Μια φορά κι έναν καιρό...

Status
Not open for further replies.
Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Απάντηση: Μια φορά κι έναν καιρό...

χαλαραααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα ειπαμεεεεεεεεεεεε....................
Αφου ο Αρβανικος τα θελει για club,τι να κανω για να τα σωσω????
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.735
Reaction score
58.516
Μια φορά κι έναν καιρό (Titanic Hi-End):Women and...JBL first!

...
Απο οτι καταλαβαινεις Νικ μαλλον θα πληρωσουμε για να τα ξεφορτωθουμε τα σιδερα και τα ξυλα.....
Αφου ο Αρβανικος τα θελει για club,τι να κανω για να τα σωσω????
Άσε δε που είμαι σίγουρος ότι ο έτερος Νικ δεν πρόκειται καν να σου ζητήσει να τον...πληρώσεις κιόλας.:137:
 

Μηνύματα
559
Reaction score
1
Απάντηση: Μια φορά κι έναν καιρό...

Αφου ο Αρβανικος τα θελει για club,τι να κανω για να τα σωσω????
Ναι ο παλιόpou$t@$ και εμένα με έβαλε να πάρω JBL για τον ίδιο λόγο. Θέλει να ανοίξει club με τα δικά μας ηχεία το λαμόγιο
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Απάντηση: Μια φορά κι έναν καιρό...

Το ξερω ο Νικ ειναι φιλος καλος και θα τα παρει τζαμπα.
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Απάντηση: Μια φορά κι έναν καιρό...

Ναι ο παλιόpou$t@$ και εμένα με έβαλε να πάρω JBL για τον ίδιο λόγο. Θέλει να ανοίξει club με τα δικά μας ηχεία το λαμόγιο
Ναι αλλα δεν εχεις Bryston:135::135:
 

Μηνύματα
559
Reaction score
1
Απάντηση: Μια φορά κι έναν καιρό...

Ναι αλλα δεν εχεις Bryston:135::135:
Θα περιμένω μέχρι την επόμενη επέτειο του Πολυτεχνείου που θα σε έχουν πιάσει πάλι τα κομουνιστικά σου, και όταν βγεις πάλι στο forum να πεις ότι θα τα χαρίσεις, τσουυυυπ θα σου έρθω έξω από την πόρτα για να τα πάρω. :143::143:
 

Μηνύματα
559
Reaction score
1
Απάντηση: Μια φορά κι έναν καιρό...

Έλα και για να ανάψω τα αίματα, βάζω μερικές φώτο από προηγούμενα συστήματα με Rowland...









Με Wilson Watt/Puppy 5.1 και Watt/Puppy 7, με B&W 800 Signature, με B&W 802 και με το παλτό το Andra.
 



skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Απάντηση: Μια φορά κι έναν καιρό...

Έλα και για να ανάψω τα αίματα, βάζω μερικές φώτο από προηγούμενα συστήματα με Rowland...









Με Wilson Watt/Puppy 5.1 και Watt/Puppy 7, με B&W 800 Signature, με B&W 802 και με το παλτό το Andra.
Ψιτ μικρε, κανονισε κανενα meeting κι εσυ (ποτε βρε θα μεγαλωσουν οι διαδοχοι?)
 

Μηνύματα
559
Reaction score
1
Απάντηση: Μια φορά κι έναν καιρό...

Άντε να δω πότε θα σταματήσει ο μικρός να πετάει ότι αυτοκινητάκι βρίσκει μπροστά του, μπας και το ξαναχτίσω από την αρχή.
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μια φορά κι έναν καιρό...

Να μπω και εγώ σφήνα μια που άκουσα το όνομα μου :105:

Όντως το σύστημα του Χρήστου, με το τρέχον setup, αποδίδει τις χροιές των οργάνων και τις διαστάσεις της σκηνής με εντυπωσιακό ρεαλισμό. Οι ενισχυτές του Κώστα είναι πολύ καλοί και κατάφεραν να δώσουν κάποια στοιχεία που έλειπαν από τον Rowland. Ο Rowland, επάνω στα συγκεκριμένα ηχεία, φάνταζε πιο δυναμικός σε σχέση με τους ενισχυτές του Κώστα. Από την άλλη, το μεγάλο του μειονέκτημα ήταν η τάση του να γίνεται εμφατικός στις μέσο-χαμηλές συχνότητες (κάτι που χαρακτήριζε τη συγκεκριμένη σειρά της Rowland) γεγονός που δεν βοηθούσε στο ταίριασμα με τα Genesis. Το αποτέλεσμα ήταν η συγκεκριμένη περιοχή των συχνοτήτων να αποδίδεται σαν να υπήρχε ένα πέπλο ή αν θες καλύτερα μια αμυδρά μουντάδα.

