Ηλεκτρικό γιά την σύντροφο του Φίλου του Φόρουμ με Δίχως Πρόσβαση

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.437
Reaction score
44.191
Όταν οδήγησα κατακαλόκαιρο 2 αυτοκίνητα, BMW & Porsche, με ηλεκτρονική φωτοσκίαση του γυαλιού απόρησα με τι θράσος τολμούν να τα πουλούν 2 και 3+ χιλιάδες ευρώ αντί να βάλουν ένα τέλειο συρόμενοι σκίαστρο.
Γκατζετιές του κwλου...
Νταξ' και εγώ απορώ που κάποιοι δίνουν έξτρα 2-3 χιλιάρικα για να έχουν ηλιοροφή στο αυτοκίνητο στην Ελλάδα που είναι κατακαλόκαιρο 9 μήνες το χρόνο αλλά γούστα είναι αυτά. :biggrin:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.997
Reaction score
32.028
Ο λόγος που δεν εχουν σκίαστρα ή μάλλον καλύτερα που έχουν μεγάλη γυάλινη οροφή και προσπαθούν μετά να το μπαλώσουν κάπως (αν μπαλώνεται) είναι η ανάγκη εξοικονόμησης έστω και 2-3 πόντων στη διάσταση πάτωμα-οροφή. Καθώς οι μπαταρίες μπαίνουν στο πάτωμα αυξάνεται το πάχος του και τρώει χώρο από το χώρο επιβατών. Εκτός του ότι ειδικά οι πίσω επιβάτες κάθονται πλέον σαν να βρίσκονται στην τουαλέτα σε φάση αφόδευσης κάποιοι που είναι πιο ψηλοί θα βρίσκει το κεφάλι τους στην οροφή αν αυτή ήταν μια τυπική συνηθισμένου πάχους οροφή.
Κυρίως για λόγους κόστους. Δεν θέλει μέταλλο, κόλληση, 5-10 layers προστασίας, βαφή. Κυρίως για το κόστος. Το body shop είναι ο μεγαλύτερος μπελάς στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ότι είναι να πάει στραβά εκεί θα είναι. Όσο λιγότερα parts τόσο το καλύτερο.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.437
Reaction score
44.191
Κυρίως για λόγους κόστους. Δεν θέλει μέταλλο, κόλληση, 5-10 layers προστασίας, βαφή. Κυρίως για το κόστος. Το body shop είναι ο μεγαλύτερος μπελάς στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ότι είναι να πάει στραβά εκεί θα είναι. Όσο λιγότερα parts τόσο το καλύτερο.
εντελώς λάθος όμως
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.279
Reaction score
77.676
8 κατοσταρικα πήγε η αντικατάσταση του σκισμενου σκίαστρου της μπέμπας.
Ποτέ κανένα πρόβλημα σε πολλά αυτοκίνητα, εκτός απο ένα Golf GTI που είχα στα '80s με κατασκευαστικό ελάττωμα σε συνδυασμό με τους ανίκανους της Καρέντα. Ποτέ ξανά.-

Τις κρατάω πεντακάθαρες και τις χρησιμοποιώ καθημερινά, χωρίς ποτέ να έχω κάνει κανενός είδους συντήρηση, και μπορεί αυτή να είναι η διαφορά με άλλους που γράφουν και λένε για προβλήματα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.997
Reaction score
32.028
εντελώς λάθος όμως
Θα σε στείλω να το συζητήσεις με όσους έχουν δουλέψει σε μεγάλες θέσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία, να τους πεις την άποψη σου. :biggrin:
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.437
Reaction score
44.191
Θα σε στείλω να το συζητήσεις με όσους έχουν δουλέψει σε μεγάλες θέσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία, να τους πεις την άποψη σου. :biggrin:
δεν χρειάζεται, ευχαριστώ πολύ.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.279
Reaction score
77.676
Νταξ' και εγώ απορώ που κάποιοι δίνουν έξτρα 2-3 χιλιάρικα για να έχουν ηλιοροφή στο αυτοκίνητο στην Ελλάδα που είναι κατακαλόκαιρο 9 μήνες το χρόνο αλλά γούστα είναι αυτά. :biggrin:
Είναι πολύ ενδιαφέρουσες οι απόψεις σου και θα τις μελετήσω με τ' αμελέτητά μου. :biggrin:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.997
Reaction score
32.028
Όσο λιγότερο body shop (σε έκταση και εργασία) τόσο το καλύτερο. Ένας από τους νέους "κανόνες".
 

