Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.153
Reaction score
137.714
Και όχι 60.001 ευρώ, όταν λέω πάνω από 60Κ νομίζω πως είναι προφανές τι εννοώ.
Σύμφωνοι.

Αν ένα ΙΧ έχει 150 χιλιάρικα, (εσύ τουλάχιστον) θα προτιμήσεις γερμανικό κι όχι κινεζικό. Πιθανώς και γω. Οκ.

Μάλλον δεν υπάρχουν και κινέζικα ΙΧ σε αυτά τα λεφτά, οπότε υποχρεωτικά παίρνεις γερμανικό.

Ας πάμε όμως σε αυτό το ένα παράδειγμα, το συγκεκριμένο:

Στην Δανία, το Xpeng G9 AWD ξεκινά από 84.440€.
Η BMW iX40 AWD ξεκινά από 76.530€.

Άρα, είναι πιο ακριβό το κινέζικο, έστω για 8k.

Στην Δανία λοιπόν, στο διάστημα Ιανουαρίου - Μαϊου 2024 (5 μήνες) το XPeng G9 είχε το 59.5% της αγοράς, και η BMW iX40 μόλις το 11.35%.

Εσύ, να υποθέσω, πως άμα σου λέγανε θα πάρεις ή το Xpeng ή το BMW, θα έπαιρνες το γερμανικό.

Το ερώτημα είναι γιατί οι εύποροι βορειοευρωπαίοι Δανοί, προτιμούν το κινέζικο σε σχέση με το γερμανικό, και μιλάμε για τουλάχιστον 85 χιλιάρικα κόστος ΙΧ, φτηνό ή έστω "οικονομικό" δε το λες.

Δε τα λες και "λίγα" τα 85 χιλιάρικα, σωστά;

Εν τω μεταξύ, η Δανία συνορεύει με τη Γερμανία, είναι μια χαλαρή βόλτα να πας μέχρι Αμβούργο ή Βερολίνο, δίπλα είναι.
Το ξέρουν καλά το γερμανικό αυτοκίνητο.

Αντιθέτως, το κινέζικο μόλις έσκασε μύτη.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.756
Reaction score
30.658
Δεν μας συμφέρει λέμε. Πρέπει να βάζουμε μέσα οοοοοοολες τις πωλήσεις. Και αυτές του έκανε ο σκαραβαίος.

:lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign:
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.052
Reaction score
91.520
Συγγνώμη αλλά, πέρα από τις σημερινές ιδιαιτερότητες, οι Σκανδιναβοί, που στα παλιά χρόνια ασχολούνταν με Volvo και Saab έχουν κώλυμα να πάρουν luxurious Κινέζικο; :biggrin:
 

Μηνύματα
22.149
Reaction score
16.198
Ωραίο, μικρό, στενό, μαιτζέβελο, οτι πρέπει για τα δρομάκια της Αθήνας, πρώτη μου επιλογή. :lolsign:
Δεν είχα ανοίξει το λινκ, ούτε είχα προσέξει την προεπισκόπηση, και λέω όντως, έτσι θα είναι! Το ανοίγω και βλέπω ένα... φορτηγό! :roflmao: :gamer: :lolsign:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.153
Reaction score
137.714
Αυτό που λέει ο ντιμιφουτ

<<Να δούμε πόσα αυτοκίνητα των 50-60Κ θα πουλήσουν οι Κινέζοι στην Δύση συγκριτικά με τους Tesla BMW VW group Mercedes.>>

Καταρρίπτεται στα EV με τα δεδομένα της Δανίας, η οποία ως γνωστόν ανήκει στη "Δύση".

Διότι στη Δανία (όπου είναι διαθέσιμα κινέζικα - δεν είναι ακόμα διαθέσιμα σε όλες τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης) και σε κοστολογιο άνω των 50-60k (φτάσαμε τα 85k) φαίνεται να πουλάνε περισσότερα οι Κινέζοι σε σχέση με την BMW, και σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη επιλογή της κατηγορίας αυτής χρημάτων, αφού πρώτη βγαίνει η κινεζική φίρμα στις πωλήσεις, μετά ακολουθεί η BMW, και μετά όλες οι υπόλοιπες.

Προφανώς δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα αυτή η υπεροχή πωλήσεων των κινεζικών ΕV σε όλη την Ευρώπη, αφού δεν είναι ακόμα διαθέσιμα, ιδίως αυτά τα υψηλού κόστους (50-60k και άνω) κινέζικα αυτοκίνητα σε όλη την Ευρώπη για πάνω από μισό έτος, ώστε να βγουν ανάλογες στατιστικές.

Βλέπουμε όμως τα δείγματα, πως πάει το πράγμα.

