Θέλω να αγιάσω και δεν με αφήνουν (ή αλλιώς Reviewing the reviews ΙΙ)

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Η υπόθεση έχει συζητηθεί πολλές φορές και δεν είναι κάτι νέο.

Τελικά τι πρέπει να περιέχει μία κριτική ενός μηχανήματος ήχου;

Αρκεί μια συνοπτική παρουσίαση και 2-3 αράδες περί εντυπώσεων από την ακρόαση;

Φτάνουν 4-5 σελίδες για να παρουσιάσει κάποιος ένα super-duper μηχάνημα;

Μήπως θα πρέπει να να γίνονται μόνο συγκριτικές κριτικές (και αν είναι δυνατόν με "τυφλό Α/Β" τεστ);

Μήπως αρχίζουμε και γράφουμε ότι να 'ναι για να γεμίσουμε σελίδες;

Μήπως θα πρέπει να είμαστε πιο διακριτικοί στο ότι γράφουμε μην τυχόν και δυσαρεστήσουμε κάποιον/ους;

Ή μήπως γράφουμε μία "κριτική" όπως να 'ναι και μετά την διανθίζουμε με 3-4 ψευδοεπιστημονικά επιχειρήματα, και τελειώσαμε;


Θα μου πείτε τι έπαθε αυτός Κυριακάτικα και θέλει να λύσει το γόρδιο δεσμό των reviews και τον reviewers; Αιτία ήταν οι προβληματισμοί που όλοι πιθανόν έχουμε για την ποιότητα των reviews που διαβάζουμε τόσο στον εγχώριο, όσο και στον διεθνή "ειδικό τύπο". Αφορμή αποτέλεσαν 2-3 άρθρα που διάβασα το μεσημέρι.

Λόγω έλλειψης χρόνου είχα μαζέψει προς μελέτη 3-4 περιοδικά για το Σ-Κ και διάβασα επιλεκτικά μερικά άρθρα. Αποτέλεσμα έκλεισα τα περιοδικά πριν μου πέσουν τα μαλλιά...

Γράφει λοιπόν επιφανής greek reviewer σε review για cd-transport:

[FONT=&quot]Ο οδηγός δίσκου διαθέτει ίδια φιλοσοφία εμφάνισης, ενώ είναι πρακτικά ασήκωτος (22 κιλά), δείχνοντας την προτίμηση του σχεδιαστή στη μεγάλη μάζα ακόμη και σε μια τέτοια «θεωρητικά» άσχετη με τη μάζα-εφαρμογή. Κομπιουτεράδες, ηρεμήστε, δεν είναι όλα θεωρία! Είναι top loader, με μεγάλο μασίφ αλουμινένιο καπάκι που αφαιρείται ολόκληρο και το οποίο, χτυπώντας το, ακούγεται με τη δέουσα απόσβεση και δε βγάζει το γνωστό, πριμάτο συντονισμό του αλουμινίου. Αυτό προσέξτε το σε κάποια εντυπωσιακά top loader (ονόματα δε λέμε) που κουδουνίζουν σαν καμπάνες της εκκλησίας, μεταφέροντας αυτόν το συντονισμό στις υψίσυχνες μεταβατικές της μουσικής και πλασάρονται ως έχοντα «αέρα». [/FONT]
Σύμφωνα με τον reviewer λοιπόν υπάρχει σύζευξη μεταξύ του μηχανικού συντονισμού του transport και του ψηφιακού σήματος που μεταφέρει το transport προς το dac για μετατροπή σε αναλογικό!!!

Οφείλω να ομολογήσω πως αν έχει ανακαλύψει τέτοιο φαινόμενο ο εν λόγω κύριος θα πρέπει να του γίνει πρόταση για βραβείο Nobel μιας που εκατομμύρια επιστήμονες ανά τω κόσμω δεν κατάφεραν να παρατηρήσουν φαινόμενο σύζευξης μηχανικών συντονισμών με το ψηφιακό σήμα...