Μηνύματα
17.272
Reaction score
24.739
Καταλαβαίνω μόνο την πλοήγηση στο GPS. Τα υπόλοιπα τα θεωρώ περιττά,
το οποίο είναι και το λιγότερο σημαντικό απ΄όλα τα υπόλοιπα.

ξεκουράζω το κιβώτιο μου , δεν μεταδίδω άλλο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.997
Reaction score
32.028
Περιττά. Και εντελώς άχρηστα στα οχήματα που έρχονται. Η απόλυτη πολυτέλεια στο μέλλον θα είναι το FSD. Ούτε τα δέρματα, ούτε τίποτε άλλο. Ξέρω ότι γελάτε τώρα, αλλά δεν έχει σημασία. Έρχεται. Η συντριπτικότατη πλειοψηφία δεν θα ασχολείται καν με αυτά. Να τους πάει μόνο του θα θέλουν και τίποτε άλλο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.212
Reaction score
88.425
Η προσπάθεια του cult να επιβάλλει κάποιες επιλογές στους "άπιστους" δεν έχει αποτέλεσμα. Το βλέπετε ξεκάθαρα σε αυτό το θρεντ.
Όλοι θέλουν κάποιον τρόπο πληροφορίας μπροστά από τον οδηγό, θέλουν και μοχλό για φλας . Το FSD αυτήν την στιγμή δεν πείθει κανέναν, και σε σημερινή αγορά δεν ενδιαφέρει.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.437
Reaction score
44.191
Εν τω μεταξύ το FSD καθορίζει ένα τελείως διαφορετικό προιόν, και κατ'επέκταση μια νέα αγορά, από αυτό που γνωρίζουμε σήμερα ως αυτοκίνητο και αυτοκίνηση. Είναι προφανές ότι κάποιοι τα μπερδεύουν αυτά τα δύο και νομίζουν ότι το είναι υποκατάστατο του άλλου, όπως η φρουκτόζη της ζάχαρης ξερωγω. Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας, επαληθεύεται πολλές φορές.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.997
Reaction score
32.028
To ίδιο πράγμα είναι. Απλά δεν θέλετε να καταλάβετε. Και ασχολείστε με δέρματα, οδηγικές συμπεριφορές και HUDs. Λογικό. Ανεβαίνει η ηλικία. :biggrin:
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.437
Reaction score
44.191
Εχεις μπει ποτέ στο αυτοκίνητο έτσι για να πας βόλτα, αυτοκινητάδα; χωρίς συγκεκριμένη ανάγκη μετακίνησης; από μικρή ως πολύ μεγάλη βόλτα, ταξίδι ολόκληρο, μόνο και μόνο για να ευχαριστηθείς την οδήγηση; πολύ αμφιβάλλω, άντε να το έκανες μια φορά και να μην σου άρεσε τελικά, για αυτό δεν μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει οδήγηση και πως γύρω από αυτό έχει στηθεί εδώ και 100 χρόνια ένα ολόκληρο οικοσύστημα με βιομηχανίες, βιοτεχνίες, μάστορες, βελτιωτές, καλλωπιστές, αξεσουάρ, πανεπιστήμια, ερευνητικούς οργανισμούς, αγώνες, clubs και πόσα άλλα που έχουν λόγο ύπαρξης την εμπειρία της οδήγησης.
Δεν το καταλαβαίνεις και δεν φταίει η ηλικία.
 

Μηνύματα
17.272
Reaction score
24.739
όσο υπάρχει χειριστής στο όχημα, πρέπει να έχει ασφαλή πρόσβαση σε πληροφορίες που του επιτρέπου να κινήσει το όχημα με ασφάλεια.
αν δεν υπάρχει χειριστής είναι τελείως διαφορετική περίπτωση, ακόμα και ο τρόπος επιβίβασης και διαμονής σοτ όχημα μπορεί να είναι εντελώς διαφορετικός, κατ επέκταση και το σχήμα αυτού.

