Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.618
Reaction score
30.507
Tο 52% των πωλήσεων της Tesla γίνεται στην Κίνα. Δεύτερη στη σειρά είναι η Αμερική. "Χ3σμ3νη" την έχει την Ευρώπη. Για αυτό και όλες οι καλές προσφορές βγαίνουν μόνο Κίνα & Αμερική.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.834
Reaction score
76.339
"Χ3σμ3νη" την έχει την Ευρώπη. Για αυτό και όλες οι καλές προσφορές βγαίνουν μόνο Κίνα & Αμερική.
Όχι βέβαια, απλώς στην Κίνα και τις ΗΠΑ υπάρχει σοβαρότερος ανταγωνισμός στην μεσαία κατηγορία.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.906
Reaction score
137.069
Κοντός ψαλμός αλληλούια.

Κλείνει το έτος σε ένα μήνα, θα δούμε τις πωλήσεις της Τέσλα.

Στο πρώτο δίμηνο αν θυμάμαι καλά, είχε μια πτώση παραγωγής λόγω αλλαγών στις γραμμές παραγωγής.

Το 2024 θα περάσει χωρίς σημαντική αύξηση των πωλήσεων για την Τέσλα, όπως είχα εξηγήσει στο τέλος του 23, και όπως προβλέπεται από τότε για το σύνολο πωλήσεων του έτους, και είναι "on track" με τις προβλέψεις τους.

Το 2025 όμως, θα έχει ... εκπλήξεις. 😎


Αν και τα πράγματα θα στρώσουν στα επόμενα 2 χρόνια
Αυτό είναι το μόνο βέβαιο. 👍

(Για την Τέσλα).

Και θα ολοκληρωθεί το ποίημα, μέχρι το 2030.

(Για την Τέσλα).

Το χάσμα μεταξύ Τέσλα και υπολοίπων (πλην BYD βασικά) συνεχώς αυξάνεται.

Και η xpeng πλέον εγκατέλειψε τα ραντάρ και προχώρησε όπως η Tesla σε vision only. Καθοριστικό ρόλο έπαιξε το ταξίδι του CEO της στις ΗΠΑ όπου δοκίμασε το fsd της tesla, και είχε να πει μόνο θετικά λόγια, ενώ στην συνέχεια έδωσε οδηγίες για χρήση μόνον vision.

Στα χρόνια που έρχονται, η αυτόνομη οδήγηση θα οδηγήσει τις εξελίξεις (σοφτγουερ), σε συνδυασμό με ΑΙ και με τη διαθέσιμη ποσότητα παραγωγής σε μπαταρίες.

Βλέποντας μόνον την προβλεπόμενη παραγωγή μπαταριών στα επόμενα 2 χρόνια, για κάθε φίρμα ξεχωριστά, μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.


ΥΓ. Αρχή του '25 παίζει να σκάσει μύτη ένα φρέσκο μοντελ Υ με πιο μεγάλη μπαταρία, και απίστευτη αυτονομία.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.618
Reaction score
30.507
Και βασικά η εξέλιξη του FSD δεν θα έχει καμία σχέση με το παρελθόν. Μέχρι πρόσφατα ο κώδικας για την εκπαίδευση του FSD γραφόταν από ανθρώπους. Πλέον γράφεται και από ΑΙ (ίσως και μόνο από ΑΙ). Πριν το input ήταν πολύ περιορισμένο για την ποσότητα των εισερχομένων θεμάτων. Πλέον πετάει. Για αυτό δίνει και τσάμπα FSD για ένα μήνα. Για συλλογή data. Για αυτό επεκτείνει το ΑΙ της Tesla σαν τρελός.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.480
Reaction score
1.561
Τέλος ο Tavares απο την Stellantis. Παραιτήθηκε.
Άντε να δούμε μπας και σωθεί το καράβι. Δεν είναι μικρή υπόθεση Peugeot - Citroen - Opel - Fiat - Chrysler να πάνε για φούντο (επειδή γενικά η Stellantis πάει κατά διαόλου). Και φυσικά σε ιστορικό επίπεδο, τα σήματα της Alfa Romeo, της Lancia και της Maserati δεν αξίζουν την ξεφτίλα των τελευταίων πολλών ετών.