ΕΛΕΟΣ!!!
Δεν είναι κακό να μην ξέρεις, αλλά πριν γράψεις κάτι και εκτεθείς ρώτα και 2-3 γύρω σου. Κανένας δεν είναι φωτεινός παντογνώστης, οπότε χρήσιμο είναι να ρωτάμε και κάποιον που σκαμπάζει μερικά παραπάνω πράγματα για το θέμα...
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Απάντηση: Θέλω να αγιάσω και δεν με αφήνουν (ή αλλιώς Reviewing the reviews ΙΙ)

Συνεχίζει ο ίδιος σε κριτική ενισχυτή λυχνίας:

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει (Σ.Σ. προφανώς εννοεί τον κατασκευαστή), τα ηλεκτρόνια ταξιδεύουν στους ημιαγωγούς με ταχύτητες 200-300 χλμ./δλ., ενώ στις λυχνίες ξεκινούν με 3.000 χλμ./δλ. κι έχουν άνω θεωρητικό όριο τα 300.000 χλμ./δλ., δηλαδή την ταχύτητα του φωτός. Με τέτοιες ταχύτητες, δεν είναι να απορεί κανείς για την ανωτερότητα στην περιγραφή της υφής και των μικροδιακυμάνσεων του τίμπρου που διαθέτουν οι λαμπάτοι έναντι των τρανζιστοράτων.
Αρχικά λοιπόν υιοθετεί τις αναφορές του κατασκευαστή, και μετά γενικεύοντας εξάγει τα δικά του (αστήρικτα) συμπεράσματα και καταλήγει σε κάποιες π@π@ρολογίες περί "μικροδιακυμάνσεων του τίμπρου"...

Έχουμε λοιπόν έναν ενισχυτή λυχνίας και έναν τρανζιστοράτο.

Πρώτον: το σήμα που μεταφέρουν δεν είναι συνεχές αλλά εναλλασσόμενο. Οπότε τα ηλεκτρόνια δεν "ταξιδεύουν", απλά κινούνται και προς τις δύο κατευθύνσεις αναλόγως του σήματος. Αν έχουμε π.χ. έναν ήχο του 1KHz τα ηλεκτρόνια θα πάνε 1000 φορές προς τα δεξιά και 1000 προς τα αριστερά μέσα σε χρόνο 1 δευτερολέπτου.

Δεύτερον: Ας ξεχάσουμε το προηγούμενο και ας υποθέσουμε ότι όντως τα ηλεκτρόνια ταξιδεύουν για να μην χαλάσουμε το χατήρι του reviewer και του κατασκευαστή. Το μήκος της διαδρομής του σήματος μέσα στον ημιαγωγό ή μέσα στην λυχνία είναι της τάξης των μερικών χιλιοστών του μέτρου. Άρα σύμφωνα με τα λεγόμενα του κατασκευαστή σε αυτό το διάστημα τα ηλεκτρόνια έχουν διαφορετικές ταχύτητες. Τι γίνεται όμως με την συνολική διαδρομή του σήματος που από την έξοδο της πηγής μέχρι το στάδιο της ενίσχυσης μπορεί να έχει διανύσει μερικά μέτρα μέσα σε μεταλλικούς αγωγούς, επαφές κλπ; Όλο αυτό το χρονικό διάστημα δεν επηρεάζει τις "μικροδιακυμάνσεις του τίμπρου";
Τα ηλεκτρόνια μέσα σε ένα μεταλλικό αγωγό αναπτύσσουν ταχύτητες τις τάξης των μερικών χιλιομέτρων ανά δευτερόλεπτο. Άρα κινούνται πολύ πιο αργά τόσο από ότι μέσα στους ημιαγωγού, όσο και απ' ότι μέσα στις λυχνίες. Και εκτός αυτού η κίνηση που κάνουν είναι άτακτη, οπότε δεν κινούνται ενιαία προς μία κατεύθυνση. Η συνολική ταχύτητα των ηλεκτρονίων μέσα στους αγωγούς λόγω αυτών των φαινομένων καταλήγει να είναι μερικά χιλιοστά ανά δευτερόλεπτο!!!

