-Κονσόλες μίξης ήχου 16 εισόδων και με ψηφιακά εφε-Δημιουργια ενός (ΡΑ)

Μηνύματα
689
Reaction score
69
Σκέφτομαι να αγοράσω μια 16καναλη Κονσόλα για πρώτη φορά
με σκοπό να φτιάξω ένα PA μεσαίας χωρητικότητας
( όπως φαίνεται στην ποιο κάτω φωτο)
και θα ηθελα τις συμβουλές σας και τις εμπειριες σας.
Μετά από μια έρευνα που έκανα σχετικά με ΚΟΝΣΟΛΕΣ βρήκα τις έξεις:

1) YAMAHA MG 16/6FX Τιμή 512 ευρώ ΝΑΚΑΣ – Τhomann.de=398 eur
2) SOUNDCRAFT – SPIRIT FX16, Thomann.de=958 eur
3) BEHRINGER – XENYX 2442 FX , Thomann = 325 eur

Ποια θα αγοράζατε από τις παραπάνω και γενικότερα να αναφέρετε αν
γνωρίζετε και άλλες Κονσόλες σε αυτή την κατηγορία.
Τώρα από Μικρόφωνα : Δυναμικά και Πυκνωτικά προσανατολίζομαι
σε SHURE SM58, 57 - AUDIX
 

Attachments


Μηνύματα
10
Reaction score
0
η YAMAHA είναι μια χαρα κονσολίτσα. προσωπικά θα προτιμούσα την soundcraft. Η BEHRINGER είναι πιο ερασιτεχνική επιλογή αλλα εχεί καλό value for money σαν εταιρεία. σε mic μείνε αποκλειστικά σε shure.
 

Μηνύματα
10
Reaction score
0
αααα ξέχασα να σου πω!!! το thomann είναι πολυ καλό site με εξαιρετικές τιμές και με πολύ καλή εξυπηρέτηση. στο συνιστώ ανεπιφύλακτα.
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
5
Θα σου προτεινα να σκασεις περισσοτερα και να πας σε καποια ψηφιακη...
Εχοντας δουλεψει πανω σε αναλογικες και σε ψηφιακες, εχω προτιμησει τις ψηφιακες γιατι μπορεις να κανεις πολλα πραγματα.... και πολυ γρηγορα με το ...πατημα ενος κουμπιου μονο....

http://www.yamahaproaudio.com/products/mixers/01v96/index.html
http://www.yamahaproaudio.com/products/mixers/02r96/index.html

Απο μικροφωνα αν τυχει να πας σε ασυρματο vα πας οπωσδηποτε σε Sennheiser...
 

Μηνύματα
689
Reaction score
69
Παιδιά σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Μετά από κάποια μελέτη και διάφορες πληροφορίες που έχω ,αποφάσισα να ξετρυπώσω
Σιγά –σιγά μια ψηφιακή Βeringer ddx 3216(Γιατί έχει καταργηθεί η εκδοση της)
και σε συνδυασμό με το ULTRAGAIN PRO-8 DIGITAL ADA8000
θα εχω διασύνδεση ψηφιακη ADAT Optical . Δηλαδή
ταυτόχρονη μεταφορά 8 καναλιών με μέσον μετάδοσης καλώδιο οπτικής ίνας.
Ο συνδυασμός αυτός χρησιμοποιείται είδη σε κάποια studio εγράφης αλλά δεν
ξέρω ώμος αν κάποιος το έχει δοκιμάσει για PA.
Τα προβλήματα που έχω εντοπηση ως τωρα σε αυτή την κατηγορια διασυνδεσης είναι:
1) Το Πρωτόκολλο ADAT Otpical δίνει το μήκος των καλωδίων 10 έως 15 μέτρα
( ενώ για το AES/EBU μήκος σύνδεσης μέχρι 100 μέτρα)
2) Τα καλώδια οπτικής ίνας θα αντέχουν για την δύσκολη χρήσει που ζητά ένα PA?
Αν δεν τα καταφέρω με αυτή τη σκέψη η επόμενη κίνηση είναι η αγορά της
Eurodesk SL2442FX-PRO η οποία είναι επαγγελματικών προδιαγραφών και με πολύ
καλή σχέση τιμής/απόδοσης.
Τώρα από μικρόφωνα Shure sm57 -( Για κρουστά και κιθάρα)
SM58 η Beta52, 58 για φωνή
- Για κάτι πολύ φθηνό και καλό το set t.bone
- Tα AUDIX είναι πολύ καλά αλλά και ακριβά όπως και τα ΑΚG.
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
5
Εχω μια απορια...

