Featured Ηχεία εταιρείας ή DIY

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.058
Reaction score
21.443
Καλά είναι αυτά τα βιντεάκια για εντυπώσεις αλλά.. συμφωνώ με αυτό που λέει ο νεάτερνταλ παραπάν', μέχρι εκεί.. 8-)

Ακόμα και με τις μετρήσεις πρέπει αρχικά να ξέρεις ακριβώς τι θέλεις, τι περιμένεις να δεις σε αυτές (δεν θέλουμε όλοι τα ίδια από ένα ηχείο.. άσχετα με το ποιό είναι το ''τυπικά'' σωστό), να εμπιστεύεσαι αυτόν ή την εταιρία που μέτρησε πως το ΄καμε σωστά ή απλά εμπιστεύεσαι για τον Α, Β, λόγο μια εταιρία και μετά κρίνεις ο ίδιος σε βάθος χρόνου.. (με το ανάλογο κόστος.. :whistling:)
Ούτε οι ακροάσεις από κοντά λένε την αλήθεια για το τι θα ακούς σπίτισ' οπότε.. :fuckyou:
 



toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.533
Reaction score
2.097
Το μπάσο των D&D είναι ανώτερης κατηγορίας από αυτό των ATC, άλλου επιπέδου, και υποψιάζομαι πως γι'αυτό ευθύνονται τόσο τα ίδια τα μεγάφωνα, όσο και ο καρδιοειδής λοβός
Τα γούφερ δεν έχουν καρδιοειδή λοβό, τα μηντγούφερ (που κροσσάρονται στους 100Hz) έχουν'

Για το μπάσο ευθύνεται η σύζευξη με τον τοίχο (και ο συγχρονισμός με τα μηντ). Είναι σαν εντοιχισμός.
Ή είναι σαν να έχεις 4 γούφερ αντί για 2, και επειδή όλα βρίσκονται σε πυκνότατο σχηματισμό, το κέρδος είναι +6dB αντί για +3
 

Μηνύματα
389
Reaction score
283
Ναι οκ...Αλλα για τις αναγκες του βιντεο επρεπε να ειναι στην ιδια θεση.
Αν παρατηρησεις καλα θα δεις οτι δεν ηταν στην ιδια θεση. Το καθενα ηταν στημενο εκει που ακουγοταν καλυτερα.
Επισης στο τελος του αρθρου εχει links που μπορεις να κατεβασεις lossless σε flac το καθε κομματι με το καθε ηχειο.
 

Μηνύματα
15.848
Reaction score
18.432
(Δε τα λέω αυτά από κάποιο "βίντεο" που άκουσα στο γιουτχιούμπ, αλλά από αληθινές εμπειρίες ακρόασης των εν λόγω ηχείων).
Ε, καλά , δεν έχεις τώρα εσυ την εμπειρία την δικιά μου και αναγκαστικά πρέπει να τα ακούσεις ζωντανά. Πρόσεξε και τα κατάλαβα όχι μόνο απο βίντεο που λες αλλά και απο κάτι ηχειάκια σε ένα φορητό panasonic σαν αυτά που ποστάρει ο Δεκέμβριος αλλά ακόμη πιο παλιό, δεν τα έβαλα στο σύστημα. :D Επίσης με κάτι λίγα λεπτά που άκουσα απο το καθένα , δεν είδα όλο το βίντεο. :D Απλώς ήξερα ότι μπορεί να ενδιαφέρει τον steadyshot και τον VlassisK. Κατά τύχη έπεσα πάνω στο βίντεο, ο αλγόριθμος απο αυτά που ανοίγω απο εδώ μέσα που βάζετε οι audio people. :D
Τα έχει γράψει αναλυτικά.

Όλα ακούγονται, αν βέβαια ξέρεις τι ψάχνεις να ακούσεις.
Ναι το ξέρω, κάτι έχω διαβάσει. Πλάκα του κάνω απλώς. Ακριβώς επειδή είχα διαβάσει λίγο τι τραβούσε. :D

++ Όλα ακούγονται, αν βέβαια ξέρεις τι ψάχνεις να ακούσεις. ++

Μην μου κλέβεις τα μότο μου. :D Εσυ είσαι των μετρήσεων αφού.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.589
Reaction score
136.098
Εάν έχουμε ένα ζευγάρι ηχείων και εάν ψάχνουμε για αυτό την απολύτως βέλτιστη τοποθέτηση στο χώρο, και την καλύτερη απόσταση ακρόασης, πάντα με τη βοήθεια μετρήσεων (και επιβεβαίωση με ακροάσεις), μπορεί να παιδευόμαστε μια βδομάδα μέχρι να καταλήξουμε ακόμα και για το καλύτερο cross firing.

