Καλώδια και θύματα

Μηνύματα
9.845
Reaction score
2.002
...ασουμε οπως δε το ειδε ο ηθοποιος , ο σκηνοθετης και οι υπολοιποι κατα τη διαρκεια των γυρισματων και ποστ προνταξιο (production) ... αλλα το ειδε θεατης λογω του φιδγιου που εχει για καλωδιο -κατ'αντιστοιχια- .. και θες αυτο να εκληφθει ως κατι αλλο εκτως απο αστειο..
και απορω πως και δεν μου ανοικσε σημερα η ορεκση μεχρι τωρα 8-)
Διάβασες πουθενά να γράφω ότι μπορεί να ακούμε καλύτερα και από αυτό που άκουσε ο Μηχανικος στο studio λόγω των καλωδίων;

Σε ενα φροντισμένο ηχητικά high end σύστημα, όλα, ΟΛΑ όμως, από DAC μέχρι ενισχυτικά και ηχεία (αλλά και καλώδια) από κάποιες high end εταιρίες είναι σαφώς ανώτερα από αυτά που χρησιμοποιούν στα περισσότερα studio. Δεν καταλαβαίνω τι σου κάνει τόσο εντύπωση σε αυτό.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.552
Reaction score
138.510
Σε ενα φροντισμένο ηχητικά high end σύστημα, όλα, ΟΛΑ όμως, από DAC μέχρι ενισχυτικά και ηχεία (αλλά και καλώδια) από κάποιες high end εταιρίες είναι σαφώς ανώτερα από αυτά που χρησιμοποιούν στα περισσότερα studio. Δεν καταλαβαίνω τι σου κάνει τόσο εντύπωση σε αυτό.
Εγώ πάντως, όταν είχα ένα φροντισμένο ηχητικά High end σύστημα (και καλώδια), όταν πήγα κι άκουσα στο Athens mastering από τα εντοιχισμένα atc, αν και είχε εντελώς της πλάκας καλώδια, και αμφιβόλου ποιότητας ενισχυτικά και λοιπό εξοπλισμό, μου έκανε εντύπωση πόσο μλκας ένιωσα. 😁😂🤣

Και οι 99,5 στους 100 χαϊενταδες, το ίδιο θα νιώσουν.

Ο 0,5 τα εκατό, δε νιωθ, είναι 99,5% κουφός.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.602
Reaction score
19.553
Εγω απο την άλλη, δυο μηχανικούς που κάλεσα απο δυο διαφορετικά μεγάλα στούντιο και επί τούτου τους έβαλα να ακούσουν μίξη που είχαν κάνει οι ίδιοι, μου είπαν ότι ακούγεται το ίδιο καλά και καλύτερα. Και ήταν κιόλας πρίν πάρω και "καλό" ενισχυτή.
 

Μηνύματα
9.845
Reaction score
2.002
Εγώ πάντως, όταν είχα ένα φροντισμένο ηχητικά High end σύστημα (και καλώδια), όταν πήγα κι άκουσα στο Athens mastering από τα εντοιχισμένα atc, αν και είχε εντελώς της πλάκας καλώδια, και αμφιβόλου ποιότητας ενισχυτικά και λοιπό εξοπλισμό, μου έκανε εντύπωση πόσο μλκας ένιωσα. 😁😂🤣

Και οι 99,5 στους 100 χαϊενταδες, το ίδιο θα νιώσουν.

Ο 0,5 τα εκατό, δε νιωθ, είναι 99 5% κουφός.

Όπως είδες δε γενίκευσα, είπα «στα περισσότερα.»
 

Μηνύματα
16.602
Reaction score
19.553
Καιαιαι αν δεν θέλει ? πόσοι ? 300? ας πούμε?
Δεν υπάρχει αριθμός βρε Μάρκου. Δεν θα αλλάξει. Αυτό είναι και το νόημα του ανέκδοτου. :D

