Να τα, να τα!! Και επίσημα: HYUNDAI ACCENT SR

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Για δείτε κύριοι....
Θυμάστε το Accent WRC
Εδώ έχουμε σίγουρα 2λιτρο μοτέρ με Turbo και 200+ ίππους.
Δεν ξέρω για 4κίνηση αλλά μάλλον όχι.......
Ας το φέρουν στα 22-23 χιλιάρικα και θα γίνει πανικός......



 





Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Nαι,ναι Μάριε!!!
Και άσ' τους να λένε........ :lol: :lol:
Έτσι έλεγε όλη η αγορά πριν από μερικά χρόνια και τώρα το GETZ, COUPR, TUCSON & SANTA FE είναι στην κορυφή (ή στις κορυφαίες θέσεις) της λίστα επιλογών στην κατηγορία τους.......
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Καλυτερεύουν δε λέω. Αλλά βρε παιδί μου, είχε βγάλει και η Proton ένα κακάσχημο τρίπορτο κατηγορίας Focus με 'στήσιμο' αναρτήσεων από τη Lotus και-καλά...(μιας και η Lotus ανήκει στην Proton, είπαν να χρησιμοποιήσουν το όνομα). Ήταν γεμάτο πλαστικουριές. Ποιός πιστεύει ότι στρίβει καλύτερα από το Focus; Κανένας.

Έτσι κι αυτό. Θα στρίβει καλύτερα από Focus ST; Ή νέο Golf GTI; Όχι. Οπότε μόνο στην τιμή μπορεί να παίξει. Εκεί είναι το πρόβλημα. Δεν μπορεί η Huyndai (ακόμα;) να χρεώσει όσο αυτές οι καταξιωμένες μάρκες. Κάνει άτοκα για 532 μήνες και τα δίνει σε χαμηλές τιμές. Γι'αυτό έχουν πουλήσει.
Η ερώτηση είναι απλή. Αν έκανε ίδια τιμή με ένα νέο Focus ST ή νέο Golf GTI, ποιό θα έπαιρνες;

(Εξαιρούνται ίσως τα 4x4 που τα έχει ψιλοτσιμπημένα, λόγω ότι έχουν πιάσει στην αγορά)
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
ak1s said:
Η ερώτηση είναι απλή. Αν έκανε ίδια τιμή με ένα νέο Focus ST ή νέο Golf GTI, ποιό θα έπαιρνες;
Θα διαφωνήσω. Εντελώς λάθος λογική. Η ερώτηση δεν είναι αυτή.
Η σωστή ερώτηση είναι "τι καλύτερο αγοράζω με τα λεφτά μου"? (και φυσικά συμπεριλαμβάνονται και τα τζιποειδή παντός είδους).

- Σε διαφορετική περίπτωση απλά δεν ξέρεις τι θέλεις. Με την λογική της μάρκας αγοράζουν πια αυτοκίνητο μόνον οι ανασφαλείς...

Παράδειγμα:
Διάλεξε μεταξύ των:

1. Ford focus 1.4 ---> 17.800€
2. SEAT Leon 1.6 ---> 17.800€

...
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Αν εκανε την ίδια τιμή με ένα Focus ST ή Golf GTi ,ως Έλληνες (δανεικός όρος) δεν θα αγόραζαν το Huyndai, μόνο και μόνο για το σηματάκι στο και το όνομα. Είναι η ίδια κατηγορία που αγοράζει Merce για να δείξει ότι είναι κάποιος και μαζί όλα τα υπόλοιπα που έχουν ειπωθεί....(κρεατέμποράς κλπ,κλπ).
Δυστυχώς, τα στερεότυπα ακόμα υπάρχουν είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω.

Εγώ αγόρασα Huyndai και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Φυσικά, όταν ήταν να το αγοράσω άκουσα τα καθιερωμένα αλλά....


Τα 4x4 δεν τα έχουν καθόλου τσιμπημένα.
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
To Tucson και το Santafe δεν είναι καθόλου υποδεέστερα των γιαπωνέζικών αντίστοιχων 4χ4.

Η Huyndai Πριν με το Galloper, το θυμάστε, είχε βγάλει ενα κορυφαίο σε επιδώσεις και δυνατοτητες τζίπ που είχε και φοβερό κινητήρα και ήταν 30% κάτω απο τα πατζερο και σία.

Το ίδιο το Galloper ήταν το Mitsubishi PAjero με άδεια απο την ίδια την mitsubishi.

