- Μηνύματα
- 47.943
- Reaction score
- 99.984
Αυτό που αντιστοιχείτε την σύγκριση καλωδίων των 50 και 1000€ με αυτοκίνητα των 10 και 150 χιλιάδων € να το κοιτάξετε.
Πρόσεχε τα λόγια σου για την SONY.
δεν πιστεύεις ε ?Αυτό που αντιστοιχείτε την σύγκριση καλωδίων των 50 και 1000€ με αυτοκίνητα των 10 και 150 χιλιάδων € να το κοιτάξετε.
Σε ένα αυτοκίνητο 150000€ παίρνεις καλύτερη τεχνολογία ( κοντά στην "αιχμή" ), πολυτέλεια, ποιότητα κατασκευής και τα περισσότερα απο αυτά τα βλέπεις στο δρόμο. Στα κρατήματα του αυτοκινήτου, την οδική του συμπεριφορά, τις επιδόσεις του κινητήρα, την άνεση στο εσωτερικό του, τη παθητική του ασφάλεια.Νικόλα αυτό που ήθελα να πω είναι ότι σε όλα τα είδη υπάρχουν τιμές από λεπτά μέχρι εκατομμύρια. Καλώς ή κακώς δεν είναι όλα ίδια και δεν κάνουν όλα την ίδια δουλειά.
Ναι , όλα είναι καλώδια, όλοι είναι ενισχυτές, όλα είναι αυτοκίνητα, όλα είναι μανιτάρια!!
Αν και δεν πιστεύω πως γίνεται ένα καλώδιο 1 μέτρου να έχει τέτοιες ιδιότητες...Αναμενόμενο ήταν...
Δηλαδή για άλλη μια φορά θα αρνηθείς να πάρεις μέρος σε ένα πείραμα.. αλλά με ευκολία από την άλλη έχεις βγάλει τα.. αδιαμφισβήτητα θεωρητικά συμπεράσματα σου ε??...
Μάλιστα.. μάλιστα...
Επιστημονική τοποθέτηση δεκτό!!
Μη μου ξαναπεί όμως κανείς το μαγικό : "απόδειξε το", θα γελάω!!
Έχει πλάκα εντέλει!![]()
Τα μανιτάρια ξεχάσατε.Αυτό που αντιστοιχείτε την σύγκριση καλωδίων των 50 και 1000€ με αυτοκίνητα των 10 και 150 χιλιάδων € να το κοιτάξετε.
Με την άλφα δεν μπλέχτηκα ποτέ και δεν έχω άποψη.Πόθεν προκύπτει ότι το STI είναι το boxster του φτωχού;
Εκτός κι αν εννοείτε γενικώς με boxer κινητήρα, στην οποία περίπτωση το boxer του φτωχού είναι η Alfasud.
Για αυτό πήγα σε επιλογή sti - το boxter του φτωχού![]()
Όταν κάποιος αγοράζει κάτι που του αρέσει πολύ, το διαφημίζει.Το να προμοταρεται έμμεσα, μέσω ενός σάιτ, το καλώδιο ενός DIYer που ξεκαθαρα διατίθεται προς "πώληση", είναι το λιγότερο άκομψο. Όταν μάλιστα του αποδίδονται και μαγικές ιδιότητες, όπως το να ρίχνει ΔΈΚΑ βαθμούς Κελσίου τη θερμοκρασία μιας συσκευής, τότε πλησιάζουμε στα όρια της απάτης, στο βαθμό που αυτή του η ιδιότητα δεν εξηγείται ή αποδεικνύεται. Θεωρώ πως ο "κατασκευαστής" του καλωδίου θα πρέπει να εξηγήσει και να αποδείξει το πώς αυτό επιτυγχάνεται, σε διαφορετική περίπτωση όμως, δεν ξέρω αν πρέπει αυτά τα μηνύματα προώθησης να συνεχίσουν να εμφανίζονται στο σάιτ.
Εισαι λαθος.Ο κινητηρας της Porsche βρισκεται πισω και οχι στο κεντρο.RR ορολογια Αγγλιστι.Το "Boxster του φτωχού" θα ήταν φθηνότερο όχημα με τον κινητήρα στο κέντρο. Που πλέον δεν υπάρχει.
Τα Subaru είναι μάλλον τα τετρακίνητα Audi S του φτωχού, με τον κινητήρα κρεμασμένο εμπρός απο τον πρόσθιο άξονα και αντίστοιχη εγγενή οδική συμπεριφορά.
Ε, διάβασε και ξαναέλα.Εισαι λαθος.Ο κινητηρας της Porsche βρισκεται πισω και οχι στο κεντρο.RR ορολογια Αγγλιστι.![]()
Κάποτε θα καταλάβεις ότι ο Γιάνννης είναι σα τη χαλασμένη πυξίδα.Ε, διάβασε και ξαναέλα.Boxster, όχι (παλιότερη) 911...
Δεν έχει νόημα να εκθέσει κάποιος τον εαυτό του σε ένα "πείραμα" που θα συνιστάται αποκλειστικά σε μια θερμομετρηση.Αν κάποιος θέλει να λέει πως αντιμετωπίζει τα πράγματα ορθολογιστικά (ή επιστημονικά) θα πρέπει να είναι ανοιχτός τουλάχιστον σε ένα πείραμα, ανέξοδο κιόλας (έχουν αγοράσει άλλοι).
78.Βρε άσχετε και για τις Porsche έχεις άποψη; Η Boxster τον έχει στο κέντρο, οι 911 τον έχουν πίσω.
ηρεμία παρακαλώ και όχι χαρακτηρισμούς έστω και δικαιολογημέναΒρε άσχετε και για τις Porsche έχεις άποψη; Η Boxster τον έχει στο κέντρο, οι 911 τον έχουν πίσω.
Όπως δεν είναι σωστό να τα αγοράζουμε ακριβώς λόγω του υψηλού κοστολογίου..Η λογική μου είναι ότι δεν είναι σωστό να κατακρίνουμε προϊόντα επειδή δεν μπορούμε να τα αγοράσουμε λόγω υψηλού κοστολογίου.
Τον είχαν πίσω. Πώς έφτιαξε η εγγενής οδική τους συμπεριφορά, με αμορτισέρ και λάστιχα;οι 911 τον έχουν πίσω.