Την λύση την βρήκε μόνο ο @Σταύρος Λαγκαδιανός αλλά παραβίσαε την προυπόθεση του ψυχολόγου χα χα.
Όπως είδες δε γενίκευσα, είπα «στα περισσότερα.»
Ναι λες και όλα τα στούντιο είναι τόσο καλά όσο το Athens mastering και όλα τα συστήματα είναι καλά (σαν αυτό που νόμιζε ότι είχε ο Κώστας Ιαρ, allegedly). :D
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.701
Reaction score
58.392
...
Την λύση την βρήκε μόνο ο @Σταύρος Λαγκαδιανός αλλά παραβίσαε την προυπόθεση του ψυχολόγου χα χα.
Περίμενα πάντως να είχες συλλάβει μια δευτερογενή ανάγνωση...
Μωρέ τον αλλάζεις θέλει δεν θέλει.
Αρκεί να μην είσαι ψυχολόγος.
Το πρόβλημα ξεκινά όταν διάφοροι ιθύνοντες-φωστήρες αντιμετωπίζουν και τα μέλη των κοινωνιών σα να ήταν... λαμπτήρες. :sneaky:
Διάβασες πουθενά να γράφω ότι μπορεί να ακούμε καλύτερα και από αυτό που άκουσε ο Μηχανικος στο studio λόγω των καλωδίων;

Σε ενα φροντισμένο ηχητικά high end σύστημα, όλα, ΟΛΑ όμως, από DAC μέχρι ενισχυτικά και ηχεία (αλλά και καλώδια) από κάποιες high end εταιρίες είναι σαφώς ανώτερα από αυτά που χρησιμοποιούν στα περισσότερα studio. Δεν καταλαβαίνω τι σου κάνει τόσο εντύπωση σε αυτό.
Υπενθυμίζεται λοιπόν και ο παράγων παραδοξότητας,από τη στιγμή που ένα καθ'όλα περιποιημένο setup θα μπορούσε ν'αναπαράγει με ανώτερη ευκρίνεια σε σχέση με τα setup που είχαν εμπλακεί υποχρεωτικά στην πρωτογενή αλυσίδα παραγωγής,τότε πώς είναι δυνατόν να εισέπραττε ο ακροατής σε ανώτερο βαθμό αποκλειστικά την ευνοϊκή για το δρώμενο πληροφορία χωρίς παραπληροφορίες σχετιζόμενες με την ΄΄κατώτερη΄΄ υπόσταση στο στουντιακό εξοπλισμό...
 

TGD

Μηνύματα
8.828
Reaction score
8.887
Υπενθυμίζεται λοιπόν και ο παράγων παραδοξότητας,από τη στιγμή που ένα καθ'όλα περιποιημένο setup θα μπορούσε ν'αναπαράγει με ανώτερη ευκρίνεια σε σχέση με τα setup που είχαν εμπλακεί υποχρεωτικά στην πρωτογενή αλυσίδα παραγωγής,τότε πώς είναι δυνατόν να εισέπραττε ο ακροατής σε ανώτερο βαθμό αποκλειστικά την ευνοϊκή για το δρώμενο πληροφορία χωρίς παραπληροφορίες σχετιζόμενες με την ΄΄κατώτερη΄΄ υπόσταση στο στουντιακό εξοπλισμό...
Ο έμπειρος παραγωγός ξέρει και τα μειονεκτήματα του setup του και μπορεί να ακούσει μέσα και πέρα από αυτά.
Έχω διαβάσει για έναν φημισμένο παραγωγό των 70s (δεν θυμάμαι το όνομά του) που έβαζε τον βοηθό να του παίζει τις μίξεις από το τηλέφωνο και του έδινε οδηγίες πώς να προχωρήσει. Ο Sachs της Channel στις επιτόπιες ηχογραφήσεις έχει για βασικό monitor ένα ζευγάρι ακουστικά της Stax. Κι όμως βγάζει πολυκάναλες μίξεις από αυτά -και πολύ καλές μάλιστα. Ακούστε για παράδειγμα τις ηχογραφήσεις του με λατινοαμερικάνικο μπαρόκ στη Βολιβία.
 

