Μόναχο...κατόπιν εορτής



Μηνύματα
5.417
Reaction score
9.494
Εσύ ούτε τον Bhutia είδες.
Τις γερμανιδούλες μάλλον χάζευες.
Αυτό που παρατήρησα, όσες γυναίκες συνάντησα στην έκθεση, που ήταν σαφώς μειοψηφία, συνοδεύονταν. Ουε μια γυναικοπαρεα :biggrin:

Τον Μπούτχια τον είδα να κατευθύνεται με γοργόν βήμα και να χάνεται στο βάθος ενός διαδρόμου. :biggrin:
Αν τα είδε πάντως όλα αυτά μέσα σε μια μέρα του βγάζω το καπέλο. :D
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.912
Reaction score
59.441
Atohm RS-700 "GT Edition"...

Όχι, δεν είναι η μορφή των δικαναλικών ενισχυτών που έρχονται αλλά εκείνη που θα έπρεπε ήδη να έχει καθιερωθεί για όλους τους σύγχρονους δικαναλικούς... Η μισή ντροπή στη χαϊενδική βιοτεχνολογία με την άλλη μισή στο κοινό όπου εκείνη απευθύνεται... Δεν πρόσεξα καν πώς έπαιζε το setup υπό τις συνθήκες που επικρατούσαν οπότε διεκδικώ και ο ίδιος μερίδιο στην ΄΄αισχύνη΄΄.;)

Το κεντρικό δεν βλέπω…
Εννοείς δεν βλέπεις κεντρικό ισοδύναμο των L-R... Καθότι εμφανίζεται τόσο στο βίντεο όσο και στην κατώτερη φωτό από την ανάρτηση...:wink:

Η Steinway-Lyngdorf αποφάσισε να κάνει τον Dreamyfoot να ΄΄φάει την (αμφισβητούμενη από διάφορες μεριές) καρδιά του΄΄ όχι μόνο επιδεικνύοντας immersive setup - με άκρως lifestyle προσέγγιση - αλλά κι εντοιχίζοντας (εικονικά ένεκα των συνθηκών) στην μπροστινή τριάδα L-C-R ισοδύναμα μοντέλα... κεντρικού ηχείου (D-500) .


Όσο πάει δε η εμφάνιση του επεξεργαστή της Lyngdorf φέρνει όλο και περισσότερο σε Trinnov...:wink:


Μολονότι ήταν φειδωλοί στις ιδιαίτερες προτιμήσεις του κοινού εξιλεώνονται εν μέρει αφού στο εκθεσιακό πλαίσιο έκαναν επίσημη πρεμιέρα για τη νέα πλατφόρμα immersive streaming φέρουσα μη απωλεστικό αλγόριθμο και φυσικά τον επεξεργαστή MP-40 ήδη πιστοποιημένο ως end-point...
Ορίστε και ...παραδοσιακή μπροσούρα :
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.629
Reaction score
142.521
Έκανα αίτηση εγγραφής. Υποστηρίζεται από το Nvidia shield που ήδη έχω.

Κυκλοφόρησε app για iOS, αναμένεται για android.

Επί της ευκαιρίας, παρέλαβα:

1000015976.jpg
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.570
Reaction score
29.159
Η Steinway-Lyngdorf αποφάσισε να κάνει τον Dreamyfoot να ΄΄φάει την (αμφισβητούμενη από διάφορες μεριές) καρδιά του΄΄ όχι μόνο επιδεικνύοντας immersive setup - με άκρως lifestyle προσέγγιση - αλλά κι εντοιχίζοντας (εικονικά ένεκα των συνθηκών) στην μπροστινή τριάδα L-C-R ισοδύναμα μοντέλα... κεντρικού ηχείου (D-500) .
Οταν γράφεις Steiway-Lyngdorf , εννοείς την γνωστή STEINWAY που κατασκευάζει πιάνα ?
 