Βλέπουμε ταυτόχρονα να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στις παραδοσιακές γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, κατά δηλώσεις των ιδίων (μειώσεις μισθών, κλείσιμο εργοστασίων, μειώσεις αναμενόμενων κερδών, κλπ).
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.758
Reaction score
84.689
"Όποιος μπορεί να δώσει 40+ θα δει μη-κινέζικο"

Μόνο αυτό έχει σημασία. Τα υπόλοιπα είναι κατηγορίας "δεν είναι καλαμάκι είναι σουβλάκι" :roflmao:
Δεν μας συμφέρει λέμε. Πρέπει να βάζουμε μέσα οοοοοοολες τις πωλήσεις.
Νομίζω πως δεν καταλαβαίνεις με τίποτα τι γράφω. Δεν μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό, λυπάμαι.

Καταρρίπτεται στα EV με τα δεδομένα της Δανίας, η οποία ως γνωστόν ανήκει στη "Δύση".
Ούτε εσύ καταλαβαίνεις. :gotcha:

Πάμε πάλι:
Πρέπει να δείτε το σύνολο των πωλήσεων σε κάθε κατηγορία, για να βγάλετε συμπέρασμα. Αν ένα αυτοκίνητο, σε μια χώρα, πούλησε πολλά κομμάτια αυτό δεν σημαίνει τίποτα. Και δεν βγαίνει το αφήγημα παλικάρια.

Δεν πρόκειται να το εξηγήσω περισσότερο, αν δεν το καταλάβατε μέχρι τώρα, απλώς δεν θα το καταλάβετε ποτέ.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.153
Reaction score
137.714
Ούτε εσύ καταλαβαίνεις
Ούτε εσύ. 😁🤪🤣

Συνεχίζεις το αφήγημα της γενίκευσης της ισχύος των δικών σου προτιμήσεων, όταν βλέπεις σαφή δείγματα ότι αυτά δεν ισχύουν για όλους, παρά μόνον για σένα, προσωπικά. 😎
China: Resistance is futile :roflmao: :geek:
Έτσι ακριβώς.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.338
Reaction score
35.846
Τώρα εδώ για κάτι πρέπει να μαλώνουν οι γιατροί αλλά θα πρέπει μάλλον να διαβάσω μερικές σελίδες πίσω για τι πράγμα ακριβώς
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.153
Reaction score
137.714
Τώρα εδώ για κάτι πρέπει να μαλώνουν οι γιατροί αλλά θα πρέπει μάλλον να διαβάσω μερικές σελίδες πίσω για τι πράγμα ακριβώς
Δε μαλώνουμε, απλώς τη δικιά μας (κοινή) υποκειμενική προτίμηση (στα 60+ χιλιάρικα προτιμούμε να πάρουμε κάνα γερμανικό όχημα, ώστε να έχει την "αίγλη" της φίρμας, είτε Μερτσέντες είτε πόρσε είτε μπεμβέ ξερωγω) εγώ δεν την μεταφράζω σε γενίκευση για όλο τον κόσμο (έστω τον "δυτικό"), ενώ ο καράφλας κάνει αυτό ακριβώς.

Βεβαίως αυτά δεν έχουν καμία αξία, και το τι θα γράψουν οι πωλήσεις είναι πρακτικά τετελεσμένο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.756
Reaction score
30.658
Να προσθέσω πως στο ελάχιστο χρονικό διάστημα που η ΧPeng βρίσκεται στη Ευρώπη σε σχέση με τον ανταγωνισμό, σε όσες χώρες πουλάει και με 3 μόνο μοντέλα, εκ των οποίων το φθηνότερο έχει 45.500€ (άλλη μια, το φθηνότερο της αυτοκίνητο κοστίζει 45.500€), φέτος υπάρχει περίπτωση να φτάσει, ίσως και ξεπεράσει, τις 8000 πωλήσεις. Πέρσι δεν είχε ούτε τις μισές.

Τι σημαίνει αυτό; Πως φέτος, και συγκεκριμένα στην κατηγορία ηλεκτρικών 45.000€ - 85.000€ πουλήθηκαν 8000 λιγότερες BMW - Mercedes - Audi - VW - Porsche. Σιγά τα αυγά θα πουν, είναι βέβαιο. Τα ίδια έλεγαν και το 2018-2019 για την Tesla. Και πλέον οι πωλήσεις τους μειώθηκαν κατά μερικά εκατομμύρια κάθε χρόνο.

Δεν λέω ότι η XPeng είναι η επόμενη Tesla σε καμία περίπτωση. Πως να το ξέρεις άλλωστε. Όμως, πρώτον, ποτέ δεν ξέρεις, και δεύτερον, είναι 100% βέβαιο πως κάθε πώληση της XPeng στην Ευρώπη τρώει πελάτη από τις παραπάνω πέντε Γερμανικές.

Και βέβαια, που να πιάσω την Geely. Εκεί να δεις γλέντια στην Ευρώπη.

Υγ: Σε ένα μήνα και κάτι θα ξέρουμε και τις συνολικές πωλήσεις της BYD στην Ελλάδα, ανά μοντέλο. Έχουν αρχίσει να ταξινομούνται και Leapmotor. Ταξινομήθηκε και μια ηλεκτρική Rolls Royce.
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.793
Μηνύματα
2.951.956
Members
38.237
Νεότερο μέλος
Mastermind
Top