Μηνύματα
16.602
Reaction score
19.553
Υπενθυμίζεται λοιπόν και ο παράγων παραδοξότητας,από τη στιγμή που ένα καθ'όλα περιποιημένο setup θα μπορούσε ν'αναπαράγει με ανώτερη ευκρίνεια σε σχέση με τα setup που είχαν εμπλακεί υποχρεωτικά στην πρωτογενή αλυσίδα παραγωγής,τότε πώς είναι δυνατόν να εισέπραττε ο ακροατής σε ανώτερο βαθμό αποκλειστικά την ευνοϊκή για το δρώμενο πληροφορία χωρίς παραπληροφορίες σχετιζόμενες με την ΄΄κατώτερη΄΄ υπόσταση στο στουντιακό εξοπλισμό...
Ναι δεν γίνεται κανονικά και έχεις δίκιο λογικά. Δεν έχω ιδέα απο στούντιο αλλά μήπως κάποιες κονσόλες (άλλες είναι καλύτερες και άλλες χειρότερες) τελικά δαιτηρούν "κάποια" πληροφορία η οποία τελικά περνάει (δεν ξέρουμε πως) που δεν έχει την δυνατότητα όμως να ακούσει εκείνη την στιγμή και με το συγκεκριμένο σετ απ του ο κάθε μιξεράς ?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.701
Reaction score
58.392
Ο έμπειρος παραγωγός ξέρει και τα μειονεκτήματα του setup του και μπορεί να ακούσει μέσα και πέρα από αυτά.
Έχω διαβάσει για έναν φημισμένο παραγωγό των 70s (δεν θυμάμαι το όνομά του) που έβαζε τον βοηθό να του παίζει τις μίξεις από το τηλέφωνο και του έδινε οδηγίες πώς να προχωρήσει. Ο Sachs της Channel στις επιτόπιες ηχογραφήσεις έχει για βασικό monitor ένα ζευγάρι ακουστικά της Stax. Κι όμως βγάζει πολυκάναλες μίξεις από αυτά -και πολύ καλές μάλιστα. Ακούστε για παράδειγμα τις ηχογραφήσεις του με λατινοαμερικάνικο μπαρόκ στη Βολιβία.
Έχω εκ προοιμίου βγάλει από την αλυσίδα της παραδοξότητας τις ιδιαίτερες ικανότητες που έχουν διάφοροι ηχητικοί μηχανικοί...Αναφέρεται το επιχείρημα σε υποτιθέμενους περιορισμούς εγγενείς σε ΄΄κατώτερο΄΄ στουντιακό εξοπλισμό...
 

TGD

Μηνύματα
8.828
Reaction score
8.887
Και να ξανααναφέρω τον ηχολήπτη της Σουηδικής ραδιοφωνίας που του έστειλαν κάποια νέα cd από τη Philips για να παίξει. Τους πήρε τηλέφωνο και τους σκυλόβρισε, για τα προβλήματα της παραγωγής σε συγκεκριμένες περιοχές των μεσαίων. Ήταν cd με watermark για το σύστημα κατά της πειρατίας που είχε πατεντάρει η Philips. Και που είχε εγκριθεί μετά από ενδελεχή blind test ως μη ακουστό...

Θανάση, η πληροφορία που είναι "γραμμένη" φυσικά μπορεί να είναι περισσότερη από αυτή που ακούει ο μιξεράς. Το τελικό κομμάτι της αναπαραγωγής (δηλαδή τα ηχεία) είναι συνήθως το μεγαλύτερο προβλημα και στο στούντιο και στο σπίτι.

Ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό που έχω παρατηρήσει στο παιχνίδι με τα μηχανήματα (και τα καλώδια) είναι ότι αν ένας κρίκος στην αλυσίδα αναπαραγωγής σε βοηθήσει να ακούσεις μια λεπτομέρεια που δεν άκουγες πριν, γυρνώντας στην πρότερη κατάσταση πιθανότατα να ακούς πλέον τη λεπτομέρεια. Το αυτί μαθαίνει ότι κάτι είναι εκεί και ξέρει πώς να το ανακαλύψει.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.701
Reaction score
58.392
Και να ξανααναφέρω τον ηχολήπτη της Σουηδικής ραδιοφωνίας που του έστειλαν κάποια νέα cd από τη Philips για να παίξει. Τους πήρε τηλέφωνο και τους σκυλόβρισε, για τα προβλήματα της παραγωγής σε συγκεκριμένες περιοχές των μεσαίων. Ήταν cd με watermark για το σύστημα κατά της πειρατίας που είχε πατεντάρει η Philips. Και που είχε εγκριθεί μετά από ενδελεχή blind test ως μη ακουστό...

Θανάση, η πληροφορία που είναι "γραμμένη" φυσικά μπορεί να είναι περισσότερη από αυτή που ακούει ο μιξεράς. Το τελικό κομμάτι της αναπαραγωγής (δηλαδή τα ηχεία) είναι συνήθως το μεγαλύτερο προβλημα και στο στούντιο και στο σπίτι.

Ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό που έχω παρατηρήσει στο παιχνίδι με τα μηχανήματα (και τα καλώδια) είναι ότι αν ένας κρίκος στην αλυσίδα αναπαραγωγής σε βοηθήσει να ακούσεις μια λεπτομέρεια που δεν άκουγες πριν, γυρνώντας στην πρότερη κατάσταση πιθανότατα να ακούς πλέον τη λεπτομέρεια. Το αυτί μαθαίνει ότι κάτι είναι εκεί και ξέρει πώς να το ανακαλύψει.
Αρκεί να είμαστε απολύτως βέβαιοι ότι η επιπλέον αντιλαμβανόμενη πληροφορία προοριζόταν από το αυθεντικό μουσικό δρώμενο να βρίσκεται εκεί γινόμενη αντιληπτή από τους τελικούς αποδέκτες...
 

Μηνύματα
9.845
Reaction score
2.002
Περίμενα πάντως να είχες συλλάβει μια δευτερογενή ανάγνωση...

Το πρόβλημα ξεκινά όταν διάφοροι ιθύνοντες-φωστήρες αντιμετωπίζουν και τα μέλη των κοινωνιών σα να ήταν... λαμπτήρες. :sneaky:

Υπενθυμίζεται λοιπόν και ο παράγων παραδοξότητας,από τη στιγμή που ένα καθ'όλα περιποιημένο setup θα μπορούσε ν'αναπαράγει με ανώτερη ευκρίνεια σε σχέση με τα setup που είχαν εμπλακεί υποχρεωτικά στην πρωτογενή αλυσίδα παραγωγής,τότε πώς είναι δυνατόν να εισέπραττε ο ακροατής σε ανώτερο βαθμό αποκλειστικά την ευνοϊκή για το δρώμενο πληροφορία χωρίς παραπληροφορίες σχετιζόμενες με την ΄΄κατώτερη΄΄ υπόσταση στο στουντιακό εξοπλισμό...
Έγραψα ότι ακούμε πράγματα που δεν άκουσε ούτε ο παραγωγός στο studio. Αυτό δεν σημαίνει ότι απαραίτητα ακούμε καλυτερα. Μπορει να εντοπίσουμε ατέλειες που δεν έγιναν αντιληπτές στο studio.
 

TGD

Μηνύματα
8.828
Reaction score
8.887
Καλή παρατήρηση. Στο Dark Side of the Moon ας πούμε, στο πολυκάναλο SACD καταλαβαίνω ότι ο χτύπος στο τέλος δεν είναι καρδιά, αλλά τύμπανο. Ακούγεται όμως στο βάθος το "ticket to ride" που δεν είχα ακούσει ποτέ νωρίτερα. Το πρώτο μάλλον είναι κακό, το δεύτερο όμως μάλλον είναι καλό. Δεν πιστεύω ότι δεν είχε γίνει επίτηδες!
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.206
Reaction score
42.401
Τα πάντα. Λεπτομέρεια, διαστάσεις σκηνής και οτιδήποτε άλλο υπάρχει στην ηχογράφηση που μπορεί να ακούσουμε εμείς του hobby, και δεν το άκουσε ούτε ο μουσικός που ήταν στο studio.
.... Ακουσε χομπιστας.. πληροφορια (...)απο το τελικο προιον, στο ισοσταθμισμενο και φροντισμενο και εμπλουτισμενο με συχνοτικα καλωδια που δεν ακουσαν ολοι αυτοι που ηταν παροντες στην ηχογραφηση, που το βιωσαν (επαιξαν ή/και ηταν μπροστα στο δρομενο), στη συνεχεια στο δωματιο μικσης, και επειτα στο μαστεριγκ...
- χαχανουλης (?!) εγω ..αλλα πχοιος κανει τη στρουμφιτα? αλλα και ποιος κανει το δρακουμελ... τη πσιπσινελ...και τον παπαστουμφ 🐒
τα υπολοιπα ειναι καπου εντελως προσχηματικα (ακομα και αν μπορουν να υφισταντε - και αυτο μεχρι ενα βολικο βαθμο) αλλα σε εντελως φαρσα βαση για περαιτερω διαβολο (εννοω διαλογο?!). Εντουτης, αρκετα για να καταφερουν να μου ανοικσουν την ορεκση για μεσημεριανο. :boast:
 
Last edited:

Μηνύματα
9.845
Reaction score
2.002
.... Ακουσε χομπιστας.. πληροφορια (...)απο το τελικο προιον, στο ισοσταθμισμενο και φροντισμενο και εμπλουτισμενο με συχνοτικα καλωδια που δεν ακουσαν ολοι αυτοι που ηταν παροντες στην ηχογραφηση, που το βιωσαν (επαιξαν ή/και ηταν μπροστα στο δρομενο), στη συνεχεια στο δωματιο μικσης, και επειτα στο μαστεριγκ...
- χαχανουλης (?!) εγω ..αλλα πχοιος κανει τη στρουμφιτα? αλλα και ποιος κανει το δρακουμελ... τη πσιπσινελ...και τον παπαστουμφ 🐒
τα υπολοιπα ειναι καπου εντελως προσχηματικα (ακομα και αν μπορουν να υφισταντε - και αυτο μεχρι ενα βολικο βαθμο) αλλα σε εντελως φαρσα βαση για περαιτερω διαβολο (εννοω διαλογο?!). Εντουτης, αρκετα για να καταφερουν να μου ανοικσουν την ορεκση για μεσημεριανο. :boast:
Μου φαίνεται απόλυτα λογικό κάποιος που δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το High End να μην μπορεί να το καταλάβει, δεν σε παρεξηγώ, το κατανοώ. Καλή όρεξη.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.206
Reaction score
42.401
... σιγουρα μπορει κανεις να δει πραγματα περα απο την ακουστικη σφαιρα..αλλα εχει παρελθει η εποχη των σεβετιζ ...και ο Ροκι Ερικσον εχει ηδη μετενσαρκωθει σε υποκαμπο και πλεων παιζει υποβρυχιο σκακι με τους παλιους..🐒

... πιθανο βουτηρο στο ποιητικο πσωμι του Γκουρου :

Living home on monkey island, baby
Right in the middle of a zoo
Living home on monkey island, baby
Pretend to be a monkey too

Well, here I am on monkey island
Hiding behind a rock
I'm all dressed up with my monkey suit
Pretending to be something I'm not

Well there's one thing about these monkeys, baby
They don't know I'm around
But that's pretty good 'cause if they knew
They'll probably come and put me down
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.552
Reaction score
138.510
Αχ αυτή η μία η λεπτομέρεια.

Που πρώτη φορά την ακούς. Άμα την πιάσω στα χέρια μου, θα την διακορευσω χωρίς οίκτο. 😁🤣😂




ΥΓ
Εγώ πάντως, συνειρμικά θυμήθηκα τώρα, πως την 3η φορά που βλέπω το lord of the rings, βλέπω νέες λεπτομέρειες που ποτέ δεν είχα δει, σίγουρα. 🥂

Απίστευτο, κι όμως δεν άλλαξα καλώδια. 😁😂
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.206
Reaction score
42.401
...αν μεταφραζω σωστα, αυτη η λεπτομερια εγκειται στις υπσηλες συχνοτητες, προτιμω τις οχι τοσο πσηλες και κατω.
ολη δικια σου EAR, δωστης να καταλαβει ...μαθε της μπαλιτσα.. τι εστι ιμερσιβνες .. 8-)
 


Μηνύματα
9.845
Reaction score
2.002
Αχ αυτή η μία η λεπτομέρεια.

Που πρώτη φορά την ακούς. Άμα την πιάσω στα χέρια μου, θα την διακορευσω χωρίς οίκτο. 😁🤣😂




ΥΓ
Εγώ πάντως, συνειρμικά θυμήθηκα τώρα, πως την 3η φορά που βλέπω το lord of the rings, βλέπω νέες λεπτομέρειες που ποτέ δεν είχα δει, σίγουρα. 🥂

Απίστευτο, κι όμως δεν άλλαξα καλώδια. 😁😂
Εντάξει εσυ θα πεις το αγαπημένο σας, ακούτε λεπτομέρειες από έλλειψη χαμηλού από στραβή καμπύλη κλπ τα γνωστά από το 2003 του avsite. Είμαστε όμως στο 2022. Δεν ακούμε παραπάνω λεπτομέρεια απλά, ακούμε παραπάνω ότι δεν άκουσε ο φραπεδακιας με Belden και ATC στο τέλειο χώρο του, το 1/4 της ηχογράφησης δηλαδή. Τουλάχιστον 😋
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.047
Μηνύματα
2.960.432
Members
38.285
Νεότερο μέλος
blackdragon
Top