Να παρουσιάσω και γω ρε παιδιά τον χώρο μου και τα μηχανήματά μου

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
7.009
Reaction score
14.862
ΩΧ:rofl: μρε μαλμπορε-καμελ θα πας στην οικια του ΘΗΡΙΟΥ;;;;;:drinks:
Αν πας λεω ΑΝ;) θελουμε πικτουρες και λεπτομερεστατο ΡΙΒΙΟΥ:wink:
Και ενα μουσικο-οπτικο τεμαχιο:prankster::geek:
 
Last edited:


wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.866
Reaction score
16.827
ΩΧ:rofl: μρε μαλμπορε-καμελ θα πας στην οικια του ΘΗΡΙΟΥ;;;;;:drinks:
Αν πας λεω ΑΝ;) θελουμε πικτουρες και λεπτομερεστατο ΡΙΒΙΟΥ:wink:
Και ενα μουσικο-οπτικο τεμαχιο:prankster::geek:
και μην ξεχασεις να πάρεις μαζί σου την πιστοποίηση, αν τελικά την εγκρίνεις!
 




JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.005
Reaction score
28.229
Thrust reversers , για να μειώσουν την απόσταση πέδησης κυρίως σε ολισθηρές επιφάνειες ( χιόνι, πάγο, βροχή).
τα χρησιμοποιούν και σε στεγνό , καθότι συνεισφέρουν στην πρόσθετη πέδηση χωρίς να φθείρουν τα φρένα .
Στο βίντεο είδες δυο είδη TR , που επιτελούν την ίδια δουλειά.

το πρώτο είναι τύπου D ring , που ενεργοποιείται υδραυλικά ενω το δεύτερο τύπου O ring και ενεργοποιείται ηλεκτρικά :)geek:)..

ο πρώτος τύπος ανάλογα τον κινητήρα , διοχετεύει την δευτερεύουσα ΡΟΗ αέρα εκτός , ενώ μπορεί να λειτουργήσει και με την πρωτεύουσα ΡΟΗ ( ανάλογα τον κινητήρα)

ο δεύτερος τύπος διοχετεύει μόνο την δευτερεύουσα ΡΟΗ αέρα εκτός σε μια γωνία 45 μοίρες , ωστε να αντιστέκεται στην εμπρός κίνηση και να φρενάρει έτσι το αφος.

ο πρώτος τύπος κάνει το ίδιο μόνο που συνεισφέρει και αεροδυναμικά στην πέδηση , περα της αντίθετης ροής αέρα .

ο δεύτερος τύπος θεωρείται πιο αποτελεσματικός και εύκολα συντηρησιμος και πιο αξιόπιστος.

και οι δυο ενεργοποιούνται μόνο στην προσγείωση για αύξηση της πέδησης και μείωσης της απόστασης ακινητοποίησης του αφους.

αλήθεια που τα «είδες» όλα αυτά? :biggrin:

υπάρχει και μια παλιότερη έκδοση του πρώτου τύπου με τους TR , πίσω στον κινητήρα και ανοίγουν «κοντράροντας» τα καυσαέρια ώσης του αφους.
Oλα τα thrust reversers λειτουργούν υδραυλικά. Ηλεκτρικός είναι μόνο ο έλεγχος.
Δεν υπάρχει πρωτεύουσα και δευτερεύουσα ροή αέρα. Υπάρχει first stage compressor , και second stage .
Kaι διάφορα άλλα που δεν τα περιγράφεις σωστά αλλά τεσπά.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Oλα τα thrust reversers λειτουργούν υδραυλικά. Ηλεκτρικός είναι μόνο ο έλεγχος.
Δεν υπάρχει πρωτεύουσα και δευτερεύουσα ροή αέρα. Υπάρχει first stage compressor , και second stage .
Kaι διάφορα άλλα που δεν τα περιγράφεις σωστά αλλά τεσπά.
θέλεις λίγο ξεκαθάρισμα ..(και λίγο update)
δεν επανέρχομαι …:geek:

το μόνο «λάθος» που έκανα είναι που δε πρόσθεσα τους cascade thrust reversers , που είναι πλήρως διαδεδομένοι και ανέφερα τους door-duct και τους « O-duct «.

ενας turbofan κινητήρας , ξέρεις πως δουλεύει ?:geek:
 
Last edited by a moderator:


D

Deleted member 50795

Guest
αν δε ξέρει κάποιος τις αρχές λειτουργίας και τις διάφορες σε..
turbojet
turbofan (hi -low bypass)
turboprop ..
δε θα συνεννοηθούμε …
αλλα ας το αφήσουμε γιατι το πεδίο εδώ είναι για ήχο..:biggrin:
(χωρίς παρεξήγηση)
 

Μηνύματα
16.639
Reaction score
19.609
αν δε ξέρει κάποιος τις αρχές λειτουργίας και τις διάφορες σε..
turbojet
turbofan (hi -low bypass)
turboprop ..
δε θα συνεννοηθούμε …
αλλα ας το αφήσουμε γιατι το πεδίο εδώ είναι για ήχο..:biggrin:
(χωρίς παρεξήγηση)
Εγώ πάντως για ποιά λειτουργία είναι αυτό και που ήθελα να ξέρω - σιγουρευτώ, μου έδωσες και κατάλαβα.
Τα άλλα είναι εσάς των μηχανικών. :)
Εξάλλου όλα αυτά θα τα "σβήσει" ... τα αεροσκάφη με πεπιεσμένο αέρα των 100 Atm που ετοιμάζει ο Μάσκ. :D:D
 







wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.854
Reaction score
21.760
8 ώρες ακρόαση στην οικία του Μαρκήσιου. :drinks:
Ξημερώσαμε αλλά άξιζε. 🎖
Next time (soon) more.
Θέτε λεπτομέρειες; :smoke:
εμείς είμαστε έτοιμοι…εσένα περιμένουμε..:geek:
Καλύτερα να δοθούν οι λεπτομέρειες στο thread για το σύστημα του @JOHN MARKOU.
 




ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.187
Μηνύματα
2.965.434
Members
38.301
Νεότερο μέλος
giorgosfs90
Top