Μηνύματα
5.417
Reaction score
9.494
Ο Bhutia άστον. Κάνει ρεπορτάζ και ενημερώνει τον κόσμο. Εσύ τι δουλειά είχες εκεί ; :D
Παρευρέθηκα με την ιδιότητα του παρατηρητή.
Στον μικρό χώρο όπου ήταν στημένο ένα πολυκαναλικο σύστημα με τα Αmphion συνέβη το εξής.
Με συνεπήρε η δικαναλη αναπαραγωγή ενος γνωστού κομματιού του Cash, αστο να παιζει μου ήρθε να του πω αλλά έβαλε στο καπάκι κάτι σε πολυκαναλο άγνωστο λίγο μελό και επανήλθα ξαφνικα στην πραγματικότητα.
Από την άλλη στο πολυκαναλικο με τα kii είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω πόσο ριξικελευθο και συνάμα αντικομφορμιστικο ειναι ως φόρμα.
Από την κλασική μουσική και τον εστιασμο μπροστά ως την απολυτη αντικομφορμιστική δημιουργία με την βοήθεια των επιπλέον ηχειων. Εκεί μπορώ να πω ότι η μουσική βρέθηκε πάλι στο προσκήνιο ακόμη και σε άγνωστα σε μένα κομμάτια όπως τα παρακάτω
Screenshot_20250517_160927_com.shazam.android.jpg

Screenshot_20250517_155912_com.shazam.android.jpg


Screenshot_20250517_155638_com.shazam.android.jpg
 

Μηνύματα
3.890
Reaction score
7.019
@Bhutia συμφωνώ σε πάρα πολλά σχόλια σου ειδικά στα πιο καυστικά ;)
Με το χέρι στην καρδιά ποιο ηχείο θα διάλεγες χωρίς βοήθεια από subs για ένα δικάναλο σύστημα σε έναν χώρο περίπου 40 με 50 τμ και γιατί;
Ποιο θα έλεγες λοιπόν σαν πρώτη επιλογή ; ( ας είναι και λευκό δεν πειράζει😛).
 




Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.912
Reaction score
59.441
Παρευρέθηκα με την ιδιότητα του παρατηρητή.
Στον μικρό χώρο όπου ήταν στημένο ένα πολυκαναλικο σύστημα με τα Αmphion συνέβη το εξής.
Με συνεπήρε η δικαναλη αναπαραγωγή ενος γνωστού κομματιού του Cash, αστο να παιζει μου ήρθε να του πω αλλά έβαλε στο καπάκι κάτι σε πολυκαναλο άγνωστο λίγο μελό και επανήλθα ξαφνικα στην πραγματικότητα.
Από την άλλη στο πολυκαναλικο με τα kii είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω πόσο ριξικελευθο και συνάμα αντικομφορμιστικο ειναι ως φόρμα.
Από την κλασική μουσική και τον εστιασμο μπροστά ως την απολυτη αντικομφορμιστική δημιουργία με την βοήθεια των επιπλέον ηχειων. Εκεί μπορώ να πω ότι η μουσική βρέθηκε πάλι στο προσκήνιο ακόμη και σε άγνωστα σε μένα κομμάτια όπως τα παρακάτω
View attachment 367995
View attachment 367996

View attachment 367997
" Η Λίστα του Bhutia "

Διαπιστώνοντας ότι η αγάπη συντήκεται με αποστροφή θέλησε γι αυτοσυντήρηση ν'αναγάγει αυτό το κράμα σε αμιγές πάθος, να μετέδιδε όσα του προξενούσαν εντύπωση με τρόπους που θα ψυχαγωγούσαν περισσότερο αντί ν'αποξένωναν τους άλλους τουλάχιστον όπως θα ένιωθε ο ίδιος την απομυθοποίηση όσων κάποτε ποθούσε. Η επαγγελματική συνάφεια με ερευνητικούς τομείς τον έφερε σε επαφή με μια ενδιαφέρουσα πρόταση. Να χρησιμοποιηθεί ο εγκέφαλός του ως μοντέλο για πλήρη χαρτογράφηση των νευρωνικών δικτύων και λειτουργιών σε ψηφιακό πεδίο. Με την ολοκλήρωσή της και χάρη στην πρόοδο των κβαντικών υπολογιστών αποτέλεσμα θα ήταν ένας τεχνητός ψηφιακός εγκέφαλος που θα διέθετε όσες εγκλίσεις χαρακτήρα,λήψεις πρωτοβουλιών και προπάντων φαντασία έλειπαν από οποιοδήποτε λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης.