Αυτό εάν επαναληφθεί για ακόμα 2 ζευγάρια ηχεία, θέλουμε ακόμα 2 βδομάδες για να τα στήσουμε στις ιδανικές θέσεις τους.

Κανένα από αυτά δεν πρόκειται να έχει ίδια βέλτιστη τοποθέτηση με κάποιο άλλο. Αδύνατο.

Ταυτόχρονα, άλλα ηχεία είναι ικανά να καλύψουν σωστά ένα μικρό δωμάτιο, πχ 3*4μ (μιλάμε για 12 τμ), αλλά να "χάνονται" σε μεγαλύτερους χώρους (των 25 και 35τμ) όπου θα ακούγονται αναιμικά και άμπασα.

Αντιθέτως, άλλα ηχεία θέλουν μεγαλύτερους χώρους για να έρθουν στα σωστά τους, να "αναπνέουν" τα μπας ριφλεξ τους χωρίς να βογκάει το δωμάτιο.

Ταυτόχρονα, σε πολύ μικρό χώρο (πχ 12 τμ που είπαμε πριν) είναι πολύ διαφορετικό το βέλτιστο RT 60 απ'οτι σε μεγαλύτερο δωμάτιο (40τμ), και αναλόγως αρχιτεκτονικής και λοβών κάθε ηχείου, θα υπάρξει διαφορετικό αποτύπωμα της έμμεσης.

Τέλος, κάθε ηχείο, ακόμα και άριστων μετρήσεων, πλέον ισορροπημένο στο φάσμα, μπορεί να έχει σε κάποιο χώρο, για διάφορους λόγους (καταντάει χαοτικό) ένα ή δύο μικρές τονώσεις ή ταπεινώσεις στην μετρήσιμη απόκρισή του, οι οποίες να είναι εξόχως ακουστές και έως ενοχλητικές, και οι οποίες διορθώνονται πανεύκολα με ελάχιστο EQ. Άσε που άπειρα ηχεία έχουν πλέον έτοιμες ρυθμίσεις στην πλάτη τους αναλόγως τοποθέτησης.

Συνολικά, το σπορ είναι τόσο πολυπαραγοντικό, που κάθε τέτοια σύγκριση 3 ζευγαριών ηχείων σε μια τυχαία θέση τοποθετημένα σε ένα Χ δωμάτιο, σε Φιξ απόσταση ακρόασης και γωνία ακρόασης, χωρίς παίδεμα και χωρίς βελτιστοποίηση για το καθένα ξεχωριστά, είναι ένα κακόγουστο ανέκδοτο και χάσιμο χρόνου.

Δείτε το σπινοραμα. Δείτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Δείτε τις κατασκευαστικές αρχές και τα προτερήματα κάθε υλοποίησης. Δείτε πόσα μεγάφωνα έχει, τι μεγέθους, πόσων δρόμων σχεδίαση, τι ενισχυτικά φοράει, κλπ κλπ κλπ, δείτε αντικειμενικά δεδομένα.

Μέχρι εκεί.
Τα γούφερ δεν έχουν καρδιοειδή λοβό, τα μηντγούφερ (που κροσσάρονται στους 100Hz) έχουν'
Το γνωρίζω. Είναι σημαντικό.
Για το μπάσο ευθύνεται η σύζευξη με τον τοίχο (και ο συγχρονισμός με τα μηντ). Είναι σαν εντοιχισμός.
Ή είναι σαν να έχεις 4 γούφερ αντί για 2, και επειδή όλα βρίσκονται σε πυκνότατο σχηματισμό, το κέρδος είναι +6dB αντί για +3
Σωστά.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.589
Reaction score
136.098
Και πάντα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν και τα πολύμπριζα
Ο άλλος παιδεύεται μήνες μέχρι να καταλήξει ποιο XLR ή RCA του "φτιάχνει" την "εικόνα" και το "μπάσο", και τι σχόλια επί της καλωδίωσης κάνει η γειτόνισσα. Τι λες τώρα..

