Να παρουσιάσω και γω ρε παιδιά τον χώρο μου και τα μηχανήματά μου

Μηνύματα
15.779
Reaction score
18.347
To DSP στα ADAM σειράς S λειτουργεί σε συχνότητα 96 KHz. Η ύπαρξή του σημαίνει πως όταν τροφοδοτούνται από την αναλογική είσοδο το σήμα θα περνάει από AD-DA επεξεργασία μέσα στα δικά τους ενσωματωμένα DAC modules. Στα καθήκοντά του περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων παραμετρικός ισοσταθμιστής πέντε ζωνών για προσαρμογή απόκρισης, διαχείριση εισόδων με ρύθμιση ευαισθησίας , κρος ψηφιακό , μικρά περιθώρια σε τιμές delay ως προς άλλες ηχειακές πηγές , εξασφάλιση σε παραμέτρους ωφέλιμης λειτουργίας.

Οι μπασοπαγίδες εγκαθίστανται σε δίεδρες και τρίεδρες γωνίες ή σε ολόκληρη την επιφάνεια των τοιχωματικών ορίων ;
Καθότι άμα ισχύει η πρώτη συνθήκη τότε πώς θα γινόταν να επηρεάζουν τη δράση από ολόκληρο τοιχωματικό όριο που καταλήγει σε φαινόμενα SBIR ;
Επιπλέον το ωφέλιμο πάχος τυπικού απορροφητικού υλικού για δράση στη ζώνη της δεύτερης οκτάβας έχει τάξη 1,85 - 0,92 μέτρα (εν τέταρτον μήκους κύματος περίπου για συχνοτικά όρια 40 - 80 Hz αντιστοίχως). Πόσο εφικτή θα ήταν η τοποθέτηση γι απορροφητικά υλικά τέτοιου πάχους στα τοιχώματα τυπικών οικιακών χώρων ;
Όταν λέμε μπασοπαγίδες, εννοείται με την ευρεία έννοια που περιλαμβάνει και τις broadband που είναι η μόνο ελπίδα για ένα μικρό οικιακό χώρο. Με μόνο μέμβράνης (και πόσο μάλλον Χελμοτζ) δεν κάνεις τίποτε και κινδυνεύεις να μην σου μείνει χώρος.

Τα Sbir συγκεκριμένα αντιμετωπίζονται σε μικρό βαθμό με τις μπασοπαγίδες σε γωνία (καθώς εκεί καταλήγουν και όλες οι συχνόττες) αλλά κυρίως στις πρώτες ανακλάσεις. Και πολλές broadband να βάλεις είναι μύθος ότι δεν κατεβαίνουν μέχρι ακόμη και στα 40. Μπορεί όχι μία και μπορεί όχι τόσο εύκολα, αλλά εάν ειναι πολλές γίνεται δουλειά και τόσο χαμηλά. Και σε null σημείο να βάλεις μια ηχητική πηγή, πάλι δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να βάλεις treatment για αυτή την συχνότητα. Μόλις βάλεις μουσική που τυγχάνει περιέχει αυτή τη συχνότητα, πάλι θα υπάρξει πρόβλημα. Απλώς την ένταση θα μειώσεις.

Δυστυχώς δεν γλυτώνεις το θέμα μπασοπαγίδες. Το που είναι πιο μεγάλο το πρόβλημα πρέπει να το βρείς. Οι παράλληλοι τοίχοι έχουν τα ίδια σχεδόν προβλήματα με τις γωνίες, και εκεί πρέπει να βάλει κάποιος.
του Μουσικού Κουτιού
Τι έχει ; να ανοίξω δηλαδή ;

Ακούω μουσική γμτ. 😀
 
Last edited:



vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.751
Reaction score
7.564
Μαέστρο,, ακουμπιστήρια..
View attachment 272744
Και οι μασελες που φτιαχνω στο εργαστηρι ιδιο σχημα σχεδον εχουν με τα ακουμπιστηρια....ρε λες να φτιαξω μια δωδεκαδα να ακουμπανε τα καλωδια των ηχειωνε μου_?
OIP.jpg
 

