Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
143
Reaction score
152
Δηλαδή;
Ρωτάω για να καταλάβω τι συμβαίνει στην Νορβηγία όπου τα τελευταία χρόνια όλοι αγοράζουν ηλεκτρικά, σε ποσοστά πάνω από 90%.
Έχουν «τεχνικά προβλήματα» κατά χιλιάδες όλο τον χειμώνα; Γιατί εκεί έχει αρκετή δροσιά τον χειμώνα :roflmao:
:lolsign:
Δεν υπάρχει λόγος να συγχύζεσαι, δεν περιστρέφονται όλα γύρω από εσένα. Το δίκτυο φόρτισης στην Νορβηγία δεν έχει καμία σχέση με το αντίστοιχο της Ελλάδας.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.846
Reaction score
30.771
Το πόσοι άσχετοι έχουν ή θέλουν να αγοράσουν ηλεκτρικό δεν περιγράφεται. Νομίζουν ότι με τις γνώσεις ενός θερμικού θα αγοράσουν ηλεκτρικό. Αμ δε. Τους υπογράφω και με τα δύο χέρια ότι θα κάνουν λάθος αγορά. Αν τώρα η αξία του οχήματος είναι κάτω από 30k υπογράφω και με τα πόδια ότι πάνε καρφί για λάθος αγορά.

Για παράδειγμα ένας ρωτούσε προχθές σε πόση ώρα γεμίζει το τάδε όχημα και πόση απόσταση κάνει, καθώς "είναι έτοιμος να το παραγγείλει για να μην χάσει την προσφορά και την επιδότηση". Εκεί καταλαβαίνεις πως δεν ξέρει τι του γίνεται.

Παλαιότερα κάποιος άλλος (ιδιοκτήτης) ρωτούσε ποιος είναι ο ταχύτερος τρόπος ταξιδιού με ένα ηλεκτρικό. Και αρχίζω να του μιλάω για καμπύλες φόρτισης κ.α. και πρέπει να τον έκαψα. Δεν είχε ιδέα.

Μη πως τι ερωτήσεις κάνουν οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών. Άσε τι απαντάνε άλλοι ιδιοκτήτες.

Εμ που πας βρε καραμήτρο αν δεν ξέρεις ούτε τα βασικά;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.846
Reaction score
30.771
Το δίκτυο φόρτισης στην Νορβηγία δεν έχει καμία σχέση με το αντίστοιχο της Ελλάδας.
Στην Ελλάδα τα οχήματα ανά φορτιστή είναι τραγικά λιγότερα από ότι στη Νορβηγία.
Για να στο πω με νούμερα στην Ελλάδα έχουμε 7120 φορτιστές για σκάρτα 20.000 ηλεκτρικά. Δηλαδή έχουμε με το ζόρι 2.8 ηλεκτρικά ανά φορτιστή. Στην Νορβηγία το αντίστοιχο νούμερο είναι 32 ηλεκτρικά ανά φορτιστή.

Ένας φορτιστής για:
- 2.8 BEVs στην Ελλάδα
- 32 BEVs στην Νορβηγία

H Ελλάδα έχει ένα από τα καλύτερα ratios στον πλανήτη σε αυτό το θέμα. 8-)
 

Μηνύματα
235
Reaction score
264
Στην Ελλάδα τα οχήματα ανά φορτιστή είναι τραγικά λιγότερα από ότι στη Νορβηγία.
Για να στο πω με νούμερα στην Ελλάδα έχουμε 7120 φορτιστές για σκάρτα 20.000 ηλεκτρικά. Δηλαδή έχουμε με το ζόρι 2.8 ηλεκτρικά ανά φορτιστή. Στην Νορβηγία το αντίστοιχο νούμερο είναι 32 ηλεκτρικά ανά φορτιστή.

Ένας φορτιστής για:
- 2.8 BEVs στην Ελλάδα
- 32 BEVs στην Νορβηγία

H Ελλάδα έχει ένα από τα καλύτερα ratios στον πλανήτη σε αυτό το θέμα. 8-)
τα νουμερα σωστα ειναι. στην αραχωβα ομως που ισως πηγαν πανω απο 30 EV ποσους φορτιστες εχει για να τα εξηπηρετησει και με τι ταχυτητα φορτισης;
Και δε ειναι ολοι οι ιδιοκτητες EV πελατες ξενοδοχειων με παρκιν και φορτιστη.
 