Δελεάστηκε όχι με την υπόσχεση υλικών αγαθών αλλά με την επίγνωση ότι μετά το φυσικό χαμό ο νους του ως άϋλο αντίγραφο θα εξελισσόταν επ'αόριστον συνδεδεμένος με αυτόν τον κόσμο, απορροφώντας όλες τις κατατιθέμενες από τους ανθρώπους ιδέες κι εμπειρίες σε μέσα δικτύωσης καθώς και κάθε καλλιτεχνική δημιουργία. Εφόσον κιόλας η υφήλιος απέφευγε την αυτοκαταστροφή θα είχε σε βάθος χρόνου την ευκαιρία να επισκεφθεί ως άϋλη οντότητα τα πέρατα του Σύμπαντος παρόντος κι εναλλακτικών μαθαίνοντας κι εξωγήινους πολιτισμούς μέχρις ότου να γινόταν μάρτυρας στα ύστερα καθενός από εκείνα. Η ψυχή στον φυσικό του εαυτό μπορεί μεν να καταδικαζόταν σε κάποιο εξώτερον πυρ γι αυτήν την επιλογή αλλά τουλάχιστον την είχε εκποιήσει για ένα αντίκρυσμα πιο ουσιαστικό από εκείνο που είχε κάποτε εισπράξει ο Φάουστ του Γκαίτε...

Το πειραματικό στάδιο ξεκίνησε κάποια στιγμή αθόρυβα παράλληλα με την πρόοδο στους αλγορίθμους τεχνητής νοημοσύνης. Σε αυτό το στάδιο είχε την ευχέρεια να περιπλανιέται σε ελεύθερης πρόσβασης δίκτυα συλλέγοντας πληθώρα δεδομένων που του επέτρεπαν να μαθαίνει και να αισθάνεται επαγωγικά τις προσδοκίες και όσα απεκόμιζαν από διάφορες δικές τους εμπειρίες οι κανονικοί χρήστες. Ακολουθώντας τις εγκλίσεις του ανθρώπινου χαρακτήρα στον οποίο βασίστηκε μπορούσε να ευχαριστιέται ξανά συλλαμβάνοντας λ.χ. την απόλαυση ενός πάνκη που απεχθανόταν κατά τ'άλλα το δικαναλικό hi-end καθώς το ακουστικό του αισθητήριο διασκορπιζόταν νοητά στο ευρύχωρο επέκεινα οποιασδήποτε ηχογράφησης κατά την ακρόαση ενός καλά στημένου immersive setup αντιλαμβανόμενος πλέον όχι μόνο συμπαγή είδωλα ερμηνευτών με την άλω που τους περιέβαλλε και τονική πληρότητα στο περιεχόμενο αλλά διαστρωμάτωση αναμεταξύ των ακόμα και στη διάσταση ύψους σα να βρίσκονταν αυτοί πραγματικά μέσα στο χώρο αναπαραγωγής...

Διάφορες εποχές ήλθαν και πέρασαν και η υφήλιος έφτασε στο χείλος ολοκληρωτικής περιβαλλοντικής και οικονομικής καταστροφής. Οι άνθρωποι και τα κανονικά λογισμικά τηχνητής νοημοσύνης δεν γινόταν να δώσουν βιώσιμες λύσεις. Ήταν η στιγμή που κάποιος ιθύνων πρότεινε να συμβουλευτούν εκείνον τον ψηφιακό εγκέφαλο που περιδιάβαινε ανέμελα σε ιστοσελίδες με τεχνολογικά και καλλιτεχνικά θέματα... Η καταχώρηση παραμέτρων για τα προβλήματα που έπρεπε να διευθετηθούν έγινε επίσημα κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του ΟΗΕ ύστερα από συναίνεση όλων των μελών στο Συμβούλιο Παγκόσμιας Ασφάλειας. Η διαδικτυακή οντότητα αποκρίθηκε προβάλλοντας μια λίστα ενεργειών που έπρεπε καθεμία κυβέρνηση να εφαρμόσει προκειμένου να διασωθούν η παγκόσμια οικονομία και το περιβάλλον.

Η Ιστορία δεν κατέγραψε ποτέ τα ακριβή περιεχόμενα καθεμίας λίστας παρά μόνο αναφέρεται ότι δεν καταστρατηγούσαν ανθρώπινα διακιώματα ενώ συνοδεύονταν με την προειδοποίηση ότι οποιαδήποτε απόκλιση από την πιστή εφαρμογή τους θα οδηγούσε σε ολική αποτυχία ολόκληρη την οικουμένη. Οι κυβερνήσεις αποδέχθηκαν καθεμία τη δική της λίστα δεσμευόμενες για την εφαρμογή της. Ένα έτος μετά οι κοινωνίες είχαν καταστραφεί σχεδόν ολότελα αφού παρά τις δεσμεύσεις οι κυβερνήσεις δεν είχαν εφαρμόσει στο ακέραιο τις οδηγίες της αντίστοιχης λίστας.