Δε θα εχεις το ADAT κοντα στην κονσολα; Γιατι τα θες τα πολλα μετρα;
Το οπτικο καλωδιο δεν ειναι αντοχων για PA και ασε που δυσκολα θα βρεις τοσο μακρυ.... Θελει πολυ προσοχη...
Ειχα δουλεψει με 2 ADAT (16ch) της AKAI παλιοτερα, αλλα εγραφα απο RME DIGI με οπτικο και μικρο μηκος...


Ο,τι και να παρεις παντως να προσεξεις να εχει τεχνικη υποστηριξη στην Ελλαδα.... μη μεινεις ξεκρεμαστος...


Αν δεν εχεις ADAT γιατι δεν πας σε μια λυση πολυκαναλης εγγραφης σε σκληρο δισκο;
 

Μηνύματα
689
Reaction score
69
Γιώργο σε χαιρετώ.
Λοιπόν όπως είπα και στην αρχή δεν με ενδιαφέρει η εγγραφή σε STUDIO η HOME
Αλλά η δημιουργία ενός ΡΑ για Live συγκρότημα. Η σκέψη είναι να αποφύγω την αναλογική
μεταφορά του σήματος από το πατάρι του συγκροτήματος προς την κονσόλα του ηχολήπτη.
Οπότε στο πατάρι θα πάει η συσκευή ADA8000 που θα μετατρέψει τα αναλογικά σήματα από
τα μικρόφωνα σε ψηφιακά και σε μορφή Optical ADAT θα ταξιδέψει για την κονσόλα
για επεξεργασία και θα επιστρέψει πάλη στην συσκευή ADA8000 , όπου θα μας δώσει
αναλογική έξοδο για τους ενισχυτές.
Μάλλον ώμος πρέπει να το ξεχάσω γιατί όπως είπες και εσύ δεν πρέπει να υπάρχει οπτική ίνα
πάνω από 10 μετρά και είναι και πολύ ευαίσθητη.
 

Μηνύματα
1.299
Reaction score
313
Απάντηση: -Κονσόλες μίξης ήχου 16 εισόδων και με ψηφιακά εφε-Δημιουργια ενός (ΡΑ)

Αν, τελικά, "επιστρέψεις" αναλογικά, πάρε μία γνώμη:

- Η Spirit είναι σαφώς η καλύτερη, στην ποιότητα ήχου και τη λειτουργία του eq κάθε γραμμής. Καταχρηστικά (όχι πολύ, όμως...), μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως προενισχυτής σε σύστημα Hi-Fi. Για Hi-End δεν ξέρω - ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Hi-Endας...
- Η Behringer είναι αξιοπρεπέστατη για το κόστος της. Κερδίζει σε εξοπλισμό. Χάνει σε απ' ευθείας σύγκριση στην ποιότητα ήχου, στην ακρίβεια του eq και, ίσως, στην αξιοπιστία (έχουν υπάρξει αρκετές περιπτώσεις σε κονσόλες Behringer, αλλά δεν μπορούμε να έιμαστε σίγουροι)
- Οι Yamaha είναι ανθεκτικές, γενικά "αυστηρές" (κάποιες, μέχρι και..."σκληρές") στον ήχο, με αρκετά καλό eq.

Μικρόφωνάκια Shure = σίγουρη επιλογή (ΚΑΙ σε καλό κόστος)

Αν μου επιτρέπεις, μία πρόταση:
Επειδή , σε live, έχω δουλέψει πολύ σε (καμιά 10ρια διαφορετικές) Behringer και (3 διαφορετικές) Spirit και αρκετά σε (2 διαφορετικές) Yamaha, κλείνω υπέρ της Spirit, αναμφίβολα.
Τη δουλειά θα τη φέρουν εις πέρας και οι άλλες, βέβαια...
 