Κάτσε να φτάσουμε στους αποστάτες καλωδίων, στις βάσεις στήριξης, και στα μαγικά βουντού πετρόνια που βελτιώνουν τις χροιές. Εκεί να δεις βελτιστοποίηση. Μια δεκαετία αλλαγές θέλει.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.533
Reaction score
2.097
Βρε πάψτε (ΑΜΕΣΩΣ !!!) να κρίνετε από βιντεάκια στο γιουτούμπι

Και όλα τέλεια να έχουν γίνει (αμφίβολο) με κορυφαίο εξοπλισμό, πρώτον δεν παύει να μεσολαβούν ένα κάρο χαρντουέρια και ADDA μετατροπές μέχρι τα αυτιά σας, αλλά δεύτερον και κυριότερο δεν βρίσκεστε στον χώρο ακρόασης ώστε να φτάνουν οι με διαφορετικής καθυστέρησης και πυκνότητας ανακλάσεις από τις σωστές αντίστοιχες διαφορετικές διευθύνσεις στα αυτιά σας. Συνεπώς άκυρα τα πάντα
 
Last edited:


Μηνύματα
389
Reaction score
283
Εάν έχουμε ένα ζευγάρι ηχείων και εάν ψάχνουμε για αυτό την απολύτως βέλτιστη τοποθέτηση στο χώρο, και την καλύτερη απόσταση ακρόασης, πάντα με τη βοήθεια μετρήσεων (και επιβεβαίωση με ακροάσεις), μπορεί να παιδευόμαστε μια βδομάδα μέχρι να καταλήξουμε ακόμα και για το καλύτερο cross firing.

Αυτό εάν επαναληφθεί για ακόμα 2 ζευγάρια ηχεία, θέλουμε ακόμα 2 βδομάδες για να τα στήσουμε στις ιδανικές θέσεις τους.

Κανένα από αυτά δεν πρόκειται να έχει ίδια βέλτιστη τοποθέτηση με κάποιο άλλο. Αδύνατο.

Ταυτόχρονα, άλλα ηχεία είναι ικανά να καλύψουν σωστά ένα μικρό δωμάτιο, πχ 3*4μ (μιλάμε για 12 τμ), αλλά να "χάνονται" σε μεγαλύτερους χώρους (των 25 και 35τμ) όπου θα ακούγονται αναιμικά και άμπασα.

Αντιθέτως, άλλα ηχεία θέλουν μεγαλύτερους χώρους για να έρθουν στα σωστά τους, να "αναπνέουν" τα μπας ριφλεξ τους χωρίς να βοηκάει το δωμάτιο.

Ταυτόχρονα, σε πολύ μικρό χώρο (πχ 12 τμ που είπαμε πριν) είναι πολύ διαφορετικό το βέλτιστο RT 60 απ'οτι σε μεγαλύτερο δωμάτιο (40τμ), και αναλόγως αρχιτεκτονικής και λοβών κάθε ηχείου, θα υπάρξει διαφορετικό αποτύπωμα της έμμεσης.

Τέλος, κάθε ηχείο, ακόμα και άριστων μετρήσεων, πλέον ισορροπημένο στο φάσμα, μπορεί να έχει σε κάποιο χώρο, για διάφορους λόγους (καταντάει χαοτικό) ένα ή δύο μικρές τονώσεις ή ταπεινώσεις στην μετρήσιμη απόκρισή του, οι οποίες να είναι εξόχως ακουστές και έως ενοχλητικές, και οι οποίες διορθώνονται πανεύκολα με ελάχιστο EQ. Άσε που άπειρα ηχεία έχουν πλέον έτοιμες ρυθμίσεις στην πλάτη τους αναλόγως τοποθέτησης.

Συνολικά, το σπορ είναι τόσο πολυπαραγοντικό, που κάθε τέτοια σύγκριση 3 ζευγαριών ηχείων σε μια τυχαία θέση τοποθετημένα σε ένα Χ δωμάτιο, σε Φιξ απόσταση ακρόασης και γωνία ακρόασης, χωρίς παίδεμα και χωρίς βελτιστοποίηση για το καθένα ξεχωριστά, είναι ένα κακόγουστο ανέκδοτο και χάσιμο χρόνου.

Δείτε το σπινοραμα. Δείτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Δείτε τις κατασκευαστικές αρχές και τα προτερήματα κάθε υλοποίησης. Δείτε πόσα μεγάφωνα έχει, τι μεγέθους, πόσων δρόμων σχεδίαση, τι ενισχυτικά φοράει, κλπ κλπ κλπ, δείτε αντικειμενικά δεδομένα.

Μέχρι εκεί.

Το γνωρίζω. Είναι σημαντικό.

