Κακή συμπεριφορά αντιπροσωπου σε service ενισχυτή.

Μηνύματα
48
Reaction score
1
Και έχει το ακόμα μαγαζί αυτός; Δλδ το μαγαζί του έχει ακόμα σκεπή;


Χλώμο το κόβω να παίρνει και μηχάνημα πίσω....πολύ βρωμάει το έργο.
Αυτό άρχισα να σκέφτομαι κι εγώ...ας μην φτάσουμε εκεί ακόμα....
 

Μηνύματα
1.622
Reaction score
2.715
Απορώ γιατί δεν έχεις στείλει μαιλ στη μαμά εταιρεία.
Κάποια στιγμή που είχα ένα θεματάκι και επειδή εδώ αρνήθηκαν να το κοιτάξουν, ούτε καν επί πληρωμής, μίλησα στη μαμά εταιρεία και μου έστειλαν οι ίδιοι ανταλλακτικό μαζί με οδηγίες για το πως να το αλλάξω εύκολα και όλα καλά.
Για εκτός εγγύησης μηχάνημα κιόλας και δωρεάν.
Μου έστειλαν και βέλγικες βάφλες μαζί στο πακέτο :)

Τοπ υποστήριξη μαζί με trinnov.
 

Μηνύματα
214
Reaction score
474
Έχω και εγώ να καταθέσω μία τέτοια περίπτωση απο φίλο , φιλου ώ φίλε!! Άτομο της επαρχίας έστείλε , (ουτε καν από κοντά) , πανάκριβο HI END προενισχυτή και τελικό για συντήρηση χωρίς να πάρει έστω ένα κωλόχαρτο υγείας ότι το παρελαβε για φτιάξιμο…Τον καθυστερούσε και στο τέλος του τα φαγε…και τρεχανε για χρόνια στα δικαστήρια…άπειρα λεφτα….Που να βρει το δικιο του χωρίς χαρτιά…δεν ξερω ουτε καν που στηρίχτηκε στο δικαστηριο…. (Ίσως λεω εγω τωρα στο χαρτί του ταχυδρομείου;; Αν υπήρχε και αυτό δεν ξέρω...

Ο αλλος ….¨εγω…..? Δεν πήρα τιποτα….¨ .

Δεν γνωρίζω ουτε καταστημα , ούτε τον άνθρωπο , ούτε την τύχη και Κατάλληξη του συμβάντος…

Πως το κανουν αυτό ρε γαμώτο…και γιατί ? Διαβάζουν κανα review στο google , ρωτήσαν κανα εξπερτ φιλο να τους καθοδηγήσει ?? Δυστυχώς Αθώοι και αγνοί άνθρωποι εξαπατούνται συνεχώς ….τα ματια μας και τα μυαλά μας 14….

Φίλε μου ελπίζω να βρείς άκρη…από καρδιάς!!
 

Μηνύματα
5
Reaction score
5
Καλησπέρα. Ακόμα φίλε μου δεν έχεις κατέβει να πάρεις πίσω τον ενισχυτή σου ; Εγώ θα το είχα κάνει στην θέση σου. Καλύτερα χαλασμένος ενισχυτής παρά καθόλου ενισχυτής σε τέτοιες περιπτώσεις που χρονίζουν.
 

gid

Μηνύματα
9.146
Reaction score
10.426
Στείλε μήνυμα στη μαμά εταιρία, πιθανότατα έχει κάνει τα ίδια και σε άλλους.
 

Μηνύματα
48
Reaction score
1
Απορώ γιατί δεν έχεις στείλει μαιλ στη μαμά εταιρεία.
Κάποια στιγμή που είχα ένα θεματάκι και επειδή εδώ αρνήθηκαν να το κοιτάξουν, ούτε καν επί πληρωμής, μίλησα στη μαμά εταιρεία και μου έστειλαν οι ίδιοι ανταλλακτικό μαζί με οδηγίες για το πως να το αλλάξω εύκολα και όλα καλά.
Για εκτός εγγύησης μηχάνημα κιόλας και δωρεάν.
Μου έστειλαν και βέλγικες βάφλες μαζί στο πακέτο :)

Τοπ υποστήριξη μαζί με trinnov.
Του είπα μήπως να έστελνα ένα μήνυμα στην εταιρεία να μας στείλει πιο γρήγορα τα ανταλλακτικά και μου είπε να μην το κάνω για να μην τον εκθέσω. Τώρα τι να πω...ένα ένα τα θυμάμαι και μου ανεβαίνει η πίεση. Ας ελπίσω ότι θα διαψευθώ.
Και έχει το ακόμα μαγαζί αυτός; Δλδ το μαγαζί του έχει ακόμα σκεπή;


Χλώμο το κόβω να παίρνει και μηχάνημα πίσω....πολύ βρωμάει το έργο.
Αυτό μου είπε και η σύζυγος τις προάλλες....ελπίζω να μην συμβεί αυτό.
 

Μηνύματα
1.614
Reaction score
1.315
Δύσκολα τα πράγματα...
Ανέβασε τα στοιχεία του μπας και γλιτώσει κανένας άλλος.
Και στείλε κανένα συγγενή σου αν έχεις να τον παραλάβει όπως είναι
Εγώ ήθελα να ήξερα πως κάποιοι άνθρωποι έχουν μαγαζιά και λειτουργούν με αυτό το τρόπο
 

Μηνύματα
14.351
Reaction score
12.021
Του είπα μήπως να έστελνα ένα μήνυμα στην εταιρεία να μας στείλει πιο γρήγορα τα ανταλλακτικά και μου είπε να μην το κάνω για να μην τον εκθέσω. Τώρα τι να πω...ένα ένα τα θυμάμαι και μου ανεβαίνει η πίεση. Ας ελπίσω ότι θα διαψευθώ.

Αυτό μου είπε και η σύζυγος τις προάλλες....ελπίζω να μην συμβεί αυτό.
Να στείλεις email. Σιγά που θα τον εκθέσεις. Ζήτα του να περάσει ένας δικός σου ή εσύ να πάρει το μηχάνημα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.863
Μηνύματα
3.065.462
Members
38.625
Νεότερο μέλος
teamwork
Top