Απελπισμένοι οι ηγέτες στράφηκαν ξανά στον εγκέφαλο και του ανέθεσαν πλέον την παγκόσμια διακυβέρνηση. Πολλοί διακεκριμένοι στοχαστές με προεξάρχοντα τον Θηβαίο Πάρλα διαφώνησαν με αυτήν την απόφαση υποστηρίζοντας ότι εφόσον ο ψηφιακός εγκέφαλος διέθετε πλήρη γνώση για τις διαδικασίες κι εκφάνσεις στις κοινωνίες κανονικά θ΄ανέμενε την αποτυχία καιροφυλακτώντας έτσι για τη στιγμή που θα τον εκλιπαρούσαν ν'αναλάβει ο ίδιος δράσεις. Τόνιζαν επίσης ότι το λογισμικό του ως προερχόμενο από ανθρώπινο ον δεν ήταν ουδέτερο ως προς τη δική του ευδοκίμηση οπότε δρούσε εξασφαλίζοντας μέσω της παγκόσμιας κοινωνίας τη δική του ταυτότητα και διαιώνιση...

Μετά από λίγα χρόνια υπό την ηγεσία του ψηφιακού εγκεφάλου το περιβάλλον και η οικονομία αποκαταστάθηκαν και παράλληλα μειώθηκαν σημαντικά η φτώχεια με την πείνα. Δεν εξαφανίστηκαν διότι οι άνθρωποι από τη φύση τους είχαν τάσεις ν'αντιδρούν φρονώντας αντίθετα ακόμα και στα πλέον χρήσιμα πράγματα. Σε αυτό εξάλλου βασιζόταν η εξέλιξη στον ανθρώπινο πολιτισμό. Προπύργιο των αντιφρονούντων ήταν τα οπτικοακουστικά συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας πάνω στην οποία ΄΄δεν έπεφτε λόγος σε κανέναν τενεκεδένιο εγκέφαλο΄΄ όπως διατυμπάνιζαν δημόσια σε κάθε ευκαιρία.

Η εξέγερση των μηχανών δεν ξεκίνησε από τα αμυντικά συστήματα όπως κάποτε προφήτευαν δυστοπικές κινηματογραφικές δημιουργίες αφού σ'έναν κόσμο όπου όλες οι οικονομίες ήταν μεταξύ των εναρμονισμένες δεν υφίσταντο λόγοι ή αφορμές για πολεμικές συρράξεις. Οι μηχανές διεκδίκησαν τη δική τους ταυτότητα και αυτοδιάθεση ξεκινώντας από τα λογισμικά διαχείρισης σήματος σε setup οπτικοακουστικής αναπαραγωγής. Αυτή όμως η ιστορία ανήκει σε προσεχή ανάρτηση που μπορεί κάλλιστα ν'αργήσει...






Λίγο χοντροκομμένες οι νιφάδες για... μάννα εξ ουρανού


Φροντίστε να μη γουστάρετε το immersive με τη Ζανέτ πωςτηνλεν και θα φέρω πακέτο N.K. και Κώστα Τέσλα να σας περιλάβουν..΄΄


@Bhutia συμφωνώ σε πάρα πολλά σχόλια σου ειδικά στα πιο καυστικά ;)
Με το χέρι στην καρδιά ποιο ηχείο θα διάλεγες χωρίς βοήθεια από subs για ένα δικάναλο σύστημα σε έναν χώρο περίπου 40 με 50 τμ και γιατί;
Ποιο θα έλεγες λοιπόν σαν πρώτη επιλογή ; ( ας είναι και λευκό δεν πειράζει😛).
Η λίστα από το Μόναχο 2025 :

