- Μηνύματα
- 17.676
- Reaction score
- 58.324
Η διάκριση...΄΄Αντικολλητικό Χαρτί Φτυσίματος΄΄ για θέματα Aποκαλυπτικής αισθητικής απονέμεται στο TelluricOne Turntable (διαθέτει και καρντανικό μηχανισμό) :
Βραβείο πιο περιττωματικού παρελκομένου στο Telos Quantum Resonator Conditioner που ανάγει -όπως διατείνεται - την παρασιτική ηχητική ενέργεια σε...φωτόνια (αλλάζει τα φώτα στο σύστημά μας δηλαδή,όχι παίξε-γέλασε)
Θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε έτσι εις το διηνεκές,αλλά είναι ανώφελο.Δεν αξίζει περαιτέρω αναφορά σε διάφορα σύνολα που είχαν οικεία από περασμένες εμφανίσεις αρχιτεκτονική και απόδοση.Το εκθεσιακό palais του Μονάχου με την δομή από τσιμέντο-ατσάλι,τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και την ελλιπή μόνωση των επιμέρους χώρων δεν διαθέτει ευνοϊκή ακουστική συμπεριφορά.
Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι τα σύνολα της πεντάδας που ακολουθεί,εφόσον απέδωσαν ελκυστικά έτσι όπως ήταν διαρρυθμισμένα στον χώρο ευθύνης τους,θα μπορούσαν -με παρεμφερές στήσιμο και ακουστική φροντίδα τεκμαρτά από τα σχετικά μετρητικά (δηλαδή αντικειμενικά) δεδομένα - να ικανοποιήσουν τον κάτοχό τους επί μακρόν σε ποικιλία τυπικών οικιακών χώρων- εξαιρουμένου φυσικά του γνωστού δωματίου που κατατρέχει τον Greek (Rehdeko) Lover.Άρα εκτός της προφανούς τέρψης των αναγνωστών,έχει νόημα η παράθεση ακροαματικών εντυπώσεων.Όσοι δε αναγνώστες δεν τέρπονται μ'εκείνες,θα όφειλαν να ξεκαθαρίσουν τί τους στενοχωρεί περισσότερο τελικώς,οι θεωρητικές κουβέντες ή οι...ακροαματικές.
Για λόγους ακροαματικής τάξης,κάποια εκθέματα με βροντερό όνομα και αντιπροσώπευση -χάρη στα οποία γνωρίζουν ότι πουλάνε- επιδεικνυόμενα υπό συνθήκες...κρεαταγοράς βρίσκουν από τον υποφαινόμενο την ίδια περιφρόνηση που επιδεικνύουν και οι ιθύνοντες των ομόλογων εταιρειών προς το ακροαματικόφιλο κοινό.
Ένα ζήτημα που αξίζει να θιγεί προτού προχωρήσουμε,είναι η σύζευξη κύριων ηχείων με υποβαθύφωνες μονάδες,σε συνάρτηση ιδίως με κάποιες από τις κορνάτες αρχιτεκτονικές που επιδείχθηκαν.Ανεξάρτητα με την κοινή αντίληψη,προτεραιότητα στην ενσωμάτωση των sub δεν είναι να κατεβαίνει το σύστημα...΄΄πιο χαμηλά πιο χαμηλά πιο χαμηλά΄΄,αλλά να βελτιώνεται η δυναμική του συμπεριφορά.Απαιτείται λοιπόν το σήμα να χειρουργείται με όλες τις διατυπώσεις,αντί μεσοβέζικων επεμβάσεων οφειλόμενων σε πιουρίστικες φοβίες.
Σε αυτόν τον παράγοντα κρίθηκε η ακροαματική επιτυχία ή αποτυχία των ομόλογων συνόλων,με χαρακτηριστικό παράδειγμα το φιλόδοξο Avaton που έμοιαζε να δίνει υπό τις δεδομένες συνθήκες ηπιότερη δυναμική συμπεριφορά (που συμπαρέσυρε και άλλες ακροαματικές παραμέτρους) σε σύγκριση με το ομόσταυλο Anima.Στις χαμηλές οκτάβες εδρεύει η ρυθμική βάση και ο αντίκτυπος της μουσικής,όπως και μακροσκοπική χωρική πληροφορία η οποία συντελεί στην αντιλαμβανόμενη διαφάνεια.Όπως θα σημείωνε και ο προστατευόμενός μου Βελλερεφών Σουρταφέρτας,όσους παπάδες και να παίζει ένα σύστημα στις ανώτερες οκτάβες,δεν αρκούν χωρίς ισορροπημένους...ζευγάδες.
Κατά συνέπεια,ένα κορνάτο σύστημα που θα άξιζε θέση στην πεντάδα είναι το Aries Cerat.Απ'όλα τα ομοειδή,έδειχνε να προωθεί με πιο τακτοποιημένο τρόπο τα ιδεώδη της χοάνης χωρίς να επαναπαύεται σε κεκτημένα,προσελκύοντας έτσι πιθανώς και...αλλόθρησκους ακροαματικόφιλους.
Η πεντάδα χωρίς σειρά προτεραιότητας είναι η εξής:
- TAD Reference System
- Thrax Audio
- Fink Team / Octave / IDEON Audio
- Geithain
- Trinnov / Vivid Audio
Κάθε αναγνώστης είναι ελεύθερος να επιλέξει οποιοδήποτε εκ των μελών,τοποθετώντας στη θέση του το...Aries Cerat.
