Πίσω αμορτισέρ σε Honda forza

Μηνύματα
601
Reaction score
1.036
Το ποσο σκληρη η μαλακη ειναι μια αναρτηση εχει να κανει με το ελατηριο της. Και πιο συγκεκριμενα με το k του οπως συμβολιζεται στη φυσικη, που δειχνει ποσα newton δυναμη η kg μαζας απαιτει ωστε να συρρικνωθει κατα ενα μετρο η εκατοστομετρο. Οτι και αν επιλεξεις, για να εισαι οσο το δυνατον πιο σιγουρος πρεπει να δεις αυτο το νουμερο. Μονο τοτε το μηχανακι θα γινει πιο μαλακο, αλλα αυτο σιγουρα θα φερει και αλλαγη στην οδηγικη συμπεριφορα. Εχεις δει αν η honda ανακοινωνει καπου αυτο το νουμερο; Οι υπολοιπες λυσεις που σκεφτεσαι, εχεις δει αν ανακοινωνουν καπου αυτο το νουμερο;
 

Μηνύματα
7.573
Reaction score
4.998
Οδήγησα το σιμ 300
Θα πάθεις σοκ με τη διαφορά συμπεριφοράς αναρτήσεων
Σκληρό μεν αλλά καμμία σχέση με το κοπανημα του χοντα
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.981
Reaction score
2.151
Το ποσο σκληρη η μαλακη ειναι μια αναρτηση εχει να κανει με το ελατηριο της. Και πιο συγκεκριμενα με το k του οπως συμβολιζεται στη φυσικη, που δειχνει ποσα newton δυναμη η kg μαζας απαιτει ωστε να συρρικνωθει κατα ενα μετρο η εκατοστομετρο. Οτι και αν επιλεξεις, για να εισαι οσο το δυνατον πιο σιγουρος πρεπει να δεις αυτο το νουμερο. Μονο τοτε το μηχανακι θα γινει πιο μαλακο, αλλα αυτο σιγουρα θα φερει και αλλαγη στην οδηγικη συμπεριφορα. Εχεις δει αν η honda ανακοινωνει καπου αυτο το νουμερο; Οι υπολοιπες λυσεις που σκεφτεσαι, εχεις δει αν ανακοινωνουν καπου αυτο το νουμερο;
Η yss το ανακοινώνει.
Η Honda εννοείται πως οχι
Οδήγησα το σιμ 300
Θα πάθεις σοκ με τη διαφορά συμπεριφοράς αναρτήσεων
Σκληρό μεν αλλά καμμία σχέση με το κοπανημα του χοντα
Αυτό το adx το καινούριο είναι καλό αλλά δε με ενδιαφέρει η αντικατάσταση του Forza προς το παρόν
 

Μηνύματα
651
Reaction score
843
Εντάξει, υπάρχουν και κάποια λίγα ακόμα και τώρα πλέον και στη μικρομεσαία κατηγορία των 350-400 κυβικών αλλά δε σκέφτομαι προς το παρόν την αλλαγή του scooter.

Γενικά μιλώντας,δεν πιστεύω ότι τη ζημιά την κάνουν τα διπλά αμορτισέρ.
Είχα και άλλα μηχανάκια με διπλά αμορτισέρ αλλά ο κινητήρας ήταν στο κέντρο και όχι στο ψαλίδι,οι τροχοί ήταν μεγάλοι οπότε ότι αδυναμία έχει το σύστημα των διπλών αμορτισέρ μετριαζοταν στο ελάχιστο.
Ούτε εγώ υποστηρίζω ότι η ζημιά προκαλείται από τα διπλά αμορτισέρ, αλλά, όπως γράφω, από τον γενικότερο σχεδιασμό των σκούτερ. Απλώς η ύπαρξή τους ...παραπέμπει στο πρόβλημα που αναφέρεις. Προσωπικά, έχοντας αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα, επέστρεψα στην σιγουρότερη - και ολίγον σκυφτή οδηγητικά - λύση της κλασσικής στρητ μοτοσυκλέτας, θυσιάζοντας τα ομολογουμένως σημαντικά πλεονεκτήματα που, κατά τα άλλα, διαθέτει ένα σκούτερ. Το κακό είναι ότι από μια ηλικία και πάνω προβλήματα που εμφανίζονται από διάφορες αιτίες δεν ξεπερνούνται εύκολα και συνήθως αφήνουν κατάλοιπα.
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.981
Reaction score
2.151
Ούτε εγώ υποστηρίζω ότι η ζημιά προκαλείται από τα διπλά αμορτισέρ, αλλά, όπως γράφω, από τον γενικότερο σχεδιασμό των σκούτερ. Απλώς η ύπαρξή τους ...παραπέμπει στο πρόβλημα που αναφέρεις. Προσωπικά, έχοντας αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα, επέστρεψα στην σιγουρότερη - και ολίγον σκυφτή οδηγητικά - λύση της κλασσικής στρητ μοτοσυκλέτας, θυσιάζοντας τα ομολογουμένως σημαντικά πλεονεκτήματα που, κατά τα άλλα, διαθέτει ένα σκούτερ. Το κακό είναι ότι από μια ηλικία και πάνω προβλήματα που εμφανίζονται από διάφορες αιτίες δεν ξεπερνούνται εύκολα και συνήθως αφήνουν κατάλοιπα.
Ναι, σίγουρα,είναι οι προτεραιότητες που θέτει ο καθένας.

