Ηχεία bose

gid

Μηνύματα
8.503
Reaction score
9.778
Οι χαϊεντάδες πασχίζουν να αναπαράξουν ΚΑΘΕ ατέλεια του φτηνού καλωδίου του μηχανικού ήχου. Αρκεί τα ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ καλώδια να μην έχουν ατέλειες. :lolsign:
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.588
Reaction score
2.221
. . . τα υπόλοιπα σχόλια τύπου no highs no lows, must be Bose,αυτά δεν έχουν καμία σημασία. . . . Δεν έχουν καλές μετρήσεις, είδατε όμως πως παίζουνε.
Αυτό το ακριβέστατο σχόλιο γεννήθηκε από τα ανεκδιήγητα 901.
Είσαι ΠΟΛΥ τυχερός που απέκτησες τα 301 όταν ήσουν φοιτητής --> άρα, μάλλον δεν είχες και τόσο πολλά λεφτά --> άρα ΓΛΥΤΩΣΕΣ από τα 901.
Αλλοιώς . . . θα έβλεπες πως παίζουνε :laugh::laugh:
. . . δίνετε χιλιάδες ευρώ για καλώδια ενώ εμείς ηχογραφούμε με καλώδια που κάνουν λίγα ευρώ το μέτρο.
Μη του
 

Μηνύματα
11
Reaction score
37
Λεφτά?ποια λεφτά. Με καταγωγή από την επαρχία στο τέλος της δεκαετίας του 90 δούλευα απογευματινή βάρδια επί τέσσερα χρόνια για να πάρω το πτυχίο. Ελληνική ταινία του 60 το κατάντησα. Τα ηχεία μου τα χάρισε ο αδελφός της μητέρας μου που κατέληξε διευθυντικό στέλεχος σε ένα από τα τρία εργοστάσια παραγωγής δίσκων και κασετών στην Ελλάδα (Columbia , GPI, Fabelsound). Αγορασμένα το 1980 καινούρια. Τα άλλαξε με τα 901 σειρά VI. Πουλώντας τα focal βρήκα από την Αγγλία 1 ζευγάρι 901 σειρά έξι κονσέρτο καινούρια, σφραγισμένα μαζί με τις βάσεις του Tο κουτί δεν το έχω ανοίξει ακόμα. Δεν ξέρω αν θα μπορέσει να το οδηγήσει ο Jadis. Eίναι σχετικά δύσκολο φορτίo και πολύ απαιτητικό στην τοποθέτηση. Πάντως του θείου με τα hk citation ακουγόταν πάρα πολύ όμορφα Αν θέλετε πληροφορίες από πρώτο χέρι ειδικά οι μεγαλύτεροι για το ποιος ήταν υπεύθυνος για την κακή ποιότητα των δίσκων στην Ελλάδα μη διστάσετε να με ρωτήσετε. Πάντως τα εργοστάσια δεν ήταν.
 
Last edited:

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.068
Reaction score
22.087
Αν θέλετε πληροφορίες από πρώτο χέρι ειδικά οι μεγαλύτεροι για το ποιος ήταν υπεύθυνος για την κακή ποιότητα των δίσκων στην Ελλάδα μη διστάσετε να με ρωτήσετε. Πάντως τα εργοστάσια δεν ήταν.
Άσχετο με το θέμα, αλλά, για πες, ενδιαφέρομαι να μάθω. :)
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.588
Reaction score
2.221
. . .Πουλώντας τα focal βρήκα από την Αγγλία 1 ζευγάρι 901 σειρά έξι . . . Δεν ξέρω αν θα μπορέσει να το οδηγήσει ο Jadis. Eίναι σχετικά δύσκολο φορτίo και πολύ απαιτητικό στην τοποθέτηση. Πάντως του θείου με τα hk citation ακουγόταν πάρα πολύ όμορφα
Αν θέλετε πληροφορίες από πρώτο χέρι ειδικά οι μεγαλύτεροι για το ποιος ήταν υπεύθυνος για την κακή ποιότητα των δίσκων στην Ελλάδα μη διστάσετε να με ρωτήσετε. Πάντως τα εργοστάσια δεν ήταν.
Πουλάει Focal ( ποιά ; ) o ανεψιός για τα μάτια των 901, με ΗΚ Citation (!) o μπάρμπας :frown: . . .
. . . DNA rules !!!
Πως το λέει η τραγουδιάρα? Θα πηδηχτώ από το παράθυρο?