Άρα τα περί "μικροδιακυμάνσεων του τίμπρου" μόνο ως ακατάσχετη π@π@ρολογία μπορούν να θεωρηθούν...
 


Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Απάντηση: Θέλω να αγιάσω και δεν με αφήνουν (ή αλλιώς Reviewing the reviews ΙΙ)

Συνεχίζω με "συνάδελφο" του πρώτου reviewer σε άλλο έντυπο. Σε κριτική τελικού ενισχυτή γράφει:

Το σασί του ενισχυτή, που δεν είναι και τόσο εύκολο να σας το περιγράψω ως σχήμα, (προτιμώ να το αφήσω αυτό στις φωτογραφίες) είναι διακοσμημένο δεξια και αριστερά με 70 συνολικά (από 35 σε κάθε πλευρά), ασημένια βιδωτά στρόγγυλα μεταλλικά κυλινδράκια, με 4 εγκοπές περιμετρικά. Πέραν του οπτικού αποτελέσματος, τα κυλινδράκια αυτά παίζουν το ρόλο τους, καθώς χρησιμεύουν (σύμφωνα πάντα με τους ισχυρισμούς του κατασκευαστή) και για την ελεγχόμενη καταστολή των ιδιοσυντονισμών. Αυτό είναι κάτι που δεν πρέπει να στερείται βάσης, καθώς στα πλαϊνά τοιχώματα του τελικού βρίσκονται τοποθετημένα τα τρανζίστορ εξόδου, χρησιμοποιώντας τη μεγάλη αλουμινένια επιφάνεια σαν ψήκτρα.
Και εδώ ο δαιμόνιος reviewer υιοθετεί ελαφρά τη καρδία τους ισχυρισμούς του κατασκευαστή, ότι τα μεταλλικά κυλινδράκια καταστέλλουν τους συντονισμούς στο σασί του ενισχυτή. Αν φυσικά ήθελε να δει αν αυτοί οι ισχυρισμοί στέκουν υπήρχε ένας πολύ απλός τρόπος. Όπως αναφέρει τα κυλινδράκια είναι βιδωτά, οπότε τα αφαιρούσε και δοκίμαζε τον ενισχυτή χωρίς αυτά. Αν έβρισκε διαφορές δικαίωνε τον κατασκευαστή, αν όχι θα έσωζε κάποιους από τους αναγνώστες του μιας που τελικά, τα 70 κυλινδράκια κοστίζουν περισσότερο από τα υπόλοιπα υλικά του ενισχυτή και ουσιαστικά ανεβάζουν το κόστος του ενισχυτή χωρίς να προσφέρουν τίποτε. (το γνωστό πρόβλημα πως να πουλήσω ακριβά κάτι φθηνό)

Αν μάλιστα είχε και γνωστό τορναδόρο θα μπορούσε να παραγγείλει και μερικά ίδια κυλινδράκια χωρίς εγκοπές ή με 6 εγκοπές για να δει αν αλλάζει η ηχητική ταυτότητα του ενισχυτή.
 


Μηνύματα
501
Reaction score
2
Quote:
Αυτό προσέξτε το σε κάποια εντυπωσιακά top loader (ονόματα δε λέμε) που κουδουνίζουν σαν καμπάνες της εκκλησίας, μεταφέροντας αυτόν το συντονισμό στις υψίσυχνες μεταβατικές της μουσικής και πλασάρονται ως έχοντα «αέρα».

ΑΜΑΝ!!!!!Γιαυτο οταν ακουω μουσικη νομιζω οτι απο καπου φυσαει??????
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Απάντηση: Θέλω να αγιάσω και δεν με αφήνουν (ή αλλιώς Reviewing the reviews ΙΙ)

Ας περάσουμε τώρα σε ένα έντυπο της αλλοδαπής. Στο τελευταίο τεύχος γνωστού περιοδικού γίνονται συγκρίσεις συστημάτων.

