- Μηνύματα
- 4.130
- Reaction score
- 3.565
- παρομοίως , αλλά καλά τό πάμεαν και νιώθω πως δεν έχω κατανοήσει το νόημα του thread ...
- παρομοίως , αλλά καλά τό πάμε
Ε, εξυπηρετεί την ιστορία και την αφήγηση (μαζί και η ντράμς). Δεν βαράνε διακοσμητικά ή superfluous ή έτσι για να παίζουν. ¨Εχουν ρόλο στην οπτικοποίηση και κλίμα που σου περιγράφουν και έχει σχέση πάντα με το στίχο και τον υπηρετούν. Είναι και καλά γραμμένα ακριβώς για αυτό το λόγο.η ζωή μας είναι σουγιάδιες σε βρώμικα αδιέξοδα
τι ωραίο μπάσο που έχουν πολλές ελληνικες ηχογραφήσεις αυτής της εποχής
Καλά όλα όπως τα έχει σκεφτεί και λέει στην αρχή των στίχων αυτού του τραγουδιού αλλά όταν ανοιχτείς , ακόμη και όταν μιλάς για κάτι .... ήδη ήταν επεξεργασμένο στο μυαλό σου. Η γραφή και εκτέλεση είναι καθαρά τεχνιικό θέμα για τον δημιουργό. Όταν πας να ανοιχτείς πρώτον ανακαλύπτεις ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως αρχικά τα συνέλαβες αλλά κυριότερο ότι χάνουν την πραγματική συμμετοχή σου αλλά και του εγώ σου (του δικού σου, του δημιουργού). Τότε πέρα μόνο απο την χαρά της επικοινωνίας ... τα άλλα βαθύτερα του συγκεκριμένου σημιουργήματος σου χάνουν το νοήμα τους γαι εσένα Πάς για άλλα. Πλήρης διαγραφή. No sense to linger on to them. Δεν είναι εσύ. Δεν είναι δικά σου. Μπορεί και να μην τα αναγνωρίζεις ως δικά σου. Σημαντικά μόνο για τους άλλους που τον ακούνε τον λόγο σου ή την τέχνη σου. Για τον δημιουργό συνήθως όταν γράψει ένα βιβλίο ή ένα τραγούδι το νόημα έχει ήδη φύγει και δεν το ξαναδιαβάζει. Εκεί την πατάνε πολλοί καλλιτέχνες όσο η καριέρα τους προχωράει. Ερωτεύονται το αποτέλεσμα (άρα τον εαυτό τους) και ξεχνάνε την πηγή του. Το ίδιο ισχύει ακόμη και για τον προφορικό λόγο σύμφωνα με τις μελέτες του Τσόμσκι.