Τα πολλαπλά μεγάφωνα των 901 ήταν όλα κάπου 5" και δύωμα συνδεδεμένα εν σειρά; Καλά θυμάμαι;

Για πε για τα βινύλια
 

ika

News
Μηνύματα
17.269
Reaction score
15.787
Μετά από άμεσο Α-Β τεστ, BOSE 901 vs Infinity Monitor Jr, ο φίλος ιδιοκτήτης των 901 παρακαλούσε να αγοράσει τα Infinity.

Τα 901, είχαν γρήγορο και ικανοποιητικό μπάσο, αλλά μέχρι εκεί.
Χωρίς το equalizer ήταν χειρότερα. 9 ίδια mid-bass τι να κάνουν?
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.397
Reaction score
28.928
4,5 ίντσες ήταν , με συνδεσμολογία εν σειρά και εν παραλλήλω.
9 μεγάφωνα αν θυμάμαι καλά. 8 πίσω και ένα μπροστά ή το ανάποδο.
Δεν έπαιζαν χωρίς το eq της bose.
 

Μηνύματα
11
Reaction score
37
Ας τελειώσουμε πρώτα με τα Bose. O θείος ήταν θαυμαστής της εταιρίας και πάντα μου έλεγε θέλω να βλέπω το δάσος και όχι το δέντρο , άνθρωπος με απίστευτες τεχνικές γνώσεις. Για τα 901 έλεγε ότι δεν είναι ηχείο για όλα τα σαλόνια Από την κλασική σχολή το μόνο ηχείο που παραδεχόταν ήταν το Guarneri homage. Αυτό το ηχείο βγάζει συναίσθημα μου έλεγε. Την εταιρεία την ίδρυσε ο Amar Bose ινδός στην καταγωγή , καθηγητής στην έδρα της ψυχοακουστικής στο πολυτεχνείο του MIT στη Βοστώνη. Για να επιτύχεις στο επιχειρείν έλεγε θα πρέπει να παρουσιάσεις κάτι διαφορετικό. Πήρε λοιπόν την ομάδα του και πήγαινε στις αίθουσες συναυλιών και έστηνε μικρόφωνα στις θέσεις ακρόασης. Βρήκε ότι αν θεωρήσουμε ότι ο ήχος ο οποίος έρχεται σε έναν ακροατή από την ορχήστρα είναι εννιά μέρη το ένα μέρος είναι απευθείας από την ορχήστρα και τα υπόλοιπα οκτώ είναι από ανάκλαση. Eτσι έγιναν τα 901, οκτώ μεγάφωνα πίσω υπό γωνία και ένα μπροστά Για να πάρεις την βέλτιστη απόδοση μπάσων θα πρέπει να συνδέσεις το equalizer το οποίο παρέχεται. Όλη η υπόλοιπη σειρά ακολουθεί την φιλοσοφία του ανακλώμενου ήχου με πιο εμπορικό το 301. Ας μην ξεχνάμε ότι η εταιρεία έκανε τρελές πωλήσεις τις δεκαετίες 70 ,80 και 90 ,που σημαίνει ότι κάτι που πουλάει αρέσει. Και δεν ήταν φτηνό. Πολλοί από σας τα είχατε στα νιάτα σας το πιθανότερο με όχι πολύ καλά συνοδά. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνομαι και εγώ.
 

gid

Μηνύματα
8.503
Reaction score
9.778
Η μεγάλη επιτυχία της εταιρίας ήταν κάτι μοντέλα Acoustimass ή κάτι τέτοιο, με πολύ μικρούς δορυφόρους και ένα σαμπ. Βόλεψε πολύ όσους δεν έψαχναν την ποιότητα και τους ενδιέφερε να πάρουν κάτι μικρό που εύκολα τοποθετείται σε ένα σαλόνι χωρίς καυγά με τη συμβία.
 

ika

News
Μηνύματα
17.269
Reaction score
15.787
Φίλος με τα 301, που μετά πήρε EPOS ELS3, είπε "καλά τι άκουγα τόσο καιρό?"
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.208
Reaction score
88.409
Είχαμε τα 301 με Harman Kardon ενισχυτή. Πολλά χρόνια πριν.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.588
Reaction score
2.221
4,5 ίντσες ήταν , με συνδεσμολογία εν σειρά και εν παραλλήλω.
9 μεγάφωνα αν θυμάμαι καλά. 8 πίσω και ένα μπροστά ή το ανάποδο.
Δεν έπαιζαν χωρίς το eq της bose.
Σωστός, το έψαξα. Ετσι ήταν οι σειρές 1 και 2. Η σειρά 6 όμως είχε 9 μεγάφωνα του 1Ω (!) συνδεδεμένα εν σειρά
 