Προσωπικά το scooter δεν το αλλάζω γιατί δεν είμαι και κανένας σκληροπυρηνικός μοτοσικλετιστής.
Δίνω μεγαλύτερη βάση στα οφέλη του χώρου αποθήκευσης και στην κάλυψη από αέρα και νερά παρά στην οδηγική συμπεριφορά μιας μοτοσικλέτας.

Αν η Honda/Yamaha βγάλει κάποιο σύστημα πίσω ανάρτησης με μοχλικο όπως το Peugeot ή με monoshock
όπως το adx της sym θα πάω καρφωτος να το αλλάξω το forza
 

Μηνύματα
5.407
Reaction score
6.553
Το εχει φιλος, το εχω οδηγησει και εχω καθησει και σαν συνοδηγος, ολα οσα εχουν υποθει ειναι σωστα, το κυριο θεμα ειναι οτι ειναι πολυ μαλακες , εκει που απολαμβανεις το ονειρο αρκει μια λακουβα να την ακουσει ο αυχενας(παρακαπτει την σπονδυλικη :D) .
Μπροστα δοκιμασε αλλαγη σε ποσοτητα η πυκνοτητα λαδιου πισω ποιο σκληρο, ετσι δε θα τερματιζει ακαριαια οπως η υπαρχουσα.
Εχω ενα sym Joyride 300 και παροτι κιλα, δαμετρο πισω ζαντας και διαδρομες ειναι πανω κατω τα ιδια, δεν υπαρχει καμια επαφη , χωρις να φτανει τα επιπεδα φυσικα ενος καλου μοχλικου μηχανης (μη σου πω οτι ειναι και καλυτερο απο καποια)
Και φυσικα η σελα , απο μονη της δε θα κανει κατι , αλλα αθροιστικα θα δουλεψει.
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.981
Reaction score
2.151
Το εχει φιλος, το εχω οδηγησει και εχω καθησει και σαν συνοδηγος, ολα οσα εχουν υποθει ειναι σωστα, το κυριο θεμα ειναι οτι ειναι πολυ μαλακες , εκει που απολαμβανεις το ονειρο αρκει μια λακουβα να την ακουσει ο αυχενας(παρακαπτει την σπονδυλικη :D) .
Μπροστα δοκιμασε αλλαγη σε ποσοτητα η πυκνοτητα λαδιου πισω ποιο σκληρο, ετσι δε θα τερματιζει ακαριαια οπως η υπαρχουσα.
Εχω ενα sym Joyride 300 και παροτι κιλα, δαμετρο πισω ζαντας και διαδρομες ειναι πανω κατω τα ιδια, δεν υπαρχει καμια επαφη , χωρις να φτανει τα επιπεδα φυσικα ενος καλου μοχλικου μηχανης (μη σου πω οτι ειναι και καλυτερο απο καποια)
Και φυσικα η σελα , απο μονη της δε θα κανει κατι , αλλα αθροιστικα θα δουλεψει.
Αρα με αλλαγή αμορτισέρ πίσω και εφόσον βρεις ένα που κάνει σοβαρή δουλειά λύνεται το πρόβλημα κατά ένα μεγάλο ποσοστό
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.981
Reaction score
2.151
Μπροστα δοκιμασε αλλαγη σε ποσοτητα η πυκνοτητα λαδιου πισω ποιο σκληρο, ετσι δε θα τερματιζει ακαριαια οπως η υπαρχουσα.
Εγώ για την πίσω ανάρτηση έχω εντοπίσει ότι εχει πολύ γρηγορο rebound και πάει και κοπαναει στο οδόστρωμα μετά τη συμπίεση από το σαμαράκι ή στο σκάψιμο του δρόμου και την ακούς στερεοφωνικα
 