Και ποιο ήταν το έκθεμα που θα ήθελε να φέρει σπίτι του ο υποφαινόμενος;Στο επόμενο...
Βραβείο πιο περιττωματικού παρελκομένου στο Telos Quantum Resonator Conditioner που ανάγει -όπως διατείνεται - την παρασιτική ηχητική ενέργεια σε...φωτόνια (αλλάζει τα φώτα στο σύστημά μας δηλαδή,όχι παίξε-γέλασε)
Θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε έτσι εις το διηνεκές,αλλά είναι ανώφελο.Δεν αξίζει περαιτέρω αναφορά σε διάφορα σύνολα που είχαν οικεία από περασμένες εμφανίσεις αρχιτεκτονική και απόδοση.Το εκθεσιακό palais του Μονάχου με την δομή από τσιμέντο-ατσάλι,τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και την ελλιπή μόνωση των επιμέρους χώρων δεν διαθέτει ευνοϊκή ακουστική συμπεριφορά.
Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι τα σύνολα της πεντάδας που ακολουθεί,εφόσον απέδωσαν ελκυστικά έτσι όπως ήταν διαρρυθμισμένα στον χώρο ευθύνης τους,θα μπορούσαν -με παρεμφερές στήσιμο και ακουστική φροντίδα τεκμαρτά από τα σχετικά μετρητικά (δηλαδή αντικειμενικά) δεδομένα - να ικανοποιήσουν τον κάτοχό τους επί μακρόν σε ποικιλία τυπικών οικιακών χώρων- εξαιρουμένου φυσικά του γνωστού δωματίου που κατατρέχει τον Greek (Rehdeko) Lover.Άρα εκτός της προφανούς τέρψης των αναγνωστών,έχει νόημα η παράθεση ακροαματικών εντυπώσεων.Όσοι δε αναγνώστες δεν τέρπονται μ'εκείνες,θα όφειλαν να ξεκαθαρίσουν τί τους στενοχωρεί περισσότερο τελικώς,οι θεωρητικές κουβέντες ή οι...ακροαματικές.
Για λόγους ακροαματικής τάξης,κάποια εκθέματα με βροντερό όνομα και αντιπροσώπευση -χάρη στα οποία γνωρίζουν ότι πουλάνε- επιδεικνυόμενα υπό συνθήκες...κρεαταγοράς βρίσκουν από τον υποφαινόμενο την ίδια περιφρόνηση που επιδεικνύουν και οι ιθύνοντες των ομόλογων εταιρειών προς το ακροαματικόφιλο κοινό.
Ένα ζήτημα που αξίζει να θιγεί προτού προχωρήσουμε,είναι η σύζευξη κύριων ηχείων με υποβαθύφωνες μονάδες,σε συνάρτηση ιδίως με κάποιες από τις κορνάτες αρχιτεκτονικές που επιδείχθηκαν.Ανεξάρτητα με την κοινή αντίληψη,προτεραιότητα στην ενσωμάτωση των sub δεν είναι να κατεβαίνει το σύστημα...΄΄πιο χαμηλά πιο χαμηλά πιο χαμηλά΄΄,αλλά να βελτιώνεται η δυναμική του συμπεριφορά.Απαιτείται λοιπόν το σήμα να χειρουργείται με όλες τις διατυπώσεις,αντί μεσοβέζικων επεμβάσεων οφειλόμενων σε πιουρίστικες φοβίες.
Σε αυτόν τον παράγοντα κρίθηκε η ακροαματική επιτυχία ή αποτυχία των ομόλογων συνόλων,με χαρακτηριστικό παράδειγμα το φιλόδοξο Avaton που έμοιαζε να δίνει υπό τις δεδομένες συνθήκες ηπιότερη δυναμική συμπεριφορά (που συμπαρέσυρε και άλλες ακροαματικές παραμέτρους) σε σύγκριση με το ομόσταυλο Anima.Στις χαμηλές οκτάβες εδρεύει η ρυθμική βάση και ο αντίκτυπος της μουσικής,όπως και μακροσκοπική χωρική πληροφορία η οποία συντελεί στην αντιλαμβανόμενη διαφάνεια.Όπως θα σημείωνε και ο προστατευόμενός μου Βελλερεφών Σουρταφέρτας,όσους παπάδες και να παίζει ένα σύστημα στις ανώτερες οκτάβες,δεν αρκούν χωρίς ισορροπημένους...ζευγάδες.
Κατά συνέπεια,ένα κορνάτο σύστημα που θα άξιζε θέση στην πεντάδα είναι το Aries Cerat.Απ'όλα τα ομοειδή,έδειχνε να προωθεί με πιο τακτοποιημένο τρόπο τα ιδεώδη της χοάνης χωρίς να επαναπαύεται σε κεκτημένα,προσελκύοντας έτσι πιθανώς και...αλλόθρησκους ακροαματικόφιλους.
Η πεντάδα χωρίς σειρά προτεραιότητας είναι η εξής:
- TAD Reference System
- Thrax Audio
- Fink Team / Octave / IDEON Audio
- Geithain
- Trinnov / Vivid Audio
Κάθε αναγνώστης είναι ελεύθερος να επιλέξει οποιοδήποτε εκ των μελών,τοποθετώντας στη θέση του το...Aries Cerat.
Και ποιο ήταν το έκθεμα που θα ήθελε να φέρει σπίτι του ο υποφαινόμενος;Στο επόμενο...
Last edited: