Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
22.177
Reaction score
16.216
Το άλλο το π@π@ράσχημο που υποκρίνεται το πικάπ, αλλά δεν είναι, είναι η απάτη, αυτό το cybertruck! :roflmao: :geek:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.780
Reaction score
30.680
Με γειες!

Πάντως, κάλλιο πέντε και στο χέρι παρά δέκα και καρτέρει! :)
Ευχαριστώ.

Απλά δεν γίνονται όλα μαζί, για τους γνωστούς λόγους, συν ότι αυτά που πρέπει πρώτα να γίνουν είναι σημαντικότερα ενός οχήματος.

Στο πάρκο μπήκα επειδή ήταν ή τώρα ή ποτέ. Και δικαιώθηκα καθώς το virtual net metering να άφησε για πάντα.
 

TGD

Μηνύματα
8.736
Reaction score
8.761
Βρήκα στο Google Earth τον δρόμο στο σπίτι του φίλου μου. Ανεβαίνει 30m σε 130m απόσταση, είναι ότι πιο κοντά στο 30%. Εγώ πάντως έκανα πάντα τον κύκλο του λόφου και πάρκαρα στο επάνω μέρος. Κανα δυο φορές μόνο κατέβασα το τουτού στην κατηφόρα.
Βέβαια το GE δεν τα πάει πολύ καλά με τις απότομες κλίσεις. Λέει μέγιστη 50% για τον συγκεκριμένο δρόμο...

Το ξεχειλώσαμε το θέμα βέβαια. Ίσως οι ηλεκτράδες καταλάβουν γιατί έχουμε κιβώτια ταχυτήτων στις μηχανές τόσα χρόνια. Θα έλυναν και αυτό το πρόβλημα και το πρόβλημα "τελική 130" με τα μικρά μοτέρ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.780
Reaction score
30.680
- 800V Charge
- RWD, AWD, AWD Performance.
- 75kWh, 100kWh
- 75kWh 10%-80% σε 13',
- 100KWh 500χλμ σε 15'.
- Vehicle to Vehicle charge up to 60kW
- 7.1.4 Dolby Atmos (1900watt)
- Air suspension
- AWD Performance, 0-100 σε 2,8".
:rolleyes::roflmao:



Tο full spec performance στην Κίνα κοστίζει ........................................... $41.000.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.168
Reaction score
137.751
Εξαιρετικό αυτοκίνητο, τα έχει όλα.

Αν τυχόν σκάσει μύτη Ευρώπη με τέτοια τιμή, έχουν ψοφήσει όλα τα υπόλοιπα. Από μια κλωστή κρέμονται όλες οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες..

Φαντάσου να έχει τέτοια τιμή στην Ευρώπη, και 8 χιλιάρικα επιδότηση, να το παίρνεις με 33 χιλιάρικα. Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, το τέλος των πάντων και των κοάλων και όλων.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.842
Reaction score
10.724
1734596702633.png


Πωλήσεις Γκρουπ 31.153
Πωλήσεις Τεσλα 13.301

Να μην βάλουμε και τις συνολικές πωλήσεις αλλά ακόμα και εδώ δεν φαίνεται η Τεσλα να τους κλείνει όλους.
Για Κινέζους ούτε λόγο.

Χαλαρώστε μόδα είναι και θα περάσει.
Σίγουρα θα υπάρξουν ανακατατάξεις. Θα σταθεροποιηθούν σε ένα μερίδιο αγοράς.
Και σε 5 - 10 χρόνια μετα απο παρατάσεις για το πότε θα επιτρέπεται η πώληση θερμικών θα επικρατήσει η μαθηματική λογική και θα παμε σε PHEV βάση νόμου.
Τώρα επικρατεί η λογική της μόδας.
 





alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.780
Reaction score
30.680
Εξαιρετικό αυτοκίνητο, τα έχει όλα.

Αν τυχόν σκάσει μύτη Ευρώπη με τέτοια τιμή, έχουν ψοφήσει όλα τα υπόλοιπα. Από μια κλωστή κρέμονται όλες οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες..

Φαντάσου να έχει τέτοια τιμή στην Ευρώπη, και 8 χιλιάρικα επιδότηση, να το παίρνεις με 33 χιλιάρικα. Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, το τέλος των πάντων και των κοάλων και όλων.
Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να έρθει σε αυτή την τιμή. Το τούμπανο Zeekr 7Χ έχει 63.000€, ενώ το τούμπανο 001 έχει 70.000€.
Πλύση εγκεφάλου το λένε, θα σου περάσει αλλά θέλει χρόνο.
Γνώση το λένε, διάβασε.