Το πρώτο σύστημα αξίας περίπου 20.250€ αποτελείτε από:

CD player αξίας περί τα 1.000€
Ολοκληρωμένο ενισχυτή λυχνίας αξίας περί τα 1.500€
Ηχεία βάσης που κοστίζουν περίπου 13.500€
Βάσεις για τα παραπάνω ηχεία αξίας περί τα 2700€
Καλώδια ηχείων αξίας περί τα 400€
Καλώδιο interconnect αξίας περί τα 250€ και
Rack αξίας περί τα 900€

Συνολικό budget πάνω από 20.000€ και η πηγή και ο ενισχυτής αντιπροσωπεύουν κάτω από το 12,5% της συνολικής αξίας του συστήματος, ενώ τα ηχεία με τις βάσεις τους αντιπροσωπεύουν το 80% της συνολικής αξίας!!!

Και θέτω μερικά ερωτήματα...
Αν είχατε κάποιο φίλο με 20.000€ διαθέσιμα για πηγή, ενίσχυση και ηχεία πως θα τον συμβουλεύατε να τα ξοδέψει;
Θεωρείτε την παραπάνω πρόταση λογική;
Μήπως κάποιος έπρεπε να γεμίσει μερικές σελίδες ακόμη στην ύλη και μάζεψε ότι είχαν περισσέψει από προηγούμενα reviews και τα συνέδεσε για να δει πως παίζουν;
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Απάντηση: Θέλω να αγιάσω και δεν με αφήνουν (ή αλλιώς Reviewing the reviews ΙΙ)

Το έγκλημα συνεχίζεται και περνάμε σε δεύτερο σύστημα συνολικής αξίας περί τα 19.250€.

CD player αξίας περί τα 3.300€
Ολοκληρωμένο ενισχυτή του ίδιου κατασκευαστή αξίας περί τα 3000€
Ηχεία βιβλιοθήκης που κοστίζουν περίπου 1.350€
Βάσεις για τα παραπάνω ηχεία αξίας περί τα 300€
Καλώδια ηχείων και interconnect αξίας περί τα 7500€
Καλώδια ρεύματος αξίας 2700€
και
Rack αξίας περί τα 1400€

Εδώ το "έγκλημα" γίνεται πιο ανατριχιαστικό. Το συνολικό ποσό είναι το ίδιο περίπου με την προηγούμενη περίπτωση, αλλά τώρα πλέον τα καλώδια Interconnect και ηχείων κοστίζουν περίπου όσο οι 3 συσκευές του συστήματος!
Οι 3 συσκευές αντιπροσωπεύουν πλέον μόνο το 40% της συνολικής αξίας του συστήματος, ενώ οι καλωδιώσεις συνολικά περίπου το 50% της συνολικής αξίας του συστήματος!!!

Και στις δύο περιπτώσεις είναι προφανές ότι κάτι δεν πάει καλά. Δεν μπορείς επίσημα σαν περιοδικό να βγαίνεις και να δοκιμάζεις-προτείνεις τέτοια συστήματα.

Εκτός και να έχεις κάποιους άλλους σκοπούς...
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Απάντηση: Θέλω να αγιάσω και δεν με αφήνουν (ή αλλιώς Reviewing the reviews ΙΙ)

Συνεχίζουμε με μία δόση σχιζοφρένειας από περιοδικό της ημεδαπής...