Μηνύματα
15.779
Reaction score
18.347
Και οι μασελες που φτιαχνω στο εργαστηρι ιδιο σχημα σχεδον εχουν με τα ακουμπιστηρια....ρε λες να φτιαξω μια δωδεκαδα να ακουμπανε τα καλωδια των ηχειωνε μου_? View attachment 272813
Όχι βρε συ είναι πανάκριβες (ή όχι ?) 😀
 


vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.751
Reaction score
7.564
Όχι βρε συ είναι πανάκριβες (ή όχι ?) 😀
οχι μωρε......θα σε σαξω με ζουπερ τιμη και χρυσους κυνοδοντες να σε βλεπουνε το βραδυ απο μακρια και να σε χαιρετανε ολοι.....
 

Μηνύματα
15.779
Reaction score
18.347
οχι μωρε......θα σε σαξω με ζουπερ τιμη και χρυσους κυνοδοντες να σε βλεπουνε το βραδυ απο μακρια και να σε χαιρετανε ολοι.....
Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι, με ότι ασχολείσαι έχει καλλιτεχνική φύση και διάσταση. Οδοντοτεχνία, φωτογραφία, μουσική. :)
Μαέστρο,, ακουμπιστήρια..
View attachment 272744
 
Last edited:


Μηνύματα
15.779
Reaction score
18.347
Στο Ρόδιο είναι το μυστικό!!
Έλα βρε που είσαι τόσο καιρό ; 😍

¨Ασε εκεί τα στριμινγκ και τα ζεν πως τα λέν. 😀 Δουλεύει αυτό ή όποτε θέλει δουλεύει τελικά ; χα χα

Να σε διρθώσω κιόλας μιας και γράφω.... Ραδόνιο, όχι Ρόδιο. 😀
 



Μηνύματα
15.779
Reaction score
18.347
Το αποψινο επεισόδιο του Μουσικού Κουτιού, δικαιωματικά αφιερώνεται στον Christos77 και σε .....μενα
Τώρα είδα, το τελευταίο τραγούδι. Το έχασα βρε γμτ, είχε τον Κώστα Τζίμα.

Με τους Τζιμαίους έχουμε και συγγένεια σαν οικογένειες. θα σας εξηγήσει ο Κος Χρήστος για τις οικογένειες στην Ήπειρο και τους δεσμούς τους.Την μύτη του πατέρα μου έχει ο Κυρ Κώστας. Ευτυχώς πήρα της μάνας μου. 😀
 

Μηνύματα
15.779
Reaction score
18.347
Πρόταση στους καθηγητές μας ακουστικής Κο @christos77 και Κο @Bhutia που βγάζουν τα θέματα των εξετάσεων που σε αρχικό στάδιο καλείται να δώσει ο Κος Μάρκου, αλλά τελικά βλέπω σε βάθος χρόνου να μας βάζουν να τις δίνουμε όλοι, να συμπεριληφθεί η κάτωθι ερώτηση : 😀

Ερώτηση 2η (Κεφάλαιο Ακουστική) :

Πότε θα έχουμε χειρότερο comb filtering στην θέση ακρόασης απο πλάγιες ανακλάσεις ; α) όταν ένα ηχείο έχει την ίδια on και off axis απόκριση ή β) όταν ένα ηχείο έχει διαφορετική on και off axis απόκριση ; γ) και ποιά απο τα δύο (σε περίπτωση που δεν δύναται να πληρωθεί η συνθήκη απορρόφησης) έχουν τελικά μεγαλύτερη ανάγκη απορροφητικής διάταξης το "καλό" (α) ή το "κακό" (β) ηχείο ;