Μηνύματα
2.835
Reaction score
1.257
Αυτή τη στιγμή δεν έχω φτιάξει το Stereo στο σπίτι που είμαι τώρα. Ακούω με BOSE 301 Series 3 και ενα Denon RCD-M39. Τα Bose ειναι τοποθετημένα ΣΩΣΤΑ. Για χαμηλές εντάσεις μουσική μέσα στο σπίτι όλη τη μέρα ειναι μια χαρά. Όταν το ανοίγεις το Denon δεν μπορεί να τα...πάει. Με το καλό όταν έρθει το έπιπλο και τα μηχανήματα θα έχω μπόλικα Watt να τα ταίσω... Θέσεις για "σωστά" ηχεία υπάρχουν, αλλά, τα σωστά ηχεία δεν έχουν υψηλό.....WAF !
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
40.688
Reaction score
82.272
Πήρε λοιπόν την ομάδα του και πήγαινε στις αίθουσες συναυλιών και έστηνε μικρόφωνα στις θέσεις ακρόασης. Βρήκε ότι αν θεωρήσουμε ότι ο ήχος ο οποίος έρχεται σε έναν ακροατή από την ορχήστρα είναι εννιά μέρη το ένα μέρος είναι απευθείας από την ορχήστρα και τα υπόλοιπα οκτώ είναι από ανάκλαση. Eτσι έγιναν τα 901, οκτώ μεγάφωνα πίσω υπό γωνία και ένα μπροστά
μόνο που ξέχασε να βάλει τουίτερ :biggrin:
 

Μηνύματα
11
Reaction score
37
Τα 901 έτσι έπρεπε να φτιαχτούν. Αποτυπωνόταν όλη η έρευνα της εταιρείας. Καλώς χρησιμοποιήθηκαν μεγάφωνα ευρέως φάσματος. Το 901 είναι ένα δύστροπο ηχείο το οποίο δεν παίζει καλά παντού. Το είχα ακούσει την δεύτερη φορά στην αντιπροσωπεία στην Μεσογείων και δεν έπαιζε όπως το θυμόμουνα. Την ίδια έκδοση. Αλλά αυτό συμβαίνει με όλα τα ηχεία, αλλού παίζουν καλά κι αλλού όχι. Όσον αφορά το δικό μου αν και καινούριο, αφού διαλυθεί , αλλάξει το χρώμα του και αναβαθμιστεί θα δούμε αν μπορεί να παίξει με τον Jadis. Aν όχι, θα φτιάξω μια βιτρίνα στο σαλόνι και θα το βάλω μέσα να το βλέπω. Αν μη τι άλλο το σχήμα του είναι μοναδικό.
 

Μηνύματα
11
Reaction score
37
Όσον αφορά την ποιότητα των δίσκων ελληνικής κατασκευής, τα ελληνικά εργοστάσια δεν είχαν τίποτα να ζηλέψουν από πλευράς ποιότητας εξοπλισμού από τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά. Οι εμπορικές εταιρίες για λόγους κόστους ήταν εκείνες που στην πράξη καθόριζαν ποιος δίσκος θα ακούγεται καλά και ποιος οχι. Ούτε τα στούντιο ηχογράφησης , ελληνικά και ξένα ,είχαν ευθύνη διότι η καλή ηχογράφηση κοστίζει. Μέχρι το 1990 οι εταιρείες έφερναν στο εργοστάσιο, στο mastering room, την ηχογράφηση σε μπομπίνες (mother tapes). Το 1991 έφερναν DAT
και από το 1992 και μετά CD. Στο mastering room γραφόταν ο πρότυπος δίσκος 14 ιντσών , ένας για κάθε πλευρά. Πήγαιναν στο χημείο και με τη μέθοδο της ηλεκτρόλυσης έβγαιναν τα stampers από νικέλιο δύο για κάθε δίσκο τα οποία πήγαιναν στις πρέσες Από την κορυφή της πρέσας έπεφτε η μπάλα του PVC η οποία είχε θερμανθεί και γινόταν η εκτύπωση του δίσκου. Σειρά είχε η τοποθέτηση των ετικετών, η φακελοποίηση και η παραλαβή από την εμπορική εταιρεία. Η ποιότητα του PVC έπαιζε ρόλο στην αναπαραγωγή του δίσκου. Την καλύτερη ποιότητα είχε το PVC της γαλλικής Atochem , ακολουθούσε το PVC της Γιουγκοπλάστικα από την πρώην Γιουγκοσλαβία και χειρότερη επιλογή ήταν το PVC που προερχόταν από ανακύκλωση δίσκων. Αντίστοιχα διαμορφωνόταν και το κόστος. Τα stampers είχαν συνιστώμενη ποσότητα αντιτύπων τα 5000 αντίτυπα ,βέλτιστη ποσότητα τα 2000 αντίτυπα και μη συνιστώμενη ποσότητα τα 10.000 αντίτυπα. Αντιλαμβάνεστε τι θα ακούγατε αν είχατε πάρει το αντίτυπο με αριθμό 9001. Ανακεφαλαιώνοντας η ποιότητα της ηχογράφησης ,η ποιότητα του PVC και το νούμερο του αντιτύπου που είχε εκτυπωθεί από το stampers καθόριζαν την ποιότητα της αναπαραγωγής.
 

