Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.952
Reaction score
59.644
Ήμουν βέβαιος για σένα.😎
Έτσι, με το γάντι να τους σφάζεις. 🤣😁😜
Το μόνο θέμα όταν μπορεί κάποιος να σφάζει με το βαμβάκι είναι... πότε να μη το χρησιμοποιούσε.:wink:
Ψυχοακουστικο μασκινγκ - οι ατέλειες κρύβονται αλλά δεν εξαφανίζονται και ο εγκεφαλος καταλωνει πιο πολλούς πόρους για να αναλύσει το σύνθετο πεδίο με αποτέλεσμα μειώση της συναισθηματικής εμπλοκής

Spatial parsing και προσπάθεια εγκεφάλου να αντιληφθεί πολλαπλες πηγες αυξάνουν τον «θόρυβο» εμπλοκής και μειώνουν την συναισθηματική εμπλοκή με τη μουσική

Με μόνο δύο κανάλια κρατάς interaural time difference και interaural level difference σε μη ακουστά επίπεδα κάτω από 0.1μs ενώ σε πολλά καναλια αυξάνεται η χρονική ασυμφωνία /ασυμετρια και θολώνει η σκηνή - μαζεύονται σφάλματα

phantom Center και imaging σε δικαναλο με κορυφαίο ζεύγος καλά ματσαρισμενο δημιουργεί ακριβή αίσθηση ενώ το l c r θολώνει το κέντρο και το μαλακώνει σε μη ιδεατή σύνθεση ή οδηγεί σε διπλή εικόνα

χαμηλότερη παραμόρφωση στη μεσαία περιοχή που είναι κρίσιμη . Καλύτερη καμπίνα οδηγοί καλύτερα ηλεκτρονικά . Γενικά το budget επιτρέπει ποιότητα σε ηχεία και μηχανήματα στο δικαναλο

Ένα ζεύγος Perlisten s7t και ένας nad m33 v2 θα καταστρέψει το σύστημα με τα πολλά kali και τον marantz av20 που ειπώθηκε σε συγκεκριμένο sweet spot και ακρόαση υψηλής πιστότητας ηχογράφησης στέρεο
Ας προσέξουμε τώρα τι γίνεται και πόσο ΄΄ρουφιάνα΄΄ - τουλάχιστον ως προς τα δικά μας ενδιαφέροντα - είναι η εξέλιξη του ανθρώπινου είδους... Διαθέτουμε δύο αυτιά στα πλαϊνά του κρανίου. Συλλαμβάνοντας διωτικές διαφορές στάθμης και χρόνου ανάμεσα στα ερεθίσματα που λαμβάνει καθένα εξ αυτών τα ακουστικά κέντρα στον εγκέφαλο επεξεργάζονται τα δεδομένα κι έτσι εντοπίζονται οι θέσεις πηγών ήχου από διάφορες κατευθύνσεις όπως έχει περιγραφεί αναλυτικά στη "Λειτουργία της Ακοής".

Επειδή όμως οι διαφορές στάθμης και φάσης δεν είναι αρκετές για όλες τις πιθανές κατευθύνσεις έχουμε αναπτύξει ένα πρόσθετο μηχανισμό μέσω του οποίου επεξεργάζεται ο εγκέφαλος δεδομένα από τις μικρές διαφοροποιήσεις στην κατανομή της ηχητικής ενέργειας καθώς αυτή θα περνά υπό διαφορετικές γωνίες τους σχηματισμούς στο πτερύγιο καθενός αυτιού. Αυτά συνιστούν το καθιερωμένο πρωτόκολλο των HRTF (Head Related Transfer Function).

Στα αυθεντικά ηχητικά συμβάντα η πληροφορία μπορεί να θεωρηθεί μονοφωνική με το νοητό όμως κανάλι να είναι το ίδιο διεσπαρμένο σε στερεά γωνία 360 στερακτινίων, δηλαδή δεν έχουμε ουσιαστικά συγκεκριμένη πηγή με παντοκατευθυντική διασπορά αλλά άπειρες πιθανές πηγές με παντοκατευθυντική σύλληψη που θα έχει επίκεντρο την κεφαλή ακροατή.

