- Μηνύματα
- 3.795
- Reaction score
- 6.803
Το αποτέλεσμα μετράει παίδες. Piece
Το κάνει η coca cola.ΟΚ αλλά το κάνουν πολλοι.
Μα είναι Εμφανέστατες οι διαφορές , τι δενκαταλαβαίνς?
Αν εννοείς ότι τώρα εσύ με τα κρελ τσάινα χτυπάς το κατεστημένο χάι εντ τι να πω ρε φίλε.Δεν το κάνουν αυτό οι σοβαρές εταιρίες , δεν έχουν λόγο , άσε που θεωρείται παραποίηση χαρακτηριστικών .
Μία τέτοια μήνυση στην αμερική να φας τελείωσες .
Ποιά ήταν που βρήκαν σβησμένα στοιχεία σε ημιαγωγούς ?
Α η KRELL .
Το είχαμε δεί και εδώ αυτό . Τροχισμένα ισχύος και drivers , δεν έβλεπες τίποτα τυπωμένο επάνω.
Μία μήνυση έφαγε και ίσιωσε , έλεγε ότι και καλά ήταν μηχανήματα προ παραγωγής.
Τους πήρε ο διάολος .
Μα είναι Εμφανέστατες οι διαφορές , τι δενκαταλαβαίνς?
Η γήρανση των πυκνωτών γίνεται αντιληπτή με το αυτί; Εάν όχι, πώς διαπιστώνεται; Και, ποιες συνθήκες συντελούν στην γήρανση;Λόγω γήρανσης , τους αλλάζουμε με ότι πιο κοντά υπάρχει
Εγώ στον naim nac 32 του πατέρα μου,πριν κάτι χρόνια έψαχνα να βρω γιατί είχε βόμβα... Ευτυχώς δεν πείραξα κάτι στα τρανζίστορ του, αλλά πήγε το μυαλό μου τελικά στον φταιχτη. Άνοιξα το τροφοδοτικό για δεύτερη φορά και κοίταξα προσεκτικοτερα τον πυκνωτή τροφοδοσίας. Είχε μια τρύπα 2 χιλιοστών στα πλάγια από τη πλευρά που ήταν κοντά στον μ/σ.Ναι ακούγεται.
Ειδικά αν μιλάμε για ενισχυτές όπου ο ήχος γίνεται άψυχος ,αρχίζουν να λείπουν τα άκρα ,ιδίως οι χαμηλές πρώτα εν συνεχεία οι υψηλές. Ακούγεται σαν άνευρο που λένε κάποιοι το μηχάνημα. Οταν δε αρχίζουν και αυξάνουν οι απαιτήσεις για ρεύματα και στάθμες αντίστοιχα , τότε γίνεται ακόμη πιο εμφανές ότι κάτι δεν πάει καλά με το μηχάνημα .
Αυτό που λένε κάποιοι παίζει σαν χαλασμένο. Αναλόγως της θέσης των πυκνωτών και της χωρητικότητάς τους μπορεί να παρατηρηθούν και βόμβοι ή άλλα θορυβώδη φαινόμενα .
Ολα αυτά βέβαια αφορούν τους ηλεκτρολυτικούς πυκνωτές .
Αυτό που συμβαίνει είναι ότι στεγνώνει ο πυκνωτής από ηλεκτρολύτη. Δλδ εξαφανίζεται σταδιακά ο ηλεκτρολύτης με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί πλέον ως φίλτρο ο πυκνωτής , ή ως τράπεζα ρεύματος , ή ως οτιδήποτε άλλο έχει σχεδιαστεί να εκτελεί χρέη στο κύκλωμα που είναι συνδεδεμένος.
Συνήθως αυτοί που χαλάνε -αδειάζουν πιο γρήγορα είναι οι μικροί ηλεκτρολυτικοί . Οι μεγάλοι δλδ οι τράπεζες ρεύματος σπάνια την ακούν που λέμε. Μπορούν και αυτοί να πάθουν ζημιές όπως ας πούμε να αυξηθεί η εσωτερική τους αντίσταση.