Με την έλευση των ενισχυτών του Κώστα, το σύστημα έγινε πολύ πιο ζωντανό, καθώς έφυγε το "πέπλο" στις μέσο-χαμηλές (που περιέγραψα παραπάνω) και ο ήχος απέκτησε έναν εντυπωσιακό ρεαλισμό. Το καλό της υπόθεσης ήταν ότι παρά την αρκετά μικρότερη ονομαστική τους ισχύ σε σχέση με τον Model 8T, οι ενισχυτές του Κώστα οδηγούν πολύ καλά και χωρίς κανένα πρόβλημα τα αρκετά δύσκολα Genesis.

Ένα πραγματικά "μεγάλο" σύστημα από τα λίγα...
κυριε Νικο μια ερωτηση,
πως γινεται να ηταν ποιο δυναμικος ο R και ποιο εμφατικος στα μεσο χαμηλα και παρολα αυτα αυτο να ειναι μειονεκτημα και να δημιουργει "πεπλο"?
αποκλειεται να ειναι τονικα "ανισοροπος",
αρα μηπως απλως οδηγουσε καλυτερα χαμηλα απο οτι τα νεα ενισχυτικα και αφου πλεον αυτο δεν συμβαινει τωρα απλως τονιζονται τα μεσαια?
με ενδιαφερει γιατι κανω ακριβως τις αντιστροφη αλλαγη ενισχυτικων στα δικα μου πανελ...

ευχαριστω,
Αγαπητέ φίλε Vet, η συνεπαγωγή που κάνεις θα ήταν απόλυτα λογική αν δεν μπέρδευες κάποια πράγματα από αυτά που έγραψα και φυσικά αν εγώ από μέρους μου ήμουν περισσότερο επεξηγηματικός. (ομιλώ με απόλυτα φιλικό ύφος)

Θα προσπαθήσω να γίνω λίγο πιο επεξηγηματικός:

1) Κατ' αρχή δεν έγραψα πουθενά ότι ο δυναμισμός του Rowland είναι μειονέκτημα. Ίσα ίσα, έγραψα ότι το πλεονέκτημα του σε σχέση με τους ενισχυτές του Κώστα είναι ότι παράγει μεγαλύτερη ισχύ.

2) Το γεγονός ότι ένα μηχάνημα έχει μεγαλύτερο δυναμισμό ή αν θες καλύτερα, το ότι παράγει περισσότερη ισχύ από ένα άλλο, δεν συνεπάγεται και με το ότι αυτό το μηχάνημα θα αποδίδει πιο ουδέτερα. Με άλλα λόγια, είναι άλλο πράγμα η απόκριση συχνότητας και άλλο πράγμα η ισχύς. Ένα μηχάνημα μπορεί να έχει τεράστια ισχύ, αλλά να μην αποκρίνεται σωστά και ένα άλλο μηχάνημα μπορεί να αποδίδει maximum 50Wrms αλλά να είναι πολύ πιο ισορροπημένο στη συχνοτική του απόκριση.

Στην πρώτη περίπτωση κατατάσσω και τον Model 8T της Rowland, καθώς επίσης και όλα τα μηχανήματα εκείνης της σειράς (τα οποία έτυχε να είχα στην κατοχή μου και να τα "δουλέψω" με 5-6 διαφορετικά ηχεία). Όλα τους είχαν μια έμφαση στις μέσο-χαμηλές, γεγονός που γινόταν αντιληπτό σε όλες τις περιπτώσεις ηχείων που είχαν ουδέτερο ήχο (όπως π.χ. τα ATC, τα ProAc, κάποια B&W, κάποια Wilson, τα Magnepan και μερικά άλλα που ξεχνάω).

3) Τώρα, όσον αφορά το σύστημα του Χρήστου, μπορώ να πω ότι όσες φορές είχε τύχη να το ακούσω με τον Rowland, είχα διακρίνει ακριβώς το ίδιο ηχητικό χαρακτηριστικό που άκουγα και στα δικά μου ηχεία... δηλαδή αυτή την έμφαση στις μέσο-χαμηλές που "σκοτείνιαζε" τον ήχο του συστήματος και δημιουργούσε αυτό το πέπλο που ανέφερα στο προηγούμενο μου thread.
Αυτό το πέπλο εξαφανίστηκε με τους ενισχυτές του Κώστα.