Τι λέει η Φυσική και τι λέει ο Τούλ (και όλοι οι άλλοι που τυφλά ακολουθούν) ; Είναι τελικά πάντα η εξεφρασμένη γνώμη ενός επιστήμονα, επιστήμη ή μόνο όποιες και όσες φορές θέλουμε ;
 




Μηνύματα
15.779
Reaction score
18.347
Φάγαμε ήπιαμε ήντα κάμετε εσείς; :hi:

A, η τρισέγγονη του Στράους. 😀 Αυτό πόσταρε το στον Πρίνς να πάθει εγκεφαλικό.:)

Ρόκ τσίκ. Ο κόσμος έχει ανάγκη απο είδωλα. Vinita, Musk etc.
--------------
In March 1933, when Strauss was 68, Adolf Hitler and the Nazi Party rose to power. Strauss never joined the Nazi Party, and studiously avoided Nazi forms of greeting. For reasons of expediency, however, he was initially drawn into cooperating with the early Nazi regime in the hope that Hitler—an ardent Wagnerian and music lover who had admired Strauss's work since viewing Salome in 1907—would promote German art and culture. Strauss's need to protect his Jewish daughter-in-law and Jewish grandchildren also motivated his behavior,[1] in addition to his determination to preserve and conduct the music of banned composers such as Gustav Mahler and Claude Debussy.

In 1933, Strauss wrote in his private notebook:

Meanwhile, far from being an admirer of Strauss's work, Joseph Goebbels maintained expedient cordiality with Strauss only for a period. Goebbels wrote in his diary:

Strauss was on the cover of TIME in 1927 and (here) 1938.
Nevertheless, because of Strauss's international eminence, in November 1933 he was appointed to the post of president of the newly founded Reichsmusikkammer, the Reich Music Chamber. Strauss, who had lived through numerous political regimes and had no interest in politics, decided to accept the position but to remain apolitical, a decision which would eventually become untenable. He wrote to his family, "I made music under the Kaiser, and under Ebert. I'll survive under this one as well."[12] In 1935 he wrote in his journal:

Strauss privately scorned Goebbels and called him "a pipsqueak".[13] However, in 1933 he dedicated an orchestral song, "Das Bächlein" ("The Little Brook"), to Goebbels, in order to gain his cooperation in extending German music copyright laws from 30 years to 50 years.[14] Also in 1933, he replaced Arturo Toscanini as director of the Bayreuth Festival after Toscanini had resigned in protest against the Nazi regime.[1]

Strauss attempted to ignore Nazi bans on performances of works by Debussy, Mahler, and Mendelssohn. He also continued to work on a comic opera, Die schweigsame Frau, with his Jewish friend and librettist Stefan Zweig. When the opera was premiered in Dresden in 1935, Strauss insisted that Zweig's name appear on the theatrical billing, much to the ire of the Nazi regime. Hitler and Goebbels avoided attending the opera, and it was halted after three performances and subsequently banned by the Third Reich.[15]

On 17 June 1935, Strauss wrote a letter to Stefan Zweig, in which he stated:

This letter to Zweig was intercepted by the Gestapo and sent to Hitler. Strauss was subsequently dismissed from his post as Reichsmusikkammer president in 1935. The 1936 Berlin Summer Olympics nevertheless used Strauss's Olympische Hymne, which he had composed in 1934. Strauss's seeming relationship with the Nazis in the 1930s attracted criticism from some noted musicians, including Toscanini, who in 1933 had said, "To Strauss the composer I take off my hat; to Strauss the man I put it back on again", when Strauss had accepted the presidency of the Reichsmusikkammer.[17] Much of Strauss's motivation in his conduct during the Third Reich was, however, to protect his Jewish daughter-in-law Alice and his Jewish grandchildren from persecution. Both of his grandsons were bullied at school, but Strauss used his considerable influence to prevent the boys or their mother being sent to concentration camps.[18]
 
Last edited:




Τελευταια Μηνυματα

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.338
Μηνύματα
2.937.317
Members
38.172
Νεότερο μέλος
GBOUGAS
Top