Στα 4χ4 αυτού του τύπου δεν ζητάς το "das Hliden" την σόύπερ χλίδα, αλλά ένα πράγμα γερό σασσί και γερό μοτέρ. Αυτά όλα τα Huyndai τα έχουν και με το παραπάνω.

Οταν η mitsubishi βγάζει το εκπληκτικό EVO, και η Subaru το ακόμα καλίτερο Imprezza, γιατί ή hyundai να μην βγάλει ενα δυνατό πυραυλο?

Δεν πιστεύω ότι υστερεί σε τίποτε τεχνολογικά. Το ίδιο που ισχύει και με τα κορεα΄τικα ηλεκτρονικά σε σχέση με Ιαπωνέζικα και δυτικά ισχύει και για τα αυτοκίνητα. Απλά και εδω η τιμή των Κορεάτικων είναι φοβερή.

αλλο παράδειγμα τα SKODA. Θα αγοράζατε το Octavia 5 estate, 4x4 200τόσα άλογα απο 2λιτρο κινητήρα? Τι του λέιπει? Προσωπικά τίποτε, του φοράς και χειμερινά λάστιχα με δευτερο σετ ζαντες απο Νοέμβριο-Μαρτιο και πήρες τα βουνά και τα λαγκάδια και δεν σε σταματάει κανέις. Αλλά λές δεν έχει σήμα audi ή έστω VW, εμένα δεν θα με ένοιαζε ποτέ αυτό. Γιατί στο τέλος τέλος ξέρω ότι το αμάξι και σχεδιάστηκε και ελέγθηκε με τον ίδιο τρόπο που εχουν γίνει και τα άλλα αποτον στάυλο της VAG.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Νίκος Τσαρουχάς said:
- Σε διαφορετική περίπτωση απλά δεν ξέρεις τι θέλεις. Με την λογική της μάρκας αγοράζουν πια αυτοκίνητο μόνον οι ανασφαλείς...
Δεν κατάλαβες το νόημα αυτών που είπα. Είπα ότι αν το Accent SR έστριβε το ίδιο με τα Focus ST και Golf GTI, και είχε το ίδιο market perception, θα είχε την ίδια τιμή. Πιστεύω ξέρεις τους νόμους του marketing...το ότι παράγεται πιο φθηνά δεν σημαίνει ότι θα τιμολογηθεί πιο φθηνά...
Το ότι πρέπει να βγει 5 χιλιάρικα λιγότερα για να το πουλήσει αρκετά, σημαίνει ότι ΔΕΝ...

Εμένα προσωπικά με ενδιαφέρει αν 'στρίβει'. Και μέχρι στιγμής κορεάτικο αυτοκίνητο που να 'στρίβει' ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ. Αν το βρείτε, πέστε το μου και μένα να το δω. Μπορεί και να μου έχει διαφύγει...

Διάλεξε μεταξύ των:
1. Ford focus 1.4 ---> 17.800€
2. SEAT Leon 1.6 ---> 17.800€
Το Leon, γιατί μου αρέσει το design του περισσότερο. Σε αυτές τις κατηγορίες τιμής και χαμηλής ιπποδύναμης, πιάνεσαι από αλλού για να διαλέξεις αυτοκίνητο. Η ιπποδύναμη είναι απλά επαρκής για να κινήσει το αυτοκίνητο και τίποτα άλλο. Ή μήπως οι 102 ίπποι θα με σώσουν από τους 80; Ας γελάσω...

giotamike said:
Δυστυχώς, τα στερεότυπα ακόμα υπάρχουν είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω.
Συμφωνώ προφανώς.

giotamike said:
Τα 4x4 δεν τα έχουν καθόλου τσιμπημένα.
Εννοούσα ότι τα έχουν σε παρόμοιες τιμές με τα υπόλοιπα του ανταγωνισμού, γιατί το market perception είναι ότι είναι αντάξια του ανταγωνισμού.

dream_GR said:
Οταν η mitsubishi βγάζει το εκπληκτικό EVO, και η Subaru το ακόμα καλίτερο Imprezza, γιατί ή hyundai να μην βγάλει ενα δυνατό πυραυλο?
Γιατί απλά ΔΕΝ έχει τα χρόνια και τις επιτυχίες στους αγώνες που έχουν οι άλλες και δεν έχει αυτούς τους στόχους. Πολλοί 'πειράζουν΄τα αυτοκίνητά τους και τα κάνουν 300 ίππους, με ένα turbo 'ΝΑΑΑΑΑ' με το συμπάθειο, και τους βάζουν αναρτήσεις "τάδε" και φρένα "δείνα" και το ένα και το άλλο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι στρίβουν όπως ένα EVO IX...χρειάζεται εμπειρία και χιλιάδες χλμ στα βουνά για να γίνει αυτό...