Σωστά.
Δες ολο το βιντεο και μην εισαι αδικος και τα κανουμε ολα ισιωμα.
Αναμεσα στην συζητηση θα ακουσεις οτι απο την προηγουμενη βδομαδα ειχαν κανει δοκιμες για το στησιμο. Δεν ξερω αν εγινε με τοση λεπτομερεια που λες αλλα σιγουα δε πεταξαν τα ηχει σε ενα δωματιο και οτι γινει. Το δωματιο ειναι κατ'αρχην ακουστικα φτιαγμενα και ο χωρος ειναι studio ηχογραφησεων. Ο ενας απο το πανελ ειναι ο mastering engineer του studio ο αλλος ειναι παραγωγος και μεσα στην καμπινα εχουν αλλο ενα ατομο . Κατι θα ξερουν για στησιματα δεν μπορει.
Σιγουρα αρπα κολλα δεν ειναι οπως δεν ειναι και καμμια δουλεια των συγκεκριμενων.
Βρε πάψτε (ΑΜΕΣΩΣ !!!) να κρίνετε από βιντεάκια στο γιουτούμπι

Και όλα τέλεια να έχουν γίνει (αμφίβολο) με κορυφαίο εξοπλισμό, πρώτον δεν παύει να μεσολαβούν ένα κάρο χαρντουέρια και ADDA μετατροπές μέχρι τα αυτιά σας, αλλά δεύτερον και κυριότερο δεν βρίσκεστε στον χώρο ακρόασης ώστε να φτάνουν οι με διαφορετικής καθυστέρησης ανακλάσεις από τις σωστές αντίστοιχες διαφορετικές διευθύνσεις στα αυτιά σας. Συνεπώς άκυρα τα πάντα
Τριτη φορα που το γραφω, Αν νομιζετε οτι το YT εχει προβλημα υπαρχει link με αυτουσια την ηχογραφηση του live σε flac. Οποιος εχει σοβαρο συστημα για να μπορεσει να καταλαβει τι ακουνε εκει οι ανθρωποι τα κατεβαζει ολα.
Ο εξοπλισμος που χρησιμοποιειται ειναι πολυ καλος αν οχι κορυφαιος
 
Last edited:

Μηνύματα
15.848
Reaction score
18.432
και τι σχόλια επί της καλωδίωσης
Είδες στο δεξί ηχείο (μόνο) πόσες φορές ήταν τυλιγμένο κυκλικά σε coil ; Οκτώ, δέκα ; :D Δικοί σου άνθρωποι είναι αυτοί, μην τους αμφισβητείς. :D
 
Last edited:

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.533
Reaction score
2.097
Διευκρίνηση:
Οσα εγραψα δυό ποστς παραπάνω δεν αφορούν την συζήτηση και τις απόψεις στα βίντεο (που αναλόγως συμμετεχόντων μπορεί να είναι από φοβερά χρήσιμες έως άχρηστες), αλλά την συνήθεια ορισμένων να βγάζουν συμπεράσματα για παραπλήσιας κλάσης άρα και απόδοσης μηχανήματα, από τον ήχο που καταλήγει στο σπίτι τους
 

Μηνύματα
15.848
Reaction score
18.432
Δες ολο το βιντεο και μην εισαι αδικος και τα κανουμε ολα ισιωμα.
Αναμεσα στην συζητηση θα ακουσεις οτι απο την προηγουμενη βδομαδα ειχαν κανει δοκιμες για το στησιμο. Δεν ξερω αν εγινε με τοση λεπτομερεια που λες αλλα σιγουα δε πεταξαν τα ηχει σε ενα δωματιο και οτι γινει. Το δωματιο ειναι κατ'αρχην ακουστικα φτιαγμενα και ο χωρος ειναι studio ηχογραφησεων. Ο ενας απο το πανελ ειναι ο mastering engineer του studio ο αλλος ειναι παραγωγος και μεσα στην καμπινα εχουν αλλο ενα ατομο . Κατι θα ξερουν για στησιματα δεν μπορει.
Σιγουρα αρπα κολλα δεν ειναι οπως δεν ειναι και καμμια δουλεια των συγκεκριμενων.