Κατά την παραδοσιακή ανεπεξέργαστη αναπαραγωγή όμως δεν ισχύει αυτή η συνθήκη αφού θα έχουμε πεπερασμένο πλήθος καναλιών... Η δε δυσλειτουργία κατά τη χρήση μονοκαναλικού ή δικαναλικού setup έγκειται στο ότι θα έπρεπε ένα ή δύο κανάλια ευρισκόμενα κατά κανόνα μπροστά από τον εκάστοτε ακροατή να παρέχουν επαρκείς πληροφορίες για τη σύσταση σφαιρικού ηχητικού περιβάλλοντος. Ακριβώς επειδή δεν τροφοδοτούνται τα HRTF ερεθίσματα με επαρκή φασματική πληροφορία - ή ακόμα χειρότερα η περιεχόμενη αλλοιώνεται περαιτέρω από τις ανακλαστικές καραμπόλες ενέργειας ανάμεσα στα τοιχωματικά όρια των τυπικών χώρων και την ελαττωματική διασπορά στην πλειοψηφία των ηχείων - δεν προκύπτει επαρκής αληθοφάνεια και τότε είναι που ο εγκέφαλος θα πρέπει να κοπιάζει περισσότερο προσπαθώντας ν'αναπλάσει δεδομένο ηχητικό γεγονός.

Γι αυτό κι έχουν αναπτυχθεί λ.χ. αλγόριθμοι επεξεργασίας που δημιουργούν - με μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό επιτυχίας -πολλαπλά phantom κανάλια από λιγοστές πηγές ήχου ώστε να παρεχόταν υπό ελεγχόμενες συνθήκες τοποθέτησης αποδεκτό ποσό πληροφορίας και να είχαμε την εντύπωση πως η ηχητική ενέργεια θα ερχόταν από πολλαπλές εναλλακτικές διευθύνσεις όπως θα συνέβαινε σε πραγματικά ηχητικά συμβάντα.

Το γεγονός λοιπόν ότι διαθέτουμε δύο αυτιά όπως είναι αυτά τοποθετημένα αντί να ευνοούσε αποτελεί... τελειωτικό χτύπημα για την κλασσική δικαναλική αρχιτεκτονική.
Τελικά, ποιος υιοθέτησε την τοπολογία με τα 3 παρόμιοα ηχεία για το δικό του χώρο ακρόασης ;

Καταλαβαίνω ότι ακόμα και το αγαπητό μέλος Bhutia, απλώς κάποτε πειραματίστηκε με τη συγκεκριμένη τοπολογία των τριών ηχείων και στο τέλος, αν κρίνω από τις φωτογραφίες του συστήματός του που είχε μοιραστεί μαζί μας , τελικά παρέμεινε σε λύσεις με αυτστηρώς δικάναλα συστήματα με πολλαπλά subwoofers.
Τα μέλη έχουν δει μονάχα όσα δημοσιεύω κατά καιρούς, δηλαδή ποτέ...όλα.:wink:
 

TGD

Μηνύματα
10.344
Reaction score
10.104
Ο Kal -όταν μίλησα μαζί του είκοσι χρόνια πισω- είχε δύο συστήματα. Το μικρό στο διαμέρισμα και το κορυφαίο πολυκάναλο στο εξοχικό. Αυτό με τα blade μάλλον είναι το μικρό.
 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.209
Reaction score
18.027
Τα μέλη έχουν δει μονάχα όσα δημοσιεύω κατά καιρούς, δηλαδή ποτέ...όλα.:wink:
:p

Τελικά όμως το χρησιμοποιείς το "τρικάναλο" ή ήταν ένα από τα πειράματα και τέλος :p
 

Μηνύματα
1.734
Reaction score
1.834
Το μόνο θέμα όταν μπορεί κάποιος να σφάζει με το βαμβάκι είναι... πότε να μη το χρησιμοποιούσε.:wink:

Ας προσέξουμε τώρα τι γίνεται και πόσο ΄΄ρουφιάνα΄΄ - τουλάχιστον ως προς τα δικά μας ενδιαφέροντα - είναι η εξέλιξη του ανθρώπινου είδους... Διαθέτουμε δύο αυτιά στα πλαϊνά του κρανίου. Συλλαμβάνοντας διωτικές διαφορές στάθμης και χρόνου ανάμεσα στα ερεθίσματα που λαμβάνει καθένα εξ αυτών τα ακουστικά κέντρα στον εγκέφαλο επεξεργάζονται τα δεδομένα κι έτσι εντοπίζονται οι θέσεις πηγών ήχου από διάφορες κατευθύνσεις όπως έχει περιγραφεί αναλυτικά στη "Λειτουργία της Ακοής".

Επειδή όμως οι διαφορές στάθμης και φάσης δεν είναι αρκετές για όλες τις πιθανές κατευθύνσεις έχουμε αναπτύξει ένα πρόσθετο μηχανισμό μέσω του οποίου επεξεργάζεται ο εγκέφαλος δεδομένα από τις μικρές διαφοροποιήσεις στην κατανομή της ηχητικής ενέργειας καθώς αυτή θα περνά υπό διαφορετικές γωνίες τους σχηματισμούς στο πτερύγιο καθενός αυτιού. Αυτά συνιστούν το καθιερωμένο πρωτόκολλο των HRTF (Head Related Transfer Function).

Στα αυθεντικά ηχητικά συμβάντα η πληροφορία μπορεί να θεωρηθεί μονοφωνική με το νοητό όμως κανάλι να είναι το ίδιο διεσπαρμένο σε στερεά γωνία 360 στερακτινίων, δηλαδή δεν έχουμε ουσιαστικά συγκεκριμένη πηγή με παντοκατευθυντική διασπορά αλλά άπειρες πιθανές πηγές με παντοκατευθυντική σύλληψη που θα έχει επίκεντρο την κεφαλή ακροατή.

Κατά την παραδοσιακή ανεπεξέργαστη αναπαραγωγή όμως δεν ισχύει αυτή η συνθήκη αφού θα έχουμε πεπερασμένο πλήθος καναλιών... Η δε δυσλειτουργία κατά τη χρήση μονοκαναλικού ή δικαναλικού setup έγκειται στο ότι θα έπρεπε ένα ή δύο κανάλια ευρισκόμενα κατά κανόνα μπροστά από τον εκάστοτε ακροατή να παρέχουν επαρκείς πληροφορίες για τη σύσταση σφαιρικού ηχητικού περιβάλλοντος. Ακριβώς επειδή δεν τροφοδοτούνται τα HRTF ερεθίσματα με επαρκή φασματική πληροφορία - ή ακόμα χειρότερα η περιεχόμενη αλλοιώνεται περαιτέρω από τις ανακλαστικές καραμπόλες ενέργειας ανάμεσα στα τοιχωματικά όρια των τυπικών χώρων και την ελαττωματική διασπορά στην πλειοψηφία των ηχείων - δεν προκύπτει επαρκής αληθοφάνεια και τότε είναι που ο εγκέφαλος θα πρέπει να κοπιάζει περισσότερο προσπαθώντας ν'αναπλάσει δεδομένο ηχητικό γεγονός.

Γι αυτό κι έχουν αναπτυχθεί λ.χ. αλγόριθμοι επεξεργασίας που δημιουργούν - με μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό επιτυχίας -πολλαπλά phantom κανάλια από λιγοστές πηγές ήχου ώστε να παρεχόταν υπό ελεγχόμενες συνθήκες τοποθέτησης αποδεκτό ποσό πληροφορίας και να είχαμε την εντύπωση πως η ηχητική ενέργεια θα ερχόταν από πολλαπλές εναλλακτικές διευθύνσεις όπως θα συνέβαινε σε πραγματικά ηχητικά συμβάντα.