Μηνύματα
5.407
Reaction score
6.553
Eαν βρεις καποιον που εχει κανει αλλαγες καντο βολτα, οτι αλλο μην εμπιστευεσαι, το πως αντιλαμβανεται και τι ζητα ο καθενας ειναι πολυ υποκειμενικο...
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.981
Reaction score
2.151
Όπως ακριβώς το λες είναι.
Το τί ζητάει ο καθένας και σου λέει ότι είναι καλό ή κακό είναι πολύ υποκειμενικο
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.292
Reaction score
77.700
Με πιέσεις και αλλαγές λάστιχων έπαιξες;
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.981
Reaction score
2.151
Με πιέσεις και αλλαγές λάστιχων έπαιξες;
Ναι,είναι καλύτερα με μειωμένη πίεση.
Όσο για τα ελαστικά έβαλα metzeler που είναι λίγο πιο μαλακά και πέταξα τα άθλια city grip αλλά δεν είναι μεγάλη η διαφορά
 

Μηνύματα
331
Reaction score
583
Καλημέρα σε όλη την παρέα και Χρόνια Πολλά.
Ακούστε προαιρετικά καποιον ο οποίος την τρέχουσα χρονιά καταθέτει το επαγγελματικό του α.φ.μ μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα στο χώρο της μοτοσικλέτας , σαν μηχανικός και πρώην οδηγός αγώνων ταχύτητας.

τα σκούτερ είναι από την φύση τους προβληματικά σε πολλά και όχι μόνο στο στήσιμο.
Ακόμη και τοX ADV έχει τα θέματα του στην ανάρτηση δεν είναι πανάκειο.
Τα υποδεέστερα σκούτερ τύπου forza -Sh - Sym κλπ κλπ έχουν ένα και μοναδικό άλυτο πρόβλημα.
Αυτό έχει να κάνει με την γεωμετρία και το βάρος στο οπίσθιο μέρος,
Χρέη οπίσθιου (τάχα μου) ψαλιδιού , από την μια κάνει μέρος του κινητήρα (μετάδοση ) και δεξιά ένα τρίγωνο τύπου ανοιχτού ψαλιδιού .
Τα δυο αμορτισέρ , έχουν να διαχειριστούν δυο διαφορετικά μεγέθη βάρους.
ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ και όσο χρόνο έχουν αφοσιωσει σε μελέτες πρακτικά δεν γίνεται να συμβεί.
Όποτε είναι μονόδρομος να δεχτείτε με όσες λίγες επεμβάσεις μπορούν να γίνουν την οποία βελτίωση με το σταγονόμετρο.
Τέλεια και παύλα αυτό.
Εξαίρεση (μικρή ) τα scooter με κανονικό ψαλίδι , όπου και αυτά σε άνεση και κράτημα δεν είναι δυνατόν να αποδώσουν όσο μια μοτοσικλέτα.
Τα σκούτερ φτιάχτηκαν για συγκεκριμένο σκοπό , αυτά είναι , και όσα χρήματα και αν προσφερθείτε να δώσετε , τα ωφέλη θα είναι με το μικροσκόπιο .

Επίσης σημαντικό , πολύς κόσμος θεωρεί με πρόβλημα στην μέση , πως η λύση είναι τα μαλακα αμορτισέρ , αλλά τα μαλακα αμορτισέρ έχουν απότομη βύθιση , μικρή επαναφορά και έντονο κραδασμό και παλατζο.
Αντίθετα τα σκληρότερα μικρη διαδρομή , αργή επαναφορά και σωστή βύθιση.
Πελάτης μου χρόνια , με σοβαρό θέμα στην μέση , τον παραπλάνησα εσκεμμένα αλλάζοντας του αμορτισέρ μπρος πίσω με σκληρότερα και από την πρώτη βόλτα είπε.
Αυτά μάλιστα , τα παλιά μου ήταν σκληρά και πονούσα στην μέση…..
Φυσικά και του εξήγησα ποσό λάθος ήταν η παρατήρηση του.

Χριστός Ανέστη και πάλι χρόνια πολλά.
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.981
Reaction score
2.151
Ναι ,βέβαια,έτσι είναι απλά λέμε να γίνει λίγο καλύτερο.
Σίγουρα μπορεί να γίνει λίγο καλύτερο.
Σα μοτοσυκλέτα δε θα γίνει ποτέ.

Το scooter είναι από τη φύση του προβληματικό στην ανάρτηση.
 

