Λάστιχα All-season ή summer, για EV ή όχι;

Μηνύματα
1.047
Reaction score
2.951
Λοιπόν, αυτό που λέει ο τίτλος...
Μέσα στο καλοκαίρι λέω ν' αλλάξω λάστιχα. Το αυτοκίνητο ηλεκτρικό Volvo XC40, FWD.
Δεν είμαι γνώστης του θέματος, ούτε αλλάζω λάστιχα ανά εποχή, οπότε αυτό το σενάριο αποκλείεται.

Πρώτη απορία, πιο γενική:
Να κοιτάω αποκλειστικά all season ελαστικά (καλύπτοντας θεωρητικά μεγαλύτερη γκάμα συνθηκών) ή και τα summer θα μπορούσαν να θεωρηθούν "επαρκή" για τον Ελληνικό χειμώνα; Γενικά δεν συνηθίζω τα βουνά, χιόνια κτλ, μάλλον τ' αποφεύγω θα έλεγα.

Δεύτερο θέμα, ειδικά για τα EV:
Έχει νόημα να περιορίζομαι σε ειδικές - αποκλειστικές EV επιλογές ή μήπως να είμαι πιο ανοιχτός , αν καλύπτουν τις απαιτούμενες τεχνικές προδιαγραφές (πχ για βάρος τεθωρακισμένου Leopard 2 :biggrin: κλπ)
 

Μηνύματα
17.495
Reaction score
25.090
έβαλα πριν 2 βδομάδες good year vector 4 season πως λέγεται v3 , η αλήθεια είναι οτι εντυπωσιάστηκα από το θέμα του θορύβου κύλισης (σε σχέση με τα καλά Michelin cross climate 2 που είχα και στα 2 αυτοκίνητα)

για τα all season ισχύει οτι είναι τεχνολογία εν εξελίξει άρα το πιο καινούριο λάστιχο πιθανότατα είναι και το καλύτερο
υπο αυτο το πρίσμα είτε βάζεις good year είτε περιμένεις για το ολοκαίνουριο cross climate 3 που βγαίνει τώρα μες το καλοκαίρι.

αμφότερα βγαίνουν με ev notation άρα για το βάρος ενός ev.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.441
Reaction score
101.670
Λοιπόν, αυτό που λέει ο τίτλος...
Μέσα στο καλοκαίρι λέω ν' αλλάξω λάστιχα. Το αυτοκίνητο ηλεκτρικό Volvo XC40, FWD.
Δεν είμαι γνώστης του θέματος, ούτε αλλάζω λάστιχα ανά εποχή, οπότε αυτό το σενάριο αποκλείεται.

Πρώτη απορία, πιο γενική:
Να κοιτάω αποκλειστικά all season ελαστικά (καλύπτοντας θεωρητικά μεγαλύτερη γκάμα συνθηκών) ή και τα summer θα μπορούσαν να θεωρηθούν "επαρκή" για τον Ελληνικό χειμώνα; Γενικά δεν συνηθίζω τα βουνά, χιόνια κτλ, μάλλον τ' αποφεύγω θα έλεγα.
Για οποιαδήποτε περιοχή πλην των πολύ βόρειων ή ορεινών θα έπαιρνα μόνο καλοκαιρινά. Έχουν πολύ καλύτερη συμπεριφορά σε στεγνό και βρεγμένο από τα all weather, όχι όμως σε πάγο/χιόνι.


Δεύτερο θέμα, ειδικά για τα EV:
Έχει νόημα να περιορίζομαι σε ειδικές - αποκλειστικές EV επιλογές ή μήπως να είμαι πιο ανοιχτός , αν καλύπτουν τις απαιτούμενες τεχνικές προδιαγραφές (πχ για βάρος τεθωρακισμένου Leopard 2 :biggrin: κλπ)
Νομίζω ότι μόνο οι EV εκδόσεις έχουν τόσο ενισχυμένα πλαϊνά για το βάρος των EV. Επιπλέον οι "ηλεκτρικές" εκδόσεις έχουν και προσθήκη αφρώδους υλικού για λιγότερο θόρυβο.
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.240
Reaction score
9.326
Και εγώ προτείνω καλοκαιρινά! Τροπική πλέον χώρα η Ελλάδα! Πότε βλέπουμε χιόνια! Ειδικά οι κατοικούντες Αττική και γύρω περιοχές. Αν δε το ψάξετε, τα καλοκαιρινά έχουν καλύτερες προδιαγραφές σε στεγνό και βρεμένο οδόστρωμα.
Επίσης καλύτερη σχέση τιμής προς δυνατότητες.
 

