Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.228
Reaction score
30.012
Ενδιαφέρον χθεσινό video του France24 για την Ευρώπη και την ηλεκτροκίνηση. Μεταξύ άλλων ...

- Η Northvolt ξεκινά απολύσεις. Η πολυδιαφημισμένη Ευρωπαϊκή εταιρεία κατασκευής μπαταριών που έστησαν πρώην υπάλληλοι της Tesla δεν πάει καλά. Γκρέμισμα μετοχής, καθυστερήσεις στην παραγωγή, γκρίνια από τους μετόχους....
- Επειδή αναρωτιόμαστε αν πουλάνε τα Κινέζικα ηλεκτρικά στην Ευρώπη, είναι ο Νο2 κατασκευαστής EVs μετά την Γερμανία, με την Γαλλία στην 5η θέση. Είμαστε 10 χρόνια πριν το εμπάργκο στα θερμικά και η Κίνα είναι ήδη Νο2 στα EVs εντός ΕΕ.
- Το θέμα παραγωγής μπαταριών στην Ευρώπη είναι ήδη dead end. Δεν μπορείς να φτιάξεις φθηνές μπαταρίες με τετραπλάσιο κόστος σε ενέργεια και πρώτες ύλες από αυτό της Κίνας.

 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.954
Reaction score
11.346
Τί έλεγχος ενδείκνυται για αγορά μτχ. BEV; Κατάσταση μπαταρίας μπορεί να δει εξουσιοδοτημένο ή χρειάζεται ειδικό συνεργείο;
 

gid

Μηνύματα
8.094
Reaction score
9.312
Εγώ απολαυστικά τα βρίσκω.

Οπότε εξαρτάται από το τι θεωρεί απολαυστικό ο καθένας.
Και όλα τα σχετικά σου σχόλια αφορούν την άνεση και την ευκολία, οπότε με επιβεβαιώνεις, δε με διαψεύδεις.
 

Μηνύματα
16.300
Reaction score
22.974
Δεν είναι μόνο για όσους έχουν και άλλα θέματα με την συγκεκριμένη χώρα. Αυτό είναι ξεκάθαρο, όχι μόνο εδώ στο φόρουν αλλά και έξω. Δεν θέλετε να δείτε παραπέρα. Όση αδιαφορία και καχυποψία υπάρχει για τα Κινέζικα, άλλο τόσο είναι το ενδιαφέρον για αυτά.
εκτός από τα κολλήματα που έχω με συγκεκριμένες χώρες και την vw , έχω και μια σημαντική βιομηχανική εμπειρία λόγω δουλειάς, οπότε καταλαβαίνω πράγματα που δεν μπορείτε να αντιληφθείτε ελλείψει γνώσεων και εμπειρίας.
το αυτοκίνητο δεν είναι κινητό ή συσκευή ήχου και εικόνας, είναι πολλαπλά πιο σύνθετο βιομηχανικό προϊόν και δεν αντιμετωπίζει τόσο προβλέψιμες προκλήσεις όσο μια ηλεκτρονική συσκευή.
απο κεί και πέρα γαμωτηνκιναολη (γτκο)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.071
Reaction score
134.218
Τί έλεγχος ενδείκνυται για αγορά μτχ. BEV; Κατάσταση μπαταρίας μπορεί να δει εξουσιοδοτημένο ή χρειάζεται ειδικό συνεργείο;
Τι μάρκα;

Για Τέσλα, αρκεί ένας έλεγχος μπαταρίας στην αντιπροσωπεία. Κανένας άλλος δεν έχει πρακτικά τις δυνατότητες της αντιπροσωπείας.

Για πολλές άλλες μάρκες, η αντιπροσωπεία δεν μπορεί να πραγματοποιήσει πραγματικό έλεγχο της μπαταρίας, κι απλώς αντιγράφει τα δεδομένα από το αυτοκίνητο, τα οποία μπορεί να δει οποιοσδήποτε έχει βασικές γνώσεις σύνδεσης του εγκεφάλου του αυτοκινήτου, αλλά δεν έχουν καμία σοβαρή αξία αυτά.

Πραγματικά σοβαρά τεστ στην μπαταρία των EV γίνονται με χρήση εξωτερικού εξοπλισμού εξειδικευμένων κατασκευαστών, και με χρήση της μπαταρίας, ώστε μετά να τους στείλεις τα δεδομένα, και σου βγάζουν με αρκετή ακρίβεια την χρήσιμη χωρητικότητα.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.407
Reaction score
7.683

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.228
Reaction score
30.012
το αυτοκίνητο .... είναι πολλαπλά πιο σύνθετο βιομηχανικό προϊόν
Ήταν. Και όπως λέει και ο υπεύθυνος σχεδιασμού του Nissan Leaf από το 2005, και μετά COO της NIssan "οι δυτικοί δεν καταλαβαίνουν τι έρχεται. Τους τα λέω χρόνια. Το ηλεκτρικό είναι πολύ απλούστερο του θερμικού. Έτσι και το καταλάβουν οι Κινέζοι, τελείωσε."
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.071
Reaction score
134.218
είναι πολλαπλά πιο σύνθετο βιομηχανικό προϊόν και δεν αντιμετωπίζει τόσο προβλέψιμες προκλήσεις όσο μια ηλεκτρονική συσκευή
Ναι, και δεν μπορούν νεοσύστατες φίρμες που ξεπήδησαν απ'το πουθενά να ξεπεράσουν τη βαθιά γνώση και εμπειρία των κλασσικών κατασκευαστών.

1000013142.jpg
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.107
Μηνύματα
2.929.258
Members
38.134
Νεότερο μέλος
pleiadian1p
Top