Μηνύματα
689
Reaction score
69
Σταύρο σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες που είναι
και πολύ χρήσιμες αφού είναι και εμπειρίες σου
συγχρονος.
Δηλαδή τώρα μου λες ότι αν διαθέσω τα
παραπάνω χρήματα που ζητά η spirit
Θα με ανταμείψει σε ποιότητα κατασκευης και
ηχου με διαφορά από τις άλλες?
 

Μηνύματα
1.299
Reaction score
313
Απάντηση: -Κονσόλες μίξης ήχου 16 εισόδων και με ψηφιακά εφε-Δημιουργια ενός (ΡΑ)

Στην ποιότητα ήχου, υπάρχει διαφορά υπέρ της Spirit.

Στην ποιότητα κατασκευής, τόσο οι Spirit όσο και οι Yamaha είναι σε ένα καλό επίπεδο (όχι κάτι καταπληκτικό, πάντως), ενώ και οι Behringer είναι σχεδόν στο ίδιο επίπεδο.

Στην αξιοπιστία, οι Behringer υστερούν, λιγάκι. Οι άλλες δύο, είναι ισάξιες. Ίσως οι Yamaha υπερτερούν των Spirit όταν στο προσκήνιο εμφανίζεται και η κακομεταχείριση.

Οπότε, με μία...καταχρηστική απλοποίηση:
- Spirit, για ηχητική ποιότητα
- Yamaha, για αντοχή στην κακομεταχείριση
- Behringer, για φθηνή (και αρκετά καλή) λύση


Πάντως, φίλε Γιώργο, είναι, πρωτίστως, θέμα χρηματικό: αν υπάρχει υψηλός...προϋπολογισμός, "λύνονται τα χέρια" και οι επιλογές αυξάνουν.
Έπειτα, είναι θέμα...ορισμού: για ποια δουλειά το χρειαζόμαστε; τί θέλουμε να επιτύχουμε; τί αποτέλεσμα αποζητάμε;
Τέλος, είναι θέμα...εκτίμησης: αξίζει το "Α" ή είναι "too much"; μήπως μας αρκεί το "Β";

Πάντως, δεν ισχύει κανενός είδου απλοϊκό συμπέρασμα "διπλάσια τιμή = διπλάσια απόδοση". Ως γνωστόν, για μικρή αύξηση ποιότητας έχουμε μεγάλη αύξηση τιμής...
 

Μηνύματα
689
Reaction score
69
Σταύρο νομίζω ότι το έχεις τοποθετήσει το θέμα σε σωστή σειρά και συμφωνώ .
Θα ξεκινήσω λοιπόν με τις κάπως φτηνότερες
λύσεις και θα δώσω το βάρος στο Ματσάρισμα
των μονάδων και να κάνω τα ηχεία ενεργά
με ψηφιακά cross κλπ.
 

Μηνύματα
804
Reaction score
181
Ας αναθερμάνω λίγο το θέμα...

Ενδιαφέρομαι και γω για μια κονσολίτσα.
Προσανατολίζομαι σε USB για να ρίχνω και καμιά (εύκολη...) εγγραφή(???) στο πισί.
Ειδα και μιά Phonic που βγάζει firewire αλλά και spdif.
Γενικώς έχω χάσει την μπάλλα στο πρόστυχο το ιντερνέτ...

Λοιπόν θέλω να βγάλω ένα ντραμ σετ, δύο ηλ. κιθάρες, ένα ηλ. μπάσσο, πλήκτρα και δύο φωνές.
Και να είναι και Hi-FI που λέει ο Σταύρος παραπάνω... (να κοτσάρω και τα δικά μου...)
Πολύ πράμα κυκλοφοράει, καλές τιμές, πολλές εταιρίες (απλησίαστες παλιά...) έχουν ρίξει τα μούτρα τους...

Για πείτε κατιτίς...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.139
Μηνύματα
3.002.776
Members
38.415
Νεότερο μέλος
arishonda
Top