Δεν το χωράει το μυαλό μου δηλαδή, ας φτιάξουν 3-4 πλατφόρμες και να τις μοιράσουν μεταξύ όλων των φιρμών, με χώρο για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε φίρμας. Και νομίζω ότι θα πρέπει να χωρίσουν κάποιες αγορές, π.χ. από ένα σημείο δεν έχει νόημα το ίδιο αυτοκίνητο να πουλιέται ως Peugeot και Opel, ας το πουλάνε ως Opel στις γερμανόφωνες, Vauxhall στο ΗΒ και Peugeot στις Γαλλόφωνες. Και φυσικά η ηλεκτροκίνηση πάει λουκούμι με τις ενιαίες πλατφόρμες.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.618
Reaction score
30.507
Άντε να δούμε μπας και σωθεί το καράβι. Δεν είναι μικρή υπόθεση Peugeot - Citroen - Opel - Fiat - Chrysler να πάνε για φούντο (επειδή γενικά η Stellantis πάει κατά διαόλου). Και φυσικά σε ιστορικό επίπεδο, τα σήματα της Alfa Romeo, της Lancia και της Maserati δεν αξίζουν την ξεφτίλα των τελευταίων πολλών ετών.

Δεν το χωράει το μυαλό μου δηλαδή, ας φτιάξουν 3-4 πλατφόρμες και να τις μοιράσουν μεταξύ όλων των φιρμών, με χώρο για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε φίρμας. Και νομίζω ότι θα πρέπει να χωρίσουν κάποιες αγορές, π.χ. από ένα σημείο δεν έχει νόημα το ίδιο αυτοκίνητο να πουλιέται ως Peugeot και Opel, ας το πουλάνε ως Opel στις γερμανόφωνες, Vauxhall στο ΗΒ και Peugeot στις Γαλλόφωνες. Και φυσικά η ηλεκτροκίνηση πάει λουκούμι με τις ενιαίες πλατφόρμες.
Το κάνουν ήδη αλλά το κάνουν λάθος. Αντί να φτιάξουν 2-3 πλατφόρμες για την γκάμα των ηλεκτρικών τους και άλλες τόσες για τα θερμικά τους, φτιάχνουν 2-3 για όλα. Για αυτό βγάζουν βαριά οχήματα, μη αποδοτικά, που καταλήγουν να είναι και ακριβά γιατί α) σχεδιάζουν ηλεκτρικά με την λογική του θερμικού, β) αναγκάζονται να βάζουν μεγάλες μπαταρίες που αυξάνουν ακόμη περισσότερο την τιμή και το βάρος.

Το κάνουν και άλλοι αυτό αλλά τουλάχιστον αυτοί πουλάνε όνομα και έχουν κοινό. Η Stellantis της σκ@τ@ κοινό έχει που θέλει να πουλά σε τιμές BMW δηλαδή;.

Δεν γίνεται έτσι η δουλειά μάναμ. Στα έχουν πει τόσες φορές.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.906
Reaction score
137.069
Άντε να δούμε μπας και σωθεί το καράβι.
Ο Tavares ήταν σοβαρός.
Δεν είναι καλή εξέλιξη αυτή..

Θυμίζει τον πρώην ceo της φολγκζβάγκεν, τον Ντιες, που ήταν λάθος τους που τον αντικατέστησαν. Ήταν πολύ σοβαρός, έλεγε αυτά που έπρεπε να ειπωθούν, χωρίς να χαϊδεύει τα αυτιά των μετόχων.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.618
Reaction score
30.507
Πολύ σοβαρός. Από την μια μας έλεγε ότι η Ευρώπη χρειάζεται προστασία και μόλις κανόνισε κολεγιά με την Leapmotor ήταν κατά των δασμών επειδή "καταστρέφουν τον ανταγωνισμό".

Πριν την Leapmotor έλεγε ότι τα νούμερα δεν βγαίνουν για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές όσο αφορά τις εκπομπές CO2 και πρέπει να βρεθεί λύση στα πρόστιμα του 2025, και μετά την Leapmotor ήταν ο μόνος Ευρωπαίος που έλεγε όλα καλά, δεν πρέπει να αλλάξει τίποτα.

