- Μηνύματα
- 55.298
- Reaction score
- 137.983
Είχα σε 5.1 κι άκουγα αυτόν τον δίσκο:
Και τον άκουσα πολλές φορές, με απμίξινγκ πάντα, μου αρέσουν πολύ οι φωνές, χορωδίες, γενικά γουστάρω τα πάντα όλα με φωνητικά.
Μέχρι που ήρθε στα χέρια μου (και στο σκληρό δίσκο στον σέρβερ) η φουλ έκδοση σε Dolby Atmos.
Τι μ λακίες άκουγα τόσο καιρό...
Δεν υπάρχει. Το Atmos είναι εντελώς αλλού, να ακούς τις γνήσιες ατόφιες αντηχήσεις των φωνών από την εκκλησία, ποιος χώρος ακρόασης, έφυγε πάει ο χώρος ακρόασης, ήμουν μέσα στην εκκλησία κι έβλεπα με τα αυτιά μου όλα τα ντουβάργια της, 2 φορές τον άκουσα σερί το δίσκο και δεν τον χόρτασα...
Πληροφορίες εντός.
Στους δικούς μας χώρους ακρόασης, δεν (μπορούν να) υπάρχουν αντηχήσεις. Δεν υφίσταται τέτοιο πράγμα, γι'αυτό και δεν έχει νόημα το RT 60 υπό την έννοια των χρόνων αντήχησης, δεν υπάρχουν αντηχήσεις ούτε χρόνοι αυτών (και το όμοιο ισχύει για την διάχυση, μόνο το σκατερινγκ είναι χρήσιμο).
Υπάρχουν στους χώρους ακρόασης μόνο ανακλάσεις, και όπως προτείνει ο παππούς, RDT (Reflections Decay Time) μετράμε, χρόνο μείωσης ανακλάσεων, κι όχι RT (Reverberation Time) χρόνο αντηχήσεων, αλλά τέλος πάντων, δεν έχει επικρατήσει ακόμα το RDT ως ορολογία στην κατ'οικον αναπαραγωγή.
Είναι όμως τρομερή εμπειρία παιδιά να ακούς από την ηχογράφηση πραγματικούς χρόνους αντήχησης γύρω στα 2 δευτερόλεπτα, κι αυτό ενώ κάθεσαι μέσα σε χώρο που δε προβλέπεται να έχει (και δεν έχει) χρόνους αντήχησης, αλλά έχει χρόνους πτώσης ανακλάσεων και μάλιστα μετρημένους στα 0.26-0.3 δευτερόλεπτα..
Πετάει το βιολί. Κανονικά.
Και τον άκουσα πολλές φορές, με απμίξινγκ πάντα, μου αρέσουν πολύ οι φωνές, χορωδίες, γενικά γουστάρω τα πάντα όλα με φωνητικά.
Μέχρι που ήρθε στα χέρια μου (και στο σκληρό δίσκο στον σέρβερ) η φουλ έκδοση σε Dolby Atmos.
Τι μ λακίες άκουγα τόσο καιρό...
Δεν υπάρχει. Το Atmos είναι εντελώς αλλού, να ακούς τις γνήσιες ατόφιες αντηχήσεις των φωνών από την εκκλησία, ποιος χώρος ακρόασης, έφυγε πάει ο χώρος ακρόασης, ήμουν μέσα στην εκκλησία κι έβλεπα με τα αυτιά μου όλα τα ντουβάργια της, 2 φορές τον άκουσα σερί το δίσκο και δεν τον χόρτασα...
Πληροφορίες εντός.
CHOIR OF KING'S COLLEGE - 1615: Gabrieli in Venice - Pure Audio Recordings
Der King’s College Chor hat ein neues Album mit Musik des italienischen Komponisten Giovanni Gabrieli aus dem 16. Jahrhundert. 1615: Gabrieli in Venedig ist die neueste Veröffentlichung des College-eigenen Label und das erste klassische Album im neuen Dolby-Atmos-Surround-Sound-Format überhaupt...
pureaudiorecordings.com
Στους δικούς μας χώρους ακρόασης, δεν (μπορούν να) υπάρχουν αντηχήσεις. Δεν υφίσταται τέτοιο πράγμα, γι'αυτό και δεν έχει νόημα το RT 60 υπό την έννοια των χρόνων αντήχησης, δεν υπάρχουν αντηχήσεις ούτε χρόνοι αυτών (και το όμοιο ισχύει για την διάχυση, μόνο το σκατερινγκ είναι χρήσιμο).
Υπάρχουν στους χώρους ακρόασης μόνο ανακλάσεις, και όπως προτείνει ο παππούς, RDT (Reflections Decay Time) μετράμε, χρόνο μείωσης ανακλάσεων, κι όχι RT (Reverberation Time) χρόνο αντηχήσεων, αλλά τέλος πάντων, δεν έχει επικρατήσει ακόμα το RDT ως ορολογία στην κατ'οικον αναπαραγωγή.
Είναι όμως τρομερή εμπειρία παιδιά να ακούς από την ηχογράφηση πραγματικούς χρόνους αντήχησης γύρω στα 2 δευτερόλεπτα, κι αυτό ενώ κάθεσαι μέσα σε χώρο που δε προβλέπεται να έχει (και δεν έχει) χρόνους αντήχησης, αλλά έχει χρόνους πτώσης ανακλάσεων και μάλιστα μετρημένους στα 0.26-0.3 δευτερόλεπτα..
Πετάει το βιολί. Κανονικά.
Last edited: