ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.307
Reaction score
92.411
Εκατοντάδες ονομαστικές καταγγελίες συνδρομητών εναντίον των περισσοτέρων παρόχων σταθερής τηλεφωνίας φτάνουν καθημερινά στο Νέο ΙΝΚΑ. Τα σημεία τα οποία φαίνονται να προβληματίζουν και να ταλαιπωρούν περισσότερο τους καταναλωτές είναι τα εξής:

συνέχεια
 


Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
304
Απάντηση: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Εκατοντάδες ονομαστικές καταγγελίες συνδρομητών εναντίον των περισσοτέρων παρόχων σταθερής τηλεφωνίας φτάνουν καθημερινά στο Νέο ΙΝΚΑ.

το παλιό τι έπαθε;
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Απάντηση: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Πάντως μπορούμε να βγάλουμε και κάποια καλά συμπεράσματα από το κείμενο.....


Σύμφωνα δε με έρευνα που διενεργήθηκε από το ΙΝΚΑ την χρονική περίοδο από 1.6.2007 μέχρι 31.12.2007 τις περισσότερες καταγγελίες, από όλες τις εταιρίες που συμπεριελήφθησαν στην έρευνα τις δέχθηκε για την εταιρία ΟnTelecoms, (με ποσοστό 29%). Ακολουθεί η Forthnet με 21%, η Τellas με 13%, η HellasonLine με 12%, η Vivodi με 10%, η Teledome με 6%, Otenet και Vodafone με 4%, και η Νetone με 1%.
  • Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες στις οποίες διαχωρίσαμε τις καταγγελίες, στην κατηγορία που αφορά στην «καθυστέρηση για νέα σύνδεση» δέχθηκε τις περισσότερες καταγγελίες για την ΟnTelecoms και την Forthnet,
  • στην κατηγορία για τα «τεχνικά προβλήματα», πρώτη αναδείχθηκε η OnTelecoms με 40 καταγγελίες και ακολουθεί η Forthnet με 23.
  • στην κατηγορία «προβληματικής επικοινωνίας» με την εταιρία προκειμένου να επιλυθεί το εκάστοτε πρόβλημα, χειρότερες αναδεικνύονται ισοψηφώντας η OnTelecoms και η Forthnet.
  • στην κατηγορία «επιθυμώ την διακοπή της σύνδεσης μου» λόγω προβλημάτων με την εταιρία, πρώτη εταιρία στην παρουσίαση δυσχερειών στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών, αναδεικνύεται η OnTelecoms, με δεύτερη την Tellas.
  • τέλος, στην κατηγορία «οικονομικών διαφορών», πρώτη σε καταγγελίες εταιρεία αναδείχθηκε η Forthnet με δεύτερη την OnTelecoms.
Το σύνολο των αθροιζόμενων καταγγελιών που δέχθηκαν οι συνεργάτες του ΙΝΚΑ, εγγράφως και επωνύμως, με πρωτοβουλία πάντα των καταναλωτών (220 στον αριθμό για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα), έφτασαν τις 309 σε συνολικό αριθμό.
Οι εταιρίες οι οποίες συμπεριελήφθησαν στην έρευνα είναι αυτές για τις οποίες δεχθήκαμε καταγγελίες και είναι, με αλφαβητική σειρά, οι ακόλουθες: Forthnet, Hellas on Line, Netone, On Telecoms, Otenet (για τις υπηρεσίες internet), Teledome, Tellas, Vivodi και Vodafone.

Έχουμε έτσι κάποια επιπλέον κριτήρια για την επιλογή μας!!
 

Μηνύματα
1.356
Reaction score
1
Απάντηση: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Μπράβο στην ON και στον ιδρυτή της(πρώην διοικητή του ΟΤΕ).
 


Μηνύματα
371
Reaction score
0
Απάντηση: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Πάντως μπορούμε να βγάλουμε και κάποια καλά συμπεράσματα από το κείμενο.....

Έχουμε έτσι κάποια επιπλέον κριτήρια για την επιλογή μας!!
Mιλάμε για ένα δείγμα 220 καταγγελιών, όταν έχουν ενεργοποιηθεί περίπου 250.000 συνδρομητές... Κάποιος στατιστικολόγος μάλλον θα μας έλεγε οτι το δείγμα παραείναι μικρό...
Επίσης, άλλο στατιστικό λάθος, είναι το οτι οι παραπονούμενοι συνδρομητές αυτών των εταιριών δεν είναι και αναλογικά μοιρασμένοι ανά τους providers... Για παράδειγμα, κάποιος θα πει "Α! η Νετ1 έχει μόνο 1% παραπονούμενους!" Που να ήξερε όμως ότι έχει και μόνο 2.000 συνδρομητές, όταν η τελλάς για παράδειγμα έχει 55.000+...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Απάντηση: ΙΝΚΑ: Τι να προσέχετε στις συμβάσεις παροχών τηλεπικοινωνιών

Mιλάμε για ένα δείγμα 220 καταγγελιών, όταν έχουν ενεργοποιηθεί περίπου 250.000 συνδρομητές... Κάποιος στατιστικολόγος μάλλον θα μας έλεγε οτι το δείγμα παραείναι μικρό...
Επίσης, άλλο στατιστικό λάθος, είναι το οτι οι παραπονούμενοι συνδρομητές αυτών των εταιριών δεν είναι και αναλογικά μοιρασμένοι ανά τους providers... Για παράδειγμα, κάποιος θα πει "Α! η Νετ1 έχει μόνο 1% παραπονούμενους!" Που να ήξερε όμως ότι έχει και μόνο 2.000 συνδρομητές, όταν η τελλάς για παράδειγμα έχει 55.000+...
Kατ' αρχήν κανείς δε μίλησε για στατιστική ή γκάλοπ.
Μίλησα για ένα επιπλέον κριτήριο και τίποτε άλλο.....

Παρ'όλα αυτά ο λόγος 220/250000 (καταγγέλοντες/συνδρομητές) είναι παραπάνω από καλός για στατιστική έρευνα. Μιλάω μόνο για το δείγμα ως πλήθος και όχι ως προς τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά.
Τα περισσότερα γκάλοπ διεθνώς, γίνονται με ένα δείγμα που αντιστοιχεί στο 1/10000 του συνόλου που ερευνούμε.
Με άλλα λόγια στην Ελλάδα των (περίπου) 12 εκατομμυρίων κατοίκων, για μια σωστή στατιστική μελέτη αρκεί να πάρουμε ένα δείγμα 1200 ατόμων (με τα κατάλληλα ποιοτικά κριτήρια βέβαια)
Άρα στην περίπτωσή μας, για τις 250000 συνδέσεις θα μπορούσαμε να έχουμε ικανοποιητικές ενδείξεις με μόλις 25 άτομα (αν είχαμε κάνει επιλογή με σωστά κριτήρια).

Συνεπώς οι αριθμοί είναι παραπάνω από αρκετοί....
Στο θέμα τώρα των ποιοτικών χαρακτηριστικών, δυστυχώς δεν μπορούμε να είμαστε σαφείς και σίγουροι, αφού δεν μπορούμε να ξέρουμε τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων που έκαναν καταγγελία.
Παρ' όλα αυτά, αν εξαιρέσουμε κάποιες εταιρείες με μικρό ποσοστό εισχώρησης στην αγορά, μπορούμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα για τις μεγάλες.
Πχ δεν μπορώ να παραβλέψω τις πολύ λίγες καταγγελίες στην ΟΤΕΝΕΤ (που πιθανότατα να έχει το μεγαλύτερο πλήθος συνδρομητών)

Γιαυτό και ανέφερα ότι κάποιες σκέψεις μπορούμε να κάνουμε από τα νούμερα του ΙΝΚΑ. Όχι βέβαια 100% αλλά μπορούν να λειτουργήσουν συνεπικουρικά μπροστά σε μια απόφασή μας.....:happy_4::cool_4:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.080
Μηνύματα
2.961.380
Members
38.286
Νεότερο μέλος
MichaelK
Top