Γράφει συντάκτης σε παλιότερο τεύχος σε κριτική ενισχυτή:

Ενός ηχείου όπως το ΤΑΝΝΟΥ το Td12 ας πούμε, που μπορεί να μην είναι της κατηγορίας του ενισχυτή, είναι όμως και εύκολο σαν φορτίο, αλλά και αρκετά ευαίσθητο
και δείτε τι γράφει ο ίδιος στο τελευταίο τεύχος πάλι σε κριτική ενισχυτή:

Τόσο με τα Td12 της Tannoy, (τα οποία είναι μεν ευαίσθητα, δεν είναι όμως καθόλου εύκολα σαν φορτία)
Τελικά είναι εύκολο φορτίο ή όχι;
Μας δουλεύει, αναλόγως της περίστασης ο συντάκτης;
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
297
Όχι, δεν το κάνει επίτηδες. Γράφει ό,τι του κατέβει στο τσερβέλο εκείνη την ώρα. Και δεν είναι καθόλου εύκολο να θυμάσαι όλα όσα κατεβάζει το τσερβέλο σου ανά πάσα στιγμή. Έτσι περιπίπτεις σε αντιφάσεις. Αυτή ακριβώς είναι η τεχνική που χρησιμοποιείται στις ανακρίσεις. Βάζεις τον ύποπτο να λέει, να λέει, να λέει κι αν λέει ψέματα, αυτοπαγιδεύεται. Όπως ο γιαλαντζί-ριβιούερ του παραδείγματός σου! :mrgreen:
 

Μηνύματα
501
Reaction score
2
Re: Απάντηση: Θέλω να αγιάσω και δεν με αφήνουν (ή αλλιώς Reviewing the reviews ΙΙ)

Το έγκλημα συνεχίζεται και περνάμε σε δεύτερο σύστημα συνολικής αξίας περί τα 19.250€.

CD player αξίας περί τα 3.300€
Ολοκληρωμένο ενισχυτή του ίδιου κατασκευαστή αξίας περί τα 3000€
Ηχεία βιβλιοθήκης που κοστίζουν περίπου 1.350€
Βάσεις για τα παραπάνω ηχεία αξίας περί τα 300€
Καλώδια ηχείων και interconnect αξίας περί τα 7500€
Καλώδια ρεύματος αξίας 2700€
και
Rack αξίας περί τα 1400€

Εδώ το "έγκλημα" γίνεται πιο ανατριχιαστικό. Το συνολικό ποσό είναι το ίδιο περίπου με την προηγούμενη περίπτωση, αλλά τώρα πλέον τα καλώδια Interconnect και ηχείων κοστίζουν περίπου όσο οι 3 συσκευές του συστήματος!
Οι 3 συσκευές αντιπροσωπεύουν πλέον μόνο το 40% της συνολικής αξίας του συστήματος, ενώ οι καλωδιώσεις συνολικά περίπου το 50% της συνολικής αξίας του συστήματος!!!

Και στις δύο περιπτώσεις είναι προφανές ότι κάτι δεν πάει καλά. Δεν μπορείς επίσημα σαν περιοδικό να βγαίνεις και να δοκιμάζεις-προτείνεις τέτοια συστήματα.

Εκτός και να έχεις κάποιους άλλους σκοπούς...
........................................................................................................ Ε!!!!!τι να κανουμε τωρα,αφου οι σπονσορες ειναι εταιρειες με καλωδια και rack,τι να προτεινει cd????????? αρε τι ζορια τραβανε και οι ριβιουρες,νομιζεις δεν ταλεγε αυτος-αυτοι στους συντακτες????ΤΑΛΕΓΕ,αλλα ποιος ακουει!!!!!!!! ΥΓ.φαντασου μετα να προτεινει για αναβαθμιση.....μπανανες και διχαλα!!!!!!
 


