- Μηνύματα
- 16.597
- Reaction score
- 19.550
¨Ασε αυτοί το έχουν τερματίσει εκεί (απο ότι θυμαμαι).
Έλα ρε συ. Μη μου κάνεις τέτοια και μου γκρεμίζεις τη φαντασίωση που έχω για εσέναΣίγουρα πάντως όχι η...τιμή τους.
Silvio Delfino : "Τι χύμα τι χώμα μου λένε τώρα οι τεχνοφρίκουλες με τα αβανγκάρντ - όχι τα σεβαστά ηχεία βεβαίως βεβαίως ...Εδώ έχω σχεδιάσει ολόκληρο φιόρο του Λεβάντε υβριδικό σε τάξη Α χωρίς ολική αρνητική ανάδραση και με αρμονική παραμόρφωση παρόμοια μ'εκείνη των αυτιών μας..."
- "Και πώς υπολογίσατε την τελευταία για να χουμε καλό ρώτημα; "
Silvio Delfino : "Πώς είπατε,δεν σας άκουσα καλά..."
View attachment 253636
Riviera Levante integrated amplifier
I remember, around the time I started at Stereophile, telling Art Dudley that I wanted to review "a lot of power amplifiers" because amplifiers are the "blood-pumping heart machines" that "reanimate the artistry" of musicians: Horowitz, Björk, Bill Monroe. Whereupon he looked over his glasses...www.stereophile.com
Δεν ξέρω ποια ακριβώς φαντασίωση έχεις πλάσει στο νου,έχω όμως την υποψία ότι δεν είμαι ό,τι φαντάζεσαι...Έλα ρε συ. Μη μου κάνεις τέτοια και μου γκρεμίζεις τη φαντασίωση που έχω για εσένα
Κοινώς, χρεπι.όπου αστοχούσε - όπως λ.χ. σε τονική πληρότητα κι αίσθηση αντικτύπου - το δήλωνε πάλι ανεπανάληπτα χωρίς περιστροφές και τσιριμόνιες
Το σχόλιο αφορά σταθερά στην ακροαματική αντιπαράθεση με άλλα setup όπως εκείνα των Goebel,Tune Audio,Credo τα οποία διέθεταν αυτό το στοιχείο.Δεν μπαίνω σε τριπάκι πρόβλεψης για το βαθμό αποκατάστασης στην έλλειψη υπό διαφοροποιημένες συνθήκες διαχείρισης στο σήμα και διευθέτησης στο χώρο....
Το δωμάτιο της Cerat (εαν ο ήχος είναι όντως απο το δωμάτιο ?) ακούγεται πάρα πολυ καλό και στην σωστή κατεύθυνση ήχου. Τώρα εαν έλειπε τονικη πληρότητα και αίσθηση αντικτύπου, σε αυτό το κομάτι, δεν το κατάλαβα (και τι να πουν τα άλλα βίντεο χα χα). ¨Εχει εξάλλου τόσο άλλα προσόντα.
...
Η λογική (παραφροσυνη) του χάλι ενδ εφόσον βρίσκει ακροατήριο, σημαίνει ότι ο κόσμος είναι τέτοιος και τέτοια θέλει ο κωλος του.αισθητική προσέγγιση παραπέμπει σε "Δόκτορα Περίεργο και το Σύμπαν της Παραφροσύνης"...
Τυχεροι και ατυχοι μαζι οσοι επισκεπτονται τετοιου ειδους εκθεσεις.
Τυχεροι γιατι ακουν υπερκατασκευες που δεν μπορουμε ν'ακουσουμε υπο κανονικες συνθηκες
και ατυχοι γιατι οι συνδιασμοι αυτοι, οπως γνωριζουμε, επιβαλλονται απο εμπορικες σκοπιμοτητες
και πολυ συχνα απογοητευουν.
Η τεχνη ειναι, αν υποτεθει πως απαιτειται μια τεχνη και οχι ενας τυφλοσουρτης
που τις περισσοτερες φορες απογοητευει, να διαβλεψεις το δυναμικο της καθε συσκευης..
Οχι πως παιζει αλλα πως μπορει να παιξει.
Ποτέ δεν κάνω κάτι τέτοιο ούτε κουβαλώ διάφορα προσπέκτους...Αν μπορεί κάτι να ερωτώ αυτό αφορά σε τεχνικά θέματα πάνω στη διαχείριση και διευθέτηση.Εφόσον μάλιστα ο αρμόδιος που ήταν παρών εκείνη τη στιγμή δεν εξηγούσε με ποιο πρωτόκολλο γινόταν διαχείριση delays μεταξύ sub - main ηχείων,δεν επέμεινα αφού πάγια τακτική είναι να μην τραβώ προσοχή..
Ρωτουσες και τιμες;
;;,,,,δεν επέμεινα αφού πάγια τακτική είναι να μην τραβώ προσοχή...