Αν υπάρχει υποψία ότι έχουν γεράσει οι πυκνωτές σε ένα μηχάνημα , ο σίγουρος τρόπος ελέγχου τους είναι ξεκόλλημα από την πλακέτα και μέτρημα με το αντίστοιχο όργανο. Αυτό τα δείχνει όλα.
Η γήρανση , έρχεται , πρώτα απ΄όλα με την θερμοκρασία . Οσο θερμότερο το περιβάλλον τόσο το χειρότερο , στεγνώνει νωρίτερα. Γι αυτό και έχουν τυπωμένη πάνω τους την μέγιστη θερμοκρασία λειτουργίας τους. Συνήθως 85 βαθμούς κελσίου. Υπάρχουν και για 105 , ή ακόμη και 125 βαθμούς.
Οσο πιο χαμηλή είναι η περιβάλουσα θερμοκρασία τόσο πιο πολύ θα ζήσουν οι πυκνωτές.
Αλλη αιτία , που προκαλεί γήρανση είναι η τάση , και συγκεκριμένα η υπέρταση.
Ενας πυκνωτής σχεδιασμένος για τάση έως 65 vdc , αν δουλέψει για λίγο και στα 70 v δεν θα πάθει τίποτα.
Αν όμως περάσει όλη του τη ζωή σε αυξημένη τάση , ε ! αυτή η ζωή δεν θα είναι πολύ μακρόβια.
Κάτι που έκαναν παλιά οι ηλεκτρικοί για να δούν τι περίπου διάρκεια ζωής έχει μείνει σε έναν πυκνωτή του αύξαναν προοδευτικά την τάση πάνω από την αναγραφόμενη , για να δούν που θα σκάσει .
Αν άντεχε μεγάλη διαφορά τάσης μάλλον είχε διάρκεια ζωής ακόμα. Αν έσκαγε με την λίγο μεγαλύτερη τάση ήταν τελειωμένος.
Εσν κάθονται και δεν τους λειτουργείς (οι ηλεκτρολυτικοί) χαλάνε ? Εαν ναι, καθέ ποτέ να λειτουργούμε (το ελάχιστο) ενα μηχανημα για να είμαστε ΟΚ ?Ναι ακούγεται.
Ειδικά αν μιλάμε για ενισχυτές όπου ο ήχος γίνεται άψυχος ,αρχίζουν να λείπουν τα άκρα ,ιδίως οι χαμηλές πρώτα εν συνεχεία οι υψηλές. Ακούγεται σαν άνευρο που λένε κάποιοι το μηχάνημα. Οταν δε αρχίζουν και αυξάνουν οι απαιτήσεις για ρεύματα και στάθμες αντίστοιχα , τότε γίνεται ακόμη πιο εμφανές ότι κάτι δεν πάει καλά με το μηχάνημα .
Αυτό που λένε κάποιοι παίζει σαν χαλασμένο. Αναλόγως της θέσης των πυκνωτών και της χωρητικότητάς τους μπορεί να παρατηρηθούν και βόμβοι ή άλλα θορυβώδη φαινόμενα .
Ολα αυτά βέβαια αφορούν τους ηλεκτρολυτικούς πυκνωτές .
Αυτό που συμβαίνει είναι ότι στεγνώνει ο πυκνωτής από ηλεκτρολύτη. Δλδ εξαφανίζεται σταδιακά ο ηλεκτρολύτης με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί πλέον ως φίλτρο ο πυκνωτής , ή ως τράπεζα ρεύματος , ή ως οτιδήποτε άλλο έχει σχεδιαστεί να εκτελεί χρέη στο κύκλωμα που είναι συνδεδεμένος.
Συνήθως αυτοί που χαλάνε -αδειάζουν πιο γρήγορα είναι οι μικροί ηλεκτρολυτικοί . Οι μεγάλοι δλδ οι τράπεζες ρεύματος σπάνια την ακούν που λέμε. Μπορούν και αυτοί να πάθουν ζημιές όπως ας πούμε να αυξηθεί η εσωτερική τους αντίσταση.
Αν υπάρχει υποψία ότι έχουν γεράσει οι πυκνωτές σε ένα μηχάνημα , ο σίγουρος τρόπος ελέγχου τους είναι ξεκόλλημα από την πλακέτα και μέτρημα με το αντίστοιχο όργανο. Αυτό τα δείχνει όλα.
Η γήρανση , έρχεται , πρώτα απ΄όλα με την θερμοκρασία . Οσο θερμότερο το περιβάλλον τόσο το χειρότερο , στεγνώνει νωρίτερα. Γι αυτό και έχουν τυπωμένη πάνω τους την μέγιστη θερμοκρασία λειτουργίας τους. Συνήθως 85 βαθμούς κελσίου. Υπάρχουν και για 105 , ή ακόμη και 125 βαθμούς.
Οσο πιο χαμηλή είναι η περιβάλουσα θερμοκρασία τόσο πιο πολύ θα ζήσουν οι πυκνωτές.
Αλλη αιτία , που προκαλεί γήρανση είναι η τάση , και συγκεκριμένα η υπέρταση.
Ενας πυκνωτής σχεδιασμένος για τάση έως 65 vdc , αν δουλέψει για λίγο και στα 70 v δεν θα πάθει τίποτα.
Αν όμως περάσει όλη του τη ζωή σε αυξημένη τάση , ε ! αυτή η ζωή δεν θα είναι πολύ μακρόβια.
Κάτι που έκαναν παλιά οι ηλεκτρικοί για να δούν τι περίπου διάρκεια ζωής έχει μείνει σε έναν πυκνωτή του αύξαναν προοδευτικά την τάση πάνω από την αναγραφόμενη , για να δούν που θα σκάσει .
Αν άντεχε μεγάλη διαφορά τάσης μάλλον είχε διάρκεια ζωής ακόμα. Αν έσκαγε με την λίγο μεγαλύτερη τάση ήταν τελειωμένος.
Ναι , υπάρχει το λεγόμενο shelve life.Εσν κάθονται και δεν τους λειτουργείς (οι ηλεκτρολυτικοί) χαλάνε ? Εαν ναι, καθέ ποτέ να λειτουργούμε (το ελάχιστο) ενα μηχανημα για να είμαστε ΟΚ ?
1 , όλοι αυτοί που αλλάζουν υλικά σε κροςς , συνήθως όσοι ξέρουν τι κάνουν , αλλάζουν ηλεκτρολυτικούς που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν στο κροςς , με τιμές ίδιες με αυτές των υλικών που αντικαθιστούν. Εννοείται ότι προηγούνται και έπονται μετρήσεις του ηχείου για να διαπιστωθεί τι αλλάζει και πως στην καμπύλη .1 . Όλοι εσείς που αλλάζετε υλικά ειδικά σε κροσοβερ, αναρωτιέμαι ως προς τι ακριβώς συγκρίνετε για να είστε σίγουροι ότι είστε εντός προδιαγραφών. 2 .Για τους άλλους που αλλάζουν και τις τιμές των υλικών,εντάξει, είναι χρυσαυτιαδες.3 . Εγώ πάντως, λίγο να αλλάξω ρυθμίσεις στο (ηλεκτρονικό) κροσοβερ, μετράω και ακούω διαφορές, άρα συμπεραίνω ότι ένα κροσοβερ απαιτεί λεπτους χειρισμούς ως προς την επιλογή των υλικών και προφανώς όλα εξαρτώνται από τα υπόλοιπα υλικά του ηχείου (καμπίνα, μεγάφωνα, σχεδίαση).
Υ.Γ. Και μη ξεχνιόμαστε. 4 .Η μοναδική βελτίωση που επιδέχεται ένα παθητικό κροσοβερ, είναι να πεταχτεί στα σκουπίδια..!!
Η διαφορά είναι 5 λεπτά. Της ώρας. Το επάνω είναι high end ακριβώς, το κάτω high end παρά πέντε. Αυτό σημαίνει πως, όποιος αγοράζει Ferrari, έχει μια μικρή πιθανότητα επανόρθωσης σε μεταγενέστερη χρονική στιγμή. Στα αυτοκίνητα, το high end ακριβώς ανήκει δικαιωματικά στην Porsche.