Μηνύματα
5.581
Reaction score
297
Στο προηγούμενο τεύχος του Ήχου δημοσίευσαν μετάφραση του "τεστ" (λέμε τώρα) των νέων ηλεκτροστατικών Quad, συγγεγραμμένη από την μαγική πένα :rolleyes: του Κέσσλερ και πρωτοδημοσιευμένη στο HiFi News. Η μετάφραση υπό του ετέρου μάγου της γραφίδος, του Πάριδος Κωτσή. Mόνο που το HiFi News είχε και κάτι μετρησούλες. Και αυτές έβγαζαν ευαισθησιούλα 79 dB. Τι να τα κάνουμε αυτά τα 79 ντεσιμπελούλια τώρα? Αααααας τα κάνουμε γαργάρα. Και ας βάλουμε τα 86 dB ευαισθησία που δίνει η ίδια η εταιρεία. Διότι στον Ήχο είμαστε υποκειμενιστούληδες πια. Δεν κάνουμε μετρησούλες. Είναι παραπλανητικούλες. Και αν μας τύχει καμμιά μέτρηση αλληνού που μας χαλάει την ιματζούλα, την αποσιωπούμε και βάζουμε μία προδιαγραφούλα και ξεμπερδέψαμε. Περνά, περνά η μέλισσα, με τα μελισσόπουλα ΚΑι με τα τεστόπουλα.
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Απάντηση: Re: Απάντηση: Θέλω να αγιάσω και δεν με αφήνουν (ή αλλιώς Reviewing the rev

........................................................................................................ Ε!!!!!τι να κανουμε τωρα,αφου οι σπονσορες ειναι εταιρειες με καλωδια και rack,τι να προτεινει cd????????? αρε τι ζορια τραβανε και οι ριβιουρες,νομιζεις δεν ταλεγε αυτος-αυτοι στους συντακτες????ΤΑΛΕΓΕ,αλλα ποιος ακουει!!!!!!!! ΥΓ.φαντασου μετα να προτεινει για αναβαθμιση.....μπανανες και διχαλα!!!!!!
χαχα...
προτείνει και αναβάθμιση στο πρώτο σύστημα, αλλά την κράτησα για έκπληξη...

Λοιπόν έχομε και λέμε:
2 αντικραδασμικές πλατφόρμες στήριξης των συσκευών αξίας περί τα 1800€
2 καλώδια ρεύματος αξίας 1000€ περίπου
1 φίλτρο ρεύματος αξίας περίπου 700€...

Για μία πηγή (Cd player) των 1000€ προτείνει δηλαδή 500€ καλώδιο ρεύματος και 900€ βάση στήριξης!!!

Έ, ρε γλέντια...
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Απάντηση: Re: Θέλω να αγιάσω και δεν με αφήνουν (ή αλλιώς Reviewing the reviews ΙΙ)

Σπύρο, δεν είσαι εντάξει, μου κόβεις το ψωμί...
Μην φοβάσαι Κώστα, έχει μπόλικη δουλειά για όλους. Να 'ναι καλά οι απανταχού reviewers που με αυτά που λένε μας γεμίζουν με γέλιο...
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
297
Re: Απάντηση: Θέλω να αγιάσω και δεν με αφήνουν (ή αλλιώς Reviewing the reviews ΙΙ)

αφου οι σπονσορες ειναι εταιρειες με καλωδια και rack,τι να προτεινει cd????
Όταν ένα προϊόν έχει πολύ χαμηλό κόστος κατασκευής και πολύ χαμηλή ενσωματωμένη αξία, η διαφήμιση γίνεται το μεγαλύτερο από τα έξοδα της εταιρείας. Παράδειγμα η Coca Cola. Γι' αυτό οι καλωδιάδες ξεσκίζονται στη διαφήμιση. Είναι η μόνη τους ελπίδα και το ξέρουν.
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Απάντηση: Re: Θέλω να αγιάσω και δεν με αφήνουν (ή αλλιώς Reviewing the reviews ΙΙ)

Όχι, δεν το κάνει επίτηδες. Γράφει ό,τι του κατέβει στο τσερβέλο εκείνη την ώρα. Και δεν είναι καθόλου εύκολο να θυμάσαι όλα όσα κατεβάζει το τσερβέλο σου ανά πάσα στιγμή. Έτσι περιπίπτεις σε αντιφάσεις. Αυτή ακριβώς είναι η τεχνική που χρησιμοποιείται στις ανακρίσεις. Βάζεις τον ύποπτο να λέει, να λέει, να λέει κι αν λέει ψέματα, αυτοπαγιδεύεται. Όπως ο γιαλαντζί-ριβιούερ του παραδείγματός σου! :mrgreen:
Το πρόβλημα είναι όμως ότι "άλλαξε" γνώμη για το ηχείο στο αμέσως επόμενο τεύχος!!!