H Hyundai έχει κάνει πολύ προσπάθεια τα τελευταία 10 χρόνια και βγάζει πλέον αξιόλογα και αξιόπιστα αυτοκίνητα.

dream_GR said:
Θα αγοράζατε το Octavia 5 estate, 4x4 200τόσα άλογα απο 2λιτρο κινητήρα?
Εγώ ναι. Αν με ενδιέφερε κάτι με αυτά τα χαρακτηριστικά. Τα νέα Octavia μάλιστα μπορώ να πω ότι μου αρέσουν και φατσικώς. To RS βεβαίως...

P.S.: Το ότι έχει 200τόσα άλογα από 2λιτρο turbo κινητήρα δεν είναι απαραίτητα μεγάλο επίτευγμα. Άλλοι βγάζουν αξιόπιστα παραπάνω από ατμοσφαιρικό χρόνια τώρα...
 

Μηνύματα
218
Reaction score
0
1). Η HYUNDAI είναι στην κορυφή στις πωλήσεις (στην Ελλάδα τουλάχιστον) γιατί τα αυτοκίνητα της είναι πολύ αξιόπιστα (δε βγάζουν προβλήματα), πωλούνται σε πολύ χαμηλή τιμή,ευκολίες στους τρόπους πληρωμής και πολύ καλό after sales support.Μαγκιά τους και μπράβο τους.

2).Στην Ολυμπιάδα όπου δούλευα η HYUNDAI ήταν χορηγός και έτσι είχα την ευκαιρία να οδηγήσω σχεδόν όλα τα μοντέλα της (εκτός από τα jeep-οειδή).Οι εντυπώσεις που μου είχαν αφήσει ήταν οι χειρότερες.Ειδικά η οδηγική συμπεριφορά του Sonata ήταν απίστευτo χάλι.Το εν λόγω αμάξι όχι μόνο δεν μπορούσε να στρίψει αλλά είναι απλά επικύνδυνο.Μετά τα 120 χλμ/ώρα το ένοιωθα ότι δεν είχα τον έλεγχο του αμαξιού!Φοβόμουν να πατήσω το γκάζι και δεν κάνω καθόλου πλάκα.. 120 max.Και μιλάμε για το αμάξι που είναι η λιμουζίνα-ναυαρχίδα της εταιρίας :shock: :shock: Θυμάμαι ότι μετά έμπαινα να οδηγήσω το 206 και νομιζα ότι οδηγούσα ...Ferrari.Χαοτική διαφορά.Εξ 'ου και το προηγούμενο σχόλιο μου.Αν έρθει ένα τέτοιο αμάξι με τέτοια τιμή, θα πλακώσουν να το πάρουν όλοι οι κάγκουρες που δεν έχουν λεφτά να πάρουν Subaru Impreza ή BMW και το μόνο που τους νοιάζει είναι να έχουν ένα γρήγορο αμάξι (δε τους νοιάζει αν θα είναι κουβάς).Και τότε με τέτοιους πύραυλους να κυκλοφούν στα χέρια ηλίθιων θα κλάψει πολύς κόσμος...

Οι κορεάτες έχουν αντιγράψει τους Ιάπωνες και τα έχουν καταφέρει καλά στο θέμα της αξιοπιστίας, όμως όπως έγραψε και ο ak1s δεν έχει βγει ακόμα κορεάτικο αμάξι που να μπορεί να 'στρίψει' οπότε μέχρι να γίνει αυτό κορεάτικο αμάξι δεν πρόκειται να αγοράσω...Α και η πίσω οψη του είναι (κακή) αντιγραφή Honda Civic Type-R 8)
 


Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Δηλαδή για να καταλάβω κάτι. Το avensis στρίβει? :lol: :lol:

Τα σχόλια μου θυμίζουν τις αντιδράσεις της ευρωπαϊκής αγοράς στην επέλαση των γιαπωνέζων... κάποτε.
Τώρα γίνανε αξιόπιστοι, τα brand name τους γίνανε της μοδός, η οδική τους συμπεριφορά έγινε σούπερ ντούπερ και οι τιμές τους φυσικά πλησιάζουν ή και ξεπερνούν τα ευρωπαϊκά...

