- Μηνύματα
- 31.930
- Reaction score
- 92.176
Εγώ έδινα λευκή επιταγή... έπαιρνα ότι μου πρότειναν, δεν είχα ιδέα έτσι κι αλλιώς τότεΚαι εγώ τότε περίπου πήγα, δευτεροετής στο Εκπα , κοιτα ήταν ειδήμων, ευγενική αλλά σνομπ και ισχυρογνώμων στις απόψεις της περί των ερμηνειών . Αλλα ήταν iconic κατα κάποιο τρόπο

 
					
					
				 
 
		
 
 
		
 . Ακόμα κι ο Πασχάλης  εθεωρείτο γιεγιές, μαλλιάς κι αποσυνάγωγος από τους Χαρντ κορ συντηρητικούς
. Ακόμα κι ο Πασχάλης  εθεωρείτο γιεγιές, μαλλιάς κι αποσυνάγωγος από τους Χαρντ κορ συντηρητικούς . Γενικώς το ροκ αντιμετωπιζόταν από τους «μεγάλους», ως περαστικό και γραφικό καπρίτσιο των νέων. Οι συντηρητικοί, με Σεμπάγκο αυτιά, άκουγαν Χούλιο Ιγγλέσιας, Πάριο και Αλέκα Κανελίδου. Οι αριστεροί, γρατζουνιστά ρεμπέτικα και Μίκη. Αναλόγως τι είχε πει ο Μίκης τελευταία βέβαια. Άντε και κοινωνικό ροκ οι του εσωτερικού. Το 80 γίναν της μόδας τα πρώτα μπαράκια των Εξαρχείων που παίζαν απαραίτητα Μπίλη και Φιτζέραλντ από γραμμένη κασέτα μέχρι σιχαμάρας και οι τότε γκόμενες συμπεριφέρονταν ως βαμπ εκ Γαστουνίου μιμούμενες αμερικάνικα φιλμ νουαρ. Ξεκαβλέ Φρίκη! (Ξεχωριστό ποστ).
. Γενικώς το ροκ αντιμετωπιζόταν από τους «μεγάλους», ως περαστικό και γραφικό καπρίτσιο των νέων. Οι συντηρητικοί, με Σεμπάγκο αυτιά, άκουγαν Χούλιο Ιγγλέσιας, Πάριο και Αλέκα Κανελίδου. Οι αριστεροί, γρατζουνιστά ρεμπέτικα και Μίκη. Αναλόγως τι είχε πει ο Μίκης τελευταία βέβαια. Άντε και κοινωνικό ροκ οι του εσωτερικού. Το 80 γίναν της μόδας τα πρώτα μπαράκια των Εξαρχείων που παίζαν απαραίτητα Μπίλη και Φιτζέραλντ από γραμμένη κασέτα μέχρι σιχαμάρας και οι τότε γκόμενες συμπεριφέρονταν ως βαμπ εκ Γαστουνίου μιμούμενες αμερικάνικα φιλμ νουαρ. Ξεκαβλέ Φρίκη! (Ξεχωριστό ποστ). 
 
		 
 
		 
 
		


 
 
		 
 
		
 
 
		 
	 
 
		
 
	
 
	 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		