- Μηνύματα
- 9.835
- Reaction score
- 1.966
Μανο δεν ισχύει αυτο!
Sent from my iPad3 using Tapatalk HD
Sent from my iPad3 using Tapatalk HD
Aκριβώς,παρασιτικές.Καθότι τρέφονται από τις αρμονικές παραμορφώσεις και την αναπόφευκτη αλληλεπίδραση αυτών με τις ιδιότητες του εκάστοτε χώρου και τις αποκλίσεις γραμμικότητας του δικού μας ακουστικού συστήματος.παρασιτική;
(μη γελάς είναι δύσκολη ώρα )
http://www.avsite.gr/vb/showthread....A%DE%F2-%D7%FE%F1%F9%ED&p=1291401#post1291401Ιδανικός χώρος Ακρόασης = ΑΝΗΧΟΙΚΟΣ ΘΑΛΑΜΟΣ...
Ιδανικό θα ήταν ν' ακούμε τη μουσική μας σε απόλυτα ελεγχόμενες συνθήκες με τα ηχεία μας να λειτουργούν σαν σημειακές πηγές, ακριβώς δηλαδή έτσι όπως γράφτηκε και παράχθηκε...
Μηπως εννοεις τα ενδεχωμενα αερια που θα παραχθουν επειτα απο την καταποση της φασολαδας?Aκριβώς,παρασιτικές.Καθότι τρέφονται από τις αρμονικές παραμορφώσεις και την αναπόφευκτη αλληλεπίδραση αυτών με τις ιδιότητες του εκάστοτε χώρου και τις αποκλίσεις γραμμικότητας του δικού μας ακουστικού συστήματος.
http://www.avsite.gr/vb/showthread....A%DE%F2-%D7%FE%F1%F9%ED&p=1291401#post1291401
http://www.avsite.gr/vb/showthread....F%F5%F3%F4%E9%EA%DE%F2-%D7%FE%F1%F9%ED/page19
H ακρόαση εντός δωματίου έχοντος τις προδιαγραφές ανηχοϊκού θαλάμου θα ήταν μιά ιδιαίτερα κοπιώδης (γιά την ακουστική μας αντίληψη) και ψυχοφθόρος με την πάροδο του χρόνου εμπειρία.
Ας αναλογιστούμε γιά παράδειγμα ότι εξαιτίας του αμελητέου σε τούτη την περίπτωση θορύβου περιβάλλοντος,στη στάθμη του θορύβου υποβάθρου θα συνεισέφερε ουσιαστικά ο ήχος των σωματικών λειτουργιών του ιδίου του ακροατή...:137:
Δεν ισχύει αυτό Μάνο.......
Εισαι σιγουρος Μανο οτι ο ιδανικος χωρος ακροασης ειναι ο ανηχοικος θαλαμος?...Προσωπικα εχω αμφιβολιες γι αυτο.
Αν μου ελεγες ελεγχομενος χωρος των Studio μαλλον θα συμφωνουσα.
Μανο δεν ισχύει αυτο! .....
στο τέλος του 'άρθρου' το κάνω πιο απλό και πιο συγκεκριμένο............bla bla bla bla bla.... H ακρόαση εντός δωματίου έχοντος τις προδιαγραφές ανηχοϊκού θαλάμου θα ήταν μιά ιδιαίτερα κοπιώδης (γιά την ακουστική μας αντίληψη) και ψυχοφθόρος με την πάροδο του χρόνου εμπειρία......
Σωστος ο ΣσσώτοςΣτα 3 (παρά κάτι πώντυ) μέτρα που κάνω ακρόαση, με τα ηχεία (και αυτά στα 3 παρά κάτι πώντυ) σε αρκετή κλίση ώστε να σημαδεύουν τα ώτα(τσσ) μου, έχω το καλύτερο αποτέλεσμα σε κάθε περίπτωση.