Κούνια που μας κούναγε...
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Μην ξεχνάμε ότι για να στρίψει παίζει ρόλο και ο οδηγός....

Αίγιο -> Πάτρα. Tucson vs Lexus RX...... Απλά ενώ το Tucson είναι υποδεέστερο σε όλα, με το Γιάννη οδηγό, πίναμε και καφέ μέχρι να έρθει ο άλλος. 200 στις ευθείες, 40 στις στροφές.
:lol: :lol: :lol: :lol:

Εγώ από Alfa Romeo πήγα σε Hyundai και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος στο θέμα της οδήγισης, πάντα με τους περιορισμούς που θέτει το είδος του αυτοκινήτου.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Μιχάλη, για κάποιο λόγο που προφανώς είναι ότι δεν έχουμε συνηθίσει ακόμη το όνομα του αυτοκινήτου σου, μάλλον είμαστε περισσότερο αυστηροί από ότι πρέπει...
 

Μηνύματα
742
Reaction score
2
Oλα ειναι θεμα προτεραιοτητας.Τα hyundai στο συνολο τους ειναι αυτοκινητα που σε πανε απο το α στο β σημειο απλα και μεχρι εκει.Αν εισαι οδηγος με ανησυχιες τοτε σιγουρα δεν σου κανουν.Πιστεψτε με εχω ενα ibiza sport και οταν το οδηγαω μετα το elantra του πεθερου μου νομιζω οτι εχω κρατημα και συμπεριφορα f1.Απλα το πρωτο δεν εχει καθολου καλη αισθηση στο δρομο και πραγματικα μετα τα 120 αρχιζεις και τρεμεις.
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Δεν είναι όμως κάπως άδικο να συγκρίνεις διαφορετικής κατηγορίας και αγοραστικού κουνού αυτοκίνητα?
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
ΜΙΧΑΗΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ οrpheus said:
Oλα ειναι θεμα προτεραιοτητας.Τα hyundai στο συνολο τους ειναι αυτοκινητα που σε πανε απο το α στο β σημειο απλα και μεχρι εκει.Αν εισαι οδηγος με ανησυχιες τοτε σιγουρα δεν σου κανουν.Πιστεψτε με εχω ενα ibiza sport και οταν το οδηγαω μετα το elantra του πεθερου μου νομιζω οτι εχω κρατημα και συμπεριφορα f1.Απλα το πρωτο δεν εχει καθολου καλη αισθηση στο δρομο και πραγματικα μετα τα 120 αρχιζεις και τρεμεις.
Γιάννη μήπως καμιά φορά κάνουμε λάθη και νομίζουμε λάθος πράγματα?
Κι εγώ είχα για λίγο ένα ibiza με 100+ άλογα καλά στημένο, σειρά "S". Νόμιζα ότι πήγαινα σαν πύραυλος. Όταν πήρα το toledo διαπίστωσα ότι τις ίδιες στροφές τώρα τις πέρνω γρηγορότερα και τώρα νιώθω και πιο άνετα και από πλευράς ησυχίας και από πλευράς ασφάλειας...

Όλα είναι σχετικά λοιπόν...
 

V

VIDEOMIX

Guest
giotamike said:
Αν εκανε την ίδια τιμή με ένα Focus ST ή Golf GTi ,ως Έλληνες (δανεικός όρος) δεν θα αγόραζαν το Huyndai, μόνο και μόνο για το σηματάκι στο και το όνομα. Είναι η ίδια κατηγορία που αγοράζει Merce για να δείξει ότι είναι κάποιος και μαζί όλα τα υπόλοιπα που έχουν ειπωθεί....(κρεατέμποράς κλπ,κλπ).
Δυστυχώς, τα στερεότυπα ακόμα υπάρχουν είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω.

Εγώ αγόρασα Huyndai και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Φυσικά, όταν ήταν να το αγοράσω άκουσα τα καθιερωμένα αλλά....
Μέγιστο λάθος.
Βλέπε οτι το huydai είναι πρώτο στις πωλήσεις στην χώρα μας ενώ το GOLF πρώτο στην Ευρώπη!!! (αυτό πριν 2-3 χρόνια που το είχα διαβάσει. Δεν ξέρω τώρα, φέτος τι γίνεται)
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.859
Μηνύματα
3.065.215
Members
38.624
Νεότερο μέλος
teamwork
Top