Μηνύματα
1.392
Reaction score
715
Προφανώς αυτός ο δείκτης είναι ένας ποσοτικός δείκτης που δεν λέει και πολλά ή τέλος πάντων δεν τα λέει όλα. Σημαντικό ρόλο παιζει η κατανομή και μάλιστα μέχρι να γίνει πλήρης κάλυψη του οδικού δικτύου με υψηλής ταχύτητας φορτιστές παίζει και σχετικήη κατανομή ανα δρόμο και κυκλοφορια ηλεκτρκών αυτοκίνητο. Και φυσικά δεν πρέπει να έχεις πτυχίο ΕΜΠ για να αγοράσεις ηλεκτρικό, θέλει απλά να ασχοληθείς με τα βασικά και αναγκαία, όπως φυσικά και με τα θερμικά αυτοκίνητα. Δλδ θα στα πει ο πωλητής, που οι περισσότεροι ξέρουν γιατί πέρασαν εκπαίδευση.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.866
Reaction score
85.012
Δεν υπάρχει λόγος να συγχύζεσαι, δεν περιστρέφονται όλα γύρω από εσένα. Το δίκτυο φόρτισης στην Νορβηγία δεν έχει καμία σχέση με το αντίστοιχο της Ελλάδας.
Διασκεδάζω, δεν συγχύζομαι καθόλου :tongue:

Άρα κατά την άποψη σου δεν είναι τελικά το πρόβλημα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά το δίκτυο φόρτισης.

Μήπως όμως δεν είναι ούτε το δίκτυο φόρτισης, αλλά κάποιος παπάρας ο οποίος έμεινε από (ηλεκτρική) «βενζίνη» επειδή δεν τα υπολόγισε σωστά; Μήπως υπάρχει πάντα ένας τέτοιος παπάρας, είτε μιλάμε για βενζίνη, είτε για ρεύμα; Και άρα το είδος του οχήματος δεν επηρεάζει την συζήτηση;

Αν έμεναν δηλαδή κάποιοι από βενζίνη θα ήταν είδηση; «Έμειναν θερμικά αυτοκίνητα από τεχνικό πρόβλημα». Τα έχετε δει ποτέ αυτό;
Ή αν χαλούσε ένα θερμικό για οποιονδήποτε λόγο, θα έλεγαν στις ειδήσεις πως είχε βλάβη ένα θερμικό και δημιούργησε προβλήματα στον δρόμο;

Η απάντηση είναι απλά όχι, δεν θα γινόταν θέμα. Έγινε θέμα γιατί κάποιος κομπλεξικός άσχετος (και πιθανότατα υποστηρικτής του Τραμπ :tongue:) είδε ηλεκτρικό σταματημένο και το έκανε είδηση.

Και εσύ, που νομίζεις πως περιστρέφονται όλα γύρω από εσένα το αναπαράγεις :tongue::tongue::tongue:
 

gid

Μηνύματα
8.228
Reaction score
9.468
Δύο πιθανές εξηγήσεις:

1. στη Νορβηγία ο κόσμος αγοράζει μόνο ηλεκτρικά που έχουν τις κατάλληλες προδιαγραφές για χαμηλές θερμοκρασίες (ίσως γιατί μόνο τέτοια είναι διαθέσιμα προς πώληση)

2. οι Νορβηγοί ξέροντας ότι συχνότατα θα κυκλοφορούν σε χαμηλές θερμοκρασίες έχουν ψάξει με προσοχή τι πρέπει να κάνουν με τα ΙΧ τους το χειμώνα, ενώ οι Ελληνάρες το έχουν δει το θέμα χαλλλαρά κι ό,τι κάτσει
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.846
Reaction score
30.771
Με εξαίρεση τη Νέα Ζηλανδία, τo ratio AC vs DC charging είναι παντού το ίδιο. Οι DC chargers +50kW είναι πάνω κάτω ένα 15% - 20% και κυρίως στα εθνικά δίκτυα. Το ίδιο έχει και η Ελλάδα και η Noρβηγία. Οι υπόλοιποι είναι κάτω από 22kW με τους περισσότερους να είναι κάτω από 11kW. Και δεν πρόκειται να αλλάξει εύκολα καθώς προϋποθέτει πανάκριβες υποδομές, δηλαδή πάρα πάρα πολύ χρήμα. Αν θέλε κάτι διαφορετικό πάρτε Tesla LR και αλλάξτε χώρα. :biggrin:

Αν περιμένετε να ενημερωθείτε από τον πωλητή πάρτε καλύτερα θερμικό. 🙃
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.827
Reaction score
43.050



Μηνύματα
30.952
Reaction score
25.634
ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΑΠ ΟΣΑ ΑΚΟΥΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑΤΙ

ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΓΙΑ ΧΙΟΝΙ....

ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΟΔΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ

ΝΤΕΡΑΠΑΡΙΣΜΑ....
 

