά, τα οποία ήταν και τα μόνα που είδα, από Stellantis είδα μόνο το eC3. Αν και εξωτερικά δεν είναι άσχημο, το ταμπλό είναι κακό. Πολύ κακό. Το προηγούμενο C3 είναι πολύ καλύτερο. Το μόνο θετικό ότι έχει χώρους επιβατών. Έχεις έναν αέρα, δεν πνίγεσαι.

Στην Volvo το ΕΧ30 όσο όμορφο και να είναι εξωτερικά μέσα είναι αδιάφορο. Όσο για χώρους, αν και είχα το κάθισμα του οδηγού σε μια νορμάλ θέση, οι πίσω θέσεις επιβατών είναι τραγωδία. Νομίζω δεν έχω κάτσει σε πιο άβολο όχημα. Το συγκεκριμένο είναι για δύο ενήλικες μπροστά και δύο παιδιά πίσω.

Το ΚΙΑ EV3 τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά έχει ένα ενδιαφέρον. Αλλά δεν τρελάθηκα να πω την αλήθεια. Σε Hyundai δεν μπήκα, δεν μου αρέσουν.

Τα Ford έχουν ένα σχεδιαστικό ενδιαφέρον, αλλά μέχρι εκεί. Δεν.

Mercedes, BMW δεν πήγα δεν με ενδιαφέρει.

Renault κλασικά μόνο το Megane. Εντύπωση μου έκανε ότι δεν με ενθουσίασε όσο την πρώτη φορά.

Τραγικά μικρό το περίπτερο της Tesla. Όσο δύο αμάξια στην κυριολεξία. Νταξ το ένα ήταν το Cybertruck. Έκτός από γαϊδούρι είναι και κακάσχημο. Πρόλαβα μπήκα και μέσα πριν με διώξουν. :biggrin:

Στην BΥD πολύ ωραίο το Seal U. Αμαξάρα. Seal sedan τα κλασικά. Το ίδιο και το Dolphin. Τα έκανα και test drive, 10 λεπτά το καθένα. Μεγάλη επιτυχία τα test drive σας λέω. 😅 Από τα λίγα που μπόρεσα να καταλάβω είναι ότι το Dolphin για τα 20.000€ - 22.000€ είναι κλοπή. Κανονική κλοπή. Αφτόφωρο ένα πράμα. Για 34.000€ - 36.000€ με την καμία. Θα πιάσει πάτο αν το αφήσουν να πάει εκεί. Το Seal δεν το ευχαριστήθηκα. Επίσης, μετά το Tesla, και στα δύο ένιωσα ότι είναι πολύ busy βρε παιδί μου. Πολύ φασαρία στα μάτια. Απίστευτο, και όμως συνέβη. Και η σύζυγος ακριβώς τα ίδια. Στο Tesla ηρεμείς γιατί είναι άδειο, χωρίς να απουσιάζει κάτι. Δεν το περίμενα. Το άλλο που με ενόχλησε που δεν υπήρχε ήταν το one pedal drive. Μου αρέσει και το θέλω στο όχημα.

Ο star της έκθεσης πιστεύω είναι το μικρό Leapmotor Τ03. Αν ξεπεράσεις την εξωτερική εμφάνιση, μέσα είναι πολύ καλό. Απίστευτα καλό για 15.800€ (μετά την επιδότηση). Οι πίσω επιβάτες κάθονται πιο άνετα από το Volvo EX30. Απίστευτο. Το Τ03 είναι καλύτερο και από το Dacia Spring, στο οποίο όταν μπήκα νόμιζα ότι μπήκα σε Datsun 30-40 ετών όταν έκλεισε η πόρτα. Φοβάμαι να σκεφτώ αν θα βγεις από εκεί μέσα ζωντανός σε ένα καλό τρακάρισμα.

Τέλος, η έλευση γυάλινης οροφής κάνει όσα δεν έχουν σκοτεινά και μικρά. Mε την γυάλινη οροφή είναι άλλο αμάξι.

H έκθεση έδειξε ένα πράγμα. Tesla.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.233
Reaction score
137.822
Πολύ φασαρία στα μάτια. Απίστευτο, και όμως συνέβη. Και η σύζυγος ακριβώς τα ίδια. Στο Tesla ηρεμείς γιατί είναι άδειο, χωρίς να απουσιάζει κάτι. Δεν το περίμενα.
👍👍👍👍👍
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.803
Reaction score
30.720
Μέρα παρουσιάσεων σήμερα στο Παρίσι.

Renault Twingo Concept. Συνεργασία με Κινέζο. Το 2026 στους δρόμους. Το όχημα παραγωγής θα είναι κατά 90% όπως το concept. Κάτω από 20.000€, που σημαίνει πως με την επιδότηση πάει και 15.000€.


Renault 4 E-Tech.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.803
Reaction score
30.720
Το Series Group (που έχουμε και στην Ελλάδα) ανακοίνωσε σήμερα στο Παρίσι ότι θα φέρει στην Ευρώπη τα AITO. Τα AITO στην ουσία είναι τα Huawei. Στην Ελλάδα αντιπρόσωπος ο Σπανός από ότι λένε.

 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.803
Reaction score
30.720
Ανακοινώθηκαν οι πρώτες τιμές του Hyundai Inster στην Ευρώπη. Πρώτη στάση Ολλανδία. Βγαίνει σε δύο εκδόσεις, με 42kWh (95PS) & 49kWh (115PS), και τις τιμές να διαμορφώνονται στα 24.000€ & 25.800€ αν βάλουμε και τον Ελληνικό ΦΠΑ, προ επιδότησης.

Μετά την Ευρωπαϊκή φορολόγηση των Κινέζικων EVs σχεδόν όλοι οι Κινέζοι ανακοίνωσαν πως οι τιμές δεν θα αλλάξουν μέχρι το τέλος του έτους. Για το 2025 βλέπουμε. Geely και ΝΙΟ ψάχνουν εργοστάσιο στην Ευρώπη. Η Chery μετά το πρώτο της εργοστάσιο στην Ισπανία ετοιμάζει δεύτερο στην Τουρκία. Το ίδιο και η ΒΥD, Ουγγαρία - Τουρκία.

H BYD παρουσίασε στο Παρίσι το νέο της όχημα που θα έρθει στην Ευρώπη, το Sealion 7. Οι υπεύθυνοι της εταιρείας ενημέρωσαν επίσης πως η παραγωγή οχημάτων της στο εργοστάσιο στην Ουγγαρία θα ξεκινήσει τέλος 2025. Για την παρουσία τους στην Γερμανική αγορά είπαν πως θα έχουν αρκετά επιθετική πολιτική, με τα οχήματα τους να ξεκινούν ίσως και κάτω από 25.000€.
 




wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.760
Reaction score
21.598
Ανακοινώθηκαν οι πρώτες τιμές του Hyundai Inster στην Ευρώπη. Πρώτη στάση Ολλανδία. Βγαίνει σε δύο εκδόσεις, με 42kWh (95PS) & 49kWh (115PS), και τις τιμές να διαμορφώνονται στα 24.000€ & 25.800€ αν βάλουμε και τον Ελληνικό ΦΠΑ, προ επιδότησης.
Κι εδώ ξεκινάει από τις €25.900 (τιμή καταλόγου, συμπ. ΦΠΑ, προ επιδοτήσεων) κι ανεβαίνει μέχρι τις €31.900 αναλόγως έκδοσης.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.821
Μηνύματα
2.953.026
Members
38.243
Νεότερο μέλος
desmios2025
Top