Το γεγονός λοιπόν ότι διαθέτουμε δύο αυτιά όπως είναι αυτά τοποθετημένα αντί να ευνοούσε αποτελεί... τελειωτικό χτύπημα για την κλασσική δικαναλική αρχιτεκτονική.

Τα μέλη έχουν δει μονάχα όσα δημοσιεύω κατά καιρούς, δηλαδή ποτέ...όλα.:wink:

Οι HRTF ενισχύουν το localization μόνο πάνω από περιπου 5 kHz στη μουσική το 75 % της ενεργειακής πληροφορίας είναι κάτω από 4 kHz, όπου οι ITD/ILD κυριαρχούν. Σε οικιακό χώρο, ακόμη κι ένα πλήρες Atmos array δεν αναπαράγει ακριβείς HRTF-γωνίες λόγω αντανακλάσεων και διαφορετικών offsets σαλονιού

1750153108323.png




Για έναν ακροατή στο sweet-spot, ένα καλά ματσαρισμένο ζεύγος ηχείων μπορεί να κρατήσει

1750151136456.png


ITD (Interaural Time Difference) < 0,1 ms (οχι μs που ειπα πριν) – κάτω από το κατώφλι όπου αρχίζει να θολώνει η θέση πηγής. με τα πολλα ηχεια σωρευονται ευκολα >0.3ms το itd και ild>1db και θολωνει το κεντρο

ILD (Interaural Level Difference) < 0,5 – 1 dB στις υψηλές συχνότητες – το όριο ακουστότητας για πλαγιομετατόπιση

1750151665901.png



Ψυχοακουστικο μασκινγ και οι ατελειες που μονο κρυβονται (αλλα εχουν κοστος...) - αγαπημενος αμιρ δοκιμαζει ενα ηχειο στα τεστ του...

Γνωσιακο φορτιο προερχομενο απο πολλαπλες πηγες (κατ αντιστοιχια/inference και οχι απευθειας συμπερασμα για τον πολυκαναλο ηχο που διατυπωνεται ευθεως στις πηγες... διευκρινιζω....)

Μελέτες EEG/VR δείχνουν ότι το immersive πεδίο αυξάνει τον γνωσιακό φόρτο και ο εγκέφαλος καταναλώνει πόρους για να λύσει «από πού έρχεται τι», κι αυτό μπορεί να μειώσει το βάθος της συγκινησιακής απόκρισης σε μουσική.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.734
Reaction score
1.834
Γιατί δεν μας τα λέει ο Τούλ αυτά στο βιβλίο του και πρέπει να τα μαθαίνουμε απο εσένα ; Δεν τον συμφέρουν ; :D

Μη γράφεις τέτοια και αρχίοσυν να τρέχουν όλοι οι audio people για VR-EEG μελέτη και να μας ζητάνε και τέτοια εκτός απο ακουόγραμμα. :D

Μην ανησυχείς για το βάθος της συγκινησιακής απόκρισης των πολυκάναλων audio people. Έτσι και αλλιώς απο ότι παρατηρώ απο εκφραζόμενες απόψεις, γνώμες και στάση σε άλλα θέματα είναι μειωμένη και δεν θα κατάλαβουν διαφορές έστω και να υπάρχουν. :D Οι δικάναλοι σε αυτό τον τομέα, έχω παρατηρήσει ότι παρουσιάζουν καλύτερα υποσχόμενα αποτελέσματα. :D

Ποιός είναι πάλι αυτός ο Καλ ; Καμιά διασημότητα στο χώρο του audio ; :D
Μαλλον θα μας φαει η ευαισθησια εμας :D
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.763
Reaction score
142.782
Έχω κατάλληλο πρόγραμμα απευαισθητοποίησης.

Ελάτε μια βόλτα, να ξεχάσετε αυτά που ξέρατε.

Νομίζετε πως εμείς οι "πολυκάναλοι" γεννηθήκαμε πολυκάναλοι, πιστεύετε πως δεν ήμασταν ποτέ δικαναλοι, και πως δε το ξέρουμε καν το σπορ του δικαναλου ήχου.