Edit: μην έρθετε αργότερα και μου λέτε για την επικράτηση των eREVS επειδή τα πουλάνε για PHEVs.
Τα eREVS ΔΕΝ είναι PHEVs. Υπάρχει όμως πολύ μεγάλη πιθανότητα να τα πουλάνε ως PHEVs για λόγους marketing.
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.842
Reaction score
10.724
Σε άλλο πλανήτη ζεις; 🤣😁🤪
Άσε τον πλανήτη αλλά σίγουρα γράφω σε ένα φόρουμ που όταν πήρες το ID και ταξίδευες με 90χλμ/ωρα προσπαθούσες να μας πείσεις ότι οι υπόλοιποι είμαστε επικίνδυνοι γκαζοφονιάδες. Ασε την τιμή του ρεύματος που σε λίγα χρόνια θα είναι τσάμπα και το πετρέλαιο στο θεό.

Ο δε Αλέξης θέλει να πάρει Κινέζικο (και καλά κάνει) και προσπαθεί να μας πείσει ότι μόνο αυτή η αγορά εχει νόημα.

Το τι θέλουμε να αγοράσουμε με βάση τα δικά μας κριτήρια δεν μπορεί να ταυτίζεται με το που θα κινηθεί όλος ο πλανήτης τα επόμενα χρόνια.

Και εγώ ένα Tesla Plaid θα ήθελα αλλά επειδή το θέλω η ακόμα και να το πάρω (μετά το τζόκερ) δεν σημαίνει ότι όλοι πρέπει να το πάρουν.
 

Μηνύματα
22.177
Reaction score
16.216
Ωραία ως τούμπανα, αλλά απρόσωπα και αδιάφορα σχεδιαστικά! Λες κι έχουν βγει από ένα καλούπι όλα... που είναι οι παλιές καλές ημέρες που τα αυτοκίνητα είχαν και κάποια 'προσωπικότητα'! :geek:
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.842
Reaction score
10.724
Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να έρθει σε αυτή την τιμή. Το τούμπανο Zeekr 7Χ έχει 63.000€, ενώ το τούμπανο 001 έχει 70.000€.

Γνώση το λένε, διάβασε.

Edit: μην έρθετε αργότερα και μου λέτε για την επικράτηση των eREVS επειδή τα πουλάνε για PHEVs.
Τα eREVS ΔΕΝ είναι PHEVs. Υπάρχει όμως πολύ μεγάλη πιθανότητα να τα πουλάνε ως PHEVs για λόγους marketing.
ουτε τα eRevs πολύ βγάζουν νόημα αλλά έχουν σοβαρά πλεονεκτήματα αλλά ναι τα βάζω μέσα στα υβριδικά με δυνατότητα καθαρά ηλεκτρικής κίνησης.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.781
Reaction score
84.730
Κάποιας μορφής υβριδικοί κινητήρες θα συνεχίσουν να υπάρχουν για πολλά χρόνια, και σε εξαιρετικά μεγάλα ποσοστά, πιθανόν και πάνω από τις μισές πωλήσεις.
Φυσικά θα εξελίσσονται, δεν θα μείνουν στις μορφές που έχουν σήμερα.

Και πάλι, ας μην κρίνουμε με βάση τι μας φαίνεται εμάς σωστό και επιθυμητό. Προσωπικά δεν τα κοιτάω καν ως επιλογές, ούτε και τα eRevs που είναι πολλά βήματα μπροστά. Για μένα ό,τι καίει ζουμί , ανεξαρτήτως efficiency απορρίπτεται, και δεν είναι μόνο περιβαλλοντολογικοί οι λόγοι.
Έλα όμως που ο "άλλος" δεν θέλει ηλεκτρικό. Θυμάμαι τρία χρόνια πριν συζητήσεις με φίλους και συγγενείς για την αγορά που θα έκανα, η πλειοψηφία τους ήταν της γνώμης "α πα πα πα, μακρυά" :roflmao:

Σήμερα οι περισσότεροι έχουν μείνει ακριβώς στην ίδια θέση. Ίσως είναι κάπως πιο περίεργοι, θέλουν να μάθουν λεπτομέρειες, αλλά δεν είναι ζεστοί. Μόνο κάποιοι γιατροί φίλοι, οι οποίοι μπήκαν στο κόλπο κινούμενοι από φορολογικά κίνητρα (υπεραποσβέσεις) έχουν αλλάξει γνώμη. Όλοι οι υπόλοιποι είναι ακόμα αρνητικοί.
Τρία χρόνια, ελάχιστη μεταστροφή της δυναμικής, πες 2-3 στους 10, και από ένα τάργκετ γκρουπ που έχει την οικονομική δυνατότητα και πολλοί μένουν και σε μεζονέτες-μονοκατοικίες.
Τρία χρόνια. Τρία. Όχι τρεις μήνες. Αργεί πολύ το πράγμα παλικάρια.

Σίγουρα σε κάποιες άλλες χώρες είναι κάπως διαφορετικά, αλλά και πάλι, ο ρυθμός αύξησης κόλλησε.