Μηνύματα
17.495
Reaction score
25.090
αν δεν το κυνηγάς σε στριψίματα κλπ το all season θα σε ξελασπώσει το χειμώνα στην μία δυο φορές που θα κινηθείς σε κάτι που μοιάζει με χιόνι.
επιπλέον δεν έχεις την υποχρέωση να κουβαλάς αλυσίδες.
αν το κυνηγάς το καλοκαίρι θα σε δυσκολέψουν.
επίσης 3ο καλοκαίρι θα σε δυσκολέψουν και 4ο δεν θα βγάλουν αλλά αν κάνεις χλμ 3ο καλοκαίρι δε θα φτάσει έτσι και αλλιώς
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.736
Reaction score
44.730
Τα all seasons δουλεύον καλύτερα και σε απλά χαμηλές θερμοκρασίες, κάτω από 10, δεν είναι ανάγκη να έχει χιόνι για να βγάλουν τα λεφτά τους. Δλδ αν κάνεις διαδρομές μικρές, μέσα στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες και ο χειμώνας σας έχει γενικά χαμηλές θερμοκρασίες το λαστιχάκι αυτό θα δουλεύει καλύτερα από το καλοκαιρινό. Και το καλοκαίρι δεν θα υστερεί δραματικά εκτός και αν ζητάς υψηλές επιδόσεις σε στροφές με ταχύτητα.
 

Μηνύματα
17.495
Reaction score
25.090
τα cross climate στην ζεστή παλιά γλυστερή άσφαλτο γλιστράει , όχι την πρώτη περίοδο από την δεύτερη και μετά.
αρα αν κυνηγιέσαι σε τέτοιες στροφές θα δυσκολευτείς, αν πηγαίνεις χαλαρά ούτε θα το καταλάβεις.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.470
Reaction score
32.480
Εδώ στην Ανάβυσσο που λέτε στα 150-155 πόσα είναι υψομέτρο το χειμώνα με έχουν σώσει τα Good Year all season. Τα βράδια, και ειδικά 05:30 - 06:00 που φεύγω, μια ασπρίλα την έχει κάτω όταν πάει να χιονίσει. Ακόμα και αν δεν το έχει στρώσει καλά καλά. Δεν χρειάζεται να έχει η Ανάβυσσος χιόνι για να έχω εδώ. Στην Ανάβυσσο δεν το έχει στρώση ποτέ, και εδώ σε μένα δεν βγαίνεις χωρίς αλυσίδες ή all season. Κρατάνε καλύτερα το χειμώνα ειδικά σε θερμοκρασίες κάτω των 7°C. Το καλοκαίρι ότι είπαν οι από πάνω. Επειδή κάνω πολλά χλμ ως γνωστόν κάθε δύο χρόνια τα αλλάζω (50.000χλμ). Τρίτο καλοκαίρι δεν βγάζουν σε μένα. Αν το χώσω σε καμία στροφή αρχίζει το πατινάζ.
 

Μηνύματα
1.047
Reaction score
2.951
Οι ταχυτητές γενικά είναι χαμηλές, λόγω οικονομίας (κ@λοηλεκτρικά :biggrin: ), ενώ αρκετά Χμ γράφει και η γυναίκα, που πάει έτσιι κι αλλιώς χαλαρά. Άρα να μη πολυσκάω για μειωμένα κρατήματα στις ζέστες;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.578
Μηνύματα
3.016.329
Members
38.463
Νεότερο μέλος
jimarasm
Top