Μηνύματα
22.327
Reaction score
16.370
Το πόσοι άσχετοι έχουν ή θέλουν να αγοράσουν ηλεκτρικό δεν περιγράφεται. Νομίζουν ότι με τις γνώσεις ενός θερμικού θα αγοράσουν ηλεκτρικό. Αμ δε. Τους υπογράφω και με τα δύο χέρια ότι θα κάνουν λάθος αγορά. Αν τώρα η αξία του οχήματος είναι κάτω από 30k υπογράφω και με τα πόδια ότι πάνε καρφί για λάθος αγορά.

Για παράδειγμα ένας ρωτούσε προχθές σε πόση ώρα γεμίζει το τάδε όχημα και πόση απόσταση κάνει, καθώς "είναι έτοιμος να το παραγγείλει για να μην χάσει την προσφορά και την επιδότηση". Εκεί καταλαβαίνεις πως δεν ξέρει τι του γίνεται.

Παλαιότερα κάποιος άλλος (ιδιοκτήτης) ρωτούσε ποιος είναι ο ταχύτερος τρόπος ταξιδιού με ένα ηλεκτρικό. Και αρχίζω να του μιλάω για καμπύλες φόρτισης κ.α. και πρέπει να τον έκαψα. Δεν είχε ιδέα.

Μη πως τι ερωτήσεις κάνουν οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών. Άσε τι απαντάνε άλλοι ιδιοκτήτες.

Εμ που πας βρε καραμήτρο αν δεν ξέρεις ούτε τα βασικά;
Μπερδεύτηκα! Δηλαδή θέλεις... μεταπτυχιακό για να αγοράσεις ηλεκτρικό; Αμ, δεν τα είπατε αυτά, άντε να τρέχουμε τώρα στα γεράματα! :geek: :roflmao:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.846
Reaction score
30.771
Μπερδεύτηκα! Δηλαδή θέλεις... μεταπτυχιακό για να αγοράσεις ηλεκτρικό; Αμ, δεν τα είπατε αυτά, άντε να τρέχουμε τώρα στα γεράματα! :geek: :roflmao:
Δεν θες μεταπτυχιακό. Θες όμως διάβασμα καθώς αν πας άμπαλος θα πάρεις ακατάλληλο όχημα για τις ανάγκες σου. Αυτό είναι έως και βέβαιο, με μοναδική πιθανότατα να μην την πατήσεις αυτή του να πάρεις κάτι ακριβό ή Tesla.

Δεν αγοράζεις ηλεκτρικό με όσα ξέρεις για τα θερμικά.

Ένα από τα κλασικά παραδείγματα άμπαλου είναι το να έχει το τάδε ντιζελάκι, και με αυτό το ηλεκτρικό θα είναι μια χαρά. Ταξίδια κλπ. Και τα δύο κάτω των 30.000€. Δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο να συμβεί αυτό. Αργότερα ναι.
 
Last edited:

Μηνύματα
30.952
Reaction score
25.634
ΣΤΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΣΤΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΘΑΜΩΝΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ

ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ

ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΛΙΘΙΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟ

ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΤΣΕΠΗ Η ΘΗΚΗ.
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.258
Reaction score
1.167
<<Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου για καταναλωτές δεν πρέπει να φορτίζονται σε θερμοκρασίες κάτω από 0 °C. Αν και μια συστοιχία μπαταριών[96] μπορεί να φαίνεται ότι φορτίζεται κανονικά, μπορεί να συμβεί ηλεκτρολυτική επικάλυψη του μεταλλικού λιθίου στο αρνητικό ηλεκτρόδιο κατά τη διάρκεια φόρτισης κάτω από το σημείο πήξης και μπορεί να μην αφαιρείται ακόμα και με επαναλαμβανόμενους κύκλους. Οι περισσότερες συσκευές που είναι εφοδιασμένες με μπαταρίες ιόντων λιθίου δεν επιτρέπουν τη φόρτιση εκτός της περιοχής 0–45 °C για λόγους ασφαλείας, εκτός από τα κινητά τηλέφωνα που μπορεί να επιτρέψουν κάποιο βαθμό φόρτισης όταν ανιχνεύσουν επείγουσα κλήση σε εξέλιξη.>> https://el.wikipedia.org/wiki/Μπαταρία_ιόντων_λιθίου
 

Μηνύματα
1.266
Reaction score
1.900
δε θα φορτίσει το αυτοκίνητο αν η θερμοκρασία της μπαταρίας είναι κάτω από ή κοντά στο μηδέν, πρώτα θα θερμάνει τη μπαταρία και μετά θα τη φορτίσει,
στα κινητά δεν μπορεί να γίνει αυτό
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.884
Μηνύματα
2.954.985
Members
38.254
Νεότερο μέλος
PanosLouis
Top