4) Τέλος θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι μίλησα για μέσο-χαμηλές και όχι για χαμηλές συχνότητες. Συνήθως, όταν γράφουμε "χαμηλές συχνότητες" αναφερόμαστε στις συχνότητες που είναι από 150-200 κύκλους και κάτω (δηλαδή σε αυτές που δουλεύουν και τα περισσότερα subwoofers), ενώ όταν μιλάμε για μέσο-χαμηλές αναφερόμαστε συνήθως σε συχνότητες από 200 έως και 450-500 κύκλους (δηλαδή σε αυτές που δουλεύουν τα περισσότερα παθητικά mid-bass drivers που συναντάμε σε κάποια studio και σε μερικά home συστήματα που στηρίζονται στην πολυενίσχυση με την βοήθεια ενεργών crossovers.
Επανερχόμενος λοιπόν στην περίπτωση του συστήματος του Χρήστου, θα ήθελα να διευκρινίσω ότι η ουδετερότητα που επήλθε με τους ενισχυτές του Κώστα ήταν αποτέλεσμα μιας πιο ισορροπημένης συμπεριφοράς στις μέσο-χαμηλές που παλαιότερα με τον Rowland δεν υπήρχε.
Και φυσικά δεν τίθεται θέμα καλύτερης οδήγησης από τον Rowland στις χαμηλές (όπως πολύ σωστά υπέθεσες), για τον απλούστατο λόγο ότι τα χαμηλά του Genesis οδηγούνται από τον δικό τους ενισχυτή.

Ελπίζω να βοήθησα.

ευχαριστω.
Ο "χαρακτηρας" του R με την "εμφαση στις μεσο-χαμηλες" καταγραφεται στις μετρησεις του ή είναι υποκειμενικό χαρακτηριστικό?
Tον Model 8T της Rowland, καθώς επίσης και μερικά άλλα ενισχυτικά εκείνης της σειράς που έτυχε να είχα στην κατοχή μου (όπως οι Model 9 με τα BPS, οι Model 9 με τα PSU, ο Model 2 και ο Model 8 Ti) παρουσίαζαν το ίδιο ακριβώς ηχητικό χαρακτηριστικό με τα 5-6 διαφορετικά ηχεία που τα "δούλεψα".
Όλοι αυτοί οι ενισχυτές είχαν μια έμφαση στις μέσο-χαμηλές (με τον Model 2 να είναι ο πιο ισορροπημένος από όλους), γεγονός που γινόταν αντιληπτό σε όλες τις περιπτώσεις ηχείων που είχα με ουδέτερο χαρακτήρα (όπως π.χ. τα ATC, τα ProAc, κάποια B&W, κάποια Wilson, τα Magnepan και μερικά άλλα που ξεχνάω).


Ναι είναι άκρως υποκειμενική η άποψη, αλλά κατά καιρούς είχα βρει και μερικές μετρήσεις που το επιβεβαίωναν. Δυστυχώς αυτή τη στιγμή βρήκα μόνο μια του "πιο ισορροπημένου της παρέας" Model 2 από το Stereophile του 1995...


Που όμως και εδώ φαίνεται ένα κλικ στις μεσο-χαμηλές, αλλά και η έντονη πτώση που κάνει στις πολύ υψηλές συχνότητες, γεγονός που ηχητικά θα μπορούσε να μεταφραστεί με αυτό που περιέγραψα παραπάνω.
Στο συγκεκριμένο τεύχος βέβαια, οι δοκιμαστές το εκθείασαν το μηχάνημα (κάτι που συνήθιζαν τότε με τα Αμερικάνικα μηχανήματα) και δεν έκαναν καμία αναφορά σε αυτά που φαίνονται στο "δικό τους" διάγραμμα.

Οι μεγαλύτεροι Model 8 και 9 παρουσίαζαν πολύ πιο έντονο αυτό το "κλικ", γεγονός που έκανε πολύ πιο αισθητό αυτό που περιέγραψα παραπάνω.

