Decembered
Μαϊμού
- Μηνύματα
- 18.689
- Reaction score
- 43.973
NK, modern dance, pere ubu. Εκει (κατα μια έννοια ) ξεκινούν και τελειώνουν ολα.


Κάτσε τώρα να πω και πες μου εσύ εαν μιλάω λογικά.Basta, είναι διόλου ευκαταφρόνητο μέσα σε μια πρόταση να ΄΄καταργούνται΄΄ σπουδαία έργα Κλασικής που ήταν αφιερωμένα... στο χορό.
Στο πιο πρόσφατο απόσπασμα που έβαλες το ακρόαμα μέσω ακουστικών φαινόταν - όπως θ'αναμενόταν - πιο φυσιολογικό μονάχα με απενεργοποιημένο τον αλγόριθμο για upmixing στον ίδιο τον υπολογιστή.
Δεν κατηργησα κάτι, σήμερα κλασική και χορός είναι δύο έννοιες που δεν συμβαδίζουν. Το γιατί μπορεί να το ψάξει κανείς εύκολα με την βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.Basta, είναι διόλου ευκαταφρόνητο μέσα σε μια πρόταση να ΄΄καταργούνται΄΄ σπουδαία έργα Κλασικής που ήταν αφιερωμένα... στο χορό.
Η διαπίστωση αυτή σε τι συμπέρασμα μας οδηγεί για το απμιξινγκ?Στο πιο πρόσφατο απόσπασμα που έβαλες το ακρόαμα μέσω ακουστικών φαινόταν - όπως θ'αναμενόταν - πιο φυσιολογικό μονάχα με απενεργοποιημένο τον αλγόριθμο για upmixing στον ίδιο τον υπολογιστή.
Δεν την σιχαίνομαι, δεν υπάρχει απλά σημείο επαφής μεταξύ εμου και της κλασικής, το ομολογώ, αν και έχω ακούσει κατά καιρούς και δεν θα υπάρξει κάποια σύνδεση με την απόκτηση κάποιου υπερβατικου συστήματος που κάποιοι ψάχνουν απεγνωσμένα.Κάτσε τώρα να πω και πες μου εσύ εαν μιλάω λογικά.
Ο Ν.Κ. η κλασική δεν του αρέσει καθόλου. Οκ κανένα πρόβλημα. Σε αίθουσα κλασικής δεν πάει και επίσης την σιχαίνεται, ούτε απέξω δεν περνάει. Και πάλι κανένα πρόβλημα.
Και κάθισε και πήγε σε Auro 3D που αναπαράγει την χωρική πληροφορία πολύ καλύτερα και πιο φυσικά απο το Atmos. Με αυτά που ακούει με πάνκ, ηλεκτρονικά (που τα λέει πάνκ χα χα) και τα εφέ συν το σινεμά κιόλας έπρεπε να πάει σε Atmos. Δεν ξέρει απο πολυκάναλο, λάθος επιλογή έκανε, εγω που δεν ξέρω πιο πολλά ξέρω.![]()
Τι παροξυσμός, αυτό το χόμπι μπορεί να φτάσει σε φάση... παράκρουσης ακριβώς επειδή δεν γίνεται να υφίσταται σε δικό του πλαίσιο κάποια ΄΄ορθή πλευρά της Ιστορίας΄΄ όπως συχνά διατείνονται οι εμπλεκόμενοι σε άλλες δραστηριότητες.Δεν κατηργησα κάτι, σήμερα κλασική και χορός είναι δύο έννοιες που δεν συμβαδίζουν. Το γιατί μπορεί να το ψάξει κανείς εύκολα με την βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.
Το χόμπι από την άλλη δημιουργεί ευνοϊκές συνθήκες για κάτι τέτοιο,δημιουργεί συνθήκες λυρικής σκηνής φτάνοντας και σε σημεία παροξυσμού, ακόμη δεν έχει φτάσει σε επίπεδο εθνικού ύμνου ευτυχώς.
Δεν είναι τυχαίο ότι η κλασική και η τζαζ είναι ως είδη αγαπητά στον χομπιστα. Ευνοούν αυτό ακριβώς τον τρόπο ακρόασης προσδίδοντας την απαραίτητη σοβαρότητα.
