Καλλιστεία EV αυτοκινήτων

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.726
Reaction score
10.164
Ψυχραιμια παιδιά,η F-type είναι πανέμορφη και θερμή ;)
ΟΛΕΣ είναι/ήταν πανέμορφες.

Αλλά ό,τι έδωσε έδωσε ο Ian Callum και την έκανε για άλλα μονοπάτια.

Τώρα μιλάμε για τη νέα εποχή, που δεν φαίνεται υποσχόμενη.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.657
Reaction score
100.637
ΟΛΕΣ είναι/ήταν πανέμορφες.

Αλλά ό,τι έδωσε έδωσε ο Ian Callum και την έκανε για άλλα μονοπάτια.

Τώρα μιλάμε για τη νέα εποχή, που δεν φαίνεται υποσχόμενη.

Είναι σαν να έχουμε μία εταιρεία που έγινε διάσημη για τα πικάπ να προσπαθεί να μπει στην αγορά των DAC μετά από μία μακρόχρονη περίοδο αναζήτησης. :)
 

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
28.920
Reaction score
22.498
Πω πω, σα να σχεδίασε o Ελον τη jaguar αυτή, παίρνοντας τη μάσκα του Cybertruck... :geek: :O_o:
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.671
Reaction score
12.858
Είναι σαν να έχουμε μία εταιρεία που έγινε διάσημη για τα πικάπ να προσπαθεί να μπει στην αγορά των DAC μετά από μία μακρόχρονη περίοδο αναζήτησης. :)
Πάλι καλά που δεν είπες κασετόφωνα :p
 

Μηνύματα
7.909
Reaction score
2.468
Είναι σαν να έχουμε μία εταιρεία που έγινε διάσημη για τα πικάπ να προσπαθεί να μπει στην αγορά των DAC μετά από μία μακρόχρονη περίοδο αναζήτησης. :)
Πιο πολύ σαν τη Nakamichi να φτιάχνει ηχοσυστήματα αυτοκινήτου των 60€ είναι. Απλά χωρίς την χαμηλή τιμή.
 


gonis

Luger
Μηνύματα
4.671
Reaction score
12.858
Όταν το συναντώ στο δρόμο το κοιτάω , σημαίνει ότι μου αρέσει 🥰
Αν το έπαιρνα θα του έβγαζα τα διακριτικά της Hyundai:)

Και στρίβει ωραία,πετυχα ένα προχθές Βαρκιζα-Βουλιαγμένη ;)

IMG_0128.jpeg


IMG_0129.jpeg
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
21.104
Reaction score
34.951
Είναι ωραίο όχημα μέσα έξω, ακόμη και το απλό.
Δεν θα το έπαιρνα για λόγους που γράφονται στο άλλο θέμα.
 








Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
9.200
Reaction score
10.330
Αφού δεν πρόκειται να αγοράσω άλλο μεταφορικό μέσο, (ως πότε θα οδηγώ), τι να κάνω, την βρίσκω με αυτό και ας μην είναι ηλεκτρικό!
Επίσης είμαι τόσο πίσω που δεν γνώριζα ότι τα ηλεκτρικά ονομάζονται EV!!!! :drinks:
 




ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
178.626
Μηνύματα
3.108.176
Members
38.848
Νεότερο μέλος
Dafni
Top