Ο χώρος είναι 70+ τμ. και "χρησιμοποιώ" τον καναπέο ακρόασης σαν στοιχείο οριοθέτησης της ακρόασης (ας πούμε), έχοντας στην πλάτη μου περισσότερο απο το μισό του συνολικού χώρου.
Όταν η στάθμη ξεπερνά κάποιο όριο, είναι σαφής η μεγαλύτερη συμμετοχή του χώρου, η οποία επί του καναπέως "συγχέει " το αποτέλεσμα. Σε διπλασιασμό της απόστασής ακρόασης απο τα ηχεία (6μ περίπου), στις μεγάλες εντάσεις, το αποτέλεσμα καθίσταται ποιό "ξεκούραστο" και "αμπιεντ".
Σοβαρά;Η άρτια απόδοση ενός συστήματος αναπαραγωγής ήχου εντός συγκεκριμένου χώρου δεν συναρτάται από τις μεμονωμένες εκτιμήσεις των ακροατών που θα ήταν παρόντες σ'αυτόν.Απεναντίας,θα μπορούσε κάποιος να βγάλει αρτιότερο πόρισμα ως προς την απόδοση δεδομένου συστήματος μηχανημάτων-χώρου εν τη...απουσία του από αυτόν.
Όχι, δε σε ενδιαφέρει το "γιατί ισχύει αυτό", ίσα-ίσα, σε ενδιαφέρει τρομερά να μάθεις το γιατί ισχύει το εντελώς αντίθετο από αυτό που είπες! :116:Για να σοβαρευτούμε και να επανέλθουμε στο θέμα, θα υπενθυμίσω κάτι που είχα πει παλαιότερα και υποστηρίζω πάντα...(μάλιστα κάπου είχα ανεβάσει και σχετικό θέμα)...
Ιδανικός χώρος Ακρόασης = ΑΝΗΧΟΙΚΟΣ ΘΑΛΑΜΟΣ
γιατί όμως ισχύει αυτό ???
Πώντυ?Στα 3 (παρά κάτι πώντυ) μέτρα
Πολύ σωστά. Όσο πιο δυνατά παίζει, τόσο πιο πολύ ακούς το χώρο. (και ας ακούστηκε η αντίθετη άποψη).Όταν η στάθμη ξεπερνά κάποιο όριο, είναι σαφής η μεγαλύτερη συμμετοχή του χώρου, η οποία επί του καναπέως "συγχέει " το αποτέλεσμα.
Φυσικά. Όχι όμως γιατί μειώνεται η συμμετοχή του χώρου, αλλά γιατί πέφτει η στάθμη ακρόασης κατά 6 db. Είναι δηλαδή, το ίδιο "υποφερτή" η κατάσταση, αν κάθεσαι στη θέση ακρόασης και υποτετραπλασιάσεις την ισχύ που δέχονται τα ηχεία.Σε διπλασιασμό της απόστασής ακρόασης απο τα ηχεία (6μ περίπου), στις μεγάλες εντάσεις, το αποτέλεσμα καθίσταται ποιό "ξεκούραστο" και "αμπιεντ".
όντως, μπακάλης είσαι, αλλά ψέμματα λες, δε πχιάνεις μολύβι στα χέρια σου για να κάνεις τις πράξεις! :116:Εγω μπακαλης ειμαι και κανω τις πραξεις με το μολυβι. :116:
Για δοκιμασε αυτο που τα λεει καλυτερα και πες μας τι θα σου βγαλει.
Τέλος πάντων, για να μάθεις επιτέλους, και για να καταλάβεις το λάθος σου:
ναι, ναι! πως τα πετάς έτσι ρε παιδί μου!!!!! χαχαχχαχαRT060
τον πουστη πως τα πεταω ετσι...
Αυτό γιατί ισχύει;Πολύ σωστά. Όσο πιο δυνατά παίζει, τόσο πιο πολύ ακούς το χώρο. (και ας ακούστηκε η αντίθετη άποψη).