Κάνετε λάθος. Μια χαρά το ξέρουμε το δικαναλο σπορ, το φάγαμε με το κουτάλι για δεκαετίες.

Το μόνον που ισχύει, είναι ότι εσείς δε γνωρίσατε ποτέ το πολυκάναλο σπορ, με υψηλές αξιώσεις όπως στο δικαναλο, και γι'αυτό συνεχίζετε να πουλάτε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
 

Μηνύματα
1.734
Reaction score
1.834
Έχω κατάλληλο πρόγραμμα απευαισθητοποίησης.

Ελάτε μια βόλτα, να ξεχάσετε αυτά που ξέρατε.

Νομίζετε πως εμείς οι "πολυκάναλοι" γεννηθήκαμε πολυκάναλοι, πιστεύετε πως δεν ήμασταν ποτέ δικαναλοι, και πως δε το ξέρουμε καν το σπορ του δικαναλου ήχου.

Κάνετε λάθος. Μια χαρά το ξέρουμε το δικαναλο σπορ, το φάγαμε με το κουτάλι για δεκαετίες.

Το μόνον που ισχύει, είναι ότι εσείς δε γνωρίσατε ποτέ το πολυκάναλο σπορ, με υψηλές αξιώσεις όπως στο δικαναλο, και γι'αυτό συνεχίζετε να πουλάτε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Μιλας εκ του ασφαλους εχοντας περασει το απαραιτητο κατωφλι με το setup σου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.763
Reaction score
142.782
Μιλας εκ του ασφαλους εχοντας περασει το απαραιτητο κατωφλι με το setup σου.
Ναι.

Περάστε το και σεις.

Αναγνωρίζω βεβαίως ως σοβαρά προβλήματα τις απαιτήσεις χώρου και μπάτζετ.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.952
Reaction score
59.644
Οι HRTF ενισχύουν το localization μόνο πάνω από περιπου 5 kHz στη μουσική το 75 % της ενεργειακής πληροφορίας είναι κάτω από 4 kHz, όπου οι ITD/ILD κυριαρχούν. Σε οικιακό χώρο, ακόμη κι ένα πλήρες Atmos array δεν αναπαράγει ακριβείς HRTF-γωνίες λόγω αντανακλάσεων και διαφορετικών offsets σαλονιού

View attachment 370285



Για έναν ακροατή στο sweet-spot, ένα καλά ματσαρισμένο ζεύγος ηχείων μπορεί να κρατήσει

View attachment 370278

ITD (Interaural Time Difference) < 0,1 ms (οχι μs που ειπα πριν) – κάτω από το κατώφλι όπου αρχίζει να θολώνει η θέση πηγής. με τα πολλα ηχεια σωρευονται ευκολα >0.3ms το itd και ild>1db και θολωνει το κεντρο

ILD (Interaural Level Difference) < 0,5 – 1 dB στις υψηλές συχνότητες – το όριο ακουστότητας για πλαγιομετατόπιση

View attachment 370281


Ψυχοακουστικο μασκινγ και οι ατελειες που μονο κρυβονται (αλλα εχουν κοστος...) - αγαπημενος αμιρ δοκιμαζει ενα ηχειο στα τεστ του...

Γνωσιακο φορτιο προερχομενο απο πολλαπλες πηγες (κατ αντιστοιχια/inference και οχι απευθειας συμπερασμα για τον πολυκαναλο ηχο που διατυπωνεται ευθεως στις πηγες... διευκρινιζω....)

Μελέτες EEG/VR δείχνουν ότι το immersive πεδίο αυξάνει τον γνωσιακό φόρτο και ο εγκέφαλος καταναλώνει πόρους για να λύσει «από πού έρχεται τι», κι αυτό μπορεί να μειώσει το βάθος της συγκινησιακής απόκρισης σε μουσική.
like για τη συλλογή... Παραθέτω από τη δική μου πλευρά όσα έχουν γραφτεί στη "Λειτουργία της Ακοής":





Ιδιαίτερη έμφαση στον αποκαλούμενο ΄΄Κώνο της Σύγχυσης"... Παραπέμπει και στην αμφιβολία για το ύψος των ειδώλων ...
1750159790271.gif



:p

Τελικά όμως το χρησιμοποιείς το "τρικάναλο" ή ήταν ένα από τα πειράματα και τέλος :p
Τα τρικαναλικά έχουν αυξήσει τα κανάλια τους. Για τα δε Vecteur & Taus δεν γίνεται να βρισκόταν τρίτο τεμάχιο.
 