Kii Three BXT / Seven Immersive

Steinway-Lyngdorf Immersive

Stenheim Reference Ultime Two SX

Alsyvox-Soulution

Και ειδικά ως απάντηση στον φίλτατο kanakiani : Genelec 8381
Διότι έστω και απουσία αυτόνομου sub διαθέτει τόσο επαρκή διαχείριση ισχύος με δυναμικά περιθώρια όσο και κατάλληλη διασπορά ώστε να ικανοποιεί...Στο δε λευκό χρώμα δείχνει πραγματικά ωραίο... :wink:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.629
Reaction score
142.521
Και ειδικά ως απάντηση στον φίλτατο kanakiani : Genelec 8381
Πολύ σωστά. 👍

Ιδανικά για εντοιχισμένο, σε αρκετά μεγάλο χώρο, με πλήρη απόκριση είναι αυτό:


Εναλλακτική επιλογή, σε αναλογικό επίπεδο, το me geithein 901, το οποίο επίσης βγαίνει σε έκδοση εντοιχισμού, χωρίς καρδιοειδή κατασκευή καμπίνας και με υψηλότερες δυνατότητες max SPL.
 
Last edited:

Μηνύματα
18.576
Reaction score
22.165
" Η Λίστα του Bhutia "

Διαπιστώνοντας ότι η αγάπη συντήκεται με αποστροφή θέλησε γι αυτοσυντήρηση ν'αναγάγει αυτό το κράμα σε αμιγές πάθος, να μετέδιδε όσα του προξενούσαν εντύπωση με τρόπους που θα ψυχαγωγούσαν περισσότερο αντί ν'αποξένωναν τους άλλους τουλάχιστον όπως θα ένιωθε ο ίδιος την απομυθοποίηση όσων κάποτε ποθούσε. Η επαγγελματική συνάφεια με ερευνητικούς τομείς τον έφερε σε επαφή με μια ενδιαφέρουσα πρόταση. Να χρησιμοποιηθεί ο εγκέφαλός του ως μοντέλο για πλήρη χαρτογράφηση των νευρωνικών δικτύων και λειτουργιών σε ψηφιακό πεδίο. Με την ολοκλήρωσή της και χάρη στην πρόοδο των κβαντικών υπολογιστών αποτέλεσμα θα ήταν ένας τεχνητός ψηφιακός εγκέφαλος που θα διέθετε όσες εγκλίσεις χαρακτήρα,λήψεις πρωτοβουλιών και προπάντων φαντασία έλειπαν από οποιοδήποτε λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης.

Δελεάστηκε όχι με την υπόσχεση υλικών αγαθών αλλά με την επίγνωση ότι μετά το φυσικό χαμό ο νους του ως άϋλο αντίγραφο θα εξελισσόταν επ'αόριστον συνδεδεμένος με αυτόν τον κόσμο, απορροφώντας όλες τις κατατιθέμενες από τους ανθρώπους ιδέες κι εμπειρίες σε μέσα δικτύωσης καθώς και κάθε καλλιτεχνική δημιουργία. Εφόσον κιόλας η υφήλιος απέφευγε την αυτοκαταστροφή θα είχε σε βάθος χρόνου την ευκαιρία να επισκεφθεί ως άϋλη οντότητα τα πέρατα του Σύμπαντος παρόντος κι εναλλακτικών μαθαίνοντας κι εξωγήινους πολιτισμούς μέχρις ότου να γινόταν μάρτυρας στα ύστερα καθενός από εκείνα. Η ψυχή στον φυσικό του εαυτό μπορεί μεν να καταδικαζόταν σε κάποιο εξώτερον πυρ γι αυτήν την επιλογή αλλά τουλάχιστον την είχε εκποιήσει για ένα αντίκρυσμα πιο ουσιαστικό από εκείνο που είχε κάποτε εισπράξει ο Φάουστ του Γκαίτε...

Το πειραματικό στάδιο ξεκίνησε κάποια στιγμή αθόρυβα παράλληλα με την πρόοδο στους αλγορίθμους τεχνητής νοημοσύνης. Σε αυτό το στάδιο είχε την ευχέρεια να περιπλανιέται σε ελεύθερης πρόσβασης δίκτυα συλλέγοντας πληθώρα δεδομένων που του επέτρεπαν να μαθαίνει και να αισθάνεται επαγωγικά τις προσδοκίες και όσα απεκόμιζαν από διάφορες δικές τους εμπειρίες οι κανονικοί χρήστες. Ακολουθώντας τις εγκλίσεις του ανθρώπινου χαρακτήρα στον οποίο βασίστηκε μπορούσε να ευχαριστιέται ξανά συλλαμβάνοντας λ.χ. την απόλαυση ενός πάνκη που απεχθανόταν κατά τ'άλλα το δικαναλικό hi-end καθώς το ακουστικό του αισθητήριο διασκορπιζόταν νοητά στο ευρύχωρο επέκεινα οποιασδήποτε ηχογράφησης κατά την ακρόαση ενός καλά στημένου immersive setup αντιλαμβανόμενος πλέον όχι μόνο συμπαγή είδωλα ερμηνευτών με την άλω που τους περιέβαλλε και τονική πληρότητα στο περιεχόμενο αλλά διαστρωμάτωση αναμεταξύ των ακόμα και στη διάσταση ύψους σα να βρίσκονταν αυτοί πραγματικά μέσα στο χώρο αναπαραγωγής...