Είναι δυνατόν να έχεις σοβαρό σύστημα, να ασχολείσαι σοβαρά με τον ήχο και να ακούς Ζαμπετα?
Άσε που ακούγοντας Ζαμπετα ή Σεξ Πιστολς το σώμα θα θέλει να απ ελευθερωθεί από τον στενό κορσέ του sweet spot.
Η διαπίστωση αυτή σε τι συμπέρασμα μας οδηγεί για το απμιξινγκ?
Ανακρίβειες. Αγνοείς πόσα βαλς έχουν γραφτεί? Έχεις δει ποτέ κλασικό μπαλέτο? Έστω την πρωτοχρονιάτικη συναυλία της Βιέννης?κλασική και χορός είναι δύο έννοιες που δεν συμβαδίζουν
Να σου πω ένα μυστικό για το υπερβατικό σύστημα.με την απόκτηση κάποιου υπερβατικου συστήματος που κάποιοι ψάχνουν απεγνωσμένα.
Τα φαινόμενα παράκρουσης εμφανίζονται όταν για απαιτητικές ακροάσεις απαιτείται ενα συγκεκριμενο πλαίσιο. Ενας στενός κορσές, Οι θυσίες που κάνουμε για το χόμπιΤι παροξυσμός, αυτό το χόμπι μπορεί να φτάσει σε φάση... παράκρουσης ακριβώς επειδή δεν γίνεται να υφίσταται σε δικό του πλαίσιο κάποια ΄΄ορθή πλευρά της Ιστορίας΄΄ όπως συχνά διατείνονται οι εμπλεκόμενοι σε άλλες δραστηριότητες.
Σκέπτομαι επίσης ότι στις Λυρικές Αίθουσες οι παρευρισκόμενοι δεν επιδίδονται σε κάπνισμα, οινοπνευματώδη ή σνακ όπως συνηθίζεται υπό οικιακές συνθήκες ακρόασης οπότε πάλι άκυρη είναι η όποια επικαλούμενη σοβαρότητα.
Υποθέτω πως η μίξη ήταν εγγενώς διαρρυθμισμένη γι απευθείας binaural ακρόαση οπότε δεν θα έπρεπε να παρεμβάλλονταν πρόσθετοι αλγόριθμοι . Καθαρά διαδικαστικό ζήτημα παρά... υπαρξιακό.
Αναφέρομαι στις συνήθειες του μέσου ακροατή, στον τρόπο που καταναλώνει την μουσική. ΠαθητικάΑνακρίβειες. Αγνοείς πόσα βαλς έχουν γραφτεί? Έχεις δει ποτέ κλασικό μπαλέτο? Έστω την πρωτοχρονιάτικη συναυλία της Βιέννης?
Δεν βαρεθήκατε με αυτά τα υπερβατικα συστήματα που θα σας ξεκλειδώσουν?Να σου πω ένα μυστικό για το υπερβατικό σύστημα.
Το υπερβατικό σύστημα δεν το ψάχνεις και δεν το βρίσκεις εσύ. Πέφτει αυτό πάνω σου και σε βρίσκει αυτό και μάλιστα συνήθως έως πάντα τυχαία. Και πάλι ακόμη και όταν σε βρεί αυτό, πρέπει να είσαι έτοιμος να το αναγνωρίσεις.
Εσυ ρώτησες, σε απασχόλησε και το αναφέρεις συχνά.Τα φαινόμενα παράκρουσης εμφανίζονται όταν για απαιτητικές ακροάσεις απαιτείται ενα συγκεκριμενο πλαίσιο. Ενας στενός κορσές, Οι θυσίες που κάνουμε για το χόμπι
Εγώ πάντα ειμουν υπέρ της μέσης οδού, χωρίς υπερβολές και ακρότητες. Επίσης συνειδητοποίησα και πόσο σημαντική και απαραίτητη είναι η κίνηση του σώματος για την απόλαυση της μουσικής. Το χόμπι δημιουργεί συνθήκες κινηματογράφου.