Τριτη φορα που το γραφω, Αν νομιζετε οτι το YT εχει προβλημα υπαρχει link με αυτουσια την ηχογραφηση του live σε flac. Οποιος εχει σοβαρο συστημα για να μπορεσει να καταλαβει τι ακουνε εκει οι ανθρωποι τα κατεβαζει ολα.
Ο εξοπλισμος που χρησιμοποιειται ειναι πολυ καλος αν οχι κορυφαιος
Οι διαφορές είναι τόσο μεγάλες ακουστικά και σε όλο το φάσμα αλλά και σε άλλα χαρακτηριστικά και ικανότητες που επιδεικνύει το κάθε ηχείο και συνυπολογίζόμενα και τα ψυχοακουστικά που αναφέρει ο Bhutia και ο Ear κατά καιρούς για το μπάσο και την συνεισφορά του στο υπόλοιπο φάσμα .... που το χαμηλό δεν έχει τόσο σημασία. Και χωρίς καν αυτά που λέω εγώ περί "αργής¨μουσικής, έκφρασης κλπ κουλτουριάρικα. :D :D
 
Last edited:

Μηνύματα
2.512
Reaction score
5.395
Ο άλλος παιδεύεται μήνες μέχρι να καταλήξει ποιο XLR ή RCA του "φτιάχνει" την "εικόνα" και το "μπάσο", και τι σχόλια επί της καλωδίωσης κάνει η γειτόνισσα. Τι λες τώρα..

Κάτσε να φτάσουμε στους αποστάτες καλωδίων, στις βάσεις στήριξης, και στα μαγικά βουντού πετρόνια που βελτιώνουν τις χροιές. Εκεί να δεις βελτιστοποίηση. Μια δεκαετία αλλαγές θέλει.
Καλά, εδώ ο άλλος πιστεύει οτι η γη
είναι επίπεδη και δεν σηκώνει και κουβέντα, χα χα
 

Μηνύματα
15.848
Reaction score
18.432
Καλά, εδώ ο άλλος πιστεύει οτι η γη
είναι επίπεδη και δεν σηκώνει και κουβέντα, χα χα
Και τι κακό μας κάνει ο ανθρωπάκος ; Άστον να το πιστεύει. Εάν πιστεύει αυτό άρα θα πιστεύει ότι δεν υπάρχουν και πυρηνικά, τροχιές τους κλπ. Δεν κινδυνεύουμε απο αυτόν να ρίξει τίποτε. :D :D
 

TGD

Μηνύματα
8.550
Reaction score
8.535
Βρε πάψτε (ΑΜΕΣΩΣ !!!) να κρίνετε από βιντεάκια στο γιουτούμπι
Δεν κρίνουμε από αυτά που ακούμε από τα ηχεία, σχολιάζουμε αυτά που λένε στο βίντεο αυτοί που ακούνε τα ηχεία.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.589
Reaction score
136.098
Δεν κρίνουμε από αυτά που ακούμε από τα ηχεία, σχολιάζουμε αυτά που λένε στο βίντεο αυτοί που ακούνε τα ηχεία.
Α, σωστό αυτό.

Άμα είναι αξιόλογοι άνθρωποι, αξίζει να ακούς την γνώμη τους.

Άμα είναι τίποτα Μιχαλάκηδες (αλά φρεμερ), είναι αποκλειστικά και μόνον για να γελάς. Κι αυτό σημαντικό.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.533
Reaction score
2.097
Δεν κρίνουμε από αυτά που ακούμε από τα ηχεία, σχολιάζουμε αυτά που λένε στο βίντεο αυτοί που ακούνε τα ηχεία.
ΟΚ με αυτό, γι'αυτό και ποσταρα το #614
υπαρχει link με αυτουσια την ηχογραφηση του live σε flac. Οποιος εχει σοβαρο συστημα για να μπορεσει να καταλαβει τι ακουνε εκει οι ανθρωποι τα κατεβαζει ολα.
Και πάλι προσοχή.
Κάθε ηχείο έχει το δικό του προφίλ ανακλάσεων και κάθε χώρος το δικό του. Οσο τέλεια κι'αν έχει ηχογραφηθεί αυτή η αλληλεπίδραση και όσο "σοβαρό" κι'αν είναι το σύστημα του οποιουδήποτε, δεν θα πάψει να προσθέτει στο καταγραφέν προφίλ, το διαφορετικό προφίλ, αποσβέσεις κλπ των "σοβαρών" του ηχείων και του του δικού του χώρου ακρόασης.
Επι πλέον το καταγραφέν προφίλ ΔΕΝ αποδίδεται με τρόπο αξιόπιστο για συμπεράσματα περί παραπλήσιων μηχανημάτων, διότι επαναλαμβάνω, ο κάτοχος του "σοβαρού" συστήματος, δεν βρίσκεται στον χώρο ηχογράφησης ώστε οι πολλές διαφορετικές, με διαφορετικής καθυστέρησης και πυκνότητας η καθεμία ανακλάσεις, να καταφθάνουν στα αυτιά του από τις σωστές αντίστοιχες διαφορετικές διευθύνσεις.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.385
Μηνύματα
2.939.307
Members
38.176
Νεότερο μέλος
ziki
Top