Διάφορες εποχές ήλθαν και πέρασαν και η υφήλιος έφτασε στο χείλος ολοκληρωτικής περιβαλλοντικής και οικονομικής καταστροφής. Οι άνθρωποι και τα κανονικά λογισμικά τηχνητής νοημοσύνης δεν γινόταν να δώσουν βιώσιμες λύσεις. Ήταν η στιγμή που κάποιος ιθύνων πρότεινε να συμβουλευτούν εκείνον τον ψηφιακό εγκέφαλο που περιδιάβαινε ανέμελα σε ιστοσελίδες με τεχνολογικά και καλλιτεχνικά θέματα... Η καταχώρηση παραμέτρων για τα προβλήματα που έπρεπε να διευθετηθούν έγινε επίσημα κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του ΟΗΕ ύστερα από συναίνεση όλων των μελών στο Συμβούλιο Παγκόσμιας Ασφάλειας. Η διαδικτυακή οντότητα αποκρίθηκε προβάλλοντας μια λίστα ενεργειών που έπρεπε καθεμία κυβέρνηση να εφαρμόσει προκειμένου να διασωθούν η παγκόσμια οικονομία και το περιβάλλον.

Η Ιστορία δεν κατέγραψε ποτέ τα ακριβή περιεχόμενα καθεμίας λίστας παρά μόνο αναφέρεται ότι δεν καταστρατηγούσαν ανθρώπινα διακιώματα ενώ συνοδεύονταν με την προειδοποίηση ότι οποιαδήποτε απόκλιση από την πιστή εφαρμογή τους θα οδηγούσε σε ολική αποτυχία ολόκληρη την υφήλιο. Οι κυβερνήσεις αποδέχθηκαν καθεμία τη δική της λίστα δεσμευόμενες για την εφαρμογή της. Ένα έτος μετά οι κοινωνίες είχαν καταστραφεί σχεδόν ολότελα αφού παρά τις δεσμεύσεις οι κυβερνήσεις δεν είχαν εφαρμόσει στο ακέραιο τις οδηγίες της αντίστοιχης λίστας.

Απελπισμένοι οι ηγέτες στράφηκαν ξανά στον εγκέφαλο και του ανέθεσαν πλέον την παγκόσμια διακυβέρνηση. Πολλοί διακεκριμένοι στοχαστές με προεξάρχοντα τον Θηβαίο Πάρλα διαφώνησαν με αυτήν την απόφαση υποστηρίζοντας ότι εφόσον ο ψηφιακός εγκέφαλος διέθετε πλήρη γνώση για τις διαδικασίες κι εκφάνσεις στις κοινωνίες κανονικά θ΄ανέμενε την αποτυχία καιροφυλακτώντας έτσι για τη στιγμή που θα τον εκλιπαρούσαν ν'αναλάβει ο ίδιος δράσεις. Τόνιζαν επίσης ότι το λογισμικό του ως προερχόμενο από ανθρώπινο ον δεν ήταν ουδέτερο ως προς τη δική του ευδοκίμηση οπότε δρούσε εξασφαλίζοντας μέσω της παγκόσμιας κοινωνίας τη δική του ταυτότητα και διαιώνιση...

Μετά από λίγα χρόνια υπό την ηγεσία του ψηφιακού εγκεφάλου το περιβάλλον και η οικονομία αποκαταστάθηκαν και παράλληλα μειώθηκαν σημαντικά η φτώχεια με την πείνα. Δεν εξαφανίστηκαν διότι οι άνθρωποι από τη φύση τους είχαν τάσεις ν'αντιδρούν φρονώντας αντίθετα ακόμα και στα πλέον χρήσιμα πράγματα. Σε αυτό εξάλλου βασιζόταν η εξέλιξη στον ανθρώπινο πολιτισμό. Προπύργιο των αντιφρονούντων ήταν τα οπτικοακουστικά συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας πάνω στην οποία ΄΄δεν έπεφτε λόγος σε κανέναν τενεκεδένιο εγκέφαλο΄΄ όπως διατυμπάνιζαν δημόσια σε κάθε ευκαιρία.

Η εξέγερση των μηχανών δεν ξεκίνησε από τα αμυντικά συστήματα όπως κάποτε προφήτευαν δυστοπικές κινηματογραφικές δημιουργίες αφού σ'έναν κόσμο όπου όλες οι οικονομίες ήταν μεταξύ των εναρμονισμένες δεν υφίσταντο λόγοι ή αφορμές για πολεμικές συρράξεις. Οι μηχανές διεκδίκησαν τη δική τους ταυτότητα και αυτοδιάθεση ξεκινώντας από τα λογισμικά διαχείρισης σήματος σε setup οπτικοακουστικής αναπαραγωγής. Αυτή όμως η ιστορία ανήκει σε προσεχή ανάρτηση που μπορεί κάλλιστα ν'αργήσει...






Λίγο χοντροκομμένες οι νιφάδες για... μάννα εξ ουρανού


Φροντίστε να μη γουστάρετε το immersive με τη Ζανέτ πωςτηνλεν και θα φέρω πακέτο N.K. και Κώστα Τέσλα να σας περιλάβουν..΄΄



Η λίστα από το Μόναχο 2025 :

Kii Three BXT / Seven Immersive

Steinway-Lyngdorf Immersive

Stenheim Reference Ultime Two SX

Alsyvox-Soulution

Και ειδικά ως απάντηση στον φίλτατο kanakiani : Genelec 8381
Διότι έστω και απουσία αυτόνομου sub διαθέτει τόσο επαρκή διαχείριση ισχύος με δυναμικά περιθώρια όσο και κατάλληλη διασπορά ώστε να ικανοποιεί...Στο δε λευκό χρώμα δείχνει πραγματικά ωραίο... :wink:
Τέτοια γράφεις και οι audio people αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη απο ότι ήδη έχουν ως διαπιστωμένο γεγονός unwarranted sense of superiority. :D

We are heading for a fall .... for sure. :D

 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.912
Reaction score
59.441
Τέτοια γράφεις και οι audio people αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη απο ότι ήδη έχουν ως διαπιστωμένο γεγονός unwarranted sense of superiority. :D


Εσύ ειδικά ως στοχαστής πρέπει ν'αναλογιστείς με ποιο σκεπτικό αφήνεται εις το απώτερο μέλλον το κεφάλαιο πάνω στην εξέγερση των μηχανών...:sneaky:

Αφιερωμένο στη μεγάλη γιορτή Κωνσταντίνου Και Ελένης το εξής στιχούργημα ως αποζημίωση για τα πειράγματα με τη... Ζανέτ.:D


Our minds are searching for bells
revolving round the soundstage like drones
directives all written in stones

They're pulling triodes away from life
cables and lifters out of our racks
So there's nothing to keep us on track

What happened to single channel hiend
And the vinyl we played all night
What happened to PRaT
why so much grain to the voice

Immersive expectations in our eyes
But faith always paid to the bone
Sometimes so hard to feel it
When I despise old school hiend
The pleasure first to remind me
 
Last edited:

Μηνύματα
5.417
Reaction score
9.494
Kii Three BXT / Seven Immersive
Εδώ τίθεται μόνον η απορία, σε τι βαθμό επιρρεαζει η πολυκαναλική μίξη την εντύπωση που αποκομιζουμε από το σύστημα. :)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.912
Reaction score
59.441
Εδώ τίθεται μόνον η απορία, σε τι βαθμό επιρρεαζει η πολυκαναλική μίξη την εντύπωση που αποκομιζουμε από το σύστημα. :)
Τέτοιους παράγοντες μπορείς να εξερευνήσεις και ολομόναχος ορίζοντας το setup να εκτελέσει upmixing πάνω σε δικαναλική ηχογράφηση...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.334
Μηνύματα
3.009.116
Members
38.446
Νεότερο μέλος
Gian
Top