τελοςπαντων όσοι το βλέπουν το όχημα σαν τηλεφωνική συσκευή μπορούν να οραματίζονται το μέλλον τους όπως θέλουν αλλά κάποια πράγματα δεν θα αλλάξουν γιατί απλά είχαμε μια "λαμπρή ιδέα".
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.997
Reaction score
32.028
Εχεις μπει ποτέ στο αυτοκίνητο έτσι για να πας βόλτα, αυτοκινητάδα; χωρίς συγκεκριμένη ανάγκη μετακίνησης; από μικρή ως πολύ μεγάλη βόλτα, ταξίδι ολόκληρο, μόνο και μόνο για να ευχαριστηθείς την οδήγηση; πολύ αμφιβάλλω, άντε να το έκανες μια φορά και να μην σου άρεσε τελικά, για αυτό δεν μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει οδήγηση και πως γύρω από αυτό έχει στηθεί εδώ και 100 χρόνια ένα ολόκληρο οικοσύστημα με βιομηχανίες, βιοτεχνίες, μάστορες, βελτιωτές, καλλωπιστές, αξεσουάρ, πανεπιστήμια, ερευνητικούς οργανισμούς, αγώνες, clubs και πόσα άλλα που έχουν λόγο ύπαρξης την εμπειρία της οδήγησης.

Δεν το καταλαβαίνεις και δεν φταίει η ηλικία.
Πάρα

Πολλές

Φορές

!!!!!!!

Με.μηχανη ακόμα περισσότερες. Μέχρι Αυστρία και Γερμανία φτάναμε μόνο και μόνο για τη διαδρομή.
όσο υπάρχει χειριστής στο όχημα, πρέπει να έχει ασφαλή πρόσβαση σε πληροφορίες που του επιτρέπου να κινήσει το όχημα με ασφάλεια.
Μια χαρά με ασφάλεια κινείται και με μια οθόνη στο κέντρο. Άντε ας βάλει και πίσω από το τιμόνι. Το πόσο τρέχει και τι αέρα έχουν τα ελαστικά μπροστά στο τζάμι για παράδειγμα, είναι εντελώς άχρηστα. Κινείσαι όσο σου επιτρέπει ο δρόμος ή η διάθεση σου. Όχι το κοντέρ.
 
Last edited:

Μηνύματα
17.272
Reaction score
24.739
Μια χαρά με ασφάλεια κινείται και με μια οθόνη στο κέντρο. Άντε ας βάλει και πίσω από το τιμόνι. Το πόσο τρέχει και τι αέρα έχουν τα ελαστικά μπροστά στο τζάμι για παράδειγμα, είναι εντελώς άχρηστα. Κινείσαι όσο σου επιτρέπει ο δρόμος ή η διάθεση σου. Όχι το κοντέρ.
οχι δεν κινείσαι με ασφάλεια όταν πρέπει να κοιτάς σε άσχετο με το οπτικό σου πεδίο σημείο για να δεις την ταχύτητά σου ή κάποιο μήνυμα σφάλματος όπως η μείωση πίεσης ενός ελαστικού (και όχι η ίδια η πίεση τους που δεν είναι κρίσιμο στοιχείο) ή μια ένδειξη οτι κάτι βρίσκεται δίπλα σου ή η υπενθύμιση μιας πινακίδας ή να στρίψεις δεξιά σε 300 μέτρα κλπ κλπ κλπ

δε θα καταργήσουμε τα κριτήρια ασφαλείας χρήσης επειδή ξυπνήσαμε απο όνειρο.

μια χαρά τα έχουν ενσωματώσει όλοι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές στην κλασική οθόνη πίσω απο το τιμόνι (ή/και στο hud) εδώ και δεκαετίες για να μας πει ο ελονας οτι είναι μια χαρά στο κέντρο.
δεν είναι μια χαρά , είναι μια μλκ και μισή και όχι δεν είναι εντάξει αν το συνηθίσεις , πάλι μλκ είναι .

ακόμα και στο τελοςπάντων αχαρακτήριστο polestar που έχει 12τόσες" οθόνη στο κέντρο, δεν χρειάζεται να την κοιτάξεις ποτέ και για κανένα λόγο καθώς όλη η πληροφορία είναι πίσω από το τιμόνι και πλήρως παραμετροποιήσιμη.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.279
Reaction score
77.676
Πιάσαμε πάλι τις θεωρίες αγνοώντας το ότι η ΣτΦτΦμΔΠ και ο ΦτΦμΔΠ θέλουν οθόνη και HUD γιατί έτσι γουστάρουν και γιατί κλάνει το γατί και με τον παρά τους γ@μούν και την κυρά τους. 😛

Και ηλιοροφή ανοιγόμενη και δέρματα. Και άλλα.
 



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.017
Μηνύματα
2.998.297
Members
38.395
Νεότερο μέλος
grigorisz
Top