Επίσης μας έχει πει ότι βγάζουν κέρδος από τα ηλεκτρικά. :biggrin:
 

Μηνύματα
16.582
Reaction score
23.522
οι θέσεις CEO σε αυτές τις εταιρίες είναι πολιτικές, μη δίνετε ιδιαίτερη σημασία, οι άνθρωποι είναι παντελώς άσχετοι με το αντικείμενο της βιομηχανίας που διοικούν και δίνουν γενικές κατευθύνσεις, το πως θα γίνουν πράξη και με ποιες "παραλλαγές" είναι θέμα που διαχειρίζονται τα χαμηλότερα κλιμάκια.

πως λέμε "βαθύ κράτος ΗΠΑ" ; υπάρχει μια αντιστοιχία σε τέτοιου μεγέθους επιχειρήσεων και είναι ο κανόνας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.618
Reaction score
30.507
Κινέζικα media αναφέρουν πως η Renault έχει ανοίξει γραφεία στην Shanghai, ενώ έχει ήδη 200 άτομα προσωπικό, κυρίως μηχανικούς στο τομέα του hardware. Θα ακολουθήσει και άλλη ομάδα στον τομέα του Software. Σκοπός η μεταφορά της Κινεζικης τεχνογνωσίας στην Ευρωπαϊκή αγορά. Πρώτος στόχος είναι η εξέλιξη του ηλεκτρικού Twingo που έρχεται το 2026.
 

Μηνύματα
7.480
Reaction score
1.561
Το κάνουν ήδη αλλά το κάνουν λάθος. Αντί να φτιάξουν 2-3 πλατφόρμες για την γκάμα των ηλεκτρικών τους και άλλες τόσες για τα θερμικά τους, φτιάχνουν 2-3 για όλα. Για αυτό βγάζουν βαριά οχήματα, μη αποδοτικά, που καταλήγουν να είναι και ακριβά γιατί α) σχεδιάζουν ηλεκτρικά με την λογική του θερμικού, β) αναγκάζονται να βάζουν μεγάλες μπαταρίες που αυξάνουν ακόμη περισσότερο την τιμή και το βάρος.

Το κάνουν και άλλοι αυτό αλλά τουλάχιστον αυτοί πουλάνε όνομα και έχουν κοινό. Η Stellantis της σκ@τ@ κοινό έχει που θέλει να πουλά σε τιμές BMW δηλαδή;.

Δεν γίνεται έτσι η δουλειά μάναμ. Στα έχουν πει τόσες φορές.
Η μέχρι σήμερα πορεία της Stellantis πάντως θυμίζει British Leyland.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.618
Reaction score
30.507
Μείωση επιδοτήσεων στην Γαλλία. Από του χρόνου τα ποσά θα είναι 2000€-4000€ ανάλογα το εισόδημα.

4000€ για εισοδήματα μέχρι 16.300€.
3000€ για εισοδήματα 16.301€-26.200€.
2000€ για εισοδήματα από 26.201€.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.502
Reaction score
7.888
οι θέσεις CEO σε αυτές τις εταιρίες είναι πολιτικές, μη δίνετε ιδιαίτερη σημασία, οι άνθρωποι είναι παντελώς άσχετοι με το αντικείμενο της βιομηχανίας που διοικούν και δίνουν γενικές κατευθύνσεις, το πως θα γίνουν πράξη και με ποιες "παραλλαγές" είναι θέμα που διαχειρίζονται τα χαμηλότερα κλιμάκια.
Δεν έχουν δουλέψει βιομηχανία παιδί μου, δεν ξέρουν. Πάλι καλά που υπάρχουν κάτι μηχανικάκια από κάτω (πολύ πολύ κάτω) να παίρνουν τις σοβαρές αποφάσεις.

Τι κι αν ο Tavares έχει δουλέψει σε όλη του την καριέρα (45 χρόνια) ΜΟΝΟ σε αυτοκινητοβιομηχανίες; Τι κι αν έχει σπουδάσει μηχανικός; Τι κι αν έχει υπάρξει director σε μια σειρά από προγράμματα ανάπτυξης; Μέχρι και test-driving engineer ήταν στην αρχή της καριέρας του.

Όπως το'πες, "παντελώς άσχετος". Πάρτε τον με τον μελίνα ένα τηλέφωνο να του εξηγήσετε 2 πραγματάκια.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.631
Μηνύματα
2.946.728
Members
38.211
Νεότερο μέλος
Atomkinder
Top