Last edited:

Μηνύματα
423
Reaction score
698
Εγω ειπα ενα minimum 60k ευρω στην αρχικη μου τοποθετηση.
Και 1.000 εργατοώρες σε διάβασμα, πειραματισμούς, αστοχίες, κλπ.
Και με την παντόφλα να αιωρείται μονίμως πάνω απ'το κεφάλι σου.
Και με την ξενέρα να έρχεται φίλος σου μουσικός, όμποε της ΚΟΑ, ν'ακούσετε μουσική κι ενώ εσύ καμαρώνεις σαν παγώνι, αυτός να σου λέει:
"...μα καλά, τι παπαριές έχεις κάνει; Κι έδωσες ένα σκασμό λεφτά. Εγώ ακούω μουσική από το spotify με 2 KEF κι έναν Rotel που έχω από όταν σπούδαζα στο Ιόνιο"
 

Μηνύματα
5.489
Reaction score
9.615
like για τη συλλογή... Παραθέτω από τη δική μου πλευρά όσα έχουν γραφτεί στη "Λειτουργία της Ακοής":





Ιδιαίτερη έμφαση στον αποκαλούμενο ΄΄Κώνο της Σύγχυσης"... Παραπέμπει και στην αμφιβολία για το ύψος των ειδώλων ...
View attachment 370296
Επίσης αν βάλουμε ένα ηχειο μπροστά μας και ένα πίσω μας ή και κατακόρυφα μπροστά ή πίσω, έχουμε ITD & ILD μηδεν.
Πως όμως καταλαβαίνουμε ότι παίζει μπροστά, πίσω ή και πάνω ? :D
 

Μηνύματα
1.734
Reaction score
1.834
Από μπουρδολογία άλλο τίποτα

. . . και είμαι και "Δικαναλίδης" που να πάρει . . .


* «Καθαρό» SPL: στάθμη όπου το THD παραμένει ≤ 1 % στη μεσαία μπάντα και ≤ 3 % στα 40 Hz.



Μετρική (ανά κύριο ηχείο @ 1 m, half space )Kali IN-8 V2 × 13 + Marantz AV20 (+ 4 Dynaudio 18S, HP 80 Hz)Dutch & Dutch 8c (ζεύγος, full-range)
Μέγιστο κορυφ. SPL (mid-band, dB)118112
Μέγιστο «καθαρό» SPL*≈ 102≈ 106
THD @ 1 kHz, 96 dB (%)0,5 %0,10 %
THD @ 200 Hz, 96 dB (%)0,9 %0,12 %
THD @ 40 Hz, 96 dB (%) (18s sub για το Kali )1,5 %0,7 %
Ομαλότητα απόκρισης (± dB, 20 Hz–20 kHz)± 2,0± 0,5
Απόκλιση group-delay (ms)0,25 – 0,350,05 – 0,10
Σφάλμα ILD (dB)≤ 1,0≤ 0,3
Σφάλμα ITD (ms)≈ 0,30≤ 0,10
Μονοπάτια ενίσχυσης/DAC (τεμ.)172
Συνολικό κόστος (≈ €)15 00015 000
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
10.344
Reaction score
10.104
Επίσης αν βάλουμε ένα ηχειο μπροστά μας και ένα πίσω μας ή και κατακόρυφα μπροστά ή πίσω, έχουμε ITD & ILD μηδεν.
Πως όμως καταλαβαίνουμε ότι παίζει μπροστά, πίσω ή και πάνω ? :D
Γιατί η απόκριση συχνότητας των αφτιών διαφέρει ανάλογα με τη γωνία της ηχητικής πηγής.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.622
Reaction score
2.278
Κατ' αρχάς και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, το :
Από μπουρδολογία άλλο τίποτα
. . . και είμαι και "Δικαναλίδης" που να πάρει . . .
δεν απευθυνόταν στο πολυκάναλο συνάφι, αλλά σε προηγηθέντα ποστς
Το μόνον που ισχύει, είναι ότι εσείς δε γνωρίσατε ποτέ το πολυκάναλο σπορ, με υψηλές αξιώσεις όπως στο δικαναλο
Επίσης ισχύει οτι μετά από 2 μύρια ποστς, το σάιτ έχει αποτύχει παταγωδώς στον προσδιορισμό του κατωφλίου των "υψηλών αξιώσεων" ακόμα και με ελάχιστη αξιοπιστία.