Μηνύματα
178
Reaction score
38
Ωραια ολα αυτα που λεμε ομως δεν εχουμε πει μια απαντηση για το ποια αμορτισερ πιστευεται οτι θα βελτιωσουν εστω και ελαχιστα την οδηγικη συμπεριφορα ,εννοω αποδοση σε συναρτηση με την τιμη ...επισης να πω οτι σκεφτομαι να αλλαξω το βαριατορ σε malossi η polini , αν εχει αλλαξει κανεις ας μας πει την γνωμη του.....ευχαριστω.....
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
17.144
Reaction score
51.710
Άσχετο, ειδικά στη Αθήνα έχει γεμίσει ο τόπος από αυτά τα υπερμεγέθη σκούτερ, επειδή τώρα είναι συνήθως μεγάλου κυβισμού και έχουν γκάζι πάνε όλοι τέρμα.
Εγώ συνήθως κυκλοφορώ με ένα honda enduro 250cc και ένα suzuki 1000cc, σπάνια τηρώ τα όρια ταχύτητας των δρόμων, παρόλα αυτά με προσπερνάνε όλοι αυτοί οι υπερμεγέθη κουβάδες από όπου βρεθεί τρύπα, βγάζουν και γόνατο στις στροφές :roflmao:

Τώρα όσον αφορά τη επιλογή ανάρτησης θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι η κάθε εταιρία έχει τη δική της φιλοσοφία, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχει χαρακτήρα η ανάρτηση που θα επιλέξουμε, επίσης οι ανάγκες διαφοροποιουνται από αναβάτη σε αναβάτη.
Στη τουριστική μοτοσυκλέτα που έχω, έχω τοποθετήσει μια αφτερ μάρκετ ανάρτηση που αρχικά και πριν έρθει στο κατάστημα έκανα παραγγελία σύμφωνα με το βάρος αναβάτη + συνεπιβάτη + το βάρος του τριβάλιτσου.
Εντέλει η ανάρτηση που αντιστοιχούσε σύμφωνα με τις απαιτήσεις μου, ήταν να τοποθετηθεί το ισχυρότερο ελατήριο που διαθέτει η εταιρεία, αντίστοιχα στήθηκε και η απόσβεση. Είναι πολύ σημαντικό για τη σωστή λειτουργία αλλά και για τη αξιοπιστία να υπάρχει από τις ρυθμίσεις μια ισορροπία μεταξύ απόσβεσης και προφόρτισης ελατηρίου. Αν το στέλεχος της ανάρτησης έχει υπερβολική απόσβεση επαναφοράς με ελάχιστη προφορτιση ελατηρίου, πολύ γρήγορα η ανάρτηση θα πάψει να λειτουργεί σωστά, θα καταστραφεί η βαλβίδα της απόσβεσης, το αντίστροφο θα συμβεί όταν υπάρχει υπερβολική προφόρτιση στο ελατήριο χωρίς τη ανάλογη ρύθμιση στη απόσβεση επαναφοράς, θα καταστραφεί το ελατήριο.
Αν μια ανάρτηση στηθεί σωστά από τη αρχή θα λειτουργεί άψογα για πολλά πολλά χρόνια.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
17.144
Reaction score
51.710
Εδώ το link της εταιρίας που εμπιστεύομαι στο εν λόγο θέμα για όποιον θέλει να χαζέψει προϊόντα και τιμές.
Τους εμπιστεύομαι τους Γάλλους με κλειστά μάτια, μια φορά έτυχε αστοχία σε ένα τσιμουχάκι στη αντλία προφόρτισης ελατηρίου και η επικοινωνία αλλά και εξυπηρέτηση ήταν άψογη και άμεση
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.981
Reaction score
2.151
Ωραια ολα αυτα που λεμε ομως δεν εχουμε πει μια απαντηση για το ποια αμορτισερ πιστευεται οτι θα βελτιωσουν εστω και ελαχιστα την οδηγικη συμπεριφορα ,εννοω αποδοση σε συναρτηση με την τιμη ...επισης να πω οτι σκεφτομαι να αλλαξω το βαριατορ σε malossi η polini , αν εχει αλλαξει κανεις ας μας πει την γνωμη του.....ευχαριστω.....
Έχω δοκιμάσει και τα 2 σε άλλης εταιρείας σκούτερζ, νομιζω ότι ο τρόπος που λειτουργεί το Malossi είναι σωστότερος.
Και στο scooterclubhellas για το malossi λένε ότι δουλεύει καλυτερα
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.072
Μηνύματα
2.999.966
Members
38.406
Νεότερο μέλος
wolf23
Top