Μηνύματα
11
Reaction score
9
Φοβερή νοσταλγία! Τι μου θύμισες τώρα!
Τον Amar Bose τον είχα καθηγητή στο πανεπιστήμιο! Καταπληκτικός τύπος. Κάπου έχω ένα σετ acoustimass 5 του 1995 και ένα από τα waveguide στερεό. Με βλέπω να τα βγάζω από την αποθήκη να τα ακούσω ξανά!
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.068
Reaction score
22.087
Όσον αφορά την ποιότητα των δίσκων ελληνικής κατασκευής, τα ελληνικά εργοστάσια δεν είχαν τίποτα να ζηλέψουν από πλευράς ποιότητας εξοπλισμού από τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά. Οι εμπορικές εταιρίες για λόγους κόστους ήταν εκείνες που στην πράξη καθόριζαν ποιος δίσκος θα ακούγεται καλά και ποιος οχι. Ούτε τα στούντιο ηχογράφησης , ελληνικά και ξένα ,είχαν ευθύνη διότι η καλή ηχογράφηση κοστίζει. Μέχρι το 1990 οι εταιρείες έφερναν στο εργοστάσιο, στο mastering room, την ηχογράφηση σε μπομπίνες (mother tapes). Το 1991 έφερναν DAT
και από το 1992 και μετά CD. Στο mastering room γραφόταν ο πρότυπος δίσκος 14 ιντσών , ένας για κάθε πλευρά. Πήγαιναν στο χημείο και με τη μέθοδο της ηλεκτρόλυσης έβγαιναν τα stampers από νικέλιο δύο για κάθε δίσκο τα οποία πήγαιναν στις πρέσες Από την κορυφή της πρέσας έπεφτε η μπάλα του PVC η οποία είχε θερμανθεί και γινόταν η εκτύπωση του δίσκου. Σειρά είχε η τοποθέτηση των ετικετών, η φακελοποίηση και η παραλαβή από την εμπορική εταιρεία. Η ποιότητα του PVC έπαιζε ρόλο στην αναπαραγωγή του δίσκου. Την καλύτερη ποιότητα είχε το PVC της γαλλικής Atochem , ακολουθούσε το PVC της Γιουγκοπλάστικα από την πρώην Γιουγκοσλαβία και χειρότερη επιλογή ήταν το PVC που προερχόταν από ανακύκλωση δίσκων. Αντίστοιχα διαμορφωνόταν και το κόστος. Τα stampers είχαν συνιστώμενη ποσότητα αντιτύπων τα 5000 αντίτυπα ,βέλτιστη ποσότητα τα 2000 αντίτυπα και μη συνιστώμενη ποσότητα τα 10.000 αντίτυπα. Αντιλαμβάνεστε τι θα ακούγατε αν είχατε πάρει το αντίτυπο με αριθμό 9001. Ανακεφαλαιώνοντας η ποιότητα της ηχογράφησης ,η ποιότητα του PVC και το νούμερο του αντιτύπου που είχε εκτυπωθεί από το stampers καθόριζαν την ποιότητα της αναπαραγωγής.
Ευχαριστούμε για την πληροφόρηση. :)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.005
Μηνύματα
2.997.682
Members
38.393
Νεότερο μέλος
DISCOMANIAC
Top