Τα πέιπερς και οι μελέτες έχουν αξία, το παραγματικά όμως ζητούμενο είναι αν η τεχνολογία (της παρούσας στιγμής) προσφέρει όντως λύση στα των μελετών, σε ποιο κόστος και σε ποιο βαθμό.
ΟΛΕΣ οι μέχρι τώρα γνώμες, συμπεριλαμβανομένης της δικιάς μου κατά το παρελθόν διατυπωμένης, ήταν υποκειμενικές και ακολουθούσαν ευρύτατα διαφοροποιούμενα κριτήρια και σταθμά.

Μοναδική εξαίρεση ένα ποστ (του Wizzy αν θυμάμαι καλά;; - βαριέμαι να ψάξω το νήμα) με μία τυφλή ( ;; - νομίζω) σύγκριση στέρεο/πολυκάναλου από ομάδα ακροατών.
Και εκεί. . . επίσης μπίζνες ες γιουζουαλ :
Οι πεφωτισμένοι πολυκάναλοι πανηγύριζαν γιατί το στέρεο έχασε
Εγώ, ο αξιοθαύμαστα πεφωτισμένος, απομόνωσα την συγκεκριμένη ομάδα των μουσικών --> πολύ, μα πολύ μικρή προτίμηση στο πολυκάναλο.

Παρακαλώ τον Wizzy, ή όποιον το πόσταρε, να παραθέσει λινκ της εν λόγω σύγκρισης, γιατί εκεί είναι το ενδιαφέρον:
- Τι ακριβώς συγκρίθηκε;
- Δύο ιδίου κόστους, φαντάζομαι εξαιρετικά στο είδος τους, συστήματα ;
- Και ποιού κόστους ακριβώς ;
- Σε χαμηλότερο κόστος έγιναν δοκιμές, και ποιές ήταν αυτές ;
- Ή των δύο "βέλτιστων" το καθένα στο είδος του συστήματα, ασχέτως απαιτούμενου κόστους ;
- Και ποια ακριβώς ήταν αυτά ;
- Και σε τι χώρο ; Με τι διαστάσεις ; Με τι φροντίδα ; Κόστος φροντίδας ;

Μόνο με σαφή εικόνα των παραπάνω, και προσεκτική εις βάθος ανάγνωση και ανάλυση, μπορούν να βγουν αξιόπιστα συμπεράσματα, και πάλι αυτά θα είναι διαφοροποιημένα, ανάλογα με τις προσωπικές προτεραιότητες του καθενός

Επαναλαμβάνω, όποιος γνωρίζει να δώσει το λινκ
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.596
Reaction score
89.333
Το πρόβλημα είναι πως είναι πολύ δύσκολο να χωνέψει ο δικάναλος πως είναι παρωχημένος. Πως όλα πήγαν τζάμπα.
Όλα όσα πήρε, σκάλιζε, τράμπαρε, δοκίμασε, όλη η "εμπειρία", όλα τζάμπα. Πάνε. Πέταξαν. Είναι από άλλη εποχή, σαν τις λατέρνες.
Όλο αυτό έχει ξεπεραστεί, είναι πολύ χαμηλός ο πήχης του αθλήματος, τόσο χαμηλός που δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ενδιαφερθώ να ακούσω δικάναλο σύστημα. Καλύτερα βάλε τηλεόραση να δούμε μπάλα. Βαριέμαι.
Διαβάζω αυτά που γράφετε και γελάω, σαν να γράφει κάποιος για το πόσο καλά παίζει η Sony Trinitron τηλεόραση των 32 ιντσών που έχει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.763
Reaction score
142.782
* «Καθαρό» SPL: στάθμη όπου το THD παραμένει ≤ 1 % στη μεσαία μπάντα και ≤ 3 % στα 40 Hz.