Αναφέρομαι στις συνήθειες του μέσου ακροατή, στον τρόπο που καταναλώνει την μουσική. Παθητικά
Δεν βαρεθήκατε με αυτά τα υπερβατικα συστήματα που θα σας ξεκλειδώσουν?
Ακόμη τα ψάχνετε
Μην πέσει στο κεφάλι σας μόνον όταν γεράσετε και δεν μπορειται να το απολαύσετε
Αυτό είναι ένα άλλο θέμα που αναφέρεις συχνά και που πολύ σου αρέσει να κάνεις διάκριση και παράλληλα κριτική και σύγκριση μεταξύ γέρων και νέων ανθρώπων και τον ρόλο που έχει ο καθένας όταν καλούνται να επικοινωνήσουν. Δεν θα στο αναλύσω τώρα απο που προκύπτει αλλά να ξέρεις ότι δεν έχεις καταλάβει τους ξεχωριστούς ρόλους που έχουν και καλούνται να παίξουν σε αυτή την ζωή και την διαφορετική φάση στην οποία βρίσκονται απο εσένα. Όταν ο γέρος σου πάει κόντρα κάτι θέλει να σου μάθει για το καλό σου. Όταν δεν μπορεί να επικοινωνήσει καλά μαζί σου γιατί ο γέρος έχει μείνει πίσω και δεν έχει εξελιχθεί καθώς αποφάσισε να θυσιάσει την δική του εξέλιξη του για να φροντίζει να μεγαλώσει εσένα ώστε να τον ξεπεράσεις και να είναι χαρά του, αυτό ο νέος πρέπει να το λαμβάνει υπόψιν και όχι να τον κριτικάρει συνέχεια μειώνοντας τον γιατί εχει μείνει πίσω. Έμεινε πίσω για να είσαι εσύ μπροστά.Μην πέσει στο κεφάλι σας μόνον όταν γεράσετε και δεν μπορειται να το απολαύσετε
Δεν με ενδιαφέρουν τυχόν υπερβατικα σύστηματα που θα πέσουν ξαφνικά στο κεφάλι μου. Έχουμε και σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθούμε.Εσυ ρώτησες, σε απασχόλησε και το αναφέρεις συχνά.
Εγώ απλώς σου απάντησα και μάλιστα για πρώτη φορά.
Δεν θες να μπείς σε συζήτηση περί πάνκ με εμένα, άκου με που σου λέω.για να κατανοήσω την πανκ που είναι State of mind.
Μπορούμε να μιλήσουμε για μουσική, στίχους, animal liberation κτλπ , εμφάνιση, χορό Pogo κτλπ, DIY, fanzines και flyers, attitude, state of mind, αυτοοργανωση, καταλήψεις, συγκρούσεις, καταστολή.Δεν θες να μπείς σε συζήτηση περί πάνκ με εμένα, άκου με που σου λέω.
Εσυ μιλάς τώρα για την πάνκ σαν κουλτούρα και όχι σαν μουσικό είδος.
Σαν κουλτούρα να σου πω το εξής : Έχω γνωρίσει ανθρώπους που ακούγανε επαρχιακό σκυλάδικο και ήταν περισσότερο πάνκ απο εσένα και απο πολλούς "πάνκ".
Άσε που το ίδιο λέγανε και οι ροκάδες και οι χιπιδες και πολλά άλλοι που ακούγανε και άλλα είδη μουσικής.
Που να ξέρω εγω απο τέτοια πράγματα βρε Ν.Κ. γέρος άνθρωπος ; Για εσένα εξάλλου οι γέροι γεννήθηκαν όλοι χθές, δεν ξέρουν τίποτε και έχουν Αλτσχάιμερ.Μπορούμε να μιλήσουμε για μουσική, στίχους, animal liberation κτλπ , εμφάνιση, χορό Pogo κτλπ, DIY, fanzines και flyers, attitude, state of mind, αυτοοργανωση, καταλήψεις, συγκρούσεις, καταστολή.
Άστο γιατί θα χαθείς
Κάτσε με τους πανκ σκυλαδες![]()
Μπορούμε να μιλήσουμε βασικά για πολλά θέματα που συνδέονται με το χόμπι μας.Μιλήστε, αλλά όχι σε αυτό το θέμα όμως!