'Η έχει πολύ βραχεία μνήμη ή δεν ξέρει τι γράφει κάθε φορά...
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Απάντηση: Θέλω να αγιάσω και δεν με αφήνουν (ή αλλιώς Reviewing the reviews ΙΙ)

Δύο χρόνια μετά, τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου...

Το θυμάστε αυτό;

Συνεχίζουμε με μία δόση σχιζοφρένειας από περιοδικό της ημεδαπής...

Γράφει συντάκτης σε παλιότερο τεύχος σε κριτική ενισχυτή:

Ενός ηχείου όπως το ΤΑΝΝΟΥ το Td12 ας πούμε, που μπορεί να μην είναι της κατηγορίας του ενισχυτή, είναι όμως και εύκολο σαν φορτίο, αλλά και αρκετά ευαίσθητο
και δείτε τι γράφει ο ίδιος στο τελευταίο τεύχος πάλι σε κριτική ενισχυτή:

Τόσο με τα Td12 της Tannoy, (τα οποία είναι μεν ευαίσθητα, δεν είναι όμως καθόλου εύκολα σαν φορτία)
Τελικά είναι εύκολο φορτίο ή όχι;
Μας δουλεύει, αναλόγως της περίστασης ο συντάκτης;
http://www.avsite.gr/vb/showpost.php?p=422379&postcount=9

Ο ίδιος αρθρογράφος επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος ξανά και χαρακτηρίζει και πάλι τα Tannoy εύκολο φορτίο. Το ακριβές κείμενο είναι αυτό:

Και είναι πραγματικά ειρωνεία ότι όσο είχα τα εύκολα σε θέματα οδήγησης ηχεία της TANNOY(στα TD12 αναφέρομαι), είχαν περάσει από τα χέρια μου δύο "γίγαντες" τελικοί ενισχυτές της McIntosh.


Αρχίζω να καταλήγω ότι αυτά τα Tannoy είναι επαμφοτερίζοντα φορτία. Είναι δηλαδή εύκολο φορτίο τους μήνες που είναι παχιές οι μύγες, και δύσκολα φορτία τους μήνες που έχουν Ν (ΙαΝουάριος, ΙούΝιος, Νοέμβριος). Τους υπόλοιπους μήνες είναι πέσε πίτα (διαφημιστική) να σε φάω...
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.844
Απάντηση: Θέλω να αγιάσω και δεν με αφήνουν (ή αλλιώς Reviewing the reviews ΙΙ)

Μήπως θέλει να πει ο ρειβιούερ (ρει τα ευρά :137: ) πως όταν είναι με τη συσκευασία τους γίνονται βαρύ φορτίο και σου κόβεται η μέση όταν τα κουβαλάς; :121:
Δεν έχει εκεί στο περιοδικό κάποιο mail του εν λόγω, να του στείλεις τα γραπτά του και το link από το παρόν θέμα, ν' απαντήσει; :125:
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.912
Reaction score
13.299
Να πω και εγώ?

Περίφημος δοκιμαστής με εξαιρετικές μαντικές ικανότητες άκουσε ΑΓΝΩΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΟ ΧΩΡΟ και κατάφερε να απομονώσει την ακουστική ταυτότητα του cd player που ήταν εξαιρετικό.:138::138::138:
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.173
Μηνύματα
3.003.925
Members
38.421
Νεότερο μέλος
kokdim
Top