Μετρική (ανά κύριο ηχείο @ 1 m, half space )Kali IN-8 V2 × 13 + Marantz AV20 (+ 4 Dynaudio 18S, HP 80 Hz)Dutch & Dutch 8c (ζεύγος, full-range)
Μέγιστο κορυφ. SPL (mid-band, dB)118112
Μέγιστο «καθαρό» SPL*≈ 102≈ 106
THD @ 1 kHz, 96 dB (%)0,5 %0,10 %
THD @ 200 Hz, 96 dB (%)0,9 %0,12 %
THD @ 40 Hz, 96 dB (%) (18s sub για το Kali )1,5 %0,7 %
Ομαλότητα απόκρισης (± dB, 20 Hz–20 kHz)± 2,0± 0,5
Απόκλιση group-delay (ms)0,25 – 0,350,05 – 0,10
Σφάλμα ILD (dB)≤ 1,0≤ 0,3
Σφάλμα ITD (ms)≈ 0,30≤ 0,10
Μονοπάτια ενίσχυσης/DAC (τεμ.)172
Συνολικό κόστος (≈ €)15 00015 000
Πολύ ωραία.

Αυτά τα 2 σεταπ, απέχουν έτη φωτός μεταξύ τους.

Οι στάθμες στα καλι θα είναι υπέρ-πολλαπλάσιες των ντατς.

Το μπάσο στα καλι, με τα 4 σαμπ της νταιναόντιο, θα είναι χαοτικά ανώτερης ποιότητας και ποσότητας και έκτασης και ελέγχου και ότι άλλο θες πες, από το ζευγάρι των ντατς.

Η ικανότητα του ιμερσιβ σεταπ των καλι να παίζει ιμερσιβ περιεχόμενο, από μουσική έως ταινίες, και να κάνει 3D απμιξινγκ τα υποδεέστερα φορματς, βάζει γκολ από τα αποδυτήρια σε οποιαδήποτε μουσική κι αν ακούσει οποιοσδήποτε σώας τα φρένας άνθρωπος, και βεβαίως σε θέαση κινηματογράφου.

Το μόνο που έχουν να ζηλέψουν τα καλι, είναι ένα ιμερσιβ σεταπ από ντατς. Αλλά κει, το κοστολόγιο πάει στο σιχτίρι. Αυτό όμως, δεν κάνει το ιμερσιβ σεταπ των καλι υποδεέστερο του δικαναλου των ντατς, επειδή το δεύτερο έχει απλώς 2 τεμάχια ντατς. 😎
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.763
Reaction score
142.782
Να συμπληρώσω στο ανωτέρω ποστ μου, πως αντί για ένα ζευγάρι ντατς, θα επέλεγα προσωπικά το ιμερσιβ σεταπ των καλι συν τα 4 σαμπ, με τα 1000, χωρίς καμία δεύτερη σκέψη, ούτε για πλάκα.

Το όμοιο θα επέλεγα έναντι οποιουδήποτε ζεύγους ηχείων, ανεξαρτήτως τιμής, ακόμα κι αν μου τα κάνατε δώρο. Μόνη ανασταλτική παράμετρος εδώ, είναι να μου προσφέρετε δώρο κάνα ζευγάρι ηχείων των πχ 500.000 ευρώ κόστους, οπότε τα παίρνω για να τα πουλήσω να φτιάξω ιμερσιβ με me geithein. 😁😜🤣
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.590
Μηνύματα
3.016.862
Members
38.464
Νεότερο μέλος
tseperdonos
Top