Συμπέρασμα: αυτό που μας αρέσει και μας φαίνεται απολύτως ως λογική εξέλιξη δεν είναι κοινώς αποδεκτό.
Και μένα μου φαίνεται αδιανόητο πως δεν έχουν όλοι δυο subs τουλάχιστον. Αλλά το ποσοστό των μουσικόφιλων που ακολουθούν αυτόν τον δρόμο είναι μονοψήφιο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.780
Reaction score
30.680
Ο δε Αλέξης θέλει να πάρει Κινέζικο (και καλά κάνει) και προσπαθεί να μας πείσει ότι μόνο αυτή η αγορά εχει νόημα.
Όχι δεν θέλει ντε και καλά Κινέζικο. Θα δει την αγορά και θα κινηθεί σύμφωνα με τις ανάγκες και την τσέπη του. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πάρει (ή δεν θα πάρει) Κινέζικο. Το βέβαιο είναι ότι πάντα γούσταρε την έλευση νεών λύσεων - προϊόντων - κατασκευαστών που ταράζουν τα νερά και κάνουν τον ανταγωνισμό να λέει WTF. Επίσης δεν του λένε τίποτα, απολύτως τίποτα, σήματα και μάρκες. Το prestige δηλαδή το έχει χ3σμ3ν0.

ουτε τα eRevs πολύ βγάζουν νόημα αλλά έχουν σοβαρά πλεονεκτήματα αλλά ναι τα βάζω μέσα στα υβριδικά με δυνατότητα καθαρά ηλεκτρικής κίνησης.
Από τα PHEVs είναι καλύτερα, αλλά όχι δεν έχουν νόημα συμφωνώ. Απλά βγαίνουν για να καλύψουν τις ανασφάλειες και την απουσία γνώσης, χωρίς αυτά τα δύο να πάνε παρέα αναγκαστικά. Εγώ προσωπικά δεν προτείνω σε κανέναν να πάρει. Ή βενζίνης θα πάρει ή ηλεκτρικό. Τίποτε άλλο. Αν όμως είναι με Leasing ή τα αλλάζει σαν τα πουκάμισα ας πάρει ότι θέλει.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.781
Reaction score
84.730

Επειδή τις προάλλες μιλούσαμε για το μέλλον των εταιριών και για κερδοφορίες. Ορίστε οι αριθμοί και όχι οι εικασίες και τα wishful thinking του καθενός μας.
Αναλυτικός πίνακας στο τέλος του άρθρου.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.780
Reaction score
30.680
Μπαρμπούτσαλα. Όλα πάνε καλά όταν πουλάνε. Αυτά τα νούμερα έχουν νόημα μόνο όταν πουλάνε.

Η Porsche ετοιμάζετε να βάλει λουκέτο σε 40 αντιπροσωπίες στην Κίνα, και όπως λέγεται πιέζει για κλείσιμο εργοστασίων της VW. Κάτι ακούγεται και για διαγραφή 20 δις από το σύνολο του έτους.

Για την VW τι να πω, τα λένε ήδη τα Media. Η εταιρεία θέλει 11δις περικοπές και λουκέτο σε 3 εργοστάσια, τα συνδικάτα το μόνο που δέχονται είναι να μην πάρουν αυξήσεις φέτος. Και μιλάμε για το μεγαλύτερο συνδικάτο στην Ευρώπη. IG Metal.

Η BMW κλείνει μεγάλα κέντρα στην Κίνα το ένα πίσω από το άλλο. Μιλάμε για αντιπροσωπίες μεγέθους δικών μας μεγάλων supermarket.

Για την Stellantis θα γράφω μέχρι αύριο. Απλά να πω πως το εργοστάσιο στην Ιταλία ακόμα είναι κλειστό, εδώ και κάτι μήνες, με άγνωστη ημερομηνία έναρξης.

Η Μercedes ετοιμάζεται για μερικά δις περικοπών, και κάπου 15.000 απολύσεις.

Η Νissan που πριν λίγα χρόνια δεν είχε κανένα θέμα, όπως όλα δείχνουν θα είναι το πρώτο "θύμα" της δυτικής ανικανότητας και της Κινέζικης επέλασης. Πάει για φουλ εξαγορά από την Honda.

Κλπ κλπ .....
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.781
Reaction score
84.730
Και η Tesla απολύει το 10% των υπαλλήλων της.
Αλλά εκεί είναι αναδιοργάνωση, ξέχασα, ενώ όλοι οι άλλοι καταστρέφονται.

:lolsign:

Όλοι είναι άσχετοι, μόνο ο πρόεδρας ξέρει, και οι κινέζοι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.780
Reaction score
30.680
Η Tesla συνέχεια απολύει και προσλαμβάνει.

Καμία σχέση με ότι συμβαίνει στους υπόλοιπους.

Κράτα όσα έγραψα παραπάνω. Θα τα δεις στην πορεία.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.800
Μηνύματα
2.952.278
Members
38.239
Νεότερο μέλος
bkonar6
Top