Δεν ήταν Krell china , usa ήταν.Αν εννοείς ότι τώρα εσύ με τα κρελ τσάινα χτυπάς το κατεστημένο χάι εντ τι να πω ρε φίλε.
anyway σήμερα φαίνεται η βροχή των περσίδων τέλεια που εχουμε καθαρό ουρανό και χωρίς φεγγαρορύπανση
Προμηθεύσου ηχεία με ευρεία και ομοιογενή διασπορά στο ακουστό φάσμα και να φροντίσεις κατάλληλα το χώρο με επαρκή διάχυση ηχητικής ενέργειας...Και εκτός της θέσης ακρόασης μεσιέ;
Εκεί σε θέλω μάστορα..
Διατηρείται η στερεοφωνική εικόνα όπως θα έπρεπε;
Άρχισε ν'ακούει κάτω από το...noise floor ....
¨Αρχισες να ακούς μουσική ? χα χα
Οι άλλοι έχουν...datashits να φαν και οι κότες.ppkstat said:Ξέρετε τι έχει η mogami και η belden που δεν έχουν άλλοι κατασκευαστές καλωδίων?
Datasheets.
...
Έχω αρχίσει και εκνευριζομαι με όλα αυτά δεν κάνω πλάκα.
Οπως λέει και ο από πάνω .Ξέρετε τι έχει η mogami και η belden που δεν έχουν άλλοι κατασκευαστές καλωδίων?
Datasheets.
Γενικά δεν καταλαβαίνω γιατί έχει στραβώσει όλο το audiophile industry με τα datasheets και γενικά με τα χαρακτηριστικά. Έχω τρομακτικές εμπειρίες πρόσφατες. Άλλαξα τους πυκνωτές τροφοδοσίας μου σε έναν ενισχυτή μου και λέγανε όλοι πάρε Mundroff. Τελικά πήρα αλλά δεν κατάλαβα γιατί πήρα. Πάω να δω χαρακτηριστικά αυτών των πυκνωτών, τίποτα. Ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί έβαλα αυτούς και όχι κάποιον σοβαρό πυκνωτή με κατάλληλα χαρακτηριστικά από κάποια σοβαρή εταιρία (πχ χαμηλού ESR, έναν Panasonic FC για παράδειγμα).
Ψώνισα πρώτη φορά πυκνωτή για crossover στην ζωή μου, κοιτάζω τις σειρές της jantzen και οι διαφορές που αναφέρονται ήταν στην κατασκευή, λες και αγοράζεις μεντεσέ. Πήρα τους φθηνότερους, βλαστημησα και είπα στον εαυτό μου ότι δεν θα μπω σε αυτόν το παραλογισμό. Ήταν ένας τύπος που έκανε συγκριτικό για 40 κάτι πυκνωτές για crossover, το βρήκα, χάρηκα, το ανοίγω και βλέπω τώρα τον τύπο να γράφει για κάθε πυκνωτή υποκειμενική γνώμη από ακροάσεις πυκνωτών. Και τώρα μιλάμε για τι slew rates έχουν οι τελεστικοί και μάλιστα σε audio rate σήματα. Λες και θα τους δώσουμε κάνα σήμα με bandwidth Ethernet.
Και τέλος πάντων που τα πουλάνε αυτά τα καταραμένα τα topping στα 99 ντόλα να πάμε να πάρουμε 2-3?
Έχω αρχίσει και εκνευριζομαι με όλα αυτά δεν κάνω πλάκα.
Το ωντιοφίλ ίνταστρυ ήταν εξ αρχής εχθρικό με τα datasheets, διότι αυτό επιβάλλει το συμφέρον του. Απευθύνεται σε πελάτες που δεν ξέρουν, δεν θέλει να μάθουν (διότι αυτό το συμφέρει), και δεν θέλουν να μάθουν (για διαφόρους λόγους). Είναι πελάτες που τους ενδιαφέρει να αποκτήσουν κάτι πολυτελές και ακριβό, χαρακτηριστικά με αμφίδρομο συνεπαγωγή. Όπως συμβαίνει ας πούμε με τη Ρολλς Ρόυς, που ανεκοίνωνε ισχύ και ροπή σπανίως έως ποτέ, (δεν ξέρω τί γίνεται σήμερα, που την έχουν οι γερμανοί).Γενικά δεν καταλαβαίνω γιατί έχει στραβώσει όλο το audiophile industry με τα datasheets και γενικά με τα χαρακτηριστικά.