Εδώ βέβαια, και για να μην γίνει και καμία παρεξήγηση, θα ήθελα να πω ότι οι Jeff Rowland εκείνων των εποχών, μαζί με τους Krell και τους Levinson εκείνων των εποχών, ήταν, είναι, και θα είναι οι αγαπημένοι μου ενισχυτές for ever. Από την άλλη... αυτό δεν σημαίνει ότι είναι τέλειοι. Έχουν και αυτοί τα ιδιαίτερα τους χαρακτηριστικά, τα οποία αν συνδυάσεις σωστά με τα κατάλληλα ηχεία και συνωδά, θα πάρεις μοναδικά αποτελέσματα.
Το διάγραμμα στο οποίο φαίνονται το "ένα κλικ στις μεσο-χαμηλές αλλά και η έντονη πτώση που κάνει στις πολύ υψηλές συχνότητες" είναι βαθμονομημένο σε "βήματα" των 0.5 dB στον κατακόρυφο άξονα, κάτι που σημαίνει πως το "κλικ στις μεσοχαμηλές" είναι της τάξεως των 0.05 dB, ενώ η "έντονη πτώση στις πολύ υψηλές συχνότητες" είναι της τάξεως των 0.05 dB στα 20 kHz, και 0.5 dB στα 50 kHz.
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Μια φορά κι έναν καιρό...

Τελικά, τα αυτιά των χαϊεντάδων κάνουν ΘΑΥΜΑΤΑ.
 

D

deleted user 10898

Guest
μα και στο διαγραμμα που εβαλε ο μπουτιας ο rolland με το ηχειο δεν ειναι φλατ?
αυτος επρεπε να ειναι χωρις "πεπλα"
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Μια φορά κι έναν καιρό...

Να μπω και εγώ σφήνα μια που άκουσα το όνομα μου :105:

Όντως το σύστημα του Χρήστου, με το τρέχον setup, αποδίδει τις χροιές των οργάνων και τις διαστάσεις της σκηνής με εντυπωσιακό ρεαλισμό. Οι ενισχυτές του Κώστα είναι πολύ καλοί και κατάφεραν να δώσουν κάποια στοιχεία που έλειπαν από τον Rowland. Ο Rowland, επάνω στα συγκεκριμένα ηχεία, φάνταζε πιο δυναμικός σε σχέση με τους ενισχυτές του Κώστα. Από την άλλη, το μεγάλο του μειονέκτημα ήταν η τάση του να γίνεται εμφατικός στις μέσο-χαμηλές συχνότητες (κάτι που χαρακτήριζε τη συγκεκριμένη σειρά της Rowland) γεγονός που δεν βοηθούσε στο ταίριασμα με τα Genesis. Το αποτέλεσμα ήταν η συγκεκριμένη περιοχή των συχνοτήτων να αποδίδεται σαν να υπήρχε ένα πέπλο ή αν θες καλύτερα μια αμυδρά μουντάδα.

Με την έλευση των ενισχυτών του Κώστα, το σύστημα έγινε πολύ πιο ζωντανό, καθώς έφυγε το "πέπλο" στις μέσο-χαμηλές (που περιέγραψα παραπάνω) και ο ήχος απέκτησε έναν εντυπωσιακό ρεαλισμό. Το καλό της υπόθεσης ήταν ότι παρά την αρκετά μικρότερη ονομαστική τους ισχύ σε σχέση με τον Model 8T, οι ενισχυτές του Κώστα οδηγούν πολύ καλά και χωρίς κανένα πρόβλημα τα αρκετά δύσκολα Genesis.

Ένα πραγματικά "μεγάλο" σύστημα από τα λίγα...
Με δεδομένο ότι τα Genesis οδηγούνται από δικό τους σερβο-ενισχυτή στα μπάσα, ενώ "φοράνε" planar bass-midrange, παρεμφερές (ή και ίδιο) με κάποιο από την οικογένεια των RD

http://www.bg-speaker.de/downloads/rd-productinfo.pdf

για τα οποία ο κατασκευαστής δηλώνει (ΟΡΘΟΤΑΤΑ):

The driver is very easy to drive due to the purely resistive load presented to the amplifier
πού ακριβώς έγκειται η "δυσκολία" τους;

Μήπως είναι υπερβολικά σεμνά και ντρέπονται να πετάξουν με ευκολία το "πέπλο" που καλύπτει τα μεσοχαμηλά τους, το οποίο τους προσφέρει ο πουριτανός Rowland;
 


skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Απάντηση: Μια φορά κι έναν καιρό...

Λιγη ηρεμια θα παρακαλουσα, μην χαλασουμε την ωραια ατμοσφαιρα μεχρι τωρα... :122:
 



Status
Not open for further replies.

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.159
Μηνύματα
2.963.765
Members